hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.25. 15:56



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 315 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 315 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 10 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: C4 visszaszámlálás [Hud + Hangok]
HozzászólásElküldve: 2014.02.17. 19:18 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott: 2013.11.19. 22:12
Hozzászólások: 94
Megköszönt másnak: 34 alkalommal
Megköszönték neki: 4 alkalommal
Plugin Neve:
C4 visszaszámlálás [Hud + Hangok]
Plugint készitette:
Xvil
Játék:
Counter-Strike
Kategória:
Általános célú
Eredeti link:
Nincs megadva
Jóváhagyó:


Leírás:
C4 Count Down [HudMessage + Hangok]
Bomba élesítés, hatástalanítás, hatástalanították a Bombát feliratok Hudban és hozzá társulnak még a különböző Hangok is.
A Hang persze nem magyar :S :(


Cvar:
bm_enabled 1/0 Be / ki
alapértelmezett: bm_enabled 1.
Telepítés:
    sound.zip ==> cstrike/music
    C4Plugin.amxx ==> cstrike/amxmodx/plugins /
    Írd a C4Pluginsma.amxx szöveget a cstrike/addons/amxmodx/config/plugins.ini -be.

Teszt meg volt működik !



SMA
AMXX
Tömörített fájl
*A fordítás a aghl.ru oldalon történik.

    Ők köszönték meg laci512 nek ezt a hozzászólást: FonoK (2017.01.29. 14:20)
      Népszerűség: 2.27%


    Hozzászólás jelentése
    Vissza a tetejére
       
    HozzászólásElküldve: 2014.02.20. 21:58 
    Offline
    Tiszteletbeli
    Avatar

    Csatlakozott: 2011.08.15. 14:42
    Hozzászólások: 1345
    Megköszönt másnak: 10 alkalommal
    Megköszönték neki: 277 alkalommal
    Kicsit rendbe raktam a kiírást, remélem nem gond. Szeretem ha szépen van megcsinálva. :)

    _________________
    Üdvözlettel: BBk
    [AmxModX] Általam fordított pluginok
    Death of Legend Fun Server History
    NetMozi.com - Filmes fórum Badboy.killer
    foximaxi

    Ők köszönték meg Badboy.killer nek ezt a hozzászólást: FonoK (2017.01.29. 14:20)
      Népszerűség: 2.27%


    Hozzászólás jelentése
    Vissza a tetejére
       
    HozzászólásElküldve: 2014.02.20. 22:03 
    Offline
    Beavatott
    Avatar

    Csatlakozott: 2013.11.19. 22:12
    Hozzászólások: 94
    Megköszönt másnak: 34 alkalommal
    Megköszönték neki: 4 alkalommal
    Badboy.killer írta:
    Kicsit rendbe raktam a kiírást, remélem nem gond. Szeretem ha szépen van megcsinálva. :)

    Nem gond és köszi :D

    Ők köszönték meg laci512 nek ezt a hozzászólást: FonoK (2017.01.29. 14:20)
      Népszerűség: 2.27%


    Hozzászólás jelentése
    Vissza a tetejére
       
    HozzászólásElküldve: 2015.01.22. 00:30 
    Offline
    Felfüggesztve
    Avatar

    Csatlakozott: 2014.12.05. 20:46
    Hozzászólások: 177
    Megköszönt másnak: 3 alkalommal
    Megköszönték neki: 23 alkalommal
    Letölthető magyar visszaszámláló hangok: DOWNLOAD

    _________________
    Kép
    Kép

    Ők köszönték meg aron87 nek ezt a hozzászólást: FonoK (2017.01.29. 14:20)
      Népszerűség: 2.27%


    Hozzászólás jelentése
    Vissza a tetejére
       
    HozzászólásElküldve: 2015.01.22. 22:06 
    Offline
    Tag
    Avatar

    Csatlakozott: 2014.09.30. 12:30
    Hozzászólások: 57
    Megköszönt másnak: 26 alkalommal
    Megköszönték neki: 11 alkalommal
    aron87 írta:
    Letölthető magyar visszaszámláló hangok: DOWNLOAD


    ki kéne ezzel egészíteni és jó lenne

    _________________
    Megnyílt a Magyar Public Szerver [2] Szervere is! Gyertek játszani!

    Kép

    IP: 87.229.77.40:27027

    Counter Strike 1.6 oldalam: http://facebook.com/csletoltes

    Ők köszönték meg EL DORADO+ nek ezt a hozzászólást: FonoK (2017.01.29. 14:20)
      Népszerűség: 2.27%


    Hozzászólás jelentése
    Vissza a tetejére
       
    HozzászólásElküldve: 2015.01.22. 22:08 
    Offline
    Beavatott
    Avatar

    Csatlakozott: 2015.01.15. 22:08
    Hozzászólások: 99
    Megköszönt másnak: 1 alkalommal
    Megköszönték neki: 15 alkalommal
    EL DORADO+ írta:
    aron87 írta:
    Letölthető magyar visszaszámláló hangok: DOWNLOAD


    ki kéne ezzel egészíteni és jó lenne


    Az már nem nagy dolog :)

    _________________
    Kép
    http://www.klanhaboru.hu/ Gyere játssz!!! világ 28-ban vagyok.

    Ők köszönték meg Atom nek ezt a hozzászólást: FonoK (2017.01.29. 14:21)
      Népszerűség: 2.27%


    Hozzászólás jelentése
    Vissza a tetejére
       
     Hozzászólás témája: Re: C4 visszaszámlálás [Hud + Hangok]
    HozzászólásElküldve: 2015.01.23. 09:36 
    Offline
    Senior Tag
    Avatar

    Csatlakozott: 2014.02.10. 19:10
    Hozzászólások: 252
    Megköszönt másnak: 10 alkalommal
    Megköszönték neki: 44 alkalommal
    EL DORADO+ írta:
    aron87 írta:
    Letölthető magyar visszaszámláló hangok: DOWNLOAD


    ki kéne ezzel egészíteni és jó lenne


    Tessék: :)
    SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
    1. #include <amxmodx>
    2. #include <cstrike>
    3. #include <csx>
    4.  
    5. new const PLUGIN[] = "C4 Plugin"
    6. new const VERSION[] = "1.2"
    7. new const AUTHOR[] = ""
    8.  
    9. new g_Cvar, g_C4
    10.  
    11. // register the cvar and the plugin
    12. public plugin_init() {
    13. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    14. g_C4 = get_cvar_pointer("mp_c4timer")
    15. g_Cvar = register_cvar("bm_enabled", "1") // amx_cvar bm_enabled 1 = ON || amx_cvar bm_enabled 0 = OFF
    16. register_logevent("RoundEnd",2,"1=Round_End")
    17. register_logevent("logevent_round_start", 2, "1=Round_Start")
    18.  
    19. }
    20. // plugin precache
    21. public plugin_precache() {
    22. precache_sound("misc/tiz.wav")
    23. precache_sound("misc/kilenc.wav")
    24. precache_sound("misc/nyolc.wav")
    25. precache_sound("misc/het.wav")
    26. precache_sound("misc/hat.wav")
    27. precache_sound("misc/ot.wav")
    28. precache_sound("misc/negy.wav")
    29. precache_sound("misc/harom.wav")
    30. precache_sound("misc/ketto.wav")
    31. precache_sound("misc/egy.wav")
    32. precache_sound("radio/bot/good_job_team.wav")
    33. precache_sound("radio/bot/defusing_bomb.wav")
    34. precache_sound("radio/bot/im_gonna_go_plant.wav")
    35. precache_sound("radio/bot/im_gonna_go_plant_the_bomb.wav")
    36. precache_sound("radio/bot/defusing.wav")
    37. precache_sound("radio/bot/defusing_bomb_now.wav")
    38. precache_sound("radio/bot/good_one_sir.wav")
    39. precache_sound("radio/bot/good_one_sir2.wav")
    40.  
    41. return PLUGIN_HANDLED
    42. }
    43.  
    44. public bomb_planting(planter) {
    45.  
    46. new PLname[32]
    47. new randim = random_num(0,1)
    48.  
    49. if(!get_pcvar_num(g_Cvar))
    50. return PLUGIN_CONTINUE
    51.  
    52. get_user_name(planter, PLname, 31)
    53. set_hudmessage(0, 0, 255, -1.0, -1.0, 0, 2.0, 1.0)
    54. show_hudmessage(0, "%s A Bombat Elesiti!", PLname)
    55.  
    56. switch(randim)
    57. {
    58. case 0: client_cmd(0,"spk radio/bot/im_gonna_go_plant_the_bomb.wav")
    59. case 1: client_cmd(0,"spk radio/bot/im_gonna_go_plant.wav")
    60. }
    61.  
    62. return PLUGIN_HANDLED
    63.  
    64. }
    65. // called when the bomb is planted
    66. public bomb_planted(planter) {
    67. new Name[32]
    68.  
    69. if(!get_pcvar_num(g_Cvar))
    70. return PLUGIN_CONTINUE
    71.  
    72. get_user_name(planter, Name, 31)
    73.  
    74. set_hudmessage(255,0,0,-1.0,-1.0,0,0.3,1.0)
    75. show_hudmessage(0, "A Bombat Lerakva %s", Name)
    76.  
    77.  
    78.  
    79.  
    80. new time = get_pcvar_num(g_C4)
    81.  
    82. float(time)
    83.  
    84.  
    85. // task for the 10 end C4 timer
    86. set_task( (time - 10.0) , "Zero", 0)
    87. set_task( (time - 9.0) , "one", 0)
    88. set_task( (time - 8.0) , "two", 0)
    89. set_task( (time - 7.0) , "three", 0)
    90. set_task( (time - 6.0) , "foor", 0)
    91. set_task( (time - 5.0) , "five", 0)
    92. set_task( (time - 4.0) , "six", 0);
    93. set_task( (time - 3.0) , "seven", 0)
    94. set_task( (time - 2.0) , "eigth", 0)
    95. set_task( (time - 1.0) , "nine", 0)
    96. return PLUGIN_CONTINUE
    97. }
    98.  
    99. public Zero()
    100. {
    101. set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, 0.17, 0, 0.9, 1.0)
    102. show_hudmessage(0, "10")
    103. client_cmd(0, "spk misc/tiz.wav" )
    104. return PLUGIN_CONTINUE
    105. }
    106.  
    107. public one()
    108. {
    109. set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, 0.17, 0, 0.9, 1.0)
    110. show_hudmessage(0, "9")
    111. client_cmd(0, "spk misc/kilenc.wav" )
    112. return PLUGIN_CONTINUE
    113. }
    114. public two()
    115. {
    116. set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, 0.17, 0, 0.9, 1.0)
    117. show_hudmessage(0, "8")
    118. client_cmd(0, "spk misc/nyolc.wav")
    119. return PLUGIN_CONTINUE
    120. }
    121. public three()
    122. {
    123. set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, 0.17, 0, 0.9, 1.0)
    124. show_hudmessage(0, "7")
    125. client_cmd(0, "spk misc/het.wav")
    126. return PLUGIN_CONTINUE
    127. }
    128. public foor()
    129. {
    130. set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, 0.17, 0, 0.9, 1.0)
    131. show_hudmessage(0, "6")
    132. client_cmd(0, "spk misc/hat.wav" )
    133. return PLUGIN_CONTINUE
    134. }
    135. public five()
    136. {
    137. set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, 0.17, 0, 0.9, 1.0)
    138. show_hudmessage(0, "5")
    139. client_cmd(0, "spk misc/ot.wav" )
    140. return PLUGIN_CONTINUE
    141. }
    142. public six()
    143. {
    144. set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, 0.17, 0, 0.9, 1.0)
    145. show_hudmessage(0, "4")
    146. client_cmd(0, "spk misc/negy.wav" )
    147. return PLUGIN_CONTINUE
    148. }
    149. public seven()
    150. {
    151. set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, 0.17, 0, 0.9, 1.0)
    152. show_hudmessage(0, "3")
    153. client_cmd(0, "spk misc/harom.wav")
    154. return PLUGIN_CONTINUE
    155. }
    156. public eigth()
    157. {
    158. set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, 0.17, 0, 0.9, 1.0)
    159. show_hudmessage(0, "2")
    160. client_cmd(0, "spk misc/ketto.wav" )
    161. return PLUGIN_CONTINUE
    162. }
    163. public nine()
    164. {
    165. set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, 0.17, 0, 0.9, 1.0)
    166. show_hudmessage(0, "1")
    167. client_cmd(0, "spk misc/egy.wav")
    168. return PLUGIN_CONTINUE
    169. }
    170. // called when the C4 explode
    171. public bomb_explode(planter, defuser) {
    172. new PName[32]
    173. new randam = random_num(0,2)
    174.  
    175. if(!get_pcvar_num(g_Cvar))
    176. return PLUGIN_CONTINUE
    177.  
    178. remove_task(0,0)
    179.  
    180. get_user_name(planter, PName, 31)
    181. set_hudmessage(255, 0,0, -1.0, 0.17, 0, 0.9, 1.0)
    182. show_hudmessage(0, "Bomb Felrobant! Szep munka %s", PName)
    183. switch(randam)
    184. {
    185. case 0: client_cmd(0,"spk radio/bot/good_one_sir2.wav")
    186. case 1: client_cmd(0,"spk radio/bot/good_job_team.wav")
    187. case 2: client_cmd(0,"spk radio/bot/good_one_sir.wav")
    188. }
    189.  
    190. return PLUGIN_HANDLED
    191. }
    192. // called when the defuser is defusing the bomb
    193. public bomb_defusing(defuser) {
    194. new DName[32];
    195. new rando = random_num(0,2)
    196.  
    197. if(!get_pcvar_num(g_Cvar))
    198. return PLUGIN_CONTINUE
    199.  
    200. get_user_name(defuser, DName, 31)
    201. set_hudmessage(0, 0, 255, -1.0, -1.0, 0, 2.0, 1.0)
    202. show_hudmessage(0, "%s A bombat Hatastalanitja!", DName)
    203. switch(rando)
    204. {
    205. case 0: client_cmd(0,"spk radio/bot/defusing_bomb.wav")
    206. case 1: client_cmd(0,"spk radio/bot/defusing.wav")
    207. case 2: client_cmd(0,"spk radio/bot/defusing_bomb_now.wav")
    208. }
    209. return PLUGIN_CONTINUE
    210. }
    211. // called when the defuser complete
    212. public bomb_defused(defuser) {
    213. new DefName[32]
    214. new randem = random_num(0,2)
    215.  
    216. if(!get_pcvar_num(g_Cvar))
    217. return PLUGIN_CONTINUE
    218.  
    219. remove_task(0,0)
    220.  
    221. get_user_name(defuser, DefName, 31)
    222.  
    223. set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, -1.0, 0, 6.0, 12.0)
    224. show_hudmessage(defuser, "A Bomb Hatastalanitva! Szep munka %s", DefName)
    225.  
    226. switch(randem)
    227. {
    228. case 0: client_cmd(0,"spk radio/bot/good_one_sir2.wav")
    229. case 1: client_cmd(0,"spk radio/bot/good_job_team.wav")
    230. case 2: client_cmd(0,"spk radio/bot/good_one_sir.wav")
    231. }
    232. return PLUGIN_HANDLED
    233. }
    234.  
    235.  
    236. public RoundEnd()
    237. {
    238. remove_task(0,0)
    239. }
    240.  
    241.  
    242. public logevent_round_star()
    243. {
    244. remove_task(0,0)
    245. }

    _________________
    Általam feltöltött PLUGINOK:
    Kattints ide.

    Chat INFO MENÜ 0.3 =98%

    Ők köszönték meg dekarn nek ezt a hozzászólást: FonoK (2017.01.29. 14:21)
      Népszerűség: 2.27%


    Hozzászólás jelentése
    Vissza a tetejére
       
     Hozzászólás témája: Re: C4 visszaszámlálás [Hud + Hangok]
    HozzászólásElküldve: 2015.01.23. 10:27 
    Offline
    Tiszteletbeli
    Avatar

    Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
    Hozzászólások: 3014
    Megköszönt másnak: 96 alkalommal
    Megköszönték neki: 555 alkalommal
    logevent_round_star :D igen...
    Itt az én módosításom, valamivel szebb, meg nem ír minden szirsz@rt :D. A hangok eléréseit írd át sajátra.

    SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
    1. #include <amxmodx>
    2. #include <cstrike>
    3. #include <csx>
    4.  
    5. new const PLUGIN[] = "C4 Plugin"
    6. new const VERSION[] = "1.1b"
    7. new const AUTHOR[] = "Xvil"
    8.  
    9. new g_Cvar, g_C4
    10.  
    11. // register the cvar and the plugin
    12. public plugin_init() {
    13. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    14. g_C4 = get_cvar_pointer("mp_c4timer")
    15. g_Cvar = register_cvar("bm_enabled", "1") // amx_cvar bm_enabled 1 = ON || amx_cvar bm_enabled 0 = OFF
    16. register_logevent("RoundEnd",2,"1=Round_End")
    17. register_logevent("logevent_round_start", 2, "1=Round_Start")
    18.  
    19. }
    20. // plugin precache
    21. public plugin_precache() {
    22. precache_sound("prokillers/ten.wav")
    23. precache_sound("prokillers/nine.wav")
    24. precache_sound("prokillers/eight.wav")
    25. precache_sound("prokillers/seven.wav")
    26. precache_sound("prokillers/six.wav")
    27. precache_sound("prokillers/five.wav")
    28. precache_sound("prokillers/foor.wav")
    29. precache_sound("prokillers/three.wav")
    30. precache_sound("prokillers/two.wav")
    31. precache_sound("prokillers/one.wav")
    32. precache_sound("prokillers/bomba.wav")
    33.  
    34. return PLUGIN_HANDLED
    35. }
    36.  
    37. // called when the bomb is planted
    38. public bomb_planted(planter) {
    39. new Name[32]
    40.  
    41. if(!get_pcvar_num(g_Cvar))
    42. return PLUGIN_CONTINUE
    43.  
    44. get_user_name(planter, Name, 31)
    45.  
    46. set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, 0.17, 1, 6.0, 6.0)
    47. show_hudmessage(0, "%s lerakta a bombát!", Name)
    48. client_cmd(0, "spk prokillers/bomba.wav" )
    49.  
    50.  
    51.  
    52.  
    53. new time = get_pcvar_num(g_C4)
    54.  
    55. float(time)
    56.  
    57.  
    58. // task for the 10 end C4 timer
    59. set_task( (time - 10.0) , "Zero", 0)
    60. set_task( (time - 9.0) , "one", 0)
    61. set_task( (time - 8.0) , "two", 0)
    62. set_task( (time - 7.0) , "three", 0)
    63. set_task( (time - 6.0) , "foor", 0)
    64. set_task( (time - 5.0) , "five", 0)
    65. set_task( (time - 4.0) , "six", 0);
    66. set_task( (time - 3.0) , "seven", 0)
    67. set_task( (time - 2.0) , "eigth", 0)
    68. set_task( (time - 1.0) , "nine", 0)
    69. return PLUGIN_CONTINUE
    70. }
    71.  
    72. public Zero()
    73. {
    74. set_hudmessage(77, 77, 255, -1.0, 0.17, 0, 0.9, 1.0)
    75. show_hudmessage(0, "Robbanás 10 másodperc múlva...")
    76. client_cmd(0, "spk prokillers/ten.wav" )
    77. return PLUGIN_CONTINUE
    78. }
    79.  
    80. public one()
    81. {
    82. set_hudmessage(77, 77, 255, -1.0, 0.17, 0, 0.9, 1.0)
    83. show_hudmessage(0, "Robbanás 9 másodperc múlva...")
    84. client_cmd(0, "spk prokillers/nine.wav" )
    85. return PLUGIN_CONTINUE
    86. }
    87. public two()
    88. {
    89. set_hudmessage(77, 77, 255, -1.0, 0.17, 0, 0.9, 1.0)
    90. show_hudmessage(0, "Robbanás 8 másodperc múlva...")
    91. client_cmd(0, "spk prokillers/eight.wav")
    92. return PLUGIN_CONTINUE
    93. }
    94. public three()
    95. {
    96. set_hudmessage(77, 77, 255, -1.0, 0.17, 0, 0.9, 1.0)
    97. show_hudmessage(0, "Robbanás 7 másodperc múlva...")
    98. client_cmd(0, "spk prokillers/seven.wav")
    99. return PLUGIN_CONTINUE
    100. }
    101. public foor()
    102. {
    103. set_hudmessage(77, 77, 255, -1.0, 0.17, 0, 0.9, 1.0)
    104. show_hudmessage(0, "Robbanás 6 másodperc múlva...")
    105. client_cmd(0, "spk prokillers/six.wav" )
    106. return PLUGIN_CONTINUE
    107. }
    108. public five()
    109. {
    110. set_hudmessage(77, 77, 255, -1.0, 0.17, 0, 0.9, 1.0)
    111. show_hudmessage(0, "Robbanás 5 másodperc múlva...")
    112. client_cmd(0, "spk prokillers/five.wav" )
    113. return PLUGIN_CONTINUE
    114. }
    115. public six()
    116. {
    117. set_hudmessage(77, 77, 255, -1.0, 0.17, 0, 0.9, 1.0)
    118. show_hudmessage(0, "Robbanás 4 másodperc múlva...")
    119. client_cmd(0, "spk prokillers/foor.wav" )
    120. return PLUGIN_CONTINUE
    121. }
    122. public seven()
    123. {
    124. set_hudmessage(77, 77, 255, -1.0, 0.17, 0, 0.9, 1.0)
    125. show_hudmessage(0, "Robbanás 3 másodperc múlva...")
    126. client_cmd(0, "spk prokillers/three.wav")
    127. return PLUGIN_CONTINUE
    128. }
    129. public eigth()
    130. {
    131. set_hudmessage(77, 77, 255, -1.0, 0.17, 0, 0.9, 1.0)
    132. show_hudmessage(0, "Robbanás 2 másodperc múlva..")
    133. client_cmd(0, "spk prokillers/two.wav" )
    134. return PLUGIN_CONTINUE
    135. }
    136. public nine()
    137. {
    138. set_hudmessage(77, 77, 255, -1.0, 0.17, 0, 0.9, 1.0)
    139. show_hudmessage(0, "Robbanás 1 másodperc múlva.")
    140. client_cmd(0, "spk prokillers/one.wav")
    141. return PLUGIN_CONTINUE
    142. }
    143.  
    144. public bomb_defused(defuser) {
    145. new defusedname[32]
    146. get_user_name(defuser, defusedname, 31)
    147. set_hudmessage(0, 0, 255, -1.0, 0.17, 1, 6.0, 6.0)
    148. show_hudmessage(0, "%s felszedte a bombát!", defusedname)
    149.  
    150. }
    151.  
    152. public RoundEnd()
    153. {
    154. remove_task(0,0)
    155. }
    156.  
    157.  
    158. public logevent_round_start()
    159. {
    160. remove_task(0,0)
    161. }
    162.  

    _________________
    GitHub - mforce


    Hozzászólás jelentése
    Vissza a tetejére
       
    HozzászólásElküldve: 2015.01.24. 11:29 
    Offline
    Tag
    Avatar

    Csatlakozott: 2014.09.30. 12:30
    Hozzászólások: 57
    Megköszönt másnak: 26 alkalommal
    Megköszönték neki: 11 alkalommal
    Atom írta:
    EL DORADO+ írta:
    aron87 írta:
    Letölthető magyar visszaszámláló hangok: DOWNLOAD


    ki kéne ezzel egészíteni és jó lenne


    Az már nem nagy dolog :)


    Igen nem nagy dolog de jobb magyar hangokkal :)

    _________________
    Megnyílt a Magyar Public Szerver [2] Szervere is! Gyertek játszani!

    Kép

    IP: 87.229.77.40:27027

    Counter Strike 1.6 oldalam: http://facebook.com/csletoltes

    Ők köszönték meg EL DORADO+ nek ezt a hozzászólást: FonoK (2017.01.29. 14:21)
      Népszerűség: 2.27%


    Hozzászólás jelentése
    Vissza a tetejére
       
     Hozzászólás témája: Re: C4 visszaszámlálás [Hud + Hangok]
    HozzászólásElküldve: 2016.11.22. 16:05 
    Offline
    Nagyúr

    Csatlakozott: 2016.03.03. 17:37
    Hozzászólások: 530
    Megköszönt másnak: 4 alkalommal
    Megköszönték neki: 65 alkalommal
    A logevent_round_star -t nem javítjátok? Nem azért, de most töltöttem le, és 3 napja ez a hiba, csak most esett le. Aki nem olvassa a h.sz-eket, az így jár. :D

    _________________
    DeteCT0R írta:
    Van egy kis baj a pluginnal :DEs orulnek ha a kockak megneznek egy csepet:D

    Kép

    Ők köszönték meg PikHácsúú# nek ezt a hozzászólást: FonoK (2017.01.29. 14:21)
      Népszerűség: 2.27%


    Hozzászólás jelentése
    Vissza a tetejére
       
    Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
    Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 10 hozzászólás ] 


    Ki van itt

    Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 16 vendég


    Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
    Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
    Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
    Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
    Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

    Keresés:
    Ugrás:  
    Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
    Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
    Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole