hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.26. 04:57



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 330 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 330 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: [ZP] Zombie faj: Hőérzékelő
HozzászólásElküldve: 2014.03.08. 10:38 
Offline
Beavatott

Csatlakozott: 2014.01.15. 08:48
Hozzászólások: 85
Megköszönték neki: 41 alkalommal
Plugin Neve:
[ZP] Zombie faj: Hőérzékelő
Plugint készitette:
Cheap_Suit
Játék:
Counter-Strike
Kategória:
Játékmenet
Eredeti link:
Jóváhagyó:


[kozep][ZP] Zombie faj : Hőérzékelő Zombie[/kozep]

Képessége : Falon át érzékeli az embert!

Cvarok:

Kód:
amx_tig_enable 1 - Engedélyezi, hogy érzékeljen a zombi
amx_tig_distance 600 - Milyen messze érzékelje az embereket (meddig lásson át a falakon)
amx_tig_updatedelay 0.2 - Érzékelő késleltetés


Képernyőmentés:(Ez csak egy hasonlat kép)
Kép


SMA
AMXX
*A fordítás a aghl.ru oldalon történik.

    Ők köszönték meg DarkAngel^^ nek ezt a hozzászólást (összesen 2): nyalka17 (2014.03.13. 17:19) • WetRo02 (2016.04.30. 17:04)
      Népszerűség: 4.55%


    Hozzászólás jelentése
    Vissza a tetejére
       
    HozzászólásElküldve: 2014.03.22. 03:16 
    Offline
    Senior Tag

    Csatlakozott: 2013.05.22. 17:06
    Hozzászólások: 205
    Megköszönt másnak: 88 alkalommal
    Jó nagyon ez a zombi köszi!!! sok zombit töltötél fel ami nekem nagyon hasznos és még magyaris!!!

    _________________
    Ha, segítettél mindig meg köszönöm!
    De ha, segítettem köszönd meg Te is ! LIKE


    Hozzászólás jelentése
    Vissza a tetejére
       
    HozzászólásElküldve: 2014.03.22. 07:46 
    Offline
    Fanatikus
    Avatar

    Csatlakozott: 2013.03.23. 14:55
    Hozzászólások: 162
    Megköszönt másnak: 2 alkalommal
    Megköszönték neki: 27 alkalommal
    Mi az hogy érzékeli? Hogy tudom meg hogy mellettem egy ember van?!

    _________________
    Fehér lányra nézni fault,fehér lányhoz szólni technikai fault,fehér lányhoz érni,na azért lincselés jár!


    Hozzászólás jelentése
    Vissza a tetejére
       
    HozzászólásElküldve: 2014.03.22. 15:42 
    Offline
    Beavatott

    Csatlakozott: 2014.01.15. 08:48
    Hozzászólások: 85
    Megköszönték neki: 41 alkalommal
    kék fény van az emberek kőrúl! Annyit mondok teszteld le! És meg látod.


    Hozzászólás jelentése
    Vissza a tetejére
       
     Hozzászólás témája: Re: [ZP] Zombie faj: Hőérzékelő
    HozzászólásElküldve: 2014.12.19. 21:19 
    Offline
    Lelkes

    Csatlakozott: 2012.07.31. 19:51
    Hozzászólások: 20
    hibás!

    hiba: webes fordítóval nem érzékelhető!
    ?#include <amxmodx>
    ? jelet töröld az sma-ból! köszi!

    További hibák:
    cvar_enable nincs hatása!
    errort fog dobni lehetségesen!
    vagy javítsd hogy ha engedélyezve/kikapcsolva van megy/nem megy a plugin vagy töröld ki ezt a részt feleslegesen van beleírva!
    hibás részek:
    91. sor new cvar:enable
    116. sor cvar_enable = register_cvar("amx_tig_enable", "1")

    zipet tölts fel a pluginhoz!!!!
    hiányzó sprites!

    Viszont kijavítottam neked!
    itt van:
    SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]#include <amxmodx>
    #include <engine>
    #include <xs>
    #if defined _zombieplague_included
    #endinput
    #endif
    #define _zombieplague_included
     
    #define ZP_TEAM_ZOMBIE (1<<0)
    #define ZP_TEAM_HUMAN (1<<1)
    #define ZP_TEAM_NEMESIS (1<<2)
    #define ZP_TEAM_SURVIVOR (1<<3)
     
    enum
    {
    MODE_INFECTION = 1,
    MODE_NEMESIS,
    MODE_SURVIVOR,
    MODE_SWARM,
    MODE_MULTI,
    MODE_PLAGUE
    }
     
    enum
    {
    WIN_NO_ONE = 0,
    WIN_ZOMBIES,
    WIN_HUMANS
    }
     
    #define ZP_PLUGIN_HANDLED 97
     
    native zp_get_user_zombie(id)
    native zp_get_user_nemesis(id)
    native zp_get_user_survivor(id)
    native zp_get_user_first_zombie(id)
    native zp_get_user_last_zombie(id)
    native zp_get_user_last_human(id)
    native zp_get_user_zombie_class(id)
    native zp_get_user_next_class(id)
    native zp_set_user_zombie_class(id, classid)
    native zp_get_user_ammo_packs(id)
    native zp_set_user_ammo_packs(id, amount)
    native zp_get_zombie_maxhealth(id)
    native zp_get_user_batteries(id)
    native zp_set_user_batteries(id, charge)
    native zp_get_user_nightvision(id)
    native zp_set_user_nightvision(id, set)
    native zp_infect_user(id, infector = 0, silent = 0, rewards = 0)
    native zp_disinfect_user(id, silent = 0)
    native zp_make_user_nemesis(id)
    native zp_make_user_survivor(id)
    native zp_respawn_user(id, team)
    native zp_force_buy_extra_item(id, itemid, ignorecost = 0)
    native zp_override_user_model(id, const newmodel[], modelindex = 0)
    native zp_has_round_started()
    native zp_is_nemesis_round()
    native zp_is_survivor_round()
    native zp_is_swarm_round()
    native zp_is_plague_round()
    native zp_get_zombie_count()
    native zp_get_human_count()
    native zp_get_nemesis_count()
    native zp_get_survivor_count()
    native zp_register_extra_item(const name[], cost, teams)
    native zp_register_zombie_class(const name[], const info[], const model[], const clawmodel[], hp, speed, Float:gravity, Float:knockback)
    native zp_get_extra_item_id(const name[])
    native zp_get_zombie_class_id(const name[])
    native zp_get_zombie_class_info(classid, info[], len)
    forward zp_round_started(gamemode, id)
    forward zp_round_ended(winteam)
    forward zp_user_infected_pre(id, infector, nemesis)
    forward zp_user_infected_post(id, infector, nemesis)
    forward zp_user_humanized_pre(id, survivor)
    forward zp_user_humanized_post(id, survivor)
    forward zp_user_infect_attempt(id, infector, nemesis)
    forward zp_user_humanize_attempt(id, survivor)
    forward zp_extra_item_selected(id, itemid)
    forward zp_user_unfrozen(id)
    forward zp_user_last_zombie(id)
    forward zp_user_last_human(id)
     
    #define ZP_TEAM_ANY 0
    #define ZP_TEAM_NO_ONE 0
     
     
    new Float:g_fDelay[33]
    new g_ThermalOn[33]
    new sprite_playerheat
     
    new cvar_enable
    new cvar_maxdistance
    new cvar_updatedelay
     
    new g_zclass_thermal
     
    // Thermal Zombie Atributes
    new const zclass_name[] = { "Hoerzekelo Zombie" } // name
    new const zclass_info[] = { "Falon at erzekeli a jatekosokat" } // description
    new const zclass_model[] = { "zombie_source" } // model
    new const zclass_clawmodel[] = { "v_knife_zombie.mdl" } // claw model
    const zclass_health = 7500 // health
    const zclass_speed = 205 // speed
    const Float:zclass_gravity = 1.0 // gravity
    const Float:zclass_knockback = 1.49 // knockback
     
    static const PLUGIN_NAME[] = "Hoerzekelos Zombi"
    static const PLUGIN_AUTHOR[] = "Cheap_Suit"
    static const PLUGIN_VERSION[] = "1.0"
     
    public plugin_init()
    {
    register_plugin(PLUGIN_NAME, PLUGIN_VERSION, PLUGIN_AUTHOR)
    register_cvar(PLUGIN_NAME, PLUGIN_VERSION, FCVAR_SPONLY|FCVAR_SERVER)
     
    cvar_enable = register_cvar("amx_tig_enable", "1")
    cvar_maxdistance = register_cvar("amx_tig_distance", "600")
    cvar_updatedelay = register_cvar("amx_tig_updatedelay", "0.2")
     
    register_event("NVGToggle", "Event_NVGToggle", "be")
    }
     
    public plugin_precache()
    {
    sprite_playerheat = precache_model("sprites/poison.spr")
    g_zclass_thermal = zp_register_zombie_class(zclass_name, zclass_info, zclass_model, zclass_clawmodel, zclass_health, zclass_speed, zclass_gravity, zclass_knockback)
    }
     
    public Event_NVGToggle(id)
    g_ThermalOn[id] = read_data(1)
     
    public client_PostThink(id)
    {
    if(cvar_enable == 1)
    {
    if(!is_user_alive(id) || !zp_get_user_zombie(id)) return PLUGIN_CONTINUE
    if(zp_get_user_zombie_class(id) != g_zclass_thermal) return PLUGIN_CONTINUE
     
    if((g_fDelay[id] + get_pcvar_float(cvar_updatedelay)) > get_gametime())
    return PLUGIN_CONTINUE
     
    g_fDelay[id] = get_gametime()
     
    new Float:fMyOrigin[3]
    entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, fMyOrigin)
     
    static Players[32], iNum
    get_players(Players, iNum, "a")
    for(new i = 0; i < iNum; ++i) if(id != Players[i])
    {
    new target = Players[i]
     
    new Float:fTargetOrigin[3]
    entity_get_vector(target, EV_VEC_origin, fTargetOrigin)
     
    if((get_distance_f(fMyOrigin, fTargetOrigin) > get_pcvar_num(cvar_maxdistance))
    || !is_in_viewcone(id, fTargetOrigin))
    continue
     
    new Float:fMiddle[3], Float:fHitPoint[3]
    xs_vec_sub(fTargetOrigin, fMyOrigin, fMiddle)
    trace_line(-1, fMyOrigin, fTargetOrigin, fHitPoint)
     
    new Float:fWallOffset[3], Float:fDistanceToWall
    fDistanceToWall = vector_distance(fMyOrigin, fHitPoint) - 10.0
    normalize(fMiddle, fWallOffset, fDistanceToWall)
     
    new Float:fSpriteOffset[3]
    xs_vec_add(fWallOffset, fMyOrigin, fSpriteOffset)
    new Float:fScale, Float:fDistanceToTarget = vector_distance(fMyOrigin, fTargetOrigin)
    if(fDistanceToWall > 100.0)
    fScale = 8.0 * (fDistanceToWall / fDistanceToTarget)
    else
    fScale = 2.0
     
    te_sprite(id, fSpriteOffset, sprite_playerheat, floatround(fScale), 125)
    }
    }
    return PLUGIN_CONTINUE
    }
     
    stock te_sprite(id, Float:origin[3], sprite, scale, brightness)
    {
    message_begin(MSG_ONE, SVC_TEMPENTITY, _, id)
    write_byte(TE_SPRITE)
    write_coord(floatround(origin[0]))
    write_coord(floatround(origin[1]))
    write_coord(floatround(origin[2]))
    write_short(sprite)
    write_byte(scale)
    write_byte(brightness)
    message_end()
    }
     
    stock normalize(Float:fIn[3], Float:fOut[3], Float:fMul)
    {
    new Float:fLen = xs_vec_len(fIn)
    xs_vec_copy(fIn, fOut)
     
    fOut[0] /= fLen, fOut[1] /= fLen, fOut[2] /= fLen
    fOut[0] *= fMul, fOut[1] *= fMul, fOut[2] *= fMul
    }
    Szívesen! :)


    Hozzászólás jelentése
    Vissza a tetejére
       
    Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
    Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 


    Ki van itt

    Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 18 vendég


    Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
    Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
    Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
    Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
    Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

    Keresés:
    Ugrás:  
    Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
    Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
    Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole