hlmod.hu https://hlmod.hu/ |
|
[ZP] Zombie faj: Hőérzékelő https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=101&t=14863 |
Oldal: 1 / 1 |
Szerző: | DarkAngel^^ [2014.03.08. 10:38 ] | ||||||||||||||
Hozzászólás témája: | [ZP] Zombie faj: Hőérzékelő | ||||||||||||||
[kozep][ZP] Zombie faj : Hőérzékelő Zombie[/kozep] Képessége : Falon át érzékeli az embert! Cvarok: Kód: amx_tig_enable 1 - Engedélyezi, hogy érzékeljen a zombi Képernyőmentés:(Ez csak egy hasonlat kép) ![]()
|
Szerző: | nyalka17 [2014.03.22. 03:16 ] |
Hozzászólás témája: | Re: [ZP] Zombie Osztály : Hőérzékelő |
Jó nagyon ez a zombi köszi!!! sok zombit töltötél fel ami nekem nagyon hasznos és még magyaris!!! |
Szerző: | Super Nova [2014.03.22. 07:46 ] |
Hozzászólás témája: | Re: [ZP] Zombie Osztály : Hőérzékelő |
Mi az hogy érzékeli? Hogy tudom meg hogy mellettem egy ember van?! |
Szerző: | DarkAngel^^ [2014.03.22. 15:42 ] |
Hozzászólás témája: | Re: [ZP] Zombie Osztály : Hőérzékelő |
kék fény van az emberek kőrúl! Annyit mondok teszteld le! És meg látod. |
Szerző: | BluRay [2014.12.19. 21:19 ] |
Hozzászólás témája: | Re: [ZP] Zombie faj: Hőérzékelő |
hibás! hiba: webes fordítóval nem érzékelhető! ?#include <amxmodx> ? jelet töröld az sma-ból! köszi! További hibák: cvar_enable nincs hatása! errort fog dobni lehetségesen! vagy javítsd hogy ha engedélyezve/kikapcsolva van megy/nem megy a plugin vagy töröld ki ezt a részt feleslegesen van beleírva! hibás részek: 91. sor new cvar:enable 116. sor cvar_enable = register_cvar("amx_tig_enable", "1") zipet tölts fel a pluginhoz!!!! hiányzó sprites! Viszont kijavítottam neked! itt van: SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]#include <amxmodx> #include <engine> #include <xs> #if defined _zombieplague_included #endinput #endif #define _zombieplague_included #define ZP_TEAM_ZOMBIE (1<<0) #define ZP_TEAM_HUMAN (1<<1) #define ZP_TEAM_NEMESIS (1<<2) #define ZP_TEAM_SURVIVOR (1<<3) enum { MODE_INFECTION = 1, MODE_NEMESIS, MODE_SURVIVOR, MODE_SWARM, MODE_MULTI, MODE_PLAGUE } enum { WIN_NO_ONE = 0, WIN_ZOMBIES, WIN_HUMANS } #define ZP_PLUGIN_HANDLED 97 native zp_get_user_zombie(id) native zp_get_user_nemesis(id) native zp_get_user_survivor(id) native zp_get_user_first_zombie(id) native zp_get_user_last_zombie(id) native zp_get_user_last_human(id) native zp_get_user_zombie_class(id) native zp_get_user_next_class(id) native zp_set_user_zombie_class(id, classid) native zp_get_user_ammo_packs(id) native zp_set_user_ammo_packs(id, amount) native zp_get_zombie_maxhealth(id) native zp_get_user_batteries(id) native zp_set_user_batteries(id, charge) native zp_get_user_nightvision(id) native zp_set_user_nightvision(id, set) native zp_infect_user(id, infector = 0, silent = 0, rewards = 0) native zp_disinfect_user(id, silent = 0) native zp_make_user_nemesis(id) native zp_make_user_survivor(id) native zp_respawn_user(id, team) native zp_force_buy_extra_item(id, itemid, ignorecost = 0) native zp_override_user_model(id, const newmodel[], modelindex = 0) native zp_has_round_started() native zp_is_nemesis_round() native zp_is_survivor_round() native zp_is_swarm_round() native zp_is_plague_round() native zp_get_zombie_count() native zp_get_human_count() native zp_get_nemesis_count() native zp_get_survivor_count() native zp_register_extra_item(const name[], cost, teams) native zp_register_zombie_class(const name[], const info[], const model[], const clawmodel[], hp, speed, Float:gravity, Float:knockback) native zp_get_extra_item_id(const name[]) native zp_get_zombie_class_id(const name[]) native zp_get_zombie_class_info(classid, info[], len) forward zp_round_started(gamemode, id) forward zp_round_ended(winteam) forward zp_user_infected_pre(id, infector, nemesis) forward zp_user_infected_post(id, infector, nemesis) forward zp_user_humanized_pre(id, survivor) forward zp_user_humanized_post(id, survivor) forward zp_user_infect_attempt(id, infector, nemesis) forward zp_user_humanize_attempt(id, survivor) forward zp_extra_item_selected(id, itemid) forward zp_user_unfrozen(id) forward zp_user_last_zombie(id) forward zp_user_last_human(id) #define ZP_TEAM_ANY 0 #define ZP_TEAM_NO_ONE 0 new Float:g_fDelay[33] new g_ThermalOn[33] new sprite_playerheat new cvar_enable new cvar_maxdistance new cvar_updatedelay new g_zclass_thermal // Thermal Zombie Atributes new const zclass_name[] = { "Hoerzekelo Zombie" } // name new const zclass_info[] = { "Falon at erzekeli a jatekosokat" } // description new const zclass_model[] = { "zombie_source" } // model new const zclass_clawmodel[] = { "v_knife_zombie.mdl" } // claw model const zclass_health = 7500 // health const zclass_speed = 205 // speed const Float:zclass_gravity = 1.0 // gravity const Float:zclass_knockback = 1.49 // knockback static const PLUGIN_NAME[] = "Hoerzekelos Zombi" static const PLUGIN_AUTHOR[] = "Cheap_Suit" static const PLUGIN_VERSION[] = "1.0" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN_NAME, PLUGIN_VERSION, PLUGIN_AUTHOR) register_cvar(PLUGIN_NAME, PLUGIN_VERSION, FCVAR_SPONLY|FCVAR_SERVER) cvar_enable = register_cvar("amx_tig_enable", "1") cvar_maxdistance = register_cvar("amx_tig_distance", "600") cvar_updatedelay = register_cvar("amx_tig_updatedelay", "0.2") register_event("NVGToggle", "Event_NVGToggle", "be") } public plugin_precache() { sprite_playerheat = precache_model("sprites/poison.spr") g_zclass_thermal = zp_register_zombie_class(zclass_name, zclass_info, zclass_model, zclass_clawmodel, zclass_health, zclass_speed, zclass_gravity, zclass_knockback) } public Event_NVGToggle(id) g_ThermalOn[id] = read_data(1) public client_PostThink(id) { if(cvar_enable == 1) { if(!is_user_alive(id) || !zp_get_user_zombie(id)) return PLUGIN_CONTINUE if(zp_get_user_zombie_class(id) != g_zclass_thermal) return PLUGIN_CONTINUE if((g_fDelay[id] + get_pcvar_float(cvar_updatedelay)) > get_gametime()) return PLUGIN_CONTINUE g_fDelay[id] = get_gametime() new Float:fMyOrigin[3] entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, fMyOrigin) static Players[32], iNum get_players(Players, iNum, "a") for(new i = 0; i < iNum; ++i) if(id != Players[i]) { new target = Players[i] new Float:fTargetOrigin[3] entity_get_vector(target, EV_VEC_origin, fTargetOrigin) if((get_distance_f(fMyOrigin, fTargetOrigin) > get_pcvar_num(cvar_maxdistance)) || !is_in_viewcone(id, fTargetOrigin)) continue new Float:fMiddle[3], Float:fHitPoint[3] xs_vec_sub(fTargetOrigin, fMyOrigin, fMiddle) trace_line(-1, fMyOrigin, fTargetOrigin, fHitPoint) new Float:fWallOffset[3], Float:fDistanceToWall fDistanceToWall = vector_distance(fMyOrigin, fHitPoint) - 10.0 normalize(fMiddle, fWallOffset, fDistanceToWall) new Float:fSpriteOffset[3] xs_vec_add(fWallOffset, fMyOrigin, fSpriteOffset) new Float:fScale, Float:fDistanceToTarget = vector_distance(fMyOrigin, fTargetOrigin) if(fDistanceToWall > 100.0) fScale = 8.0 * (fDistanceToWall / fDistanceToTarget) else fScale = 2.0 te_sprite(id, fSpriteOffset, sprite_playerheat, floatround(fScale), 125) } } return PLUGIN_CONTINUE } stock te_sprite(id, Float:origin[3], sprite, scale, brightness) { message_begin(MSG_ONE, SVC_TEMPENTITY, _, id) write_byte(TE_SPRITE) write_coord(floatround(origin[0])) write_coord(floatround(origin[1])) write_coord(floatround(origin[2])) write_short(sprite) write_byte(scale) write_byte(brightness) message_end() } stock normalize(Float:fIn[3], Float:fOut[3], Float:fMul) { new Float:fLen = xs_vec_len(fIn) xs_vec_copy(fIn, fOut) fOut[0] /= fLen, fOut[1] /= fLen, fOut[2] /= fLen fOut[0] *= fMul, fOut[1] *= fMul, fOut[2] *= fMul } Szívesen! ![]() |
Oldal: 1 / 1 | Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |