hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.24. 17:49



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 164 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 163 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 28 hozzászólás ]  Oldal 1 2 3 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: HLMOD.Hus Rangok
HozzászólásElküldve: 2014.05.22. 16:23 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2014.03.12. 18:54
Hozzászólások: 295
Megköszönt másnak: 33 alkalommal
Megköszönték neki: 26 alkalommal
Plugin Neve:
HLMOD.Hus Rangok
Plugint készitette:
ExTraaaa and qKKKJ;>
Játék:
Counter-Strike
Kategória:
Játékmenet
Eredeti link:
Nincs megadva
Jóváhagyó:


Üdv.
Első Pluginom HLMOD.HU-n Lévő rangokból készült.

A Plugint irták Crazyboy and ^.[E]xTraaaa

A PLUGIN CRAZYBOY PLUGINJÁBÓL LETT ÁTALAKITVA!

Plugint javitotta crazyboy (qKKKJ).

A Plugin lényege: Ölésenként mész fel rangokat :)

DeathMatch-re Ajánlom a plugint mert ott lehet a legtöbbet 100 fölött ölni :)

Üdvözlettel: ^.[E]xTraaaaa#

Remélem ezt a PLUGINT jóváhagyja valaki :)


SMA
AMXX
*A fordítás a aghl.ru oldalon történik.

    _________________
    Kép

    MAIN :
    Kép

    MÁSIK :
    KépKép


    Hozzászólás jelentése
    Vissza a tetejére
       
     Hozzászólás témája: Re: HLMOD.Hus Rangok
    HozzászólásElküldve: 2014.05.22. 18:23 
    Offline
    Jómunkásember
    Avatar

    Csatlakozott: 2013.12.16. 18:17
    Hozzászólások: 347
    Megköszönt másnak: 7 alkalommal
    Megköszönték neki: 30 alkalommal
    xDDd Ez kicsit fura ,hogy cs-ben ilyen rangok ,de cuki :DD Jólett!:Dd

    _________________
    Kép


    Hozzászólás jelentése
    Vissza a tetejére
       
     Hozzászólás témája: Re: HLMOD.Hus Rangok
    HozzászólásElküldve: 2014.05.22. 19:06 
    Offline
    Nagyúr
    Avatar

    Csatlakozott: 2013.09.04. 15:21
    Hozzászólások: 635
    Megköszönt másnak: 1 alkalommal
    Megköszönték neki: 141 alkalommal
    xDDD semmit nem csináltál csak a rangokat meg az öléseket irtad át

    _________________
    My Steam:
    KépKép


    Hozzászólás jelentése
    Vissza a tetejére
       
     Hozzászólás témája: Re: HLMOD.Hus Rangok
    HozzászólásElküldve: 2014.05.22. 19:18 
    Offline
    Senior Tag
    Avatar

    Csatlakozott: 2014.03.12. 18:54
    Hozzászólások: 295
    Megköszönt másnak: 33 alkalommal
    Megköszönték neki: 26 alkalommal
    Köszönöm :)

    Golo megköszönném ha hanyagolnád az ilyen hozzászolásokat :)

    _________________
    Kép

    MAIN :
    Kép

    MÁSIK :
    KépKép


    Hozzászólás jelentése
    Vissza a tetejére
       
     Hozzászólás témája: Re: HLMOD.Hus Rangok
    HozzászólásElküldve: 2014.05.22. 19:23 
    Offline
    Nagyúr
    Avatar

    Csatlakozott: 2013.09.04. 15:21
    Hozzászólások: 635
    Megköszönt másnak: 1 alkalommal
    Megköszönték neki: 141 alkalommal
    D3M0*~ írta:
    Köszönöm :)

    Golo megköszönném ha hanyagolnád az ilyen hozzászolásokat :)

    Elkerülhetnéd hogyha nem irod bele a neved más munkájába :)

    _________________
    My Steam:
    KépKép


    Hozzászólás jelentése
    Vissza a tetejére
       
     Hozzászólás témája: Re: HLMOD.Hus Rangok
    HozzászólásElküldve: 2014.05.22. 20:26 
    Offline
    Őskövület
    Avatar

    Csatlakozott: 2012.02.27. 09:42
    Hozzászólások: 2588
    Megköszönt másnak: 25 alkalommal
    Megköszönték neki: 418 alkalommal
    Ezt itt és most be lehet fejezni! Ha engem zavarna, hogy ott a neve akkor nem hagytam volna jóvá!

    _________________
    Kép

    Ők köszönték meg CrB nek ezt a hozzászólást: D3M0*~ (2018.05.18. 12:27)
      Népszerűség: 2.27%


    Hozzászólás jelentése
    Vissza a tetejére
       
     Hozzászólás témája: Re: HLMOD.Hus Rangok
    HozzászólásElküldve: 2014.05.23. 17:20 
    Offline
    A Scripter

    Csatlakozott: 2013.11.19. 19:08
    Hozzászólások: 827
    Megköszönt másnak: 8 alkalommal
    Megköszönték neki: 315 alkalommal
    Golo írta:
    xDDD semmit nem csináltál csak a rangokat meg az öléseket irtad át

    teljesen egyet értek. attól még nem vagy author.


    Hozzászólás jelentése
    Vissza a tetejére
       
     Hozzászólás témája: Re: HLMOD.Hus Rangok
    HozzászólásElküldve: 2014.05.24. 08:21 
    Offline
    Senior Tag
    Avatar

    Csatlakozott: 2014.03.12. 18:54
    Hozzászólások: 295
    Megköszönt másnak: 33 alkalommal
    Megköszönték neki: 26 alkalommal
    Akkor is jóvávan hagyva :)
    Meg nem 5perces munka te csöves :)

    _________________
    Kép

    MAIN :
    Kép

    MÁSIK :
    KépKép


    Hozzászólás jelentése
    Vissza a tetejére
       
     Hozzászólás témája: Re: HLMOD.Hus Rangok
    HozzászólásElküldve: 2014.05.24. 08:40 
    Offline
    A Scripter

    Csatlakozott: 2013.11.19. 19:08
    Hozzászólások: 827
    Megköszönt másnak: 8 alkalommal
    Megköszönték neki: 315 alkalommal
    ezt csinálta crazyboy :
    SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
    1. * Script generated by Pawn Studio */
    2.  
    3. #include <amxmodx>
    4. #include <amxmisc>
    5. #include <nvault>
    6.  
    7. #define PLUGIN "New Plug-In"
    8. #define VERSION "1.0"
    9. #define AUTHOR "qKKKJ"
    10.  
    11. new message[192]
    12. new nev[32]
    13. new Temp[192]
    14. static color[10]
    15. new g_vault
    16. new olesek[33]
    17. new szint[33]
    18.  
    19.  
    20. #define ASD 8
    21.  
    22. //Ha az ASD értéke 8 akkor a szamoknal 8 szám a rangoknál 9 szöveg
    23.  
    24. new const szamok[ASD] = {
    25. 25,
    26. 50,
    27. 75,
    28. 100,
    29. 125,
    30. 150,
    31. 175,
    32. 200
    33. }
    34.  
    35. new const rangok[ASD+1][] = {
    36. "Bot",
    37. "Kezdo",
    38. "Halado",
    39. "Fel Profi",
    40. "Profi",
    41. "Katona",
    42. "Tizedes",
    43. "Ormester",
    44. "Veteran"
    45.  
    46. }
    47.  
    48. public plugin_init()
    49. {
    50. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    51. register_clcmd("say /rang", "hud")
    52. register_clcmd("say", "sayhook")
    53. register_clcmd("say_team", "tshook")
    54. register_event("DeathMsg", "halal", "a")
    55. g_vault = nvault_open("namerang")
    56.  
    57. }
    58. public hud(id)
    59. {
    60. if(szint[id] != ASD+1)
    61. {
    62.  
    63.  
    64. client_print(id, print_chat, "Prefix: %s^nOlesek: %d^nKell meg: %d",rangok[szint[id]], olesek[id],szamok[szint[id]]-olesek[id] )
    65. }
    66. else {
    67.  
    68. client_print(id, print_chat, "Prefix: %s^nOlesek: %d^nKell meg: 0",rangok[szint[id]], olesek[id])
    69. }
    70.  
    71. }
    72. public sayhook(id)
    73. {
    74.  
    75. read_args (message, 191)
    76. remove_quotes (message)
    77. if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, ""))
    78. {
    79. return PLUGIN_CONTINUE
    80. }
    81. get_user_name(id, nev, 31)
    82. if(is_user_alive(id)) {
    83. get_user_team(id, color, 9)
    84. formatex(Temp, 191, "^x04[%s] ^x03%s^x01: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
    85.  
    86. }
    87. else {
    88. get_user_team(id, color, 9)
    89. formatex(Temp, 191, "^x04*DEAD* [%s] ^x03%s^x01: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
    90. }
    91. sendmessage(color)
    92. return PLUGIN_HANDLED
    93. }
    94. public tshook(id)
    95. {
    96. read_args (message, 191)
    97. remove_quotes (message)
    98. if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, ""))
    99. {
    100. return PLUGIN_CONTINUE
    101. }
    102. get_user_name(id, nev, 31)
    103. new playerTeam = get_user_team(id)
    104. new playerTeamName[19]
    105. switch (playerTeam)
    106. {
    107. case 1: {
    108. copy (playerTeamName, 11, "Terrorists")
    109.  
    110. }
    111. case 2: {
    112. copy (playerTeamName, 18, "Counter-Terrorist")
    113.  
    114. }
    115. default:
    116. copy (playerTeamName, 9, "Spectator")
    117. }
    118. if(is_user_alive(id))
    119. {
    120. get_user_team(id, color, 9)
    121. formatex(Temp, 191, "^x03(%s) ^x04[%s] ^x03%s^x01: %s",playerTeamName, rangok[szint[id]], nev, message)
    122.  
    123. }
    124. else
    125. {
    126. get_user_team(id, color, 9)
    127. formatex(Temp, 191, "^x04*DEAD* ^x03(%s) ^x04[%s] ^x03%s^x01: %s",playerTeamName, rangok[szint[id]], nev, message)
    128. }
    129. sendtmessage(color, playerTeam)
    130. return PLUGIN_HANDLED
    131. }
    132. public sendmessage(color[])
    133. {
    134. new teamName[10]
    135. for(new player = 1; player < get_maxplayers(); player++)
    136. {
    137. get_user_team (player, teamName, 9)
    138. teamf (player, color)
    139. elkuldes(player, Temp)
    140. teamf(player, teamName)
    141. }
    142. }
    143. public sendtmessage(color[], playerTeam)
    144. {
    145. new teamName[10]
    146. for (new player = 1; player < get_maxplayers(); player++)
    147. {
    148. if(get_user_team(player) == playerTeam)
    149. {
    150. get_user_team (player, teamName, 9)
    151. elkuldes(player, Temp)
    152. teamf (player, teamName)
    153. teamf (player, color)
    154. }
    155. }
    156. }
    157. public teamf(player, team[])
    158. {
    159. message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("TeamInfo"), _, player)
    160. write_byte(player)
    161. write_string(team)
    162. message_end()
    163. }
    164. public elkuldes(player, Temp[])
    165. {
    166.  
    167. message_begin( MSG_ONE, get_user_msgid( "SayText" ), _, player)
    168. write_byte( player )
    169. write_string( Temp )
    170. message_end()
    171.  
    172. }
    173.  
    174. public client_connect(id)
    175. {
    176. LoadData(id)
    177. }
    178. public client_disconnect(id) SaveData(id)
    179.  
    180. public SaveData(id)
    181. {
    182. new name[32]
    183. get_user_name(id, name, 31)
    184.  
    185. new vaultkey[64],vaultdata[256]
    186. format(vaultkey,63,"%s-rang", name)
    187. format(vaultdata,255,"%i#%i#",olesek[id],szint[id])
    188.  
    189.  
    190. nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata)
    191. return PLUGIN_CONTINUE
    192. }
    193. public LoadData(id)
    194. {
    195. new name[32]
    196. get_user_name(id, name, 31)
    197. new vaultkey[64],vaultdata[256]
    198.  
    199. format(vaultkey,63,"%s-rang", name)
    200. format(vaultdata,255,"%i#%i#",olesek[id],szint[id])
    201.  
    202. nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255)
    203. replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
    204. new oles[32], level[32]
    205. parse(vaultdata, oles, 31, level, 31)
    206. olesek[id] = str_to_num(oles)
    207. szint[id] = str_to_num(level)
    208. return PLUGIN_CONTINUE
    209. }
    210. public halal()
    211. {
    212. new killer = read_data(1)
    213. new victim = read_data(2)
    214.  
    215. if(killer != victim)
    216. olesek[killer]++
    217.  
    218. while(olesek[killer] >= szamok[szint[killer]])
    219. {
    220. szint[killer]++
    221. }
    222.  
    223.  
    224. }


    Te csak hozzáírtál +7t..

    Ők köszönték meg DeR0iD nek ezt a hozzászólást: Dance[bwsk] (2017.11.13. 19:58)
      Népszerűség: 2.27%


    Hozzászólás jelentése
    Vissza a tetejére
       
     Hozzászólás témája: Re: HLMOD.Hus Rangok
    HozzászólásElküldve: 2014.05.24. 09:08 
    Offline
    Senior Tag
    Avatar

    Csatlakozott: 2014.03.12. 18:54
    Hozzászólások: 295
    Megköszönt másnak: 33 alkalommal
    Megköszönték neki: 26 alkalommal
    Lehet h crazyboy csinálta de nem ugy irtam hozzá hanem megirtam rendesen....

    Csak ugyanazt a plugint :)

    +7 akkor is ....

    _________________
    Kép

    MAIN :
    Kép

    MÁSIK :
    KépKép


    A hozzászólást 2 alkalommal szerkesztették, utoljára fear_ezmegmi 2014.05.24. 13:14-kor.
    moderáljuk magunkat


    Hozzászólás jelentése
    Vissza a tetejére
       
    Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
    Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 28 hozzászólás ]  Oldal 1 2 3 Következő


    Ki van itt

    Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 6 vendég


    Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
    Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
    Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
    Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
    Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

    Keresés:
    Ugrás:  
    Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
    Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
    Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole