hlmod.hu
https://hlmod.hu/

NPC
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=101&t=17560
Oldal: 1 / 1

Szerző:  DeR0iD [ 2014.10.12. 20:37 ]
Hozzászólás témája:  NPC

Plugin Neve:
NPC
Plugint készitette:
DeRoiD
Játék:
Counter-Strike
Kategória:
Eseményhez
Eredeti link:
Nincs megadva
Jóváhagyó:


[kozep]NPC[/kozep]

Nem tudom hogy van-e már ilyen plugin, ha nincs akkor már van!

Lényege a plugin "csinál" egy npc-t, az npc-nél megtudjuk nézni a szerver infókat (szabályzat,elérhetőségek) persze aki ért hozzá az úgy is átírja.

Beállítani nem kell semmit berakjuk a plugint a szerverbe és működik. (Csak de_dust2 mapon működik)

Többi pályának be kell állítani az npc-nek a spawnolási helyét és működni fog.

KÉP :
Kép


SMA
AMXX
Tömörített fájl
*A fordítás a aghl.ru oldalon történik.

    Szerző:  mforce [ 2014.10.12. 21:47 ]
    Hozzászólás témája:  Re: NPC

    Egy képet esetleg nyomathattál volna az npc-ről :D Nem mindenki ért hozzá,hogy megnézze az mdl-t.

    Szerző:  DeR0iD [ 2014.10.12. 22:30 ]
    Hozzászólás témája:  Re: NPC

    mforce írta:
    Egy képet esetleg nyomathattál volna az npc-ről :D Nem mindenki ért hozzá,hogy megnézze az mdl-t.

    kiraktam 1 képet! :)

    Szerző:  CrB [ 2014.10.13. 06:13 ]
    Hozzászólás témája:  Re: NPC

    Tetszik a modell :) Viszont van a leírásban és a kódban is hiba.

    Leírásban: kihagytad, hogy random helyre teszi le a cfg fájlban található koordináták alapján.

    Kódban: TFH 32 en játszanak a szerveren abból 30 an hozzáérnek ebben az esetben létrehoz még 30 entity-t ennek 2 megoldása lehet: 1. fix koordinátára állítod ebben az esetben 31 entity lesz 1 helyen ha nem állítod fix koordinátára akkor pedig 31 entity lesz elszortan valahol a koordináták alapján. 2. mikor hozzáér törlöd az entity-t így 1 entity marad végig valahol a mapon a koordináták alapján.

    A második hiba a kódban ez:
    SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
    1. log_amx("Nem talalhato a betoltendo fajl")
    Igazából ez nem nagy hiba de feltünt :) Ugye ezt az else ágat megelőzi egy vizsgálat, hogy a lines > 0. Ez annyit tesz, hogy a sorok száma nagyobb mint 0. Attól, hogy a fájlban nincs tartalom még létezhet :). Ez az else ág akkor lenne értelmes ha if(file_exist(file)) lenne.

    És a végére egy javaslat:
    Ez a beolvasás eredetileg a CSDM spawn koordinátáit használta fel (ha jól sejtem a karácsonyi dobozok pluginból másoltad ami nem baj csak előtte olvasd el, hogy hogyan is működik :) ) így a javaslatom, hogy hagyd így a kódot és csatold hozzá a CSDM spawn koordinátáit legalább lesz 1 kis élvezet a játékmenetben, hogy keresgélni kell :)

    Szerző:  IrOn [ 2014.10.13. 06:38 ]
    Hozzászólás témája:  Re: NPC

    1entity lesz mindig, miert rakna le ujat ha hozzaer vki? nezd mar meg a forraskodot

    Szerző:  DeR0iD [ 2014.10.13. 08:21 ]
    Hozzászólás témája:  Re: NPC

    crazyboy írta:
    Tetszik a modell :) Viszont van a leírásban és a kódban is hiba.

    Leírásban: kihagytad, hogy random helyre teszi le a cfg fájlban található koordináták alapján.

    Kódban: TFH 32 en játszanak a szerveren abból 30 an hozzáérnek ebben az esetben létrehoz még 30 entity-t ennek 2 megoldása lehet: 1. fix koordinátára állítod ebben az esetben 31 entity lesz 1 helyen ha nem állítod fix koordinátára akkor pedig 31 entity lesz elszortan valahol a koordináták alapján. 2. mikor hozzáér törlöd az entity-t így 1 entity marad végig valahol a mapon a koordináták alapján.

    A második hiba a kódban ez:
    SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
    1. log_amx("Nem talalhato a betoltendo fajl")
    Igazából ez nem nagy hiba de feltünt :) Ugye ezt az else ágat megelőzi egy vizsgálat, hogy a lines > 0. Ez annyit tesz, hogy a sorok száma nagyobb mint 0. Attól, hogy a fájlban nincs tartalom még létezhet :). Ez az else ág akkor lenne értelmes ha if(file_exist(file)) lenne.

    És a végére egy javaslat:
    Ez a beolvasás eredetileg a CSDM spawn koordinátáit használta fel (ha jól sejtem a karácsonyi dobozok pluginból másoltad ami nem baj csak előtte olvasd el, hogy hogyan is működik :) ) így a javaslatom, hogy hagyd így a kódot és csatold hozzá a CSDM spawn koordinátáit legalább lesz 1 kis élvezet a játékmenetben, hogy keresgélni kell :)


    Igen a spawnolásos, koordinátás cuccot azt a Karácsonyi doboz pluginból szedtem. többi az saját rész.

    És egy állandó helye van az "NPC"-nek ezért van 1 koordináta a fájlban. Szóval nem kell keresgetni

    Szerző:  CrB [ 2014.10.13. 15:23 ]
    Hozzászólás témája:  Re: NPC

    Ezt az entity létrehozásos cuccot csúnyán benéztem kóma + telefon több ilyen nem lesz xD Nem baj amúgy h abból másoltad azért van.

    A rar-t nem néztem viszont ha 1 koordináta van akkor felesleges a random sor kiválasztása viszont szerintem hagyd így egyszerűbb új koordinátát beleírni 1 cfg fájlba mint átírni a plugint ha valaki random helyre akarja :D

    Szerző:  Badboy.killer [ 2014.10.24. 19:13 ]
    Hozzászólás témája:  Re: NPC

    Tetszetős.

    Szerző:  vAx` [ 2016.04.13. 07:28 ]
    Hozzászólás témája:  Re: NPC

    Hello!
    Nézegettem ezt az NPCs cuccot, nagyon jó. Viszont nem tudok új spawn koordinátákat hozzáadni. Nem tudtok valami olyan plugint hozzá, vagy kódrészt, ami kijelzi hudba az aktuális koordinátákat? Köszi!

    Oldal: 1 / 1 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
    Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
    https://www.phpbb.com/