hlmod.hu https://hlmod.hu/ |
|
NPC https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=101&t=17560 |
Oldal: 1 / 1 |
Szerző: | DeR0iD [ 2014.10.12. 20:37 ] | ||||||||||||||
Hozzászólás témája: | NPC | ||||||||||||||
[kozep]NPC[/kozep] Nem tudom hogy van-e már ilyen plugin, ha nincs akkor már van! Lényege a plugin "csinál" egy npc-t, az npc-nél megtudjuk nézni a szerver infókat (szabályzat,elérhetőségek) persze aki ért hozzá az úgy is átírja. Beállítani nem kell semmit berakjuk a plugint a szerverbe és működik. (Csak de_dust2 mapon működik) Többi pályának be kell állítani az npc-nek a spawnolási helyét és működni fog. KÉP :
|
Szerző: | mforce [ 2014.10.12. 21:47 ] |
Hozzászólás témája: | Re: NPC |
Egy képet esetleg nyomathattál volna az npc-ről Nem mindenki ért hozzá,hogy megnézze az mdl-t. |
Szerző: | DeR0iD [ 2014.10.12. 22:30 ] |
Hozzászólás témája: | Re: NPC |
mforce írta: Egy képet esetleg nyomathattál volna az npc-ről Nem mindenki ért hozzá,hogy megnézze az mdl-t. kiraktam 1 képet! |
Szerző: | CrB [ 2014.10.13. 06:13 ] |
Hozzászólás témája: | Re: NPC |
Tetszik a modell Viszont van a leírásban és a kódban is hiba. Leírásban: kihagytad, hogy random helyre teszi le a cfg fájlban található koordináták alapján. Kódban: TFH 32 en játszanak a szerveren abból 30 an hozzáérnek ebben az esetben létrehoz még 30 entity-t ennek 2 megoldása lehet: 1. fix koordinátára állítod ebben az esetben 31 entity lesz 1 helyen ha nem állítod fix koordinátára akkor pedig 31 entity lesz elszortan valahol a koordináták alapján. 2. mikor hozzáér törlöd az entity-t így 1 entity marad végig valahol a mapon a koordináták alapján. A második hiba a kódban ez: SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
És a végére egy javaslat: Ez a beolvasás eredetileg a CSDM spawn koordinátáit használta fel (ha jól sejtem a karácsonyi dobozok pluginból másoltad ami nem baj csak előtte olvasd el, hogy hogyan is működik ) így a javaslatom, hogy hagyd így a kódot és csatold hozzá a CSDM spawn koordinátáit legalább lesz 1 kis élvezet a játékmenetben, hogy keresgélni kell |
Szerző: | IrOn [ 2014.10.13. 06:38 ] |
Hozzászólás témája: | Re: NPC |
1entity lesz mindig, miert rakna le ujat ha hozzaer vki? nezd mar meg a forraskodot |
Szerző: | DeR0iD [ 2014.10.13. 08:21 ] |
Hozzászólás témája: | Re: NPC |
crazyboy írta: Tetszik a modell Viszont van a leírásban és a kódban is hiba. Leírásban: kihagytad, hogy random helyre teszi le a cfg fájlban található koordináták alapján. Kódban: TFH 32 en játszanak a szerveren abból 30 an hozzáérnek ebben az esetben létrehoz még 30 entity-t ennek 2 megoldása lehet: 1. fix koordinátára állítod ebben az esetben 31 entity lesz 1 helyen ha nem állítod fix koordinátára akkor pedig 31 entity lesz elszortan valahol a koordináták alapján. 2. mikor hozzáér törlöd az entity-t így 1 entity marad végig valahol a mapon a koordináták alapján. A második hiba a kódban ez: SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
És a végére egy javaslat: Ez a beolvasás eredetileg a CSDM spawn koordinátáit használta fel (ha jól sejtem a karácsonyi dobozok pluginból másoltad ami nem baj csak előtte olvasd el, hogy hogyan is működik ) így a javaslatom, hogy hagyd így a kódot és csatold hozzá a CSDM spawn koordinátáit legalább lesz 1 kis élvezet a játékmenetben, hogy keresgélni kell Igen a spawnolásos, koordinátás cuccot azt a Karácsonyi doboz pluginból szedtem. többi az saját rész. És egy állandó helye van az "NPC"-nek ezért van 1 koordináta a fájlban. Szóval nem kell keresgetni |
Szerző: | CrB [ 2014.10.13. 15:23 ] |
Hozzászólás témája: | Re: NPC |
Ezt az entity létrehozásos cuccot csúnyán benéztem kóma + telefon több ilyen nem lesz xD Nem baj amúgy h abból másoltad azért van. A rar-t nem néztem viszont ha 1 koordináta van akkor felesleges a random sor kiválasztása viszont szerintem hagyd így egyszerűbb új koordinátát beleírni 1 cfg fájlba mint átírni a plugint ha valaki random helyre akarja |
Szerző: | Badboy.killer [ 2014.10.24. 19:13 ] |
Hozzászólás témája: | Re: NPC |
Tetszetős. |
Szerző: | vAx` [ 2016.04.13. 07:28 ] |
Hozzászólás témája: | Re: NPC |
Hello! Nézegettem ezt az NPCs cuccot, nagyon jó. Viszont nem tudok új spawn koordinátákat hozzáadni. Nem tudtok valami olyan plugint hozzá, vagy kódrészt, ami kijelzi hudba az aktuális koordinátákat? Köszi! |
Oldal: 1 / 1 | Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |