hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.29. 16:32



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 313 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 313 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 27 hozzászólás ]  Oldal 1 2 3 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: [CSO] Gun Deathmatch
HozzászólásElküldve: 2014.10.31. 09:08 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.26. 20:20
Hozzászólások: 1846
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 120 alkalommal
Plugin Neve:
[CSO] Gun Deathmatch
Plugint készitette:
RaZzoR
Játék:
Counter-Strike
Kategória:
Szórakoztató
Eredeti link:
Nincs megadva
Jóváhagyó:


[kozep]Kép[/kozep]

[kozep]Ez a mód a CSO (Counter Strike Online) játékból származik. Olvasd végig a leírást, cvar listát és a telepítést!!![/kozep]

Videó (Angol felirattal):

[youtube]KEA77m98yfA[/youtube]

Áttekintés:

KépKép
Mint a Team Deathmatch-ben, ebben a módban is "1 kör" van. Amikor elkezdődik a játék, a játékosok erős fegyvereket kapnak. Ha a játékos megöl egy bizonyos mennyiségű ellenséget, gyengébb fegyvert kap és így tovább. Az utolsó fegyver: glock. Ha a játékos glock-al megöl valakit, akkor HE gárnátot kap, amivel megnyerheti a meccset. A meccs akkor ér véget, ha valaki HE gránáttal öl, vagy valamelyik csapat eléri a maximális ölésszámot, vagy a játékidő letelik.

Kompatibilis pályák:

Kép Camouflage
Kép Industrial 2
Kép Suzhou
Kép Gallery
Kép Checkmate
Kép Assault
Kép Dust
Kép Dust 2
Kép Italy
Kép Mouse Hole

Ha nemcsak ezeken a pályákon akarsz játszani, akkor szerkezd át ezt:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. new allow_maps[][][] = {
  2. { "cs_assault", "Assault" },
  3. { "cs_camouflage_cso", "Camouflage" },
  4. { "cs_italy", "Italy" },
  5. { "de_dust", "Dust" },
  6. { "de_dust2", "Dust 2" },
  7. { "de_inferno", "Inferno" },
  8. { "de_rats", "Mouse Hole" },
  9. { "dm_gallery_cso", "Gallery" },
  10. { "dm_industry2", "Industrial 2" },
  11. { "dm_suzhou", "Suzhou" },
  12. { "fun_checkmate", "Checkmate" }
  13. }

Bal oldalra a pálya neve kerüljön .bsp kiterjesztés nélkül, jobb oldalra, hogy milyen névre akarod átnevezni. Ha nem akarod átnevezni, csak hagyd így: ""

Fegyverek elrendezése:

Egy szinten több fegyver fordul elő (Kivétel a 3. és a 13. szint, ott csak egy van). A mód fegyverváltáskor az adott szintből választ egy fegyvert. A fegyverváltás 2 ~ 4 ölés után következik be, szinttől függ. Összesen 60 ölés kell, hogy eljuss az utolsó szintig. Játékidő mellett jelzi, hogy hány ölés maradt hátra az adott szintből:
Kép

Kép

Cvar:

"GunDM_Max_Score" "érték" - a Mód maximális ölés számát adhatod meg vele (Min 700-on legyen, ugyanis a csapatok ölésszámához van viszonyítva és az nem kevés szokott lenni :D )

Telepítés:

Minden mappázás szerint történjen, SMA-t nem kell feltölteni szerverre, de átkell őket alakítani .amxx fájl-á. RAR fájlok mident tartalmaznak. A fórum által használt plugin feltöltéshez való átalakító nem fogja lefordítani a mód forráskódját, mert tartalmaz egyedi .inc fájlokat. Megoldás: saját számítógépen átalakítani, vagy olyan online átalakítón, ahol fel lehet tölteni .inc fájlokat.

Egy plugin lista, hogy ne keljen sokáig gépelnetek a plugins.ini fájlba:
Kód:
cso_gun_deathmatch.amxx
weapon_an94.amxx
weapon_anaconda.amxx
weapon_as50.amxx
weapon_dinfinity.amxx
weapon_hk23.amxx
weapon_k1a.amxx
weapon_kriss.amxx
weapon_ksg12.amxx
weapon_m14.amxx
weapon_m16a4.amxx
weapon_m24.amxx
weapon_m95.amxx
weapon_m1887.amxx
weapon_mg36.amxx
weapon_mp7a1.amxx
weapon_qbb95.amxx
weapon_scar.amxx
weapon_stg44.amxx
weapon_svd.amxx
weapon_tar21.amxx
weapon_thompson.amxx
weapon_usas12.amxx
weapon_xm8.amxx
weapon_xm2010.amxx
weapon_infib.amxx
weapon_infis.amxx


Ha nem akarod használni CSO-s skineket 1.6-os fegyverekre, keresd meg ezt a sort, és írd át ere:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. // #define USE_CSO_SKINS


A módhoz szükséges 2 Modul:
Kód:
NoRound End
MapName Patcher


Mind a 2 modul tartalmaz Windows szerverre és Linux szerverre kiterjesztést.

Ezeket a modulokat írd bele így a modules.ini fájlba:
Kód:
noroundend
mapname_patcher


server.cfg fájlba írd be ezt:
Kód:
sv_noroundend "1"


Mapváltó pluginokat ne rakjatok be, alapot is kikell venni, mert a mód választ a tömből egy véletlenszerű pályát köv. pályának!!!

A HUD feliratok multilingual-al történnek (ékezeteket megjelenít), ami tartalmaz ANGOL és MAGYAR nyelvet.

A Plugin átírja a GameDesc-et arra az értékre, amit megadsz neki:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. new const gdm_gamename[] = "Gun Deathmatch"


A PLUGIN JÁTSZATÓ BOT-OKKAL IS.
HA VALAMI BUG-OS, AKKOR JELEZZÉTEK NEKEM. JÓ JÁTÉKOT KÍVÁNOK A MÓDHOZ.


Fájlok elérhetők itt: https://drive.google.com/folderview?id= ... =drive_web


SMA
AMXX
*A fordítás a aghl.ru oldalon történik.

    _________________
    Projektem:

    [CSO2] Ghost Mod
    CSO2 GamePlay video: https://www.youtube.com/watch?feature=p ... iOS4Ik1Yrk


    A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára RaZzoR 2014.10.31. 09:22-kor.

    Ők köszönték meg RaZzoR nek ezt a hozzászólást (összesen 2): ismeretlen (2014.12.01. 20:38) • mforce (2015.01.26. 16:35)
      Népszerűség: 4.55%


    Hozzászólás jelentése
    Vissza a tetejére
       
     Hozzászólás témája: Re: [CSO] Gun Deathmatch
    HozzászólásElküldve: 2014.10.31. 09:18 
    Kód:
    cso_gun_deathmatchsma.sma(3) : fatal error 100: cannot read from file: "cso_gdm"


    Ezzel mit lehet kezdeni?


    Hozzászólás jelentése
    Vissza a tetejére
       
     Hozzászólás témája: Re: [CSO] Gun Deathmatch
    HozzászólásElküldve: 2014.10.31. 09:19 
    Offline
    Veterán
    Avatar

    Csatlakozott: 2013.03.26. 20:20
    Hozzászólások: 1846
    Megköszönt másnak: 27 alkalommal
    Megköszönték neki: 120 alkalommal
    Leírásban bentvan.

    _________________
    Projektem:

    [CSO2] Ghost Mod
    CSO2 GamePlay video: https://www.youtube.com/watch?feature=p ... iOS4Ik1Yrk


    Hozzászólás jelentése
    Vissza a tetejére
       
     Hozzászólás témája: Re: [CSO] Gun Deathmatch
    HozzászólásElküldve: 2014.10.31. 09:25 
    Hogy kell letölteni mert van az a link nekem nem sikerül :( kiakarom próbálni


    Hozzászólás jelentése
    Vissza a tetejére
       
     Hozzászólás témája: Re: [CSO] Gun Deathmatch
    HozzászólásElküldve: 2014.10.31. 09:34 
    Offline
    Veterán
    Avatar

    Csatlakozott: 2013.03.26. 20:20
    Hozzászólások: 1846
    Megköszönt másnak: 27 alkalommal
    Megköszönték neki: 120 alkalommal
    Nekem jó a link, csak rákell menni a RAR fájlra, és felül megjelenik egy letöltés ikon.

    _________________
    Projektem:

    [CSO2] Ghost Mod
    CSO2 GamePlay video: https://www.youtube.com/watch?feature=p ... iOS4Ik1Yrk


    Hozzászólás jelentése
    Vissza a tetejére
       
     Hozzászólás témája: Re: [CSO] Gun Deathmatch
    HozzászólásElküldve: 2014.10.31. 09:40 
    Már meg van!
    babapiskóta.~ írta:
    RaZzoR írta:
    Mediafire jó lesz?

    szerintem nem tudja miaz xD


    Nem kellene Offolgatni törölve lesz!


    Hozzászólás jelentése
    Vissza a tetejére
       
     Hozzászólás témája: Re: [CSO] Gun Deathmatch
    HozzászólásElküldve: 2014.12.03. 17:52 
    Offline
    Veterán
    Avatar

    Csatlakozott: 2013.03.26. 20:20
    Hozzászólások: 1846
    Megköszönt másnak: 27 alkalommal
    Megköszönték neki: 120 alkalommal
    ChangeLog:

    Kód:
    1.0.1 - Bomba, Túsz, Menekülési és egyéb zónák törlésének fixálása


    SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
    1. #include <amxmodx>
    2. #include <amxmisc>
    3. #include <cso_gdm>
    4. #include <cstrike>
    5. #include <csx>
    6. #include <engine>
    7. #include <fakemeta>
    8. #include <fakemeta_util>
    9. #include <fun>
    10. #include <hamsandwich>
    11. #include <mapname_patcher>
    12.  
    13. #define PLUGIN "[CSO] Gun Deathmatch"
    14. #define VERSION "1.0.1"
    15. #define AUTHOR "RaZzoR"
    16.  
    17. #define DICTIONARY "cso_gun_deathmatch.txt"
    18. #define USE_CSO_SKINS
    19.  
    20. #if defined USE_CSO_SKINS
    21. new const old_v_models[][] = {
    22. "models/v_ak47.mdl",
    23. "models/v_aug.mdl",
    24. "models/v_awp.mdl",
    25. "models/v_deagle.mdl",
    26. "models/v_elite.mdl",
    27. "models/v_famas.mdl",
    28. "models/v_fiveseven.mdl",
    29. "models/v_g3sg1.mdl",
    30. "models/v_galil.mdl",
    31. "models/v_glock18.mdl",
    32. "models/v_hegrenade.mdl",
    33. "models/v_knife.mdl",
    34. "models/v_m3.mdl",
    35. "models/v_m4a1.mdl",
    36. "models/v_m249.mdl",
    37. "models/v_mac10.mdl",
    38. "models/v_mp5.mdl",
    39. "models/v_p90.mdl",
    40. "models/v_p228.mdl",
    41. "models/v_scout.mdl",
    42. "models/v_sg550.mdl",
    43. "models/v_sg552.mdl",
    44. "models/v_tmp.mdl",
    45. "models/v_xm1014.mdl"
    46. }
    47.  
    48. new const new_v_models[][] = {
    49. "models/cso_gun_deathmatch/v_ak47.mdl",
    50. "models/cso_gun_deathmatch/v_aug.mdl",
    51. "models/cso_gun_deathmatch/v_awp.mdl",
    52. "models/cso_gun_deathmatch/v_deagle.mdl",
    53. "models/cso_gun_deathmatch/v_elite.mdl",
    54. "models/cso_gun_deathmatch/v_famas.mdl",
    55. "models/cso_gun_deathmatch/v_fiveseven.mdl",
    56. "models/cso_gun_deathmatch/v_g3sg1.mdl",
    57. "models/cso_gun_deathmatch/v_galil.mdl",
    58. "models/cso_gun_deathmatch/v_glock18.mdl",
    59. "models/cso_gun_deathmatch/v_hegrenade.mdl",
    60. "models/cso_gun_deathmatch/v_knife.mdl",
    61. "models/cso_gun_deathmatch/v_m3.mdl",
    62. "models/cso_gun_deathmatch/v_m4a1.mdl",
    63. "models/cso_gun_deathmatch/v_m249.mdl",
    64. "models/cso_gun_deathmatch/v_mac10.mdl",
    65. "models/cso_gun_deathmatch/v_mp5.mdl",
    66. "models/cso_gun_deathmatch/v_p90.mdl",
    67. "models/cso_gun_deathmatch/v_p228.mdl",
    68. "models/cso_gun_deathmatch/v_scout.mdl",
    69. "models/cso_gun_deathmatch/v_sg550.mdl",
    70. "models/cso_gun_deathmatch/v_sg552.mdl",
    71. "models/cso_gun_deathmatch/v_tmp.mdl",
    72. "models/cso_gun_deathmatch/v_xm1014.mdl"
    73. }
    74. #endif
    75.  
    76. new const allow_maps[][][] = {
    77. { "cs_assault", "Assault" },
    78. { "cs_camouflage_cso", "Camouflage" },
    79. { "cs_italy", "Italy" },
    80. { "de_dust", "Dust" },
    81. { "de_dust2", "Dust 2" },
    82. { "de_inferno", "Inferno" },
    83. { "de_rats", "Mouse Hole" },
    84. { "dm_gallery_cso", "Gallery" },
    85. { "dm_industry2", "Industrial 2" },
    86. { "dm_suzhou", "Suzhou" },
    87. { "fun_checkmate", "Checkmate" }
    88. }
    89.  
    90. new const gdm_weapons[][][] = {
    91. { "", "", "" }, //Not Use
    92. { "M4A1", "weapon_m4a1", "90" }, //1
    93. { "AK-47", "weapon_ak47", "90" }, //2
    94. { "M14 EBR", "weapon_m14", "" },
    95. { "SG550 Commando", "weapon_sg550", "90" }, //4
    96. { "G3/SG-1", "weapon_g3sg1", "90" }, //5
    97. { "MG36", "weapon_mg36", "" },
    98. { "TAR-21", "weapon_tar21", "" },
    99. { "AUG", "weapon_aug", "90" }, //8
    100. { "SG552", "weapon_sg552", "90" }, //9
    101. { "AS50", "weapon_as50", "" },
    102. { "M16A4", "weapon_m16a4", "" },
    103. { "AN94", "weapon_an94", "" },
    104. { "M14 EBR", "weapon_m14", "" },
    105. { "StG44", "weapon_stg44", "" },
    106. { "AWP", "weapon_awp", "30" }, //15
    107. { "XM2010", "weapon_xm2010", "" },
    108. { "SVD", "weapon_svd", "" },
    109. { "Barrett M95", "weapon_m95", "" },
    110. { "SCAR", "weapon_scar", "" },
    111. { "XM-8", "weapon_xm8", "" },
    112. { "XM2010", "weapon_xm2010", "" },
    113. { "M24", "weapon_m24", "" },
    114. { "FAMAS", "weapon_famas", "90" }, //23
    115. { "Galil", "weapon_galil", "90" }, //24
    116. { "Kriss Super V", "weapon_kriss", "" },
    117. { "K1A", "weapon_k1a", "" },
    118. { "USAS12", "weapon_usas12", "" },
    119. { "Thompson Chicago", "weapon_thompson", "" },
    120. { "MP5", "weapon_mp5navy", "120" }, //29
    121. { "StG44", "weapon_stg44", "" },
    122. { "MP7A1", "weapon_mp7a1", "" },
    123. { "M3", "weapon_m3", "32" }, //32
    124. { "XM1014 Automatic Shotgun", "weapon_xm1014", "32" }, //33
    125. { "Winchester M1887", "weapon_m1887", "" },
    126. { "KSG12", "weapon_ksg12", "" },
    127. { "M249", "weapon_m249", "200" }, //36
    128. { "HK23", "weapon_hk23", "" },
    129. { "QBB95", "weapon_qbb95", "" },
    130. { "MG36", "weapon_mg36", "" },
    131. { "Scout", "weapon_scout", "90" }, //40
    132. { "P90", "weapon_p90", "100" }, //41
    133. { "Kriss Super V", "weapon_kriss", "" },
    134. { "Desert Eagle 50C", "weapon_deagle", "35" }, //43
    135. { "Dual Beretta", "weapon_elite", "120" }, //44
    136. { "Anaconda", "weapon_anaconda", "" },
    137. { "Dual Infinity", "weapon_dinfinity", "" },
    138. { "TMP", "weapon_tmp", "120" }, //47
    139. { "MAC-10", "weapon_mac10", "100" }, //48
    140. { "Infinity Black", "weapon_infib", "" },
    141. { "P228", "weapon_p228", "52" }, //50
    142. { "Five-Seven", "weapon_fiveseven", "100" }, //51
    143. { "Infinity Silver", "weapon_infis", "" },
    144. { "Glock 18C", "weapon_glock18", "120" } //53
    145. }
    146.  
    147. new const Float:gdm_wpnhudpos[][] = {
    148. { 0.00, 0.00 }, //Not Use
    149. { 0.95, 0.90 },
    150. { 0.94, 0.90 },
    151. { 0.92, 0.90 },
    152. { 0.86, 0.90 },
    153. { 0.93, 0.90 },
    154. { 0.94, 0.90 },
    155. { 0.93, 0.90 },
    156. { 0.95, 0.90 },
    157. { 0.94, 0.90 },
    158. { 0.95, 0.90 },
    159. { 0.93, 0.90 },
    160. { 0.94, 0.90 },
    161. { 0.92, 0.90 },
    162. { 0.94, 0.90 },
    163. { 0.95, 0.90 },
    164. { 0.93, 0.90 },
    165. { 0.96, 0.90 },
    166. { 0.90, 0.90 },
    167. { 0.95, 0.90 },
    168. { 0.95, 0.90 },
    169. { 0.93, 0.90 },
    170. { 0.95, 0.90 },
    171. { 0.93, 0.90 },
    172. { 0.95, 0.90 },
    173. { 0.90, 0.90 },
    174. { 0.96, 0.90 },
    175. { 0.93, 0.90 },
    176. { 0.85, 0.90 },
    177. { 0.95, 0.90 },
    178. { 0.94, 0.90 },
    179. { 0.94, 0.90 },
    180. { 0.96, 0.90 },
    181. { 0.79, 0.90 },
    182. { 0.85, 0.90 },
    183. { 0.94, 0.90 },
    184. { 0.94, 0.90 },
    185. { 0.94, 0.90 },
    186. { 0.94, 0.90 },
    187. { 0.94, 0.90 },
    188. { 0.94, 0.90 },
    189. { 0.96, 0.90 },
    190. { 0.90, 0.90 },
    191. { 0.86, 0.90 },
    192. { 0.90, 0.90 },
    193. { 0.91, 0.90 },
    194. { 0.90, 0.90 },
    195. { 0.95, 0.90 },
    196. { 0.93, 0.90 },
    197. { 0.89, 0.90 },
    198. { 0.95, 0.90 },
    199. { 0.90, 0.90 },
    200. { 0.89, 0.90 },
    201. { 0.91, 0.90 }
    202. }
    203.  
    204. new const objective_icons[][] = {
    205. "c4",
    206. "buyzone",
    207. "rescue",
    208. "escape",
    209. "vipsafety"
    210. }
    211.  
    212. new const gdm_blockmsgs[][] = {
    213. "#Terrorists_Escaped",
    214. "#Hint_ct_vip_zone",
    215. "#Hint_hostage_rescue_zone",
    216. "#Hint_you_are_in_targetzone",
    217. "#Hint_you_are_the_vip",
    218. "#Hint_you_have_the_bomb",
    219. "#Hint_terrorist_vip_zone",
    220. "#Hint_terrorist_escape_zone"
    221. }
    222.  
    223. new const gdm_sounds[][] = {
    224. "cso_gun_deathmatch/finalattack.wav",
    225. "cso_gun_deathmatch/weaponchange.wav"
    226. }
    227.  
    228. new const gdm_reqkills[] = {
    229. 0, 4, 8, 12, 16, 20, 24, 28, 32, 36, 40, 43, 46, 48, 51, 54, 57, 60
    230. }
    231.  
    232. new const gdm_cs_weapons[] = {
    233. 1, 2, 4, 5, 8, 9, 15, 23, 24, 29, 32, 33, 36, 40, 41, 43, 44, 47, 48, 50, 51, 53
    234. }
    235.  
    236. new const gdm_hos_4[] = {
    237. 0, 4, 8, 12, 16, 20, 24, 28, 32, 36
    238. }
    239.  
    240. new const gdm_hos_3[] = {
    241. 1, 5, 9, 13, 17, 21, 25, 29, 33, 37, 40, 43, 48, 51, 54, 57
    242. }
    243.  
    244. new const gdm_hos_2[] = {
    245. 2, 6, 10, 14, 18, 22, 26, 30, 34, 38, 41, 44, 46, 49, 52, 55, 58
    246. }
    247.  
    248. new const gdm_hos_1[] = {
    249. 3, 7, 11, 15, 19, 23, 27, 31, 35, 39, 42, 45, 47, 50, 53, 56, 59
    250. }
    251.  
    252. new const gdm_gamename[] = "Gun Deathmatch"
    253.  
    254. const m_iJoiningState = 121
    255. const m_iMenu = 205
    256. const MENU_CHOOSEAPPEARANCE = 3
    257. const JOIN_CHOOSEAPPEARANCE = 4
    258.  
    259. new gdm_weapon[33], gdm_level[33]
    260. new pcvar_max_kill, wpn_hud, top3_hud, bot_register, score_hud, tr_score, ct_score, random_map
    261. new bool:gdm_has_grenade[33] = false
    262.  
    263. public plugin_init()
    264. {
    265. register_dictionary(DICTIONARY)
    266.  
    267. new map_name[32], buffer[128], index
    268. get_mapname(map_name, 31)
    269.  
    270. for(index=0;index<sizeof(allow_maps);index++)
    271. {
    272. if(equal(map_name, allow_maps[index][0]))
    273. {
    274. if(strlen(allow_maps[index][1]) > 0)
    275. Patch_MapName(allow_maps[index][1])
    276. break
    277. }
    278. }
    279.  
    280. if(index == sizeof(allow_maps))
    281. {
    282. formatex(buffer, sizeof(buffer), "%L", LANG_SERVER, "GDM_WRONG_MAP")
    283. set_fail_state(buffer)
    284. return
    285. }
    286.  
    287. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    288. register_cvar("gdm_version", VERSION, FCVAR_SERVER|FCVAR_SPONLY)
    289.  
    290. set_msg_block(get_user_msgid("ClCorpse"), BLOCK_SET)
    291.  
    292. pcvar_max_kill = register_cvar("GunDM_Max_Score", "800")
    293.  
    294. register_clcmd("menuselect", "ClCmd_MenuSelect_JoinClass")
    295. register_clcmd("joinclass", "ClCmd_MenuSelect_JoinClass")
    296.  
    297. register_message(get_user_msgid("StatusIcon"), "msgStatusIcon")
    298. register_message(get_user_msgid("RoundTime"),"Event_RoundTime")
    299. register_message(get_user_msgid("HideWeapon"), "msgHideWeapon")
    300. register_message(get_user_msgid("Money"), "MsgMoney")
    301. register_message(get_user_msgid("TextMsg"), "msgTextMsg")
    302.  
    303. register_forward(FM_SetModel, "SetModel")
    304. register_forward(FM_GetGameDescription, "GameDesc")
    305. register_forward(FM_ClientKill, "Forward_ClientKill")
    306.  
    307. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1)
    308. RegisterHam(Ham_Touch, "armoury_entity", "FwdHamPickupWeapon")
    309. RegisterHam(Ham_Touch, "weaponbox", "FwdHamPickupWeapon")
    310.  
    311. register_clcmd("drop", "block_drop")
    312. register_clcmd("chooseteam", "block_chooseteam")
    313. register_event("BombDrop", "Event_BombDropped", "a", "4=1")
    314. register_event("ResetHUD", "onResetHUD", "b")
    315.  
    316. #if defined USE_CSO_SKINS
    317. register_event("CurWeapon","Weapon_Hook","be","1=1")
    318. #endif
    319.  
    320. wpn_hud = CreateHudSyncObj(1)
    321. top3_hud = CreateHudSyncObj(2)
    322. score_hud = CreateHudSyncObj(3)
    323.  
    324. TOP3_HUD()
    325.  
    326. random_map = random(sizeof(allow_maps))
    327. }
    328.  
    329. public plugin_cfg()
    330. server_cmd("sv_restart 1")
    331.  
    332. public plugin_precache()
    333. {
    334. #if defined USE_CSO_SKINS
    335. for(new i;i<sizeof(new_v_models);i++)
    336. precache_model(new_v_models[i])
    337. #endif
    338.  
    339. for(new i;i<sizeof(gdm_sounds);i++)
    340. precache_sound(gdm_sounds[i])
    341. }
    342.  
    343. #if defined USE_CSO_SKINS
    344. public Weapon_Hook(id)
    345. {
    346. if(!is_user_alive(id))
    347. return PLUGIN_CONTINUE
    348.  
    349. static model[32]
    350. pev(id, pev_viewmodel2, model, 31)
    351.  
    352. for(new i=0;i<sizeof(new_v_models);i++)
    353. {
    354. if(equali(model, old_v_models[i]))
    355. {
    356. set_pev(id, pev_viewmodel2, new_v_models[i])
    357. break
    358. }
    359. }
    360.  
    361. return PLUGIN_CONTINUE
    362.  
    363. }
    364. #endif
    365.  
    366. public ClCmd_MenuSelect_JoinClass(id)
    367. {
    368. if(get_pdata_int(id, m_iMenu) == MENU_CHOOSEAPPEARANCE && get_pdata_int(id, m_iJoiningState) == JOIN_CHOOSEAPPEARANCE)
    369. {
    370. new command[11], arg1[32]
    371. read_argv(0, command, charsmax(command))
    372. read_argv(1, arg1, charsmax(arg1))
    373. engclient_cmd(id, command, arg1)
    374. ExecuteHam(Ham_Player_PreThink, id)
    375.  
    376. if(!is_user_alive(id))
    377. ExecuteHamB(Ham_Spawn, id)
    378.  
    379. ScoreBoard_HUD(id)
    380.  
    381. return PLUGIN_HANDLED
    382. }
    383.  
    384. return PLUGIN_CONTINUE
    385. }
    386.  
    387. public msgTextMsg(msg_id, msg_dest, msg_entity)
    388. {
    389. static message[32]
    390. get_msg_arg_string(2, message, charsmax(message))
    391.  
    392. for(new i=0;i<sizeof(gdm_blockmsgs);i++)
    393. {
    394. if(equal(message, gdm_blockmsgs[i]))
    395. return PLUGIN_CONTINUE
    396. }
    397.  
    398. return PLUGIN_HANDLED
    399. }
    400.  
    401. public onResetHUD(id)
    402. {
    403. if(!is_user_connected(id))
    404. return
    405.  
    406. message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("HideWeapon"), _, id)
    407. write_byte((1<<5))
    408. message_end()
    409. }
    410.  
    411. public msgStatusIcon(msgid, msgdest, id)
    412. {
    413. static szIcon[11]
    414. get_msg_arg_string(2, szIcon, 10)
    415.  
    416. for(new i=0;i<sizeof(objective_icons);i++)
    417. {
    418. if(equal(szIcon, objective_icons[i]) && get_msg_arg_int(1))
    419. {
    420. set_pdata_int(id, 235, get_pdata_int(id, 235) & ~(1<<0))
    421. return PLUGIN_HANDLED
    422. }
    423. }
    424.  
    425. return PLUGIN_CONTINUE
    426. }
    427.  
    428. public Event_BombDropped()
    429. {
    430. message_begin(MSG_BROADCAST, get_user_msgid("ShowTimer"))
    431. message_end()
    432. }
    433.  
    434. public block_drop(id)
    435. return PLUGIN_HANDLED
    436.  
    437. public block_chooseteam(id)
    438. return PLUGIN_HANDLED
    439.  
    440. public Forward_ClientKill(id)
    441. return FMRES_SUPERCEDE
    442.  
    443. public FwdHamPickupWeapon()
    444. return HAM_SUPERCEDE
    445.  
    446. public Event_RoundTime(const MsgId, const MsgDest, const MsgEnt)
    447. set_msg_arg_int(1, ARG_SHORT, get_timeleft())
    448.  
    449. public msgHideWeapon()
    450. set_msg_arg_int(1, ARG_BYTE, get_msg_arg_int(1) | (1<<5))
    451.  
    452. public MsgMoney(msgid, dest, id)
    453. {
    454. set_pdata_int(id, 115, 0)
    455. set_msg_arg_int(1, ARG_LONG, 0)
    456. }
    457.  
    458. public SetModel(iEnt, szModel[])
    459. {
    460. if(equal(szModel, "models/w_", 9))
    461. {
    462. if(szModel[9] != 'h' && !equal(szModel[9], "sm", 2) && !equal(szModel[9], "fl", 2))
    463. set_pev(iEnt, pev_nextthink, get_gametime() + 10.0)
    464. }
    465. }
    466.  
    467. public client_connect(id)
    468. {
    469. gdm_level[id] = 1
    470. gdm_has_grenade[id] = false
    471.  
    472. switch(random(3))
    473. {
    474. case 0: gdm_weapon[id] = 1
    475. case 1: gdm_weapon[id] = 2
    476. case 2: gdm_weapon[id] = 3
    477. }
    478. }
    479.  
    480. public client_putinserver(id)
    481. {
    482. if(!bot_register && is_user_bot(id))
    483. {
    484. bot_register = 1
    485. set_task(0.2, "do_register", id)
    486. }
    487. }
    488.  
    489. public do_register(id)
    490. {
    491. RegisterHamFromEntity(Ham_Spawn, id, "Spawn", 1)
    492. RegisterHamFromEntity(Ham_Touch, id, "FwdHamPickupWeapon")
    493. }
    494.  
    495. public client_death(attacker, victim, wpnindex, hitplace, TK)
    496. {
    497. new atk_frags = get_user_frags(attacker)
    498. new attacker_name[32]
    499.  
    500. get_user_name(attacker, attacker_name, charsmax(attacker_name))
    501.  
    502. if(attacker == victim)
    503. set_task(3.0, "respawn_task", attacker)
    504.  
    505. else
    506. set_task(3.0, "respawn_task", victim)
    507.  
    508. switch(wpnindex)
    509. {
    510. case CSW_GLOCK18:
    511. {
    512. if(gdm_has_grenade[attacker]) return
    513.  
    514. give_item(attacker, "weapon_hegrenade")
    515. gdm_has_grenade[attacker] = true
    516. client_print(0, print_center, "%L", LANG_PLAYER, "GDM_FINAL_HE", attacker_name)
    517. }
    518.  
    519. case CSW_HEGRENADE:
    520. {
    521. if(attacker == victim) return
    522.  
    523. switch(get_user_team(attacker))
    524. {
    525. case 1: client_print(0, print_center, "%L %L: %s", LANG_PLAYER, "GDM_TR_WIN", LANG_PLAYER, "GDM_NEXTMAP", strlen(allow_maps[random_map][1]) > 0 ? allow_maps[random_map][1] : allow_maps[random_map][0])
    526. case 2: client_print(0, print_center, "%L %L: %s", LANG_PLAYER, "GDM_CT_WIN", LANG_PLAYER, "GDM_NEXTMAP", strlen(allow_maps[random_map][1]) > 0 ? allow_maps[random_map][1] : allow_maps[random_map][0])
    527. }
    528.  
    529. new players[32], pnum, tempid
    530. get_players(players, pnum)
    531.  
    532. for(new i=0;i<pnum;i++)
    533. {
    534. tempid = players[i]
    535. set_user_godmode(tempid, 1)
    536. }
    537.  
    538. set_task(1.5, "map_change")
    539. }
    540. }
    541.  
    542. switch(get_user_team(attacker))
    543. {
    544. case 1: tr_score++
    545. case 2: ct_score++
    546. }
    547.  
    548. if(gdm_level[attacker] < 17)
    549. {
    550. while(atk_frags >= gdm_reqkills[gdm_level[attacker]])
    551. {
    552. gdm_level[attacker]++
    553.  
    554. switch(gdm_level[attacker])
    555. {
    556. case 2, 9, 17: gdm_weapon[attacker] += 3
    557.  
    558. case 3: gdm_weapon[attacker] = 7
    559.  
    560. case 4:
    561. {
    562. switch(random(3))
    563. {
    564. case 0: gdm_weapon[attacker] = 8
    565. case 1: gdm_weapon[attacker] = 9
    566. case 2: gdm_weapon[attacker] = 10
    567. }
    568. }
    569.  
    570. case 5:
    571. {
    572. switch(random(4))
    573. {
    574. case 0: gdm_weapon[attacker] = 11
    575. case 1: gdm_weapon[attacker] = 12
    576. case 2: gdm_weapon[attacker] = 13
    577. case 3: gdm_weapon[attacker] = 14
    578. }
    579. }
    580.  
    581. case 6, 12: gdm_weapon[attacker] += 4
    582.  
    583. case 7:
    584. {
    585. switch(random(4))
    586. {
    587. case 0: gdm_weapon[attacker] = 19
    588. case 1: gdm_weapon[attacker] = 20
    589. case 2: gdm_weapon[attacker] = 21
    590. case 3: gdm_weapon[attacker] = 22
    591. }
    592. }
    593.  
    594. case 8:
    595. {
    596. switch(random(3))
    597. {
    598. case 0: gdm_weapon[attacker] = 23
    599. case 1: gdm_weapon[attacker] = 24
    600. case 2: gdm_weapon[attacker] = 25
    601. }
    602. }
    603.  
    604. case 10:
    605. {
    606. switch(random(3))
    607. {
    608. case 0: gdm_weapon[attacker] = 29
    609. case 1: gdm_weapon[attacker] = 30
    610. case 2: gdm_weapon[attacker] = 31
    611. }
    612. }
    613.  
    614. case 11:
    615. {
    616. switch(random(4))
    617. {
    618. case 0: gdm_weapon[attacker] = 32
    619. case 1: gdm_weapon[attacker] = 33
    620. case 2: gdm_weapon[attacker] = 34
    621. case 3: gdm_weapon[attacker] = 35
    622. }
    623. }
    624.  
    625. case 13: gdm_weapon[attacker] = 40
    626.  
    627. case 14:
    628. {
    629. switch(random(2))
    630. {
    631. case 0: gdm_weapon[attacker] = 41
    632. case 1: gdm_weapon[attacker] = 42
    633. }
    634. }
    635.  
    636. case 15:
    637. {
    638. switch(random(4))
    639. {
    640. case 0: gdm_weapon[attacker] = 43
    641. case 1: gdm_weapon[attacker] = 44
    642. case 2: gdm_weapon[attacker] = 45
    643. case 3: gdm_weapon[attacker] = 46
    644. }
    645. }
    646.  
    647. case 16:
    648. {
    649. switch(random(3))
    650. {
    651. case 0: gdm_weapon[attacker] = 47
    652. case 1: gdm_weapon[attacker] = 48
    653. case 2: gdm_weapon[attacker] = 49
    654. }
    655. }
    656. }
    657.  
    658. strip_user_weapons(attacker)
    659. give_item(attacker, "weapon_knife")
    660. reset_cso_weapons(attacker, gdm_level[attacker])
    661.  
    662. for(new i=0;i<sizeof(gdm_cs_weapons);i++)
    663. {
    664. if(gdm_weapon[attacker] == gdm_cs_weapons[i])
    665. {
    666. new weapon_id = get_weaponid(gdm_weapons[gdm_weapon[attacker]][1])
    667. new convert_to_num = str_to_num(gdm_weapons[gdm_weapon[attacker]][2])
    668.  
    669. give_item(attacker, gdm_weapons[gdm_weapon[attacker]][1])
    670. cs_set_user_bpammo(attacker, weapon_id, convert_to_num)
    671. }
    672.  
    673. else if(gdm_weapon[attacker] != gdm_cs_weapons[i])
    674. {
    675. new buffer[128]
    676. formatex(buffer, sizeof(buffer), "%s.amxx", gdm_weapons[gdm_weapon[attacker]][1])
    677.  
    678. if(callfunc_begin(gdm_weapons[gdm_weapon[attacker]][1], buffer) == 1)
    679. {
    680. callfunc_push_int(attacker)
    681. callfunc_end()
    682. }
    683. }
    684. }
    685.  
    686. client_cmd(attacker, "speak ^"%s^"", gdm_sounds[1])
    687. client_print(attacker, print_center, "%L %s", attacker, "GDM_WPNCHANGE", gdm_weapons[gdm_weapon[attacker]][0])
    688. }
    689. }
    690. else
    691. {
    692. if(atk_frags == 60)
    693. {
    694. gdm_level[attacker] = 18
    695. gdm_weapon[attacker] = 53
    696.  
    697. strip_user_weapons(attacker)
    698. give_item(attacker, "weapon_knife")
    699. reset_cso_weapons(attacker, gdm_level[attacker])
    700.  
    701. new weapon_id = get_weaponid(gdm_weapons[gdm_weapon[attacker]][1])
    702. new convert_to_num = str_to_num(gdm_weapons[gdm_weapon[attacker]][2])
    703.  
    704. give_item(attacker, gdm_weapons[gdm_weapon[attacker]][1])
    705. cs_set_user_bpammo(attacker, weapon_id, convert_to_num)
    706.  
    707. client_cmd(attacker, "speak ^"%s^"", gdm_sounds[0])
    708. client_print(attacker, print_center, "%L %s", attacker, "GDM_FINALATK", gdm_weapons[gdm_weapon[attacker]][0])
    709. }
    710. }
    711.  
    712. if(tr_score == get_pcvar_num(pcvar_max_kill) || ct_score == get_pcvar_num(pcvar_max_kill))
    713. {
    714. if(tr_score == get_pcvar_num(pcvar_max_kill))
    715. client_print(0, print_center, "%L %L: %s", LANG_PLAYER, "GDM_TR_WIN", LANG_PLAYER, "GDM_NEXTMAP", strlen(allow_maps[random_map][1]) > 0 ? allow_maps[random_map][1] : allow_maps[random_map][0])
    716. else
    717. client_print(0, print_center, "%L %L: %s", LANG_PLAYER, "GDM_CT_WIN", LANG_PLAYER, "GDM_NEXTMAP", strlen(allow_maps[random_map][1]) > 0 ? allow_maps[random_map][1] : allow_maps[random_map][0])
    718.  
    719. new players[32], pnum, tempid
    720. get_players(players, pnum)
    721.  
    722. for(new i=0;i<pnum;i++)
    723. {
    724. tempid = players[i]
    725. set_user_godmode(tempid, 1)
    726. }
    727.  
    728. set_task(1.5, "map_change")
    729. }
    730. }
    731.  
    732. public grenade_throw(id, gid, wid)
    733. gdm_has_grenade[id] = false
    734.  
    735. public map_change()
    736. {
    737. new players[32], pnum, tempid
    738. get_players(players, pnum)
    739.  
    740. for(new i=0;i<pnum;i++)
    741. {
    742. tempid = players[i]
    743. set_user_godmode(tempid, 0)
    744. }
    745.  
    746. server_cmd("changelevel %s", allow_maps[random_map][0])
    747. }
    748.  
    749. public GameDesc()
    750. {
    751. forward_return(FMV_STRING, gdm_gamename)
    752. return FMRES_SUPERCEDE
    753. }
    754.  
    755. public respawn_task(id)
    756. ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id)
    757.  
    758. public Spawn(id)
    759. {
    760. if(!is_user_connected(id)) return
    761.  
    762. set_user_health(id, 100)
    763. set_user_armor(id, 100)
    764.  
    765. new weapon_name[15]
    766. switch(get_user_team(id))
    767. {
    768. case 1: weapon_name = "weapon_glock18"
    769. case 2: weapon_name = "weapon_usp"
    770. default: return
    771. }
    772.  
    773. new weapon = find_ent_by_owner(-1, weapon_name, id)
    774. if(!weapon) return
    775.  
    776. engclient_cmd(id, "drop", weapon_name)
    777. new weaponbox = entity_get_edict(weapon, EV_ENT_owner)
    778. if(!weaponbox || weaponbox == id) return
    779.  
    780. remove_entity(weaponbox)
    781. remove_entity(weapon)
    782.  
    783. for(new i=0;i<sizeof(gdm_cs_weapons);i++)
    784. {
    785. if(gdm_weapon[id] == gdm_cs_weapons[i])
    786. {
    787. new weapon_id = get_weaponid(gdm_weapons[gdm_weapon[id]][1])
    788. new convert_to_num = str_to_num(gdm_weapons[gdm_weapon[id]][2])
    789.  
    790. give_item(id, gdm_weapons[gdm_weapon[id]][1])
    791. cs_set_user_bpammo(id, weapon_id, convert_to_num)
    792. }
    793.  
    794. else if(gdm_weapon[id] != gdm_cs_weapons[i])
    795. {
    796. new buffer[128]
    797. formatex(buffer, sizeof(buffer), "%s.amxx", gdm_weapons[gdm_weapon[id]][1])
    798.  
    799. if(callfunc_begin(gdm_weapons[gdm_weapon[id]][1], buffer) == 1)
    800. {
    801. callfunc_push_int(id)
    802. callfunc_end()
    803. }
    804. }
    805. }
    806.  
    807. if(gdm_has_grenade[id])
    808. give_item(id, "weapon_hegrenade")
    809.  
    810. set_user_godmode(id, 1)
    811. set_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 255, 255, 255, kRenderNormal, 16)
    812. set_task(3.0, "remove_protection", id)
    813. }
    814.  
    815. public remove_protection(id)
    816. {
    817. set_user_godmode(id, 0)
    818. set_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderNormal, 0)
    819. }
    820.  
    821. public client_PostThink(id)
    822. {
    823. if(!is_user_alive(id)) return
    824.  
    825. new iSprite[16]
    826. message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("Scenario"), {0,0,0}, id)
    827. write_byte(1)
    828.  
    829. for(new i=0;i<sizeof(gdm_hos_4);i++)
    830. {
    831. if(get_user_frags(id) == gdm_hos_4[i])
    832. format(iSprite, 15, "hostage4")
    833. }
    834.  
    835. for(new i=0;i<sizeof(gdm_hos_3);i++)
    836. {
    837. if(get_user_frags(id) == gdm_hos_3[i])
    838. format(iSprite, 15, "hostage3")
    839. }
    840.  
    841. for(new i=0;i<sizeof(gdm_hos_2);i++)
    842. {
    843. if(get_user_frags(id) == gdm_hos_2[i])
    844. format(iSprite, 15, "hostage2")
    845. }
    846.  
    847. for(new i=0;i<sizeof(gdm_hos_1);i++)
    848. {
    849. if(get_user_frags(id) == gdm_hos_1[i])
    850. format(iSprite, 15, "hostage1")
    851. }
    852.  
    853. write_string(iSprite)
    854. write_byte(127)
    855. write_short(0)
    856. message_end()
    857. }
    858.  
    859. public ScoreBoard_HUD(id)
    860. {
    861. /* ScoreBoard */
    862. set_hudmessage(255, 255, 255, -1.0, 0.00, 0, 6.0, 12.0)
    863.  
    864. if(gdm_level[id] <= 17)
    865. ShowSyncHudMsg(id, score_hud, "TR %i [%i %L] CT %i ^n%L %i", tr_score, get_pcvar_num(pcvar_max_kill), id, "GDM_KILL", ct_score, id, "GDM_LV", gdm_level[id])
    866. else
    867. ShowSyncHudMsg(id, score_hud, "TR %i [%i %L] CT %i ^n%L Max", tr_score, get_pcvar_num(pcvar_max_kill), id, "GDM_KILL", ct_score, id, "GDM_LV")
    868.  
    869. /* Weapons */
    870. set_hudmessage(255, 212, 0, gdm_wpnhudpos[gdm_weapon[id]][0], gdm_wpnhudpos[gdm_weapon[id]][1], 0, 6.0, 12.0)
    871. ShowSyncHudMsg(id, wpn_hud, "%s", gdm_weapons[gdm_weapon[id]][0])
    872.  
    873. set_task(0.2, "ScoreBoard_HUD", id)
    874. }
    875.  
    876. public TOP3_HUD()
    877. {
    878.  
    879. /* TOP3 */
    880. new players[32], num, top1, top2, top3
    881. new top1_name[33], top2_name[33], top3_name[33]
    882.  
    883. get_players(players, num)
    884. SortCustom1D(players, num, "sort_bestplayer")
    885.  
    886. top1 = players[0]
    887. top2 = players[1]
    888. top3 = players[2]
    889.  
    890. get_user_name(top1, top1_name, charsmax(top1_name))
    891. get_user_name(top2, top2_name, charsmax(top2_name))
    892. get_user_name(top3, top3_name, charsmax(top3_name))
    893.  
    894. set_hudmessage(0, 255, 255, -0.00, 0.21, 0, 6.0, 12.0)
    895.  
    896. if(get_user_frags(top1) >= 1)
    897. {
    898. if(gdm_level[top1] <= 17)
    899. ShowSyncHudMsg(0, top3_hud, "%L %L%i %s", LANG_PLAYER, "GDM_1ST", LANG_PLAYER, "GDM_LV", gdm_level[top1], top1_name)
    900. else
    901. ShowSyncHudMsg(0, top3_hud, "%L %LMax %s", LANG_PLAYER, "GDM_1ST", LANG_PLAYER, "GDM_LV", top1_name)
    902. }
    903.  
    904. if(get_user_frags(top2) >= 1)
    905. {
    906. if(gdm_level[top1] <= 17 && gdm_level[top2] <= 17)
    907. ShowSyncHudMsg(0, top3_hud, "%L %L%i %s ^n%L %L%i %s", LANG_PLAYER, "GDM_1ST", LANG_PLAYER, "GDM_LV", gdm_level[top1], top1_name, LANG_PLAYER, "GDM_2ND", LANG_PLAYER, "GDM_LV", gdm_level[top2], top2_name)
    908. else if(gdm_level[top1] > 17 && gdm_level[top2] <= 17)
    909. ShowSyncHudMsg(0, top3_hud, "%L %LMax %s ^n%L %L%i %s", LANG_PLAYER, "GDM_1ST", LANG_PLAYER, "GDM_LV", top1_name, LANG_PLAYER, "GDM_2ND", LANG_PLAYER, "GDM_LV", gdm_level[top2], top2_name)
    910. else
    911. ShowSyncHudMsg(0, top3_hud, "%L %LMax %s ^n%L %LMax %s", LANG_PLAYER, "GDM_1ST", LANG_PLAYER, "GDM_LV", top1_name, LANG_PLAYER, "GDM_2ND", LANG_PLAYER, "GDM_LV", top2_name)
    912. }
    913.  
    914. if(get_user_frags(top3) >= 1)
    915. {
    916. if(gdm_level[top1] <= 17 && gdm_level[top2] <= 17 && gdm_level[top3] <= 17)
    917. ShowSyncHudMsg(0, top3_hud, "%L %L%i %s ^n%L %L%i %s ^n%L %L%i %s", LANG_PLAYER, "GDM_1ST", LANG_PLAYER, "GDM_LV", gdm_level[top1], top1_name, LANG_PLAYER, "GDM_2ND", LANG_PLAYER, "GDM_LV", gdm_level[top2], top2_name, LANG_PLAYER, "GDM_3RD", LANG_PLAYER, "GDM_LV", gdm_level[top3], top3_name)
    918. else if(gdm_level[top1] > 17 && gdm_level[top2] <= 17 && gdm_level[top3] <= 17)
    919. ShowSyncHudMsg(0, top3_hud, "%L %LMax %s ^n%L %L%i %s ^n%L %L%i %s", LANG_PLAYER, "GDM_1ST", LANG_PLAYER, "GDM_LV", top1_name, LANG_PLAYER, "GDM_2ND", LANG_PLAYER, "GDM_LV", gdm_level[top2], top2_name, LANG_PLAYER, "GDM_3RD", LANG_PLAYER, "GDM_LV", gdm_level[top3], top3_name)
    920. else if(gdm_level[top1] > 17 && gdm_level[top2] > 17 && gdm_level[top3] <= 17)
    921. ShowSyncHudMsg(0, top3_hud, "%L %LMax %s ^n%L %LMax %s ^n%L %L%i %s", LANG_PLAYER, "GDM_1ST", LANG_PLAYER, "GDM_LV", top1_name, LANG_PLAYER, "GDM_2ND", LANG_PLAYER, "GDM_LV", top2_name, LANG_PLAYER, "GDM_3RD", LANG_PLAYER, "GDM_LV", gdm_level[top3], top3_name)
    922. else
    923. ShowSyncHudMsg(0, top3_hud, "%L %LMax %s ^n%L %LMax %s ^n%L %LMax %s", LANG_PLAYER, "GDM_1ST", LANG_PLAYER, "GDM_LV", top1_name, LANG_PLAYER, "GDM_2ND", LANG_PLAYER, "GDM_LV", top2_name, LANG_PLAYER, "GDM_3RD", LANG_PLAYER, "GDM_LV", top3_name)
    924. }
    925.  
    926. if(get_timeleft() <= 0)
    927. {
    928. if(tr_score > ct_score)
    929. client_print(0, print_center, "%L %L: %s", LANG_PLAYER, "GDM_TR_WIN", LANG_PLAYER, "GDM_NEXTMAP", strlen(allow_maps[random_map][1]) > 0 ? allow_maps[random_map][1] : allow_maps[random_map][0])
    930. else
    931. client_print(0, print_center, "%L %L: %s", LANG_PLAYER, "GDM_CT_WIN", LANG_PLAYER, "GDM_NEXTMAP", strlen(allow_maps[random_map][1]) > 0 ? allow_maps[random_map][1] : allow_maps[random_map][0])
    932.  
    933. new players[32], pnum, tempid
    934. get_players(players, pnum)
    935.  
    936. for(new i=0;i<pnum;i++)
    937. {
    938. tempid = players[i]
    939. set_user_godmode(tempid, 1)
    940. }
    941.  
    942. set_task(1.5, "map_change")
    943. }
    944.  
    945. set_task(0.2, "TOP3_HUD")
    946. }
    947.  
    948. public sort_bestplayer(id1, id2)
    949. {
    950. if(get_user_frags(id1) > get_user_frags(id2))
    951. return -1
    952. else if(get_user_frags(id1) < get_user_frags(id2))
    953. return 1
    954.  
    955. return 0
    956. }

    _________________
    Projektem:

    [CSO2] Ghost Mod
    CSO2 GamePlay video: https://www.youtube.com/watch?feature=p ... iOS4Ik1Yrk


    A hozzászólást 2 alkalommal szerkesztették, utoljára RaZzoR 2014.12.06. 08:59-kor.

    Hozzászólás jelentése
    Vissza a tetejére
       
     Hozzászólás témája: Re: [CSO] Gun Deathmatch
    HozzászólásElküldve: 2014.12.06. 01:44 
    Offline
    Őskövület
    Avatar

    Csatlakozott: 2011.12.28. 00:35
    Hozzászólások: 2736
    Megköszönt másnak: 56 alkalommal
    Megköszönték neki: 275 alkalommal
    A lényeg h nem buggos..-.-

    _________________
    ****


    Hozzászólás jelentése
    Vissza a tetejére
       
     Hozzászólás témája: Re: [CSO] Gun Deathmatch
    HozzászólásElküldve: 2014.12.06. 08:29 
    Offline
    Veterán
    Avatar

    Csatlakozott: 2013.03.26. 20:20
    Hozzászólások: 1846
    Megköszönt másnak: 27 alkalommal
    Megköszönték neki: 120 alkalommal
    Mi bugos benne?

    _________________
    Projektem:

    [CSO2] Ghost Mod
    CSO2 GamePlay video: https://www.youtube.com/watch?feature=p ... iOS4Ik1Yrk


    Hozzászólás jelentése
    Vissza a tetejére
       
     Hozzászólás témája: Re: [CSO] Gun Deathmatch
    HozzászólásElküldve: 2015.01.01. 01:20 
    Offline
    Újonc
    Avatar

    Csatlakozott: 2014.12.30. 14:02
    Hozzászólások: 13
    Not Found

    The requested URL /Hiba was not found on this server.

    Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.
    -.-"

    _________________
    Név: Fanta$tic / ~Destroy*anonymousCL(régi)
    CS-zek: 4-5 éve (2010 óta)
    Pluginozok: Kb. 1 éve
    Vidizek: 1-2 éve
    Facebook: https://www.facebook.com/DestroyAnonymousCL


    Hozzászólás jelentése
    Vissza a tetejére
       
    Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
    Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 27 hozzászólás ]  Oldal 1 2 3 Következő


    Ki van itt

    Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 15 vendég


    Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
    Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
    Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
    Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
    Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

    Keresés:
    Ugrás:  
    Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
    Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
    Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole