hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.04. 19:23



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 267 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 265 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 27 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2 3
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: [CSO] Gun Deathmatch
HozzászólásElküldve: 2015.01.21. 19:01 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.26. 20:20
Hozzászólások: 1846
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 120 alkalommal
Igen, arra gondoltam. Ez nem körökre megy, hanem időre. 20-as érték jó lesz neki :D

_________________
Projektem:

[CSO2] Ghost Mod
CSO2 GamePlay video: https://www.youtube.com/watch?feature=p ... iOS4Ik1Yrk


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: [CSO] Gun Deathmatch
HozzászólásElküldve: 2015.01.24. 16:04 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
Problematikák :D :
Ha 2 ember van akkor duplán spawnol halálkor
Mindig kezdőhelyen spawnol
2 fegyvernek az sma fájljában a precache elérési út cso_gun_deathmatch helyett csO_gun_deathmatch, ezeket javítani kellett.
Van, hogy következő szinten is ugyanazt a fegyót kapod
Amikor még az ellenfelet nem tudod sebezni, akkor már ő tud!

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: [CSO] Gun Deathmatch
HozzászólásElküldve: 2015.01.24. 21:13 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott: 2011.11.17. 15:48
Hozzászólások: 1904
Megköszönt másnak: 17 alkalommal
Megköszönték neki: 54 alkalommal
mforce írta:
Problematikák :D :
Ha 2 ember van akkor duplán spawnol halálkor
Mindig kezdőhelyen spawnol
2 fegyvernek az sma fájljában a precache elérési út cso_gun_deathmatch helyett csO_gun_deathmatch, ezeket javítani kellett.
Van, hogy következő szinten is ugyanazt a fegyót kapod
Amikor még az ellenfelet nem tudod sebezni, akkor már ő tud!


Ha játszanád CSO-t vagy CSN:Z-t, akkor tudnád hogy mindig kezdő helyen spawnolsz..
Spawnolás után 3mp-ig van védelmed, így nemtudod őt megölni.. stb stb


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: [CSO] Gun Deathmatch
HozzászólásElküldve: 2015.01.24. 21:33 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
De ő már tud sebezni attól független,hogy rajta a védelem.

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: [CSO] Gun Deathmatch
HozzászólásElküldve: 2015.01.25. 14:07 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott: 2011.11.17. 15:48
Hozzászólások: 1904
Megköszönt másnak: 17 alkalommal
Megköszönték neki: 54 alkalommal
mforce írta:
De ő már tud sebezni attól független,hogy rajta a védelem.

Az logikus :lol:


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: [CSO] Gun Deathmatch
HozzászólásElküldve: 2015.01.26. 15:17 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.26. 20:20
Hozzászólások: 1846
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 120 alkalommal
mforce írta:
Problematikák :D :
Ha 2 ember van akkor duplán spawnol halálkor
Mindig kezdőhelyen spawnol
2 fegyvernek az sma fájljában a precache elérési út cso_gun_deathmatch helyett csO_gun_deathmatch, ezeket javítani kellett.
Van, hogy következő szinten is ugyanazt a fegyót kapod
Amikor még az ellenfelet nem tudod sebezni, akkor már ő tud!


Amikor felraktam, az elérési út jó volt :S Ezt a módot megpróbáltam hasonlóra írni, mint a CSO-ban lévő Gun Deathmatch-et: ott is kezdőhelyen éledsz újra (dupla spawn nálam még nem jelentkezett :S). Több szinten van ugyanaz a fegyver, így előfordulhat, hogy ugyanazt adja. CSO-ban is úgy van, hogyha újraéledsz, akkor te tudsz sebezni, ellenfél nem (ez logikus). De lehet, hogy fixálok benne pár dolgot :D

_________________
Projektem:

[CSO2] Ghost Mod
CSO2 GamePlay video: https://www.youtube.com/watch?feature=p ... iOS4Ik1Yrk


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: [CSO] Gun Deathmatch
HozzászólásElküldve: 2017.01.12. 20:28 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2016.02.04. 10:58
Hozzászólások: 219
Megköszönt másnak: 11 alkalommal
Megköszönték neki: 18 alkalommal
Fel raktam a módot, és :
assert_20170112202149_1.dmp[8189]: Uploading dump (out-of-process)
/tmp/dumps/assert_20170112202149_1.dmp
Segmentation fault
assert_20170112202149_1.dmp[8189]: Finished uploading minidump (out-of-process): success = yes
assert_20170112202149_1.dmp[8189]: response: Discarded=1
assert_20170112202149_1.dmp[8189]: file ''/tmp/dumps/assert_20170112202149_1.dmp'', upload yes: ''Discarded=1''

[S_API FAIL] SteamAPI_Init() failed; SteamAPI_IsSteamRunning() failed.


Valaki tudna rá valami okosságot? Köszi!

Hostolt Servert

_________________
STEAM
[steam]konfigos[/steam]
YOUTUBE

Szerverek
Kép
_
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 27 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2 3


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Bing [Bot] valamint 7 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole