hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.03. 05:43



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 557 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 557 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 27 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2 3 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: [CSO] Gun Deathmatch
HozzászólásElküldve: 2015.01.01. 01:27 
Offline
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2014.12.30. 14:02
Hozzászólások: 13
Ha meg át alakittom az sma-kat akkor azt irja ki hogy : Hibás forráskód, kérlek nézd át.

_________________
Név: Fanta$tic / ~Destroy*anonymousCL(régi)
CS-zek: 4-5 éve (2010 óta)
Pluginozok: Kb. 1 éve
Vidizek: 1-2 éve
Facebook: https://www.facebook.com/DestroyAnonymousCL


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: [CSO] Gun Deathmatch
HozzászólásElküldve: 2015.01.18. 01:02 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
Fixen nem jó az egész. Leírás szerint lett csinálva, mapok letöltve, rendesen bepakolva minden.
Váltogat mapot 2másodpercenként ,és ki is fagy 1-2nél. újraindul a szeró,mert -debug-al van indítva,ennyi.

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: [CSO] Gun Deathmatch
HozzászólásElküldve: 2015.01.18. 07:12 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2014.08.22. 22:10
Hozzászólások: 477
Megköszönt másnak: 43 alkalommal
Megköszönték neki: 8 alkalommal
mforce írta:
Fixen nem jó az egész. Leírás szerint lett csinálva, mapok letöltve, rendesen bepakolva minden.
Váltogat mapot 2másodpercenként ,és ki is fagy 1-2nél. újraindul a szeró,mert -debug-al van indítva,ennyi.
Nekem is ugyanez volt :S

_________________
Soha se késő megköszönni! :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: [CSO] Gun Deathmatch
HozzászólásElküldve: 2015.01.18. 10:55 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
Még mielőtt jönne a kérdés,igen bennt volt a modul a helyén. Be is volt írva.
Mi lehet a baj? Nagyon kellene most ez a mod az egyik szerveremre

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: [CSO] Gun Deathmatch
HozzászólásElküldve: 2015.01.19. 15:41 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.26. 20:20
Hozzászólások: 1846
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 120 alkalommal
Néztem Linuxon 1-2 map nem működik (azért fagy ki szerintem nálad), nemtudom miért :S

_________________
Projektem:

[CSO2] Ghost Mod
CSO2 GamePlay video: https://www.youtube.com/watch?feature=p ... iOS4Ik1Yrk


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: [CSO] Gun Deathmatch
HozzászólásElküldve: 2015.01.19. 23:24 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
De ha d2-re vált is vált tovább :S

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: [CSO] Gun Deathmatch
HozzászólásElküldve: 2015.01.20. 01:50 
Offline
Felfüggesztve
Avatar

Csatlakozott: 2014.12.05. 20:46
Hozzászólások: 177
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 23 alkalommal
Valami hibát csak dob a konzol, vagy a log.

_________________
Kép
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: [CSO] Gun Deathmatch
HozzászólásElküldve: 2015.01.20. 09:13 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
Sorba váltja a mapot, tehát hibára sincs ideje!

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: [CSO] Gun Deathmatch
HozzászólásElküldve: 2015.01.20. 17:01 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.26. 20:20
Hozzászólások: 1846
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 120 alkalommal
mp_timeleft ugye nem 0?

_________________
Projektem:

[CSO2] Ghost Mod
CSO2 GamePlay video: https://www.youtube.com/watch?feature=p ... iOS4Ik1Yrk


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: [CSO] Gun Deathmatch
HozzászólásElküldve: 2015.01.21. 00:11 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
Ja az nem... De mp_timelimit ?? Mert nekem az 0, és mp_maxroundsra van írva
Szerintem te arra gondoltál :D

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 27 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2 3 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 60 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole