hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.19. 12:03



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 224 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 223 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 11 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Anti Flashbang Bug
HozzászólásElküldve: 2014.12.21. 01:33 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
Plugin Neve:
Anti Flashbang Bug
Plugint készitette:
Numb / ConnorMcLeod
Játék:
Counter-Strike
Kategória:
Szerver kezelés
Eredeti link:
Jóváhagyó:


Anti Flashbang Bug
v1.1.1 by Numb / ConnorMcLeod

Leírás:
Ez a plugin kijavítja a flash bugot (sokszor nem vakulnak az emberek), és tiltja a team flasht 100%-ban.

Telepítés:
.sma fájl .amxx-é alakítása compilerrel, be a plugins mappába az .amxx
ezután a plugins.ini-hez hozzáadás egy új sorba.


SMA
AMXX
*A fordítás a aghl.ru oldalon történik.

    _________________
    GitHub - mforce

    Ők köszönték meg mforce nek ezt a hozzászólást: MinimalGamer (2015.06.09. 10:04)
      Népszerűség: 2.27%


    Hozzászólás jelentése
    Vissza a tetejére
       
     Hozzászólás témája: Re: Anti Flashbang Bug
    HozzászólásElküldve: 2014.12.21. 21:18 
    Offline
    Jómunkásember
    Avatar

    Csatlakozott: 2014.09.27. 19:51
    Hozzászólások: 411
    Megköszönt másnak: 89 alkalommal
    Megköszönték neki: 14 alkalommal


    Hozzászólás jelentése
    Vissza a tetejére
       
     Hozzászólás témája: Re: Anti Flashbang Bug
    HozzászólásElküldve: 2014.12.22. 07:59 
    Offline
    Senior Tag
    Avatar

    Csatlakozott: 2013.03.10. 11:42
    Hozzászólások: 240
    Megköszönt másnak: 52 alkalommal
    Megköszönték neki: 9 alkalommal
    Hasznos kis plugin :)

    _________________
    NEW IP:
    Kép


    Hozzászólás jelentése
    Vissza a tetejére
       
     Hozzászólás témája: Re: Anti Flashbang Bug
    HozzászólásElküldve: 2015.01.01. 17:50 
    Offline
    Újonc
    Avatar

    Csatlakozott: 2014.12.30. 14:02
    Hozzászólások: 13
    Hibás forráskód, kérlek nézd át , irjatok a végére egy } -t és minden rendben :) (utsó sorba,leglentre)

    _________________
    Név: Fanta$tic / ~Destroy*anonymousCL(régi)
    CS-zek: 4-5 éve (2010 óta)
    Pluginozok: Kb. 1 éve
    Vidizek: 1-2 éve
    Facebook: https://www.facebook.com/DestroyAnonymousCL


    Hozzászólás jelentése
    Vissza a tetejére
       
     Hozzászólás témája: Re: Anti Flashbang Bug
    HozzászólásElküldve: 2015.01.01. 17:53 
    Offline
    Jómunkásember
    Avatar

    Csatlakozott: 2014.09.27. 19:51
    Hozzászólások: 411
    Megköszönt másnak: 89 alkalommal
    Megköszönték neki: 14 alkalommal
    Kész
    SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
    1. #include <amxmodx>
    2. #include <fakemeta>
    3. #include <hamsandwich>
    4.  
    5. new const VERSION[] = "1.1.1"
    6.  
    7. const MAX_ENTSARRAYS_SIZE = 64
    8.  
    9. new g_bitGonnaExplode[MAX_ENTSARRAYS_SIZE]
    10. #define SetGrenadeExplode(%1) g_bitGonnaExplode[%1>>5] |= 1<<(%1 & 31)
    11. #define ClearGrenadeExplode(%1) g_bitGonnaExplode[%1>>5] &= ~( 1 << (%1 & 31) )
    12. #define WillGrenadeExplode(%1) g_bitGonnaExplode[%1>>5] & 1<<(%1 & 31)
    13.  
    14. const XTRA_OFS_PLAYER = 5
    15. const m_iTeam = 114
    16. #define cs_get_user_team_index(%1) get_pdata_int(%1, m_iTeam, XTRA_OFS_PLAYER)
    17.  
    18. new Float:g_flCurrentGameTime, g_iCurrentFlasher, g_iCurrentFlashBang
    19.  
    20. new mp_friendlyfire
    21.  
    22. new g_iMaxPlayers
    23. #define IsPlayer(%1) ( 1 <= %1 <= g_iMaxPlayers )
    24.  
    25. public plugin_init()
    26. {
    27. register_plugin("Anti Flashbang Bug", VERSION, "Numb / ConnorMcLeod")
    28.  
    29. RegisterHam(Ham_Think, "grenade", "Ham__CGrenade_Think__Pre")
    30.  
    31. register_forward(FM_FindEntityInSphere, "Fm__FindEntityInSphere__Pre")
    32.  
    33. mp_friendlyfire = get_cvar_pointer("mp_friendlyfire")
    34.  
    35. g_iMaxPlayers = get_maxplayers()
    36. }
    37.  
    38. public Ham__CGrenade_Think__Pre( iEnt )
    39. {
    40. static Float:flGameTime, Float:flDmgTime, iOwner
    41. flGameTime = get_gametime()
    42. pev(iEnt, pev_dmgtime, flDmgTime)
    43. if( flDmgTime <= flGameTime
    44. && get_pdata_int(iEnt, 114) == 0 // has a bit when is HE or SMOKE
    45. && !(get_pdata_int(iEnt, 96) & (1<<8)) // has this bit when is c4
    46. && IsPlayer( (iOwner = pev(iEnt, pev_owner)) ) ) // if no owner grenade gonna be removed from world
    47. {
    48. if( ~WillGrenadeExplode(iEnt) ) // grenade gonna explode on next think
    49. {
    50. SetGrenadeExplode( iEnt )
    51. }
    52. else
    53. {
    54. ClearGrenadeExplode( iEnt )
    55. g_flCurrentGameTime = flGameTime
    56. g_iCurrentFlasher = iOwner
    57. g_iCurrentFlashBang = iEnt
    58. }
    59. }
    60. }
    61.  
    62. public Fm__FindEntityInSphere__Pre(iStartEnt, Float:fVecOrigin[3], Float:flRadius)
    63. {
    64. const Float:FLASHBANG_SEARCH_RADIUS = 1500.0
    65. if( flRadius == FLASHBANG_SEARCH_RADIUS
    66. && get_gametime() == g_flCurrentGameTime )
    67. {
    68. new id = iStartEnt, Float:fVecPlayerEyeOrigin[3], Float:flFraction, friendlyfire = get_pcvar_num(mp_friendlyfire)
    69.  
    70. while( IsPlayer( (id=engfunc(EngFunc_FindEntityInSphere, id, fVecOrigin, flRadius)) ) )
    71. {
    72. if( is_user_alive(id) )
    73. {
    74. pev(id, pev_origin, fVecPlayerEyeOrigin)
    75. fVecPlayerEyeOrigin[2] += ((pev(id, pev_flags) & FL_DUCKING) ? 12.0 : 18.0)
    76.  
    77. engfunc(EngFunc_TraceLine, fVecOrigin, fVecPlayerEyeOrigin, DONT_IGNORE_MONSTERS, g_iCurrentFlashBang, 0)
    78.  
    79. get_tr2(0, TR_flFraction, flFraction)
    80.  
    81. if( flFraction < 1.0 && get_tr2(0, TR_pHit) == id )
    82. {
    83. engfunc(EngFunc_TraceLine, fVecPlayerEyeOrigin, fVecOrigin, DONT_IGNORE_MONSTERS, id, 0)
    84. get_tr2(0, TR_flFraction, flFraction)
    85. if( flFraction == 1.0
    86. && ( friendlyfire
    87. || id == g_iCurrentFlasher
    88. || cs_get_user_team_index(id) != cs_get_user_team_index(g_iCurrentFlasher) ) )
    89. {
    90. forward_return(FMV_CELL, id)
    91. return FMRES_SUPERCEDE
    92. }
    93. }
    94. }
    95. }
    96. forward_return(FMV_CELL, 0)
    97. return FMRES_SUPERCEDE
    98. }
    99. return FMRES_IGNORED
    100.  
    101. }


    Hozzászólás jelentése
    Vissza a tetejére
       
     Hozzászólás témája: Re: Anti Flashbang Bug
    HozzászólásElküldve: 2015.01.01. 18:17 
    Offline
    Tiszteletbeli
    Avatar

    Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
    Hozzászólások: 3014
    Megköszönt másnak: 96 alkalommal
    Megköszönték neki: 555 alkalommal
    Lehet az amxmodx studio kurelta egy kicsit meg xD

    _________________
    GitHub - mforce

    Ők köszönték meg mforce nek ezt a hozzászólást: MinimalGamer (2015.06.09. 10:04)
      Népszerűség: 2.27%


    Hozzászólás jelentése
    Vissza a tetejére
       
     Hozzászólás témája: Re: Anti Flashbang Bug
    HozzászólásElküldve: 2015.01.19. 19:38 
    Offline
    Beavatott
    Avatar

    Csatlakozott: 2015.01.15. 22:08
    Hozzászólások: 99
    Megköszönt másnak: 1 alkalommal
    Megköszönték neki: 15 alkalommal
    Nem tiltsa a csapat társ vakítást :(

    _________________
    Kép
    http://www.klanhaboru.hu/ Gyere játssz!!! világ 28-ban vagyok.


    Hozzászólás jelentése
    Vissza a tetejére
       
     Hozzászólás témája: Re: Anti Flashbang Bug
    HozzászólásElküldve: 2015.03.17. 08:10 
    Offline
    Senior Tag
    Avatar

    Csatlakozott: 2013.03.10. 11:42
    Hozzászólások: 240
    Megköszönt másnak: 52 alkalommal
    Megköszönték neki: 9 alkalommal
    Atom írta:
    Nem tiltsa a csapat társ vakítást :(

    Hmmm nem tudom nekem tökéletesen működik:O

    _________________
    NEW IP:
    Kép


    Hozzászólás jelentése
    Vissza a tetejére
       
     Hozzászólás témája: Re: Anti Flashbang Bug
    HozzászólásElküldve: 2015.09.19. 08:54 
    Offline
    Tag
    Avatar

    Csatlakozott: 2015.09.09. 17:52
    Hozzászólások: 38
    Hol tudom átírni, hogy a saját flash-em ne vakitson be engemet se?

    _________________
    Név: MeSter
    Klán: ~NoVa~
    Szerver: Hyper NoVa Only Dust2 [Config: 5%]


    Hozzászólás jelentése
    Vissza a tetejére
       
     Hozzászólás témája: Re: Anti Flashbang Bug
    HozzászólásElküldve: 2015.12.30. 00:22 
    Offline
    GFX-Designer
    Avatar

    Csatlakozott: 2015.03.12. 15:06
    Hozzászólások: 624
    Megköszönt másnak: 199 alkalommal
    Megköszönték neki: 78 alkalommal
    Nekem sem tíltja a csapattárs vakítást.

    _________________
    „Nem azért felejtünk el játszani, mert megöregszünk, hanem attól öregszünk meg, hogy elfelejtünk játszani.”

    -MAXHACKED Website-
    -HERViD Website-
    ► Spoiler mutatása


    Hozzászólás jelentése
    Vissza a tetejére
       
    Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
    Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 11 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő


    Ki van itt

    Jelenlévő fórumozók: Bing [Bot] valamint 11 vendég


    Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
    Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
    Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
    Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
    Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

    Keresés:
    Ugrás:  
    Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
    Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
    Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole