hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 14:55



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 219 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 218 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 89 hozzászólás ]  Oldal Előző 15 6 7 8 9 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Anti-Rush by kiki
HozzászólásElküldve: 2016.02.01. 16:24 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.12. 18:30
Hozzászólások: 975
Megköszönt másnak: 67 alkalommal
Megköszönték neki: 136 alkalommal
Szerver van, játékos nincs. Bot van, többit pm-ben. :xicon_e_biggrin: :D

_________________
Fórumi aktivitásom véget ért: 2017.09.07.
Innentől esetleg steamen vagyok elérhető.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Anti-Rush by kiki
HozzászólásElküldve: 2016.04.19. 17:22 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2014.01.11. 22:53
Hozzászólások: 379
Megköszönt másnak: 75 alkalommal
Megköszönték neki: 8 alkalommal
Nekem az a hibám, hogy ha valamelyik ct átmegy a rush hálon akkor kiírja, hogy Ct-k rusholhatnak mert 2 zsarunál kevesebb él e közben 2 ct és 2 T életben van

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Anti-Rush by kiki
HozzászólásElküldve: 2016.04.19. 17:36 
Offline
GFX-Designer
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.12. 15:06
Hozzászólások: 624
Megköszönt másnak: 199 alkalommal
Megköszönték neki: 78 alkalommal
titkos írta:
Nekem az a hibám, hogy ha valamelyik ct átmegy a rush hálon akkor kiírja, hogy Ct-k rusholhatnak mert 2 zsarunál kevesebb él e közben 2 ct és 2 T életben van


pálya?

_________________
„Nem azért felejtünk el játszani, mert megöregszünk, hanem attól öregszünk meg, hogy elfelejtünk játszani.”

-MAXHACKED Website-
-HERViD Website-
► Spoiler mutatása


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Anti-Rush by kiki
HozzászólásElküldve: 2016.04.19. 19:05 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2014.01.11. 22:53
Hozzászólások: 379
Megköszönt másnak: 75 alkalommal
Megköszönték neki: 8 alkalommal
*GrafitY* írta:
titkos írta:
Nekem az a hibám, hogy ha valamelyik ct átmegy a rush hálon akkor kiírja, hogy Ct-k rusholhatnak mert 2 zsarunál kevesebb él e közben 2 ct és 2 T életben van


pálya?

de_dust2 először jó volt majd de_dust2_night_br megcsináltam és azóta nem jó.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Anti-Rush by kiki
HozzászólásElküldve: 2016.04.20. 22:11 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
Hozzászólások közt van mókolt verzió.

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Anti-Rush by kiki
HozzászólásElküldve: 2016.06.06. 05:40 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2015.07.27. 22:56
Hozzászólások: 1367
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 351 alkalommal
Kérdezném hogy valaki áttudná-e úgy írni az ezt az Anti-Rush by kiki plugint, hogy az ne ilyen visszalökő hatással bírjon hanem egy konkrét falat kreáljon? (csapatok ellenőrzése, villámcsapás, screenfade nélkül)

Tudom vannak a neten ilyen fal kreáló pluginok viszont azok nagyon behatároltak és körülményes 3 méterenként mindig egy másik falat lerakni, itt meg ugye nem jelenik meg a fal (EF_NODRAW = nem eszi az FPS-t), de mégis ottvan és nem kell körönként sem lerakni, illetve pályánként külön használható.
Illetve lenne egy teljes kód, amiben bennevan a szerkesztés rész meg minden, illetve egy "lite" verzió ami csak a beolvasást és a lerakást végzi a már előre elkészült fájlokból.


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára regener 2016.07.16. 10:02-kor.

Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Anti-Rush by kiki
HozzászólásElküldve: 2016.06.06. 16:36 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.06. 14:20
Hozzászólások: 964
Megköszönt másnak: 102 alkalommal
Megköszönték neki: 134 alkalommal
regener írta:
Kérdezném hogy valaki áttudná-e úgy írni az ezt az Anti-Rush by kiki plugint, hogy az ne ilyen visszalökő hatással bírjon hanem egy konkrét falat kreáljon? (csapatok ellenőrzése, villámcsapás, screenfade nélkül)

Egy ismerőstől kaptam egy ilyet de manuálisan nagyon hosszadalmas a koordinátákat egyesével megnézegtni, de a ezzel a szerkesztés valami álomjó :D

► Spoiler mutatása

Tudom vannak a neten ilyen fal kreáló pluginok viszont azok nagyon behatároltak és körülményes 3 méterenként mindig egy másik falat lerakni, itt meg ugye nem jelenik meg a fal (EF_NODRAW = nem eszi az FPS-t), de mégis ottvan és nem kell körönként sem lerakni, illetve pályánként külön használható.
Illetve lenne egy teljes kód, amiben bennevan a szerkesztés rész meg minden, illetve egy "lite" verzió ami csak a beolvasást és a lerakást végzi a már előre elkészült fájlokból.


Hello, hát ha megvan a .rmf vagy .map a de_dust2-nek, akkor megcsinálom neked hogy kreálljon falat , és hogy el is tünjön :D

_________________
 ! Moderátori megjegyzés (kiki):
Kérlek csekkold az aláírásra vonatkozó szabályokat!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Anti-Rush by kiki
HozzászólásElküldve: 2016.06.06. 18:50 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2015.07.27. 22:56
Hozzászólások: 1367
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 351 alkalommal
The Peace írta:
Hello, hát ha megvan a .rmf vagy .map a de_dust2-nek, akkor megcsinálom neked hogy kreálljon falat , és hogy el is tünjön :D


Félreértettél, nem D2-re akarok ilyesmit, hanem a plugin funkcióját kicserélni egy fal kreáló pluginéra, amely bármely (főleg nem alap!) mapokon is működik. Tehát egy univerzális plugin, működése pedig a bemásolt plugin forrásaként működne, ami most épp a de_lidl mapra csinálja meg a rendes falakat és nem tudnak kiugrani a mapból / bugolni sem.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Anti-Rush by kiki
HozzászólásElküldve: 2016.06.06. 19:34 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.06. 14:20
Hozzászólások: 964
Megköszönt másnak: 102 alkalommal
Megköszönték neki: 134 alkalommal
regener írta:
The Peace írta:
Hello, hát ha megvan a .rmf vagy .map a de_dust2-nek, akkor megcsinálom neked hogy kreálljon falat , és hogy el is tünjön :D


Félreértettél, nem D2-re akarok ilyesmit, hanem a plugin funkcióját kicserélni egy fal kreáló pluginéra, amely bármely (főleg nem alap!) mapokon is működik. Tehát egy univerzális plugin, működése pedig a bemásolt plugin forrásaként működne, ami most épp a de_lidl mapra csinálja meg a rendes falakat és nem tudnak kiugrani a mapból / bugolni sem.


jaa értem, hát ebbe most nem nagyon tudnék / nák, segíteni :D

_________________
 ! Moderátori megjegyzés (kiki):
Kérlek csekkold az aláírásra vonatkozó szabályokat!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Anti-Rush by kiki
HozzászólásElküldve: 2018.04.08. 16:57 
Offline
Beavatott

Csatlakozott: 2018.03.04. 12:34
Hozzászólások: 60
Megköszönt másnak: 21 alkalommal
valami leírás, hogyan kell készíteni?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 89 hozzászólás ]  Oldal Előző 15 6 7 8 9 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 11 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole