hlmod.hu https://hlmod.hu/ |
|
[API] Fegyver csata v6.2 https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=101&t=19181 |
Oldal: 1 / 1 |
Szerző: | excitedboy [ 2015.01.29. 13:36 ] | ||||||||||||||
Hozzászólás témája: | [API] Fegyver csata v6.2 | ||||||||||||||
[kozep][API] Fegyver csata v6.2 (26 fegyver || 4 csata) Státusz: UP-TO-DATE(Naprakész) (29/1/2015) Ezek azok a fegyverek, amik megtalálhatóak a csata folyamán! ![]() Az ötlet: Idézet: Ez a plugin lehetővé teszi, hogy bármely játékos tudjon szavazni egy fegyver háborúról. Az admin, szavazás nélkül is elindíthatja a fegyver háborút! Amint elkezdődik a fegyver háború, mindenki ugyan azzal a fegyverrel kezd. A móka kedvéért készült a plugin. Ez minden. Konfiguráció: SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]// Ennél a sornál állíthatod be, hogy milyen joggal lehessen a fegyververseny menüt megnyitni, illetve elindítani valamint leállítani #define ADMIN_FLAG ADMIN_VOTE Vannak Cvarok a pluginhoz? Igen, vannak. SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]g_iBullet = register_cvar("ww_allow_bullet", "0") // Minden játékosnak, végtelen golyója lesz. g_iShowHud = register_cvar("ww_show_war_hud", "1") // Aktuális fegyververseny ebben a körben. g_iVotingTime = register_cvar("ww_vote_time", "30") // Szavazás ideje g_iPointLeader = register_cvar("ww_point_leader", "1") // Megjelenítse azt a játékost, aki vezet a pontjaival? 0 - Nem, 1 - Igen. g_iPointBonus = register_cvar("ww_leader_bonus", "1") // Engedéylezze -e a bónusz pontokat annak a játékosnak, aki vezet pontszámba. g_iBonusAmount = register_cvar("ww_bonus_amount", "2000") // Mennyi összeget adjon búnuszként? g_iAutoWarVote = register_cvar("ww_auto_vote", "1") // Automatikusan szavazzon? g_iVoteDelay = register_cvar("ww_vote_delay", "2") // Hány másodpercet késsen az automatikus szavazás? g_iAutoWarStart = register_cvar("ww_auto_war", "1") // Automatikus csata kezdése g_iWarDelay = register_cvar("ww_war_delay", "3") // Mennyit késsen a csata kezdés? g_iAutoRespawn = register_cvar("ww_allow_respawn", "1") // Legyen automatikus újraéledés? Tudom szerkeszteni a HUD pozícióját? Igen, tudod. Csak ezt szerkeszd SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]const Float:HUD_MODE_X = 0.75 // X Tengelyen lévő pozíció ( --- ) const Float:HUD_MODE_Y = 0.20 // Y Tengelyen lévő pozíció ( ||| ) Hogy tudom elindítani a Fegyver csatát? Csak írd be a Chatbe: /ww Hogy tudom elindítani a Szavazást? Csak írd be a Chatbe: /wvote, majd válaszd ki a fegyvert, hogy melyikkel szeretnél csatát. Követelmények? Ha szeretnéd használni ezt a Modult, akkor le kell töltened az alább includeot, mert ez a Modul, egyéni includeot használ: 1. cs_core.inc fájl. 2. cs_reward.sma fájl. Az összes követelt fájl, letölthető innen: https://www.mediafire.com/?z07mr0w7nwuh8wj Előnyök? Ez a plugin, különböző fegyvereket ad körönként. 1. Most, kezdj el szavazni valamelyik fegyverre, hogy melyikkel legyen a csata. 2. 26 fegyver közül választhatsz. 3. Nem kell azon aggódnod, hogy elveszíted az összes pénzed, meg a fegyveredet. Ez a plugin, csak arra kényszerít, hogy 1 bizonyos fegyvert használj egy körben. 4. Ha életben maradsz a kör végéig, megmarad az adott fegyver, tehát a következő körben, már 2 fegyverrel mehet csatába, plusz ad ajándékot ha nem halsz meg, és az idő lejár. 5. A játékmenet ideje alatt, nem vehetsz fel fegyvert. Ez fokozza a játékélményt, ugyan is a jobb győz, és itt nem az számít hogy ki milyen fegyvert vett fel a földről. 6. Lehetőséged van, beállítani a végtelen golyót. 7. Lehetőséged van, hogy HUD -ban mutassa az aktuális fegyveredet. 8. Kettő közül választhatsz: auto-war vagy auto-war szavazás. 9. Hozzátettünk egyedi natívokat, és forwardokat, hogy a fejlesztők is tudják módosítani a játékmenetet. 11. Automatikus újraéledés 10. Ez a plugin, támogatja a több nyelves, avagy a multi-lingual funkciót. Ha segíteni szeretnél több nyelvre lefordítani a plugint, írj ide: https://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=246330 A plugin lang részét, már elküldtem. Lásd: https://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=246330&page=3 cs_war.inc fájl mit tartalmaz? Ez a listája a nativeoknak, és a forwardoknak: SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]/** * Kiírja a jelenlegi körben, a háború fordulóit. */ native cs_is_war_round(); /** * Visszatér a war nevéhez. */ native cs_current_war(); /** * Visszatér a war ID -hez. */ native cs_get_war_id(const szWarID[]); /** * Ez az háború kezdése. * param sWarID - Belső ID -je a választott háborúnak. */ forward cs_fw_war_start(sWarID); /** * Ez a kör vége. * param sWarID - Belső ID -je a választott háborúnak. */ forward cs_fw_war_end(sWarID); /** * Ez a szavazás kezdése. * param sWarID - Belső ID -je a választott háborúnak. */ forward cs_fw_vote_start(); /** * Ez a szavazás vége. * param sWarID - Belső ID -je a választott háborúnak. */ forward cs_fw_vote_end(); Csak töltse le a war_trail.sma fájlt, hogy hogyan kell használni őket. API példa? Csak töltse le a war_trail.sma fájlt, hogy hogyan kell használni őket. Ezután nyisd meg a war_trail.sma fájlt, és állítsd be a csíknak a színét. SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]g_iWarTrail = register_cvar("ww_allow_trail", "1") // Lehetővé teszi a játékosoknak, hogy lássák a csíkot. g_iCTAdminTrail = register_cvar("ww_CT_admin_trail", "0 255 0") // Csík színe a CT adminnak. g_iTAdminTrail = register_cvar("ww_T_admin_trail", "255 127 0") // Csík színe a T adminnak. g_iCTTrail = register_cvar("ww_CT_trail", "0 0 255") // Csík színe a CT játékosnak. g_iTTrail = register_cvar("ww_T_trail", "255 0 0") // Csík színe a T játékosnak. Képernyőmentések: [ablak] ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Készítők: Idézet: Köszönöm a figyelmet! További szép napot.
|
Szerző: | Zeei [ 2015.02.14. 12:21 ] |
Hozzászólás témája: | Re: [API] Fegyver csata v6.2 |
Szép leirás! Jó kis mód ez,biztosan berakjuk majd,haverokkal ezen a modon jol lehet funolni. |
Szerző: | ultraibolya [ 2015.02.20. 23:34 ] |
Hozzászólás témája: | Re: [API] Fegyver csata v6.2 |
Tényleg szép összeszedett leírás! |
Oldal: 1 / 1 | Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |