hlmod.hu
https://hlmod.hu/

Ballisztikus kés
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=101&t=19337
Oldal: 1 / 1

Szerző:  Quantum [2015.02.05. 17:19 ]
Hozzászólás témája:  Ballisztikus kés

Plugin Neve:
Ballisztikus kés
Plugint készitette:
Medox* / Spawner
Játék:
Counter-Strike
Kategória:
Szórakoztató
Eredeti link:
Nincs megadva
Jóváhagyó:


Leírás:
Ha beírod /Ballistic kapsz egy ballisztikus kést amit 5x tudsz kilőni, amint kilőtted az összes kést kapsz egy egyszerű kést.

Cvarok:
- ballistic_damage Itt betudod állítani menyit sebezzen a ballisztikus kés. Alap: 100
- ballistic_ammo Itt betudod állítani hány kést lehessen kilőni. Alap: 5
- ballistic_rest Itt hogy milyen gyakran lehesen a kést kilőni. Alap: 0.1

Képek:
Kép
Kép
Kép

Telepítés
1. Rákattintasz ide:
Kép
2. Ezután ide:
Kép
3. Ezután a .amxx kiterjesztésű fájt bele teszed a plugins mappába.
4. A plugin nevét bele kell írni a plugins.ini fájlba .
5. A modeleket bele teszed a models mappába.

Edit: A tömörített fájlba bele raktam egy fakemeta_util.inc, mert a hlmod-os fordítóba nincs.


SMA
AMXX
Tömörített fájl
*A fordítás a aghl.ru oldalon történik.

    Szerző:  LostLegend [2015.02.05. 21:32 ]
    Hozzászólás témája:  Re: Ballisztikus kés

    - ballistic_rest Itt hogy milyen gyakran lejesen a kést kilőni. Alap: 0.1
    lejesen :D amugy fasza nekem tetszik ;)

    Szerző:  Quantum [2015.02.05. 21:41 ]
    Hozzászólás témája:  Re: Ballisztikus kés

    LostLegend írta:
    - ballistic_rest Itt hogy milyen gyakran lejesen a kést kilőni. Alap: 0.1
    lejesen :D amugy fasza nekem tetszik ;)


    Köszönöm hogy szóltál nem vettem észre hogy h betű helyet j nyomtam.

    Szerző:  excitedboy [2015.02.05. 21:50 ]
    Hozzászólás témája:  Re: Ballisztikus kés

    Fail: http://gyazo.com/9f578cdbd9936245033f57cdf4e0486e

    Szerkeszd a forráskódot erre:

    SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
    1. #include <amxmodx>
    2. #include <engine>
    3. #include <hamsandwich>
    4. #include <fun>
    5. #include <cstrike>
    6. #include <fakemeta_util>
    7. #include <colorchat>
    8.  
    9. #define PLUGIN "Ballistic knife (fixed)"
    10. #define AUTHOR "Medox* / Spawner"
    11. #define VERSION "1.0.3"
    12.  
    13. const Hex_Value = 0x21
    14.  
    15. new bool:g_Ballistic[Hex_Value], bool:has_rest[Hex_Value], bool:g_Remplace[Hex_Value]
    16.  
    17. new Ammo[Hex_Value], g_Block[Hex_Value]
    18.  
    19. new Cvar_stock[3]
    20. // dmg // 0 // ammo // 1 // rest 2
    21.  
    22. new beamSpr
    23.  
    24. new Model_Ballistic[] = "models/v_Ballistic_knife.mdl"
    25. new Model_Remplace[] = "models/v_knife_remplace.mdl"
    26.  
    27. public plugin_precache()
    28. {
    29. precache_model(Model_Ballistic)
    30. precache_model(Model_Remplace)
    31. beamSpr = precache_model("sprites/dot.spr")
    32. }
    33.  
    34. public plugin_init()
    35. {
    36. register_plugin("Ballistic knife (fixed)","1.0.3","Medox* / Spawner")
    37.  
    38. register_clcmd("say /Ballistic","Ballistic_knife")
    39.  
    40. register_event("CurWeapon", "CurrentWeapon", "be", "1=1")
    41. register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart")
    42. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fw_spawn", 1)
    43.  
    44. Cvar_stock[0] = register_cvar("ballistic_damage", "100")
    45. Cvar_stock[1] = register_cvar("ballistic_ammo", "5")
    46. Cvar_stock[2] = register_cvar("ballistic_rest", "0.1")
    47. }
    48.  
    49. public client_connect(id)
    50. Bool_off(id)
    51.  
    52. public fw_spawn(id)
    53. {
    54. Bool_off(id)
    55. strip_user_weapons(id)
    56. give_item(id, "weapon_knife")
    57. }
    58.  
    59. public Ballistic_knife(id)
    60. {
    61. g_Remplace[id] = false
    62. g_Ballistic[id] = true
    63. g_Block[id] = true
    64. Ammo[id] = get_pcvar_num(Cvar_stock[1])
    65.  
    66. ColorChat(id, GREEN, "^4[Kés] ^1Te kaptál egy ballisztikus kést^4 5 ^1 lövéssel.^4!")
    67. }
    68.  
    69. public CmdStart(id, uc_handle, seed)
    70. {
    71. if(is_user_alive(id))
    72. {
    73.  
    74. static CurButton
    75. CurButton = get_uc(uc_handle, UC_Buttons)
    76. new Float:flNextAttack = get_pdata_float(id, 83, 5)
    77.  
    78. if(CurButton & IN_ATTACK2)
    79. {
    80. if(has_rest[id]) return PLUGIN_HANDLED
    81. if(g_Block[id])
    82. {
    83. cmd_drop(id)
    84. set_task(get_pcvar_float(Cvar_stock[2]), "reset_cmd", id)
    85. has_rest[id] = true
    86.  
    87. if(Ammo[id] > 0 && flNextAttack <= 0.0)
    88. {
    89. set_hudmessage(0, 127, 255, 0.01, 0.85, 0, 6.0, 1.0)
    90. show_hudmessage(id, "Maradt meg: %d lövésed", Ammo[id])
    91. }
    92. else
    93. {
    94. g_Ballistic[id] = false
    95. strip_user_weapons(id)
    96. give_item(id, "weapon_knife")
    97. g_Block[id] = false
    98. g_Remplace[id] = true
    99. ColorChat(id, GREEN, "^4[Kes] ^1Neked már nincs késed. Ezert a ballisztikus késed lecseréltük. ^4!")
    100. }
    101.  
    102. Ammo[id] -= 1
    103.  
    104. CurButton &= ~IN_ATTACK2
    105. set_uc(uc_handle, UC_Buttons, CurButton)
    106. }
    107. }
    108.  
    109. }
    110. else if(is_user_alive (id) && !g_Block[id])
    111. return PLUGIN_CONTINUE
    112.  
    113. return PLUGIN_CONTINUE
    114. }
    115.  
    116.  
    117. // Cmd Shote ---- >
    118. public cmd_drop(id)
    119. {
    120. static Victim, Body, EndOrigin[3], BeamOrigin[3];
    121. get_user_origin(id, BeamOrigin, 3) ;
    122. get_user_origin(id, EndOrigin, 3);
    123. message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY);
    124. write_byte(TE_BEAMENTPOINT);
    125. write_short(id | 0x1000);
    126. write_coord(BeamOrigin[0]); // Start X
    127. write_coord(BeamOrigin[1]); // Start Y
    128. write_coord(BeamOrigin[2]); // Start Z
    129. write_short(beamSpr); // Sprite
    130. write_byte(1); // Start frame
    131. write_byte(1); // Frame rate
    132. write_byte(1); // Life
    133. write_byte(25); // Line width 25
    134. write_byte(0); // Noise
    135. write_byte(190); // Red
    136. write_byte(190); // Green
    137. write_byte(190); // Blue
    138. write_byte(150); // Brightness
    139. write_byte(25); // Scroll speed
    140. message_end();
    141.  
    142. get_user_aiming(id, Victim, Body, 999999);
    143. if(is_user_connected(Victim))
    144. {
    145. new Float:Damage = float(get_damage_body(Body, get_pcvar_float(Cvar_stock[0])));
    146.  
    147. new Float:VictimOrigin[3];
    148. VictimOrigin[0] = float(EndOrigin[0]);
    149. VictimOrigin[1] = float(EndOrigin[1]);
    150. VictimOrigin[2] = float(EndOrigin[2]);
    151.  
    152. (get_pcvar_float(Cvar_stock[0]) > 1) ? ExecuteHam(Ham_TakeDamage, Victim, id, id, Damage, DMG_NERVEGAS) : death_message(id, Victim, 1, "weapon_knife")
    153.  
    154. }
    155. else
    156. {
    157. static ClassName[32];
    158. pev(Victim, pev_classname, ClassName, charsmax(ClassName));
    159. if(equal(ClassName, "func_breakable"))
    160. {
    161. if(entity_get_float(Victim, EV_FL_health) <= get_pcvar_num(Cvar_stock[0]))
    162. {
    163. force_use(id, Victim);
    164. }
    165. }
    166. }
    167. }
    168.  
    169. public reset_cmd(id)
    170. has_rest[id] = false
    171. // Cmd Shote ---- <
    172.  
    173. // Stock ---- >
    174. stock death_message(Killer, Victim, ScoreBoard, const Weapon[])
    175. {
    176. // Block death msg
    177. set_msg_block(get_user_msgid("DeathMsg"), BLOCK_SET);
    178. ExecuteHamB(Ham_Killed, Victim, Killer, 2);
    179. set_msg_block(get_user_msgid("DeathMsg"), BLOCK_NOT);
    180.  
    181. // Death
    182. make_deathmsg(Killer, Victim, 0, Weapon);
    183. cs_set_user_money(Killer, cs_get_user_money(Killer) + 300);
    184.  
    185. // Update score board
    186. if(ScoreBoard)
    187. {
    188. message_begin(MSG_BROADCAST, get_user_msgid("ScoreInfo"));
    189. write_byte(Killer); // id
    190. write_short(pev(Killer, pev_frags)); // frags
    191. write_short(cs_get_user_deaths(Killer)); // deaths
    192. write_short(0); // class?
    193. write_short(get_user_team(Killer)); // team
    194. message_end();
    195.  
    196. message_begin(MSG_BROADCAST, get_user_msgid("ScoreInfo"));
    197. write_byte(Victim); // id
    198. write_short(pev(Victim, pev_frags)); // frags
    199. write_short(cs_get_user_deaths(Victim)); // deaths
    200. write_short(0); // class?
    201. write_short(get_user_team(Victim)); // team
    202. message_end();
    203. }
    204. }
    205.  
    206. stock get_damage_body(body, Float:damage)
    207. {
    208. switch(body)
    209. {
    210. case HIT_HEAD: damage *= 4.0
    211. case HIT_STOMACH: damage *= 1.1
    212. case HIT_CHEST: damage *= 1.5
    213. case HIT_LEFTARM: damage *= 0.77
    214. case HIT_RIGHTARM: damage *= 0.77
    215. case HIT_LEFTLEG: damage *= 0.75
    216. case HIT_RIGHTLEG: damage *= 0.75
    217. default: damage *= 1.0
    218. }
    219. return floatround(damage)
    220. }
    221.  
    222. stock Bool_off(index)
    223. {
    224. g_Ballistic[index] = false
    225. Ammo[index] = false
    226. g_Block[index] = false
    227. g_Remplace[index] = false
    228. }
    229. // Stock ---- <
    230.  
    231. // CurWeapon ---- >
    232. public CurrentWeapon(id)
    233. {
    234. if(get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE && g_Ballistic[id])
    235. {
    236. set_pev(id, pev_viewmodel2, Model_Ballistic)
    237. }
    238.  
    239. if(get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE && g_Remplace[id])
    240. {
    241. set_pev(id, pev_viewmodel2, Model_Remplace)
    242. }
    243. }

    Szerző:  Quantum [2015.02.05. 21:52 ]
    Hozzászólás témája:  Re: Ballisztikus kés

    excitedboy írta:


    Hát ez kisebb bugocska :D

    Szerző:  excitedboy [2015.02.05. 21:55 ]
    Hozzászólás témája:  Re: Ballisztikus kés

    Dehogy bug.. Ne írj hülyeséget. Nincs definiálva a plugin neve, készítője, és verziója, de le van kérve. Előző hozzászólásomba csatoltam a jó forráskódot.

    Szerző:  Quantum [2015.02.05. 21:59 ]
    Hozzászólás témája:  Re: Ballisztikus kés

    excitedboy írta:
    Dehogy bug.. Ne írj hülyeséget. Nincs definiálva a plugin neve, készítője, és verziója, de le van kérve. Előző hozzászólásomba csatoltam a jó forráskódot.


    Hát már amikor kiírtad ezt akkor írtam át a plugint. De azért köszönöm és ha találtok még hibát bátran szóljatok.

    Szerző:  FloxaY [2015.02.05. 23:38 ]
    Hozzászólás témája:  Re: Ballisztikus kés

    Van egy hasonló plugin is ami jobb, de ez sem rossz

    Szerző:  Törp Papa [2015.05.09. 10:01 ]
    Hozzászólás témája:  Re: Ballisztikus kés

    Ezt keresem már mióta!! :)
    Köszi a feltöltést! :D :) :xicon_e_biggrin: :D 8-)

    Oldal: 1 / 1 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
    Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
    https://www.phpbb.com/