hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.25. 13:51



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 289 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 289 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 8 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Bázisépítő Bolt rendszer
HozzászólásElküldve: 2015.03.12. 18:51 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2014.02.02. 10:59
Hozzászólások: 238
Megköszönt másnak: 63 alkalommal
Megköszönték neki: 12 alkalommal
Plugin Neve:
Bázisépítő Bolt rendszer
Plugint készitette:
N*Joy^^
Játék:
Counter-Strike
Kategória:
Játékmenet
Eredeti link:
Nincs megadva
Jóváhagyó:


[kozep]BaseBuilder Shop system/bolt rendszer![/kozep]
Leírás:
Ez a plugin BaseBuilder/Bázisépítő módhoz készült! Pontrendszerrel egybekötött SHOP rendszer!

Parancsok:
/bolt
/shop

Cvarok:
pont_kill "5" ~ölésért kapott pontok száma!
pont_killhs "8" ~HSért kapott pontok száma!
pont_killvip "10" ~VIP ölésért kapott száma!
pont_killviphs "12" ~VIP HSért kapott pontok száma!
amx_lehetvenni "2" ~A HP vásárlás lekorlátozása a boltban!

Telepítés:
.amxx ---> plugins.ini utolsó sorába
zip-et mappák szerint töltsd fel!

Tartalmaz:
CT és T boltot külön!

Terrorista/zombie menü:
+1000 HP
Kisebb Gravitáció
Nagyobb gyorsaság

CT/túlélo'' menü:
+50 HP
Gyorsaság
Kisebb gravitáció
örök töltény
Arany AK47
Arany M4a1
Minigun
CT magozó
T magozó

U.I:
A plugint feltöltöttem, mert sokaknak szükségük lehet rá :)


SMA
AMXX
Tömörített fájl
*A fordítás a aghl.ru oldalon történik.

    _________________
    Kép

    Ők köszönték meg bbshop nek ezt a hozzászólást: :DUCK (2015.03.13. 17:32)
      Népszerűség: 2.27%


    Hozzászólás jelentése
    Vissza a tetejére
       
     Hozzászólás témája: Re: Bázisépítő Bolt rendszer
    HozzászólásElküldve: 2015.03.13. 14:46 
    Offline
    Fanatikus
    Avatar

    Csatlakozott: 2015.01.24. 21:20
    Hozzászólások: 158
    Megköszönt másnak: 24 alkalommal
    Megköszönték neki: 13 alkalommal
    Köszi,hasznos kis plugin!
    Csak nekem akad összer a Bázisépitő Élet és kaszt hud-jával?Mert nem mutassa azokat..

    _________________
    Hétszer tíz év egy emberélet - félig elalszod, félig elfecsérled.


    Hozzászólás jelentése
    Vissza a tetejére
       
     Hozzászólás témája: Re: Bázisépítő Bolt rendszer
    HozzászólásElküldve: 2015.03.15. 12:10 
    Offline
    Lelkes

    Csatlakozott: 2012.07.31. 19:51
    Hozzászólások: 20
    Kedves, fabi113

    Kicsi felbontású monitoron máshogy helyezkednek el neked a hudos üzenetek!
    Alapjáraton általában amikor ilyen plugint ír valaki 16:9-es képarányban ad meg koordinátákat.
    Ezzel ellenben a te koordinátáid máshol helyezkednek el a felbontásod végett ezért látod hibásan.
    Egy nagyobb felbontás, vagy egy új monitor megoldhatja a problémádat.


    Hozzászólás jelentése
    Vissza a tetejére
       
     Hozzászólás témája: Re: Bázisépítő Bolt rendszer
    HozzászólásElküldve: 2016.11.10. 17:45 
    Offline
    GFX-Designer
    Avatar

    Csatlakozott: 2015.03.12. 15:06
    Hozzászólások: 624
    Megköszönt másnak: 199 alkalommal
    Megköszönték neki: 78 alkalommal
    Hogyan lehetne megoldani, hogy zombi kasztokat is csak pontért lehessen megvenni/aktiválni?

    _________________
    „Nem azért felejtünk el játszani, mert megöregszünk, hanem attól öregszünk meg, hogy elfelejtünk játszani.”

    -MAXHACKED Website-
    -HERViD Website-
    ► Spoiler mutatása


    Hozzászólás jelentése
    Vissza a tetejére
       
     Hozzászólás témája: Re: Bázisépítő Bolt rendszer
    HozzászólásElküldve: 2018.04.07. 14:31 
    Offline
    Tag

    Csatlakozott: 2018.03.23. 21:16
    Hozzászólások: 47
    Megköszönt másnak: 24 alkalommal
    beraktam müdökik midnen csak a arany ak meg a aranym4 nem megveszem rámegye kfegyvere és kifagy szero ezt irja ki hiba konzol
    FATAL ERROR (shutting down): SV_ModelIndex: model models/redak.mdl not precached


    Hozzászólás jelentése
    Vissza a tetejére
       
     Hozzászólás témája: Re: Bázisépítő Bolt rendszer
    HozzászólásElküldve: 2018.04.07. 14:32 
    Offline
    Senior Tag
    Avatar

    Csatlakozott: 2018.02.01. 16:27
    Hozzászólások: 225
    Megköszönt másnak: 14 alkalommal
    Megköszönték neki: 18 alkalommal
    menyus írta:
    beraktam müdökik midnen csak a arany ak meg a aranym4 nem megveszem rámegye kfegyvere és kifagy szero ezt irja ki hiba konzol
    FATAL ERROR (shutting down): SV_ModelIndex: model models/redak.mdl not precached


    Helló!
    Mivel nem raktad fel a skineket mellé!.


    Hozzászólás jelentése
    Vissza a tetejére
       
     Hozzászólás témája: Re: Bázisépítő Bolt rendszer
    HozzászólásElküldve: 2018.07.13. 15:12 
    Offline
    Beavatott

    Csatlakozott: 2018.03.04. 12:34
    Hozzászólások: 60
    Megköszönt másnak: 21 alkalommal
    igaza van, tényleg kifagy!
    persze magamnak javítottam!


    Hozzászólás jelentése
    Vissza a tetejére
       
     Hozzászólás témája: Re: Bázisépítő Bolt rendszer
    HozzászólásElküldve: 2018.07.13. 16:52 
    Offline
    Őstag
    Avatar

    Csatlakozott: 2015.07.27. 22:56
    Hozzászólások: 1367
    Megköszönt másnak: 28 alkalommal
    Megköszönték neki: 351 alkalommal
    Ha már javítottad kiírhattad volna a megoldást, hátha másoknak is kell.
    Valószinűleg a feltöltő bővíteni próbálta, ezért vannak piros fegyveres elérések a pluginban, a megoldás csak 2 szó kicserélése.
    redak -> aranyak
    redm4 -> aranym4
    1. //Modellek
    2. public Event_CurWeapon(id)
    3. {
    4.     new weap = get_user_weapon(id)
    5.     if(weap == CSW_AK47 && aranyak[id] == true)
    6.     {
    7.         entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/aranyak.mdl")
    8.         entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, "models/p_aranyak.mdl")
    9.     }
    10.     else if(weap == CSW_M4A1 && aranym4[id] == true)
    11.     {
    12.         entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/aranym4.mdl")
    13.         entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, "models/p_aranym4.mdl")
    14.     }
    15.     if(orokloszer[id] == true)
    16.     {
    17.         fm_cs_set_weapon_ammo( get_pdata_cbase(id, m_pActiveItem) , g_MaxClipAmmo[ weap ] )
    18.     }
    19. }

    Ők köszönték meg regener nek ezt a hozzászólást: tren (2018.07.16. 11:17)
      Népszerűség: 2.27%


    Hozzászólás jelentése
    Vissza a tetejére
       
    Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
    Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 8 hozzászólás ] 


    Ki van itt

    Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 10 vendég


    Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
    Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
    Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
    Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
    Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

    Keresés:
    Ugrás:  
    Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
    Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
    Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole