hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.24. 00:28



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 148 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 148 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 7 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Játékos Némítás
HozzászólásElküldve: 2010.03.25. 23:28 
Ezzel a pluginnal letudod a másik játékost némítani.
Parancs: /nemitas
Plugin-t addons/amxmodx/plugins mappába tegyük.
Sma-t addons/amxmodx/scripting mappába tegyük.
És már csak plugins.ini-be kell írni és a plugin már megy is. Ha bármi gond adódna esetleg steamen elérsz: Teve576


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2010.05.04. 14:53 
Offline
Nagyúr

Csatlakozott: 2009.11.17. 19:57
Hozzászólások: 752
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 19 alkalommal
Ezt alapból tudja a CS. :D

_________________
█░░█ █░░ █▀▄▀█ █▀▀█ █▀▀▄ ░ █░░█ █░░█
█▀▀█ █░░ █░▀░█ █░░█ █░░█ ▄ █▀▀█ █░░█
▀░░▀ ▀▀▀ ▀░░░▀ ▀▀▀▀ ▀▀▀░ █ ▀░░▀ ░▀▀▀

[steam]Silverss[/steam]
https://www.youtube.com/BennySLR


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2010.05.04. 15:41 
Offline
Imperátor
Avatar

Csatlakozott: 2009.04.21. 09:33
Hozzászólások: 3991
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 135 alkalommal
Alapból nem tudja. Ha törtel játszol, nem fog menni. STEAMen van csak Mute opció

_________________
Kód:
I'm back

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2011.12.03. 18:19 
Offline
Tag

Csatlakozott: 2011.05.25. 13:38
Hozzászólások: 33
Megköszönték neki: 3 alkalommal
Ez működik NS szerón is vagy csak OnlySteam-en?? :S


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2013.07.23. 19:51 
Offline
Újonc

Csatlakozott: 2013.06.23. 18:36
Hozzászólások: 7
Tudja alaból a cs..
Van olyan funkció h "mute" ...:)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Játékos Némítás
HozzászólásElküldve: 2016.08.29. 19:42 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2015.07.14. 14:30
Hozzászólások: 380
Megköszönt másnak: 43 alkalommal
Megköszönték neki: 30 alkalommal
Most már behozza a menüt:
(/mute) paranccsal

  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <fakemeta>
  4.  
  5. #define PLUGIN  "mute menu"
  6. #define VERSION "1.0"
  7. #define AUTHOR  "cheap_suit"
  8.  
  9. #define MAX_PLAYERS 32
  10.  
  11. new bool:g_mute[MAX_PLAYERS+1][MAX_PLAYERS+1]
  12. new g_menuposition[MAX_PLAYERS+1]
  13. new g_menuplayers[MAX_PLAYERS+1][32]
  14. new g_menuplayersnum[MAX_PLAYERS+1]
  15.  
  16. new cvar_alltalk
  17. new g_maxclients
  18.  
  19. public plugin_init()
  20. {
  21.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  22.     register_cvar(PLUGIN, VERSION, FCVAR_SPONLY|FCVAR_SERVER)
  23.    
  24.     register_clcmd("say /mute", "clcmd_say")
  25.     register_clcmd("say_team /mute", "clcmd_say")
  26.    
  27.     register_forward(FM_Voice_SetClientListening, "fwd_voice_setclientlistening")
  28.     register_menucmd(register_menuid("mute menu"), 1023, "action_mutemenu")
  29.    
  30.     cvar_alltalk = get_cvar_pointer("sv_alltalk")
  31.     g_maxclients = global_get(glb_maxClients)
  32. }
  33.  
  34. public client_putinserver(id)
  35.     clear_list(id)
  36.  
  37. public client_disconnect(id)
  38.     clear_list(id)
  39.  
  40. clear_list(id)
  41. {
  42. for(new i = 0; i <= g_maxclients; ++i)
  43.     g_mute[id][i] = false
  44. }
  45.  
  46. public clcmd_say(id)
  47. {
  48.     static say_args[10]
  49.     read_args(say_args, 9)
  50.     remove_quotes(say_args)
  51.    
  52.     if(say_args[0] == '/' && containi(say_args, "mute") != -1)
  53.     {
  54.         display_mutemenu(id, g_menuposition[id] = 0)
  55.         return PLUGIN_HANDLED_MAIN
  56.     }
  57.     return PLUGIN_CONTINUE
  58. }
  59.  
  60. public fwd_voice_setclientlistening(receiver, sender, listen)
  61. {
  62.     if(receiver == sender)
  63.         return FMRES_IGNORED
  64.    
  65.     if(g_mute[receiver][sender])
  66.     {
  67.         engfunc(EngFunc_SetClientListening, receiver, sender, 0)
  68.         return FMRES_SUPERCEDE
  69.     }
  70.     return FMRES_IGNORED
  71. }
  72.  
  73. display_mutemenu(id, pos)
  74. {
  75. if(pos < 0)  
  76.     return
  77.    
  78.     static team[11]
  79.     get_user_team(id, team, 10)
  80.    
  81.     new at = get_pcvar_num(cvar_alltalk)
  82.     get_players(g_menuplayers[id], g_menuplayersnum[id],
  83.     at ? "c" : "ce", at ? "" : team)
  84.    
  85.     new start = pos * 8
  86.     if(start >= g_menuplayersnum[id])
  87.         start = pos = g_menuposition[id]
  88.    
  89.     new end = start + 8
  90.     if(end > g_menuplayersnum[id])
  91.         end = g_menuplayersnum[id]
  92.    
  93.     static menubody[512]  
  94.     new len = format(menubody, 511, "\wNémítás Menü^n^n")
  95.    
  96.     static name[32]
  97.    
  98.     new b = 0, i
  99.     new keys = MENU_KEY_0
  100.    
  101.     for(new a = start; a < end; ++a)
  102.     {
  103.         i = g_menuplayers[id][a]
  104.         get_user_name(i, name, 31)
  105.        
  106.         if(i == id)
  107.         {
  108.             ++b
  109.             len += format(menubody[len], 511 - len, "\d#  %s %s\w^n", name, g_mute[id][i] ? "(Némítva)" : "")
  110.         }
  111.         else
  112.         {
  113.             keys |= (1<<b)
  114.             len += format(menubody[len], 511 - len, "%s%d. %s %s\w^n", g_mute[id][i] ? "\y" : "\w", ++b, name, g_mute[id][i] ? "(Némítva)" : "")
  115.         }
  116.     }
  117.    
  118.     if(end != g_menuplayersnum[id])
  119.     {
  120.         format(menubody[len], 511 - len, "^n9. %s...^n0. %s", "Tovább", pos ? "Vissza" : "Kilép")
  121.         keys |= MENU_KEY_9
  122.     }
  123.     else
  124.         format(menubody[len], 511-len, "^n0. %s", pos ? "Vissza" : "Kilép")
  125.    
  126.     show_menu(id, keys, menubody, -1, "mute menu")
  127. }
  128.  
  129.  
  130. public action_mutemenu(id, key)
  131. {
  132.     switch(key)
  133.     {
  134.         case 8: display_mutemenu(id, ++g_menuposition[id])
  135.             case 9: display_mutemenu(id, --g_menuposition[id])
  136.             default:
  137.     {
  138.         new player = g_menuplayers[id][g_menuposition[id] * 8 + key]
  139.        
  140.         g_mute[id][player] = g_mute[id][player] ? false : true
  141.         display_mutemenu(id, g_menuposition[id])
  142.        
  143.         static name[32]
  144.         get_user_name(player, name, 31)
  145.         print_color(id, "!g[maxD2] !yTe most %s !t%s !y-t.", g_mute[id][player] ? "némítottad": "hallod", name)
  146.     }
  147. }
  148. return PLUGIN_HANDLED
  149. }
  150.  
  151. stock print_color(const id, const input[], any:...) {
  152. new count = 1, players[32]
  153. static msg[191]
  154. vformat(msg, 190, input, 3)
  155.  
  156. replace_all(msg, 190, "!g", "^4")
  157. replace_all(msg, 190, "!y", "^1")
  158. replace_all(msg, 190, "!t", "^3")    
  159.  
  160. if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
  161. {
  162. for (new i = 0; i < count; i++)
  163. {
  164.     if (is_user_connected(players[i]))
  165.     {
  166.         message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
  167.         write_byte(players[i])
  168.         write_string(msg)
  169.         message_end()
  170.     }
  171. }
  172. }
  173. return PLUGIN_HANDLED
  174. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Játékos Némítás
HozzászólásElküldve: 2021.01.16. 23:40 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2014.11.15. 16:12
Hozzászólások: 218
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 5 alkalommal
Nekem nem működik rendesen, ki se jelzi normálisan a játékos listát.

_________________
Kép
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 7 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 5 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole