hlmod.hu https://hlmod.hu/ |
|
Fegyver Skin Csomagok v2.1 https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=101&t=20622 |
Oldal: 1 / 3 |
Szerző: | 6almasok [ 2015.05.07. 18:42 ] | ||||||||||||||
Hozzászólás témája: | Fegyver Skin Csomagok v2.1 | ||||||||||||||
[kozep]Fegyver Skin Csomagok[/kozep] [kozep][ version 2.1.0 ][/kozep] Leírás:Bizonyára ismeritek a Fegyver Skinek Öléséret v1.3-mas pluginomat, ha nem most már ismeritek.Nos ez annak a pluginnak a tovább fejlesztése amibe sok új dolog bekerült többek között a kredit csomag,infó motd,ölés elosztó és még sok más.Összesen 6 csomag van (17 fegyver) és az utolsó két csomagnak képessége is van. Parancsok: • say /skin vagy /fegyverskin - Skin menü megnyitása • say /skinoles vagy /oles - Öléseid megtekintése • say /kredit - Krediteid számának megtekintése • say /bevalt - Kreditek beváltása ölésre (1Kredit=20ölés) • say /fegyverinfo - A pluginnal kapcsolatos információk megtekintése (Csomagok,parancsok stb.) • say /jatekosoles - Más játékos ölései és krediteinek számának megtekintése Admin Parancsok: • give_oles <nev, #userid, authid | @all> <oles> - Ölés adása a játékosnak (give_oles "6almasok" "3000") • remove_oles <nev, #userid, authid | @all> <oles> - Ölés elvétele a játékostól (remove_oles "6almasok" "3000") Cvarok: • "sima_oles" "2" - Mennyi ölést kapjon a játékos a sima ölésért • "hs_oles" "4" - Mennyi ölést kapjon a fejlövésért • "kes_oles" "3" - Menny ölést kapjon a játékos ha leszúr valakit • "skin_kisgravity" "375.0" - Mekkora legyen a játékos gravitációja • "skin_sebzes" "2" - Hányszor nagyobbat sebezzen a AK47 Skined Fontos, hogy debugoljuk a plugint azaz a neve mögé írjuk azt hogy debug pl.: fegyverskin.amxx debug Képek: Skin menü és Kiválasztott skin Halott testéből kiesett csomag(CSAK abból lehet kreditet szerezni (0 vagy 1)) Fegyver Skin Információk Játékos Információk (Ölés és Kredit) Changelog: v1.0 - Alap plugin elkészítése v1.1 - Ölés rendszer hozzá adása v1.3 - Skinek és képességek berakása v1.8 - Információs Motd berakása v1.9 - Ölés elosztó hozzáadása v2.1 - Játékos Infók,Csomag és Kredit rendszer, Holt test drop,Beváltó menü elkészítése Telepítés: • AMXX fájl-t a(z) » cstrike/addons/amxmodx/plugins/ Mappába majd a nevét írjuk bele a plugins.ini-be • SMA fájl-t a(z) » cstrike/addons/amxmodx/scripting/ Mappába (Hanyagolható) • A ZIP fájl-t pedig a mappák szerint. A plugin tesztelve volt használjátok egészséggel! Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler. Copyright (c) 1997-2013 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team Header size: 3048 bytes Code size: 39908 bytes Data size: 39780 bytes Stack/heap size: 16384 bytes; max. usage is unknown, due to recursion Total requirements: 99120 bytes Done. Ui: Külön köszönet Silent frag elosztó pluginjáért
|
Szerző: | mforce [ 2015.05.07. 19:46 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Fegyver Skin Csomagok v2.1 |
Hát azért van baj nem kevés... Az alap mi a szarért van precache-elve + változó értékek neki? Legyen az a 0, nagyon szedett-vedett :\ |
Szerző: | DeR0iD [ 2015.05.07. 20:38 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Fegyver Skin Csomagok v2.1 |
jaja. az csak használja a letölthető fájlok számát. (512 hiba) |
Szerző: | 6almasok [ 2015.05.07. 21:29 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Fegyver Skin Csomagok v2.1 |
DeR0iD írta: jaja. az csak használja a letölthető fájlok számát. (512 hiba) javítva |
Szerző: | mforce [ 2015.05.07. 22:54 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Fegyver Skin Csomagok v2.1 |
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
Mondtam érték se kéne neki... Vagy ha már ilyen biszem-baszom értékek vannak,akkor ezt a részt töröld. És akkor alap alapból,mert ehhez az értékhez nincs társítva skin. |
Szerző: | 6almasok [ 2015.05.08. 06:57 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Fegyver Skin Csomagok v2.1 |
mforce írta: SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ] if(awps[id] == 18 && fegyver == CSW_AWP)set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_awp.mdl") if(mnegy[id] == 19 && fegyver == CSW_M4A1)set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_m4a1.mdl") if(aks[id] == 20 && fegyver == CSW_AK47)set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_ak47.mdl") if(desert[id] == 21 && fegyver == CSW_DEAGLE)set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_deagle.mdl") if(knifes[id] == 22 && fegyver == CSW_KNIFE)set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_knife.mdl") Mondtam érték se kéne neki... Vagy ha már ilyen biszem-baszom értékek vannak,akkor ezt a részt töröld. És akkor alap alapból,mert ehhez az értékhez nincs társítva skin. Tegyük fel hogy a játékosnak megvan a bronz csomag aktiválja és úgy gondolja hogy az "csúnya" és aktiválja az alap csomagot ha kiszedem megmarad neki a bronz csomag és ezért nem jó.A másik pedig pl: meg van neki mind az összes csomag aktiválja az arany csomagot utána meg a speciális csomagot és ezért megmarad neki a deagle skin.Szóval ezért hagytam bent. |
Szerző: | mforce [ 2015.05.08. 21:58 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Fegyver Skin Csomagok v2.1 |
NEM MARAD MEG,HA NEM EGYENLŐEGYENLŐ a bronzra váltás értékkel. AKKOR AZ SEMMIT NEM TESZ,TEHÁT NINCS SKIN! |
Szerző: | 6almasok [ 2015.05.09. 07:41 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Fegyver Skin Csomagok v2.1 |
mforce írta: NEM MARAD MEG,HA NEM EGYENLŐEGYENLŐ a bronzra váltás értékkel. AKKOR AZ SEMMIT NEM TESZ,TEHÁT NINCS SKIN! jó, legyen igazad nem fogok vitatkozni |
Szerző: | mforce [ 2015.05.09. 15:15 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Fegyver Skin Csomagok v2.1 |
Mivel mások a változók értékei,amire átteszi ha kiválasztotta! : SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
Ezért,ha kiválasztja mondjuk az alapot, megkapja ugye az ottani értékeket: Kód: awps[id] = 18 Ha ezekhez az értékekhez, nincs társítva skin,mivel == vel kéred le, akkor nem ad hozzá skint,tehát ALAP Mivel a skines DESERT EAGLE mondjuk 13-mas a bronz,ezért a 21es értékre SEMMI NEM történik! ALAP! Tehát, ha nem írod ezt bele, ugyanaz történik,mint beleírva, tehát teljesen felesleges.: Kód: if(awps[id] == 18 && fegyver == CSW_AWP)set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_awp.mdl") |
Szerző: | 6almasok [ 2015.05.10. 09:20 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Fegyver Skin Csomagok v2.1 |
mforce írta: Mivel mások a változók értékei,amire átteszi ha kiválasztotta! : SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]awps[id] = 18 mnegy[id] = 19 aks[id] = 20 desert[id] = 21 knifes[id] = 22 ColorChat(id, GREEN, "^3[Fegyver Skin] ^4Kivalasztottad az ^3Alap csomagot!") fegymenu(id) } case 2:{ if(oles[id] >= 1000){ awps[id] = 1 mnegy[id] = 5 aks[id] = 9 desert[id] = 13 knifes[id] = 22 ColorChat(id, GREEN, "^3[Fegyver Skin] ^4Kivalasztottad a ^3Bronz Csomagot!") fegymenu(id) Ezért,ha kiválasztja mondjuk az alapot, megkapja ugye az ottani értékeket: Kód: awps[id] = 18 Ha ezekhez az értékekhez, nincs társítva skin,mivel == vel kéred le, akkor nem ad hozzá skint,tehát ALAP Mivel a skines DESERT EAGLE mondjuk 13-mas a bronz,ezért a 21es értékre SEMMI NEM történik! ALAP! Tehát, ha nem írod ezt bele, ugyanaz történik,mint beleírva, tehát teljesen felesleges.: Kód: if(awps[id] == 18 && fegyver == CSW_AWP)set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_awp.mdl") ja már értem mire akartál kilyukadni, javítottam |
Oldal: 1 / 3 | Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |