hlmod.hu https://hlmod.hu/ |
|
Unreal 1.2 https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=101&t=20938 |
Oldal: 1 / 1 |
Szerző: | SmaCk [2015.06.10. 14:40 ] | ||||||||||||||
Hozzászólás témája: | Unreal 1.2 | ||||||||||||||
Plugin lényege, hogy kör végén kiírja HUD-ba a legjobb játékost, mennyit ölt + 1 hangot játszik le! Kép: ![]() Cvarok: ur_neededkills - Legalább mennyit öljön, hogy bejelentse (alap 1) [állítható] ur_announcedelay - Kör végén hány másodperc múlva írja ki HUD-ba (alap: 1) [állítható] ur_announcekills - Megjelenjen-e az összes ölés kör végén (alap: 1) [ki: 0] ur_onlyalive - A legjobb játékosnak életben kell maradni, míg kiírja az eredményt (alap 0) [be: 1] ur_sound - Ki hallja kör végén a hangot (alap: 2 |mindenki) [1: csak legjobb játékos, 2: mindenki, 3: senki) Telepítés: amxx -> plugins mappa. unreal.txt -> data/lang mappa. hangot -> sound/misc/ut3/ Plugin nevét plugins.ini ![]()
|
Szerző: | Jas0n [2015.06.20. 13:13 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Unreal 1.2 |
Jó |
Szerző: | SmaCk [2015.06.21. 21:37 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Unreal 1.2 |
Jas0n írta: Jó ![]() |
Szerző: | mishee [2016.09.15. 17:03 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Unreal 1.2 |
Hello! Egy kis hiba van szerintem a feltöltött scriptben! Displaying debug trace (plugin "unrealsma.amxx") Run time error 10: native error (native "get_pcvar_num") [0] 1652b387740334bbd5996ec511d819b6.sma::eventDeath (line 54) Ez volt az eredeti verzó: if (get_pcvar_num(g_pDeathReset)) g_iKills[iKiller] = 0; A megoldás a következő: if (!get_pcvar_num(g_pDeathReset)) g_iKills[iKiller] = 0; Tetszik a scripted ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Esetleg javítanád h mások jól töltsék le? Üdv mishee |
Oldal: 1 / 1 | Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |