hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.28. 14:28



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 529 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 529 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 27 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2 3
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: DeathMatch 2.1.3
HozzászólásElküldve: 2016.01.24. 22:14 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
SmaCk írta:
mforce írta:
Még pályafutásom elején próbálgattam a CSDM-et állítgatni, akkor volt egy olyan bug, hogy újraindult a kör, ha mindenki meghalt a teambe. Na most ez aktuális ebben a verzióban is?
És ez a 2.1.3d verzió remélem :D
Legalábbis a modul alapján úgy látom.
ReGameDLL-el nem lehet keresztezni a roundendblockot meg az FFA-t azért kérdem, mert akkor úgy kezdenék bele, hogy hosszú lesz :D


Rég teszteltem, akkor így volt, ha meghalt mindenki akkor újraindult.

Most mondjam azt, hogy megcsináltam? :P
Megcsináltam.
Megoldást nem tudok publikálni még, mert köze nincs az amxx-hez, meg ehhez.

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: DeathMatch 2.1.3
HozzászólásElküldve: 2016.02.27. 09:05 
Offline
Újonc

Csatlakozott: 2016.02.27. 09:01
Hozzászólások: 1
Szia Nekem ezt dobja ki mikor futtatom a szerrot ,,Plugin dailed open error (plugin ,,amxx_stripper.amxx) lehet valamit tenni ellene? (hazi szerom van)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: DeathMatch 2.1.3
HozzászólásElküldve: 2016.02.27. 12:46 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.11. 20:11
Hozzászólások: 915
Megköszönt másnak: 52 alkalommal
Megköszönték neki: 317 alkalommal
emanvad11 írta:
Szia Nekem ezt dobja ki mikor futtatom a szerrot ,,Plugin dailed open error (plugin ,,amxx_stripper.amxx) lehet valamit tenni ellene? (hazi szerom van)


Nem tudja megnyitni a plugint.
Valószínű, hogy nincs berakva a plugins mappába, vagy nincs beírva a plugins.inibe

_________________
viewtopic.php?f=101&t=25611#p184899
viewtopic.php?f=114&t=29544&p=209471#p209431


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: DeathMatch 2.1.3
HozzászólásElküldve: 2016.08.25. 17:39 
Offline
Tag
Avatar

Csatlakozott: 2016.04.24. 13:11
Hozzászólások: 48
Megköszönt másnak: 2 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
?
Hibás forráskód, kérlek nézd át.

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2013 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

csdm_equipsma.sma(19) : fatal error 100: cannot read from file: "csdm"

Compilation aborted.
1 Error.
Could not locate output file csdm_equipsma.amx (compile failed).


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: DeathMatch 2.1.3
HozzászólásElküldve: 2016.08.25. 17:56 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2015.07.27. 22:56
Hozzászólások: 1367
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 351 alkalommal
Ne ezzel a régi online fordítóval fordítsd, mert azoknál nincs meg a csdm.inc, itt meg benne van a zipben.

Ezzel letudod fordítani, csak húzd a csdm.inc-et a megfelelő helyre.
http://detectorwebsite.sbin.org/compiler/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: DeathMatch 2.1.3
HozzászólásElküldve: 2018.03.15. 16:25 
Offline
Tag

Csatlakozott: 2018.02.16. 18:29
Hozzászólások: 37
Megköszönt másnak: 6 alkalommal
hogy kel bekapcsolni a gránátokat????? h alapbol adjon fegyver mellé? már mindent probáltam de nem müködik


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: DeathMatch 2.1.3
HozzászólásElküldve: 2018.03.15. 17:19 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2013.09.14. 08:21
Hozzászólások: 547
Megköszönt másnak: 95 alkalommal
Megköszönték neki: 71 alkalommal
laci1114 írta:
hogy kel bekapcsolni a gránátokat????? h alapbol adjon fegyver mellé? már mindent probáltam de nem müködik


ez a rész lesz az szerintem

csdm.cfg-be

  1. ;Automatikusan ad fegyver mellé:
  2. ; a - Pajzs
  3. ; h - sisak
  4. ; g - Gránátok
  5. ; d - Defusekit (CT-nek csak!)
  6. ; n - Éjjellátó
  7. autoitems = ah

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 27 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2 3


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 39 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole