hlmod.hu
https://hlmod.hu/

[ZP] Extra Arany AK47
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=101&t=21717
Oldal: 1 / 1

Szerző:  johnny [2015.07.26. 14:26 ]
Hozzászólás témája:  [ZP] Extra Arany AK47

Plugin Neve:
[ZP] Extra Arany AK47
Plugint készitette:
AlejandroSk
Játék:
Counter-Strike
Kategória:
Szórakoztató
Eredeti link:
Jóváhagyó:


[kozep]Hali ![/kozep]

Bemutatnám az arany AK47et!

A plugin Zombie Plague 4.3 Hoz készült!

5x Jobban sebez mint az átlag AK47 !

Újdonság > Jobb Click [ZOOM]

[kozep]Changelog[/kozep]

[kozep]v0.01 - 04 May 2009 - Első Realens
v0.02 - 04 May 2009 - Hibák javítva. [ Köszönjük> IneedHelp ]
v0.03 - 04 May 2009 - Minden tiszta!
v0.04 - 04 May 2009 - Code változott, köszönhető: Starsailor & arkshine
v0.04Fix - 04 May 2009 - Javítva!
v1.0 - 06 May 2009 - Javítva és test megvolt!
v1.1 - 07 May 2009 - Javított Aug ZooM![/kozep]

2Model van hozzá!

[kozep]new AK_V_MODEL[64] = "models/zombie_plague/v_golden_ak47.mdl"
new AK_P_MODEL[64] = "models/zombie_plague/p_golden_ak47.mdl"[/kozep]


[kozep]Cvars:[/kozep]

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. - zp_goldenak_dmg_multiplier <5> Sebzése
  2. - zp_goldenak_gold_bullets <1|0> Arany Golyó hatás
  3. - zp_goldenak_cost <30> Ára
  4. - zp_goldenak_custom_model <1|0> Egyéni model
  5. - zp_goldenak_unlimited_clip <1|0> Örök töltény

 
Telepítés: Mappák szerint! Amxx: plugins mappába!

Teszt megvolt!
AMX Mod X Compiler 1.8.3-manual
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase
Copyright (c) 2004-2013 AMX Mod X Team

Modified for http://www.Freakz.ro / amx.freakz.ro

Header size: 1432 bytes
Code size: 6216 bytes
Data size: 2896 bytes
Stack/heap size: 16384 bytes; estimated max. usage=53 cells (212 bytes)
Total requirements: 26928 bytes
Done.


Remélem tetszik! :)


SMA
AMXX
Tömörített fájl
*A fordítás a aghl.ru oldalon történik.

    Szerző:  SmaCk [2015.07.26. 14:29 ]
    Hozzászólás témája:  Re: [ZP] Extra Arany AK47

    Cvarok jelentését is kiírhatnád

    Szerző:  johnny [2015.07.26. 14:34 ]
    Hozzászólás témája:  Re: [ZP] Extra Arany AK47

    Tessék.

    Szerző:  lugen111 [2017.04.22. 14:38 ]
    Hozzászólás témája:  Re: [ZP] Extra Arany AK47

    Szia!
    Működik csak annyi a problémám hogy, átírom az értlkeket és ugyanannyit sebez :/

    Szerző:  sky97 [2017.06.30. 15:06 ]
    Hozzászólás témája:  Re: [ZP] Extra Arany AK47

    zp_goldenak_cost

    Ez a parancs hol van definiálva vagy az sma-ban hol találom? 4x néztem át sehol nincs :)

    Szerző:  AlphaHun [2017.06.30. 16:27 ]
    Hozzászólás témája:  Re: [ZP] Extra Arany AK47

    sky97 írta:
    zp_goldenak_cost

    Ez a parancs hol van definiálva vagy az sma-ban hol találom? 4x néztem át sehol nincs :)


    Sehol nincs, de a 70. sor lényegében ugyan az - g_itemid = zp_register_extra_item("Golden Ak 47", 30, ZP_TEAM_HUMAN)

    Szerző:  qkly [2017.06.30. 19:33 ]
    Hozzászólás témája:  Re: [ZP] Extra Arany AK47

    lugen111 írta:
    Szia!
    Működik csak annyi a problémám hogy, átírom az értlkeket és ugyanannyit sebez :/


    Ahogy átnéztem SMA-t
    Kód:
    cvar_dmgmultiplier = register_cvar("zp_goldenak_dmg_multiplier", "5")
    Itt 5x sebzés. Ha nagyobbra írod biztosan működnie kell. Lehet kisebbre írtad az értéket.
    Ha viszot nem működik ajánlom a cvar kitörlését, és a sebzés manuális növelését sma-n belül.

    Szerző:  Balage74 [2018.10.04. 00:48 ]
    Hozzászólás témája:  Re: [ZP] Extra Arany AK47

    még egy kis javítás a mellékletben, hogy a skin minden esetben látható legyen (mikor előveszed például:

    Csatolmány:
    zp_weapon_golden_ak47wih_w_model.sma [11.72KiB]
    Letöltve 183 alkalommal.


    Én átírtam zombie plague specialhoz, hogy sima zp alatt működjön semmi mást nem kell tenni, mint az elején cseréled az #include <zombie_plague_special> -t #include <zombieplague> -ra, meg szerintem ki kell venni még (119. sor) a public zp_extra_item_selected_pre(id, itemid) függvényt is.

    amit kijavítottam és beletoldozgattam:
    1. van egy enable változó, így esetleg, ha fragversenyt akarsz tartani akkor configgal megoldható, hogy kisadmin ki tudja kapcsolni a vásárlását.
    2. RegisterHam(Ham_Item_Holster, g_GAK47Ent, "fw_Holster_Post", 1) ez a függvény felel azért, ha elteszed a fegyvert, ide beleírtam, hogy elvegye a zoomot a fegyverről.

    3. RegisterHam(Ham_Item_Deploy,g_GAK47Ent, "fw_Item_Deploy_Post", 1) ez a függvény felel a fegyver elővételéért, itt "bebugolt" a skin, azaz a fegyvernek hol volt, hol nem volt arany skinje (mint a mesében..:D)

    amúgy egy dologra még nem jöttem rá (de majd biztos rá fogok jönni) ha be van kapcsolva a fegyveren a goldbullets akkor a tár első és utolsó lövésénél nincs meg a sprite valamiért. Bár ez annyira már nem zavar mint a skin és a zoom hibája....
    ennyi.

    Oldal: 1 / 1 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
    Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
    https://www.phpbb.com/