hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 14:18



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 237 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 237 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 10 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Kés Rendszer 1.0.0
HozzászólásElküldve: 2015.08.01. 02:13 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2015.04.10. 19:49
Hozzászólások: 610
Megköszönt másnak: 53 alkalommal
Megköszönték neki: 147 alkalommal
Plugin Neve:
Kés Rendszer 1.0.0
Plugint készitette:
Akosch:.
Játék:
Counter-Strike
Kategória:
Szórakoztató
Eredeti link:
Nincs megadva
Jóváhagyó:


[kozep]Kés Rendszer[/kozep]
[kozep]v1.0.0 by Akosch:.[/kozep]

Mire jó a plugin? Miért használjam?
Egyszerűen kezelhető, szerkeszthető, egy késes szerver alapjaként szolgálhat, több képességet is hozzá tudunk adni a késeinkhez, testre szabhatjuk a fejlődés nehézségét is, majdnem minden szerkeszthető anélkül, hogy hozzáérnénk az sma-hoz :D

Használat, beállítások:
A kések egy külső fájlból lesznek/vannak beolvasva, ez alapból a "knives.txt" fájlból történik, későbbiekben leírom, hogy ez hol változtatható.
Kések megadási formátuma a fájlban:

"név" "model" "szintlimit" "sebesség" "gravitáció" "sebzés" "visszalökés" "élet" "átlátszóság"

Név: Ide írjuk a kés nevét amit szeretnénk a menüben látni.

Model: Ide írjuk model elérési útját a "models" mappától. pl.: alap kés: models/v_knife.mdl

Szintlimit: Ide írjuk, hogy hányas szinttől legyen elérhető az adott kés.

Sebesség: Itt adjuk meg, hogy milyen gyorsan tudjunk mozogni a késünkkel, nagyobb érték esetén szükséges lehet állítani az "sv_maxspeed" cvaron. Alap sebesség késsel: 250.0 .(float értékben kell megadni!)

Gravitáció: Itt adjuk meg, hogy az alap(800) gravitáció hányszorosát, hányad részét akarjuk adni a játékosnak. pl: ha 0.5-t írunk ide akkor dupla akkorát fogunk ugrani mint alapból, ahogy néztem 0.3 - 0.4-től lehetnek gondok pl 35hp_2-n spawnolásnál egyből meghal. (float értékben kell megadni!)

Sebzés: Itt adjuk meg, hogy az alap sebzés hányszorosát, hányad részét akarjuk adni a játékosnak. Alap sebzés * itt megadott érték = új sebzés(float értékben kell megadni!)

Visszalökés: Itt adjuk meg, hogy legyen-e visszalökése a késnek és, ha igen akkor mekkora. Az ellökés mértéke több dologtól is függ, érdemes óvatosan bánni az értékkel.

Élet: Itt adhatjuk meg, hogy spawnolásnál mennyi plusz hp-t kapjon a játékos. pl.: ha ide 30 -t írunk, akkor az azt jelenti, hogy 35hp -s mapon 65hp -val kezdesz. (100 -nál nagyobb hp-t valamiért nem akart engedni spawnolásnál nekem.)

Átlátszóság: Itt adhatjuk meg, hogy mennyire legyen átlátszó a játékos. ( 0 - láthatatlan, 255 - alap )

Kések megadásáról röviden, tömören ennyit.

A fejlődés nehézségét is teljesen be tudjuk állítani a cvarok és a levels.txt(Ezt is később leírom, hogyan módosítható.) segítségével.

Levels.txt -ről:
A fájlban lefelé haladva kell megadni, hogy egyes szintekhez mennyi xp-t kelljen szedni.
pl:
Kód:
"10" - 10xp kell az 1. szinthez.
"142" - 142xp kell a 2. szinthez.
"167" - 167xp kell a 3. szinthez.
"342" - 342xp kell a 4. szinthez.
"764" - 764xp kell az 5. szinthez.
"967" - 967xp kell a 6. szinthez...


Cvarok:
kill_messages( 0 - ki, 1 -be ) - A gyilkosnak adjon-e üzenetet chaten arról, hogy kit ölt meg, és hogy mit kapott ezért.
kill_xp( 0 - felfelé ) - Mennyi xp járjon egy sima ölés után.
kill_point( 0 - felfelé ) - Mennyi pont járjon egy sima ölésért.
hs_xp( 0 - felfelé ) - Mennyi xp járjon egy hs után.
hs_point( 0 - felfelé ) - Mennyi pont járjon egy hs után.
hp_prise( 0 - felfelé ) - Mennyibe kerüljön 50hp a boltban.
armor_prise( 0 - felfelé ) - Mennyibe kerüljön 50ap a boltban.
xp_prise( 0 - felfelé ) - Mennyibe kerüljön az xp a boltban.
gambling_prise( 0 - felfelé ) - Mennyibe kerüljön a szerencsejáték a boltban.

És amikor ezekkel meglennénk akkor ajánlanám beállítani a preprocesszorokat:

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #pragma semicolon 1 //Kérjen e sorvégi ";" zárókaraktert.
  2. #define SLOT 32 //Hány slotos a szervered.
  3. #define MAXLEVEL 50 //Hányas legyen a maximum szint, ez ugyebár függ a levels.txt-ben megadottaktól is.
  4. #define KNIVES 10 //Mennyi kés legyen a menüben, ez meg a knives.txt-ben beállítottaktól függ.
  5. #define ADDFLAG ADMIN_CVAR //Milyen joggal lehessen addolni pontot.
  6. #define XPMIN 10 //Xp vásárlásnál mi legyen a minimum amit kaphat.
  7. #define XPMAX 20 //Xp vásárlásnál mi legyen a maximum amit kaphat.


Utóbbiak miatt ajánlanám először átgondolni mit akarunk, azt megírni a fájlokban, majd beállítani a preprocesszorokat és lefordítani az sma-t.

Mentés:
Ini kiterjesztésű fájlokba ment alapból(ServerDatas.ini és PlayerDatas.ini), ezeknek a fájloknak a nevét, kiterjesztését az sma -ban tudjuk állítani mégpedig itt:

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. stock const g_sServerSaveFile[] = {"ServerDatas.ini"};
  2. stock const g_sPlayerSaveFile[] = {"PlayerDatas.ini"};


Sokakat érdekelt, hogy hogyan lehetne menteni, hogy hányszor volt megnyitva egy menü... Most láthatjátok itt a ServerDatas.ini-be menti. :D

PlayerDatas.ini -ben lefelé haladva láthatjuk a játékosok neveit, adatait. ("név" szint xp pont kés)
pl:
Kód:
"Jóska" 10 1250 500 1
"Pista" 50 10000 2500 8

->
Jóska nevű játékosunk 10-es szintű, 1250xp-vel rendelkezik, van 500 pontja, és utoljára az 1-es számú(menüben 2.) késsel játszott.
Pista nevű játékosunk 50-es szintű, 10.000xp-vel rendelkezik, van 2500 pontja, és utoljára a 8-as számú(menüben 9.) késsel játszott.

Egyebek:
Ha a zöld "[Információ]" felirat helyett mást szeretnénk látni a chatben az üzeneteknél(szintlépés, ölés...), akkor az sma -ban itt módosítható:

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. stock const g_sServerPrefix[] = {"[Információ]"};


levels.txt és knives.txt nevének, kiterjesztésének átírása:
plugin_precache() -en belül található 2 ilyen sor(külön - külön):
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. format(sFile, charsmax(sFile), "%s/knives.txt", sFile);
  2. format(sFile, charsmax(sFile), "%s/levels.txt", sFile);


Itt írhatjuk át őket, pl.:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. format(sFile, charsmax(sFile), "%s/kesek.txt", sFile);
  2. format(sFile, charsmax(sFile), "%s/szintek.ini", sFile);


Fontos, hogy a format -t ne írjuk át formatex -re, direkt van úgy.

Menük átszínezésére most nem térnék ki, aki tudja hogy kell csinálja kedvére, aki nem az pedig nézzen utána a fórumon, volt több téma is ezzel kapcsolatban.

A plugin rendelkezik egy ajándékozás menüvel is, ahol pontot lehet küldeni a jelenleg online játékosoknak, ennek több értelme lehet, ha valaki kiegészíti a boltot.

Információk!
1. Ajánlanám az UTF8 -as karakterkódolást minden fájlnál, ha ékezetet szeretnénk használni.
2. A fájlok létrehozzák magukat, ha nem írjuk meg őket előre.
3. Colorchat.inc szükséges a pluginhoz, vagy át kell írni az üzenetes részeket.
4. ZIP -et direkt nem mellékeltem, mindenki készítse el magának az egyedi kés rendszerét, nem véletlen csináltam ilyenre amilyen. :D


Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2013 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

Header size: 2300 bytes
Code size: 30388 bytes
Data size: 15584 bytes
Stack/heap size: 16384 bytes; max. usage is unknown, due to recursion
Total requirements: 64656 bytes
Done.


Pár kép a menüről stb(nagyobb méretért katt a képre):

1.
Kép
2.
Kép
3.
Kép
4.
Kép
5.
Kép
6.
Kép
7.
Kép
8.
Kép
9.
Kép
10.
Kép


Tesztelési lehetőségért külön köszönet DecToR -nak.
Mi nem találtunk hibákat / bugokat, ha valaki észlelne írjon és megpróbálom orvosolni.
Ha lenne ötlet fejlesztésre, kiegészítésre azt is szívesen fogadom.


SMA
AMXX
*A fordítás a aghl.ru oldalon történik.

    _________________
    Néha itt, de többször nem.

    Ők köszönték meg Akosch:. nek ezt a hozzászólást (összesen 4): Applee (2015.08.01. 09:13) • LyleChriss (2015.08.01. 11:50) • joxxa4cfg (2015.08.02. 14:44) • alfaanero (2015.12.04. 19:07)
      Népszerűség: 9.09%


    Hozzászólás jelentése
    Vissza a tetejére
       
     Hozzászólás témája: Re: Kés Rendszer 1.0.0
    HozzászólásElküldve: 2015.08.01. 09:13 
    Offline
    Nagyúr
    Avatar

    Csatlakozott: 2012.09.23. 09:50
    Hozzászólások: 569
    Megköszönt másnak: 76 alkalommal
    Megköszönték neki: 37 alkalommal
    Gratula :)

    _________________
    Kép


    Hozzászólás jelentése
    Vissza a tetejére
       
     Hozzászólás témája: Re: Kés Rendszer 1.0.0
    HozzászólásElküldve: 2015.08.01. 11:50 
    Offline
    Nagyúr
    Avatar

    Csatlakozott: 2014.08.24. 18:28
    Hozzászólások: 584
    Megköszönt másnak: 122 alkalommal
    Megköszönték neki: 120 alkalommal
    Nekem tetszik, szép igényes, jó. :) Köszi. :D
    Szerintem pedig ő írta, de mindegy, ez mindenkinek az egyéni véleménye.


    Hozzászólás jelentése
    Vissza a tetejére
       
     Hozzászólás témája: Re: Kés Rendszer 1.0.0
    HozzászólásElküldve: 2015.08.01. 16:43 
    Offline
    Nagyúr
    Avatar

    Csatlakozott: 2014.11.16. 12:37
    Hozzászólások: 686
    Megköszönt másnak: 32 alkalommal
    Megköszönték neki: 131 alkalommal
    Akosch látom feltöltötted :)

    _________________
    Kép
    "I wouldn't hold my breath if I was you
    Cause I'll forget but I'll never forgive you
    Don't you know, don't you know?
    True friends stab you in the front."


    Hozzászólás jelentése
    Vissza a tetejére
       
     Hozzászólás témája: Re: Kés Rendszer 1.0.0
    HozzászólásElküldve: 2015.08.01. 16:46 
    Offline
    Tiszteletbeli
    Avatar

    Csatlakozott: 2015.04.10. 19:49
    Hozzászólások: 610
    Megköszönt másnak: 53 alkalommal
    Megköszönték neki: 147 alkalommal
    Fel-fel, tegnap lőttük az utolsó tesztet este :D

    _________________
    Néha itt, de többször nem.


    Hozzászólás jelentése
    Vissza a tetejére
       
     Hozzászólás témája: Re: Kés Rendszer 1.0.0
    HozzászólásElküldve: 2015.08.01. 18:02 
    Offline
    Tag
    Avatar

    Csatlakozott: 2015.02.26. 16:24
    Hozzászólások: 57
    Megköszönt másnak: 75 alkalommal
    Nagyon jó.
    Praktikus :)
    Gratula.

    _________________
    Fegyver Skin menüm: 90%
    Rólam:
    Játébeli nevem: 'HoTDoG'
    Már több mint 2 éve configolok.


    Hozzászólás jelentése
    Vissza a tetejére
       
     Hozzászólás témája: Re: Kés Rendszer 1.0.0
    HozzászólásElküldve: 2015.08.01. 22:30 
    Offline
    Nagyúr
    Avatar

    Csatlakozott: 2014.04.10. 15:32
    Hozzászólások: 776
    Megköszönt másnak: 122 alkalommal
    Megköszönték neki: 60 alkalommal
    Szép,kiváló,igényes munka. Sok mindenkinek jól fog jönni ,a felől pedig ne aggódjatok ,hogy nem ő írta.Biztos vagyok benne ,hogy ő írta.

    _________________
    Kép


    Hozzászólás jelentése
    Vissza a tetejére
       
     Hozzászólás témája: Re: Kés Rendszer 1.0.0
    HozzászólásElküldve: 2015.08.02. 14:44 
    Offline
    Fanatikus
    Avatar

    Csatlakozott: 2014.06.08. 10:25
    Hozzászólások: 164
    Megköszönt másnak: 38 alkalommal
    Megköszönték neki: 19 alkalommal
    Na ez komoly leírás, gratula, szép munka! :)

    _________________
    Kép

    87.229.77.40:27020


    Hozzászólás jelentése
    Vissza a tetejére
       
     Hozzászólás témája: Re: Kés Rendszer 1.0.0
    HozzászólásElküldve: 2021.04.22. 13:25 
    Offline
    Tud valamit
    Avatar

    Csatlakozott: 2020.12.01. 15:42
    Hozzászólások: 112
    Megköszönt másnak: 15 alkalommal
    Megköszönték neki: 3 alkalommal
    Sziasztok!
    Valaki tudna nekem segíteni?
    Beletettem a szerverbe ezt a plugint és leáll a szerver és ezt irja:

    FATAL ERROR (shutting down): Mod_LoadModel: models/v_knife.mdl not found

    A szerverben alapból benne van ez az alap kés, de én utánna még megpróbáltam kicserélni is, de úgy sem jó


    Hozzászólás jelentése
    Vissza a tetejére
       
     Hozzászólás témája: Re: Kés Rendszer 1.0.0
    HozzászólásElküldve: 2021.04.24. 05:59 
    Offline
    Senior Tag
    Avatar

    Csatlakozott: 2021.01.08. 18:25
    Hozzászólások: 273
    Megköszönt másnak: 26 alkalommal
    Megköszönték neki: 20 alkalommal
    Zolika_36 írta:
    Sziasztok!
    Valaki tudna nekem segíteni?
    Beletettem a szerverbe ezt a plugint és leáll a szerver és ezt irja:

    FATAL ERROR (shutting down): Mod_LoadModel: models/v_knife.mdl not found

    A szerverben alapból benne van ez az alap kés, de én utánna még megpróbáltam kicserélni is, de úgy sem jó


    1. else
    2.                 copy(g_eKnives[i][mModel], 31, "models/v_knife.mdl");

    Cseréld le..
    Pl: models/v_knife2.mdl

    _________________
    Kép
    FÓRUM


    Hozzászólás jelentése
    Vissza a tetejére
       
    Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
    Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 10 hozzászólás ] 


    Ki van itt

    Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 10 vendég


    Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
    Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
    Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
    Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
    Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

    Keresés:
    Ugrás:  
    Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
    Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
    Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole