hlmod.hu
https://hlmod.hu/

Kés Rendszer 1.0.0
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=101&t=21801
Oldal: 1 / 1

Szerző:  Akosch:. [ 2015.08.01. 02:13 ]
Hozzászólás témája:  Kés Rendszer 1.0.0

Plugin Neve:
Kés Rendszer 1.0.0
Plugint készitette:
Akosch:.
Játék:
Counter-Strike
Kategória:
Szórakoztató
Eredeti link:
Nincs megadva
Jóváhagyó:


[kozep]Kés Rendszer[/kozep]
[kozep]v1.0.0 by Akosch:.[/kozep]

Mire jó a plugin? Miért használjam?
Egyszerűen kezelhető, szerkeszthető, egy késes szerver alapjaként szolgálhat, több képességet is hozzá tudunk adni a késeinkhez, testre szabhatjuk a fejlődés nehézségét is, majdnem minden szerkeszthető anélkül, hogy hozzáérnénk az sma-hoz :D

Használat, beállítások:
A kések egy külső fájlból lesznek/vannak beolvasva, ez alapból a "knives.txt" fájlból történik, későbbiekben leírom, hogy ez hol változtatható.
Kések megadási formátuma a fájlban:

"név" "model" "szintlimit" "sebesség" "gravitáció" "sebzés" "visszalökés" "élet" "átlátszóság"

Név: Ide írjuk a kés nevét amit szeretnénk a menüben látni.

Model: Ide írjuk model elérési útját a "models" mappától. pl.: alap kés: models/v_knife.mdl

Szintlimit: Ide írjuk, hogy hányas szinttől legyen elérhető az adott kés.

Sebesség: Itt adjuk meg, hogy milyen gyorsan tudjunk mozogni a késünkkel, nagyobb érték esetén szükséges lehet állítani az "sv_maxspeed" cvaron. Alap sebesség késsel: 250.0 .(float értékben kell megadni!)

Gravitáció: Itt adjuk meg, hogy az alap(800) gravitáció hányszorosát, hányad részét akarjuk adni a játékosnak. pl: ha 0.5-t írunk ide akkor dupla akkorát fogunk ugrani mint alapból, ahogy néztem 0.3 - 0.4-től lehetnek gondok pl 35hp_2-n spawnolásnál egyből meghal. (float értékben kell megadni!)

Sebzés: Itt adjuk meg, hogy az alap sebzés hányszorosát, hányad részét akarjuk adni a játékosnak. Alap sebzés * itt megadott érték = új sebzés(float értékben kell megadni!)

Visszalökés: Itt adjuk meg, hogy legyen-e visszalökése a késnek és, ha igen akkor mekkora. Az ellökés mértéke több dologtól is függ, érdemes óvatosan bánni az értékkel.

Élet: Itt adhatjuk meg, hogy spawnolásnál mennyi plusz hp-t kapjon a játékos. pl.: ha ide 30 -t írunk, akkor az azt jelenti, hogy 35hp -s mapon 65hp -val kezdesz. (100 -nál nagyobb hp-t valamiért nem akart engedni spawnolásnál nekem.)

Átlátszóság: Itt adhatjuk meg, hogy mennyire legyen átlátszó a játékos. ( 0 - láthatatlan, 255 - alap )

Kések megadásáról röviden, tömören ennyit.

A fejlődés nehézségét is teljesen be tudjuk állítani a cvarok és a levels.txt(Ezt is később leírom, hogyan módosítható.) segítségével.

Levels.txt -ről:
A fájlban lefelé haladva kell megadni, hogy egyes szintekhez mennyi xp-t kelljen szedni.
pl:
Kód:
"10" - 10xp kell az 1. szinthez.
"142" - 142xp kell a 2. szinthez.
"167" - 167xp kell a 3. szinthez.
"342" - 342xp kell a 4. szinthez.
"764" - 764xp kell az 5. szinthez.
"967" - 967xp kell a 6. szinthez...


Cvarok:
kill_messages( 0 - ki, 1 -be ) - A gyilkosnak adjon-e üzenetet chaten arról, hogy kit ölt meg, és hogy mit kapott ezért.
kill_xp( 0 - felfelé ) - Mennyi xp járjon egy sima ölés után.
kill_point( 0 - felfelé ) - Mennyi pont járjon egy sima ölésért.
hs_xp( 0 - felfelé ) - Mennyi xp járjon egy hs után.
hs_point( 0 - felfelé ) - Mennyi pont járjon egy hs után.
hp_prise( 0 - felfelé ) - Mennyibe kerüljön 50hp a boltban.
armor_prise( 0 - felfelé ) - Mennyibe kerüljön 50ap a boltban.
xp_prise( 0 - felfelé ) - Mennyibe kerüljön az xp a boltban.
gambling_prise( 0 - felfelé ) - Mennyibe kerüljön a szerencsejáték a boltban.

És amikor ezekkel meglennénk akkor ajánlanám beállítani a preprocesszorokat:

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #pragma semicolon 1 //Kérjen e sorvégi ";" zárókaraktert.
  2. #define SLOT 32 //Hány slotos a szervered.
  3. #define MAXLEVEL 50 //Hányas legyen a maximum szint, ez ugyebár függ a levels.txt-ben megadottaktól is.
  4. #define KNIVES 10 //Mennyi kés legyen a menüben, ez meg a knives.txt-ben beállítottaktól függ.
  5. #define ADDFLAG ADMIN_CVAR //Milyen joggal lehessen addolni pontot.
  6. #define XPMIN 10 //Xp vásárlásnál mi legyen a minimum amit kaphat.
  7. #define XPMAX 20 //Xp vásárlásnál mi legyen a maximum amit kaphat.


Utóbbiak miatt ajánlanám először átgondolni mit akarunk, azt megírni a fájlokban, majd beállítani a preprocesszorokat és lefordítani az sma-t.

Mentés:
Ini kiterjesztésű fájlokba ment alapból(ServerDatas.ini és PlayerDatas.ini), ezeknek a fájloknak a nevét, kiterjesztését az sma -ban tudjuk állítani mégpedig itt:

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. stock const g_sServerSaveFile[] = {"ServerDatas.ini"};
  2. stock const g_sPlayerSaveFile[] = {"PlayerDatas.ini"};


Sokakat érdekelt, hogy hogyan lehetne menteni, hogy hányszor volt megnyitva egy menü... Most láthatjátok itt a ServerDatas.ini-be menti. :D

PlayerDatas.ini -ben lefelé haladva láthatjuk a játékosok neveit, adatait. ("név" szint xp pont kés)
pl:
Kód:
"Jóska" 10 1250 500 1
"Pista" 50 10000 2500 8

->
Jóska nevű játékosunk 10-es szintű, 1250xp-vel rendelkezik, van 500 pontja, és utoljára az 1-es számú(menüben 2.) késsel játszott.
Pista nevű játékosunk 50-es szintű, 10.000xp-vel rendelkezik, van 2500 pontja, és utoljára a 8-as számú(menüben 9.) késsel játszott.

Egyebek:
Ha a zöld "[Információ]" felirat helyett mást szeretnénk látni a chatben az üzeneteknél(szintlépés, ölés...), akkor az sma -ban itt módosítható:

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. stock const g_sServerPrefix[] = {"[Információ]"};


levels.txt és knives.txt nevének, kiterjesztésének átírása:
plugin_precache() -en belül található 2 ilyen sor(külön - külön):
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. format(sFile, charsmax(sFile), "%s/knives.txt", sFile);
  2. format(sFile, charsmax(sFile), "%s/levels.txt", sFile);


Itt írhatjuk át őket, pl.:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. format(sFile, charsmax(sFile), "%s/kesek.txt", sFile);
  2. format(sFile, charsmax(sFile), "%s/szintek.ini", sFile);


Fontos, hogy a format -t ne írjuk át formatex -re, direkt van úgy.

Menük átszínezésére most nem térnék ki, aki tudja hogy kell csinálja kedvére, aki nem az pedig nézzen utána a fórumon, volt több téma is ezzel kapcsolatban.

A plugin rendelkezik egy ajándékozás menüvel is, ahol pontot lehet küldeni a jelenleg online játékosoknak, ennek több értelme lehet, ha valaki kiegészíti a boltot.

Információk!
1. Ajánlanám az UTF8 -as karakterkódolást minden fájlnál, ha ékezetet szeretnénk használni.
2. A fájlok létrehozzák magukat, ha nem írjuk meg őket előre.
3. Colorchat.inc szükséges a pluginhoz, vagy át kell írni az üzenetes részeket.
4. ZIP -et direkt nem mellékeltem, mindenki készítse el magának az egyedi kés rendszerét, nem véletlen csináltam ilyenre amilyen. :D


Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2013 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

Header size: 2300 bytes
Code size: 30388 bytes
Data size: 15584 bytes
Stack/heap size: 16384 bytes; max. usage is unknown, due to recursion
Total requirements: 64656 bytes
Done.


Pár kép a menüről stb(nagyobb méretért katt a képre):

1.
Kép
2.
Kép
3.
Kép
4.
Kép
5.
Kép
6.
Kép
7.
Kép
8.
Kép
9.
Kép
10.
Kép


Tesztelési lehetőségért külön köszönet DecToR -nak.
Mi nem találtunk hibákat / bugokat, ha valaki észlelne írjon és megpróbálom orvosolni.
Ha lenne ötlet fejlesztésre, kiegészítésre azt is szívesen fogadom.


SMA
AMXX
*A fordítás a aghl.ru oldalon történik.

    Szerző:  Applee [ 2015.08.01. 09:13 ]
    Hozzászólás témája:  Re: Kés Rendszer 1.0.0

    Gratula :)

    Szerző:  LyleChriss [ 2015.08.01. 11:50 ]
    Hozzászólás témája:  Re: Kés Rendszer 1.0.0

    Nekem tetszik, szép igényes, jó. :) Köszi. :D
    Szerintem pedig ő írta, de mindegy, ez mindenkinek az egyéni véleménye.

    Szerző:  6almasok [ 2015.08.01. 16:43 ]
    Hozzászólás témája:  Re: Kés Rendszer 1.0.0

    Akosch látom feltöltötted :)

    Szerző:  Akosch:. [ 2015.08.01. 16:46 ]
    Hozzászólás témája:  Re: Kés Rendszer 1.0.0

    Fel-fel, tegnap lőttük az utolsó tesztet este :D

    Szerző:  'HoTDoG' [ 2015.08.01. 18:02 ]
    Hozzászólás témája:  Re: Kés Rendszer 1.0.0

    Nagyon jó.
    Praktikus :)
    Gratula.

    Szerző:  alfaanero [ 2015.08.01. 22:30 ]
    Hozzászólás témája:  Re: Kés Rendszer 1.0.0

    Szép,kiváló,igényes munka. Sok mindenkinek jól fog jönni ,a felől pedig ne aggódjatok ,hogy nem ő írta.Biztos vagyok benne ,hogy ő írta.

    Szerző:  joxxa4cfg [ 2015.08.02. 14:44 ]
    Hozzászólás témája:  Re: Kés Rendszer 1.0.0

    Na ez komoly leírás, gratula, szép munka! :)

    Szerző:  Zolika_36 [ 2021.04.22. 13:25 ]
    Hozzászólás témája:  Re: Kés Rendszer 1.0.0

    Sziasztok!
    Valaki tudna nekem segíteni?
    Beletettem a szerverbe ezt a plugint és leáll a szerver és ezt irja:

    FATAL ERROR (shutting down): Mod_LoadModel: models/v_knife.mdl not found

    A szerverben alapból benne van ez az alap kés, de én utánna még megpróbáltam kicserélni is, de úgy sem jó

    Szerző:  kajlakaki01 [ 2021.04.24. 05:59 ]
    Hozzászólás témája:  Re: Kés Rendszer 1.0.0

    Zolika_36 írta:
    Sziasztok!
    Valaki tudna nekem segíteni?
    Beletettem a szerverbe ezt a plugint és leáll a szerver és ezt irja:

    FATAL ERROR (shutting down): Mod_LoadModel: models/v_knife.mdl not found

    A szerverben alapból benne van ez az alap kés, de én utánna még megpróbáltam kicserélni is, de úgy sem jó


    1. else
    2.                 copy(g_eKnives[i][mModel], 31, "models/v_knife.mdl");

    Cseréld le..
    Pl: models/v_knife2.mdl

    Oldal: 1 / 1 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
    Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
    https://www.phpbb.com/