hlmod.hu https://hlmod.hu/ |
|
Kés Rendszer 1.0.0 https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=101&t=21801 |
Oldal: 1 / 1 |
Szerző: | Akosch:. [ 2015.08.01. 02:13 ] | ||||||||||||||
Hozzászólás témája: | Kés Rendszer 1.0.0 | ||||||||||||||
[kozep]Kés Rendszer[/kozep] [kozep]v1.0.0 by Akosch:.[/kozep] Mire jó a plugin? Miért használjam? Egyszerűen kezelhető, szerkeszthető, egy késes szerver alapjaként szolgálhat, több képességet is hozzá tudunk adni a késeinkhez, testre szabhatjuk a fejlődés nehézségét is, majdnem minden szerkeszthető anélkül, hogy hozzáérnénk az sma-hoz Használat, beállítások: A kések egy külső fájlból lesznek/vannak beolvasva, ez alapból a "knives.txt" fájlból történik, későbbiekben leírom, hogy ez hol változtatható. Kések megadási formátuma a fájlban: "név" "model" "szintlimit" "sebesség" "gravitáció" "sebzés" "visszalökés" "élet" "átlátszóság" Név: Ide írjuk a kés nevét amit szeretnénk a menüben látni. Model: Ide írjuk model elérési útját a "models" mappától. pl.: alap kés: models/v_knife.mdl Szintlimit: Ide írjuk, hogy hányas szinttől legyen elérhető az adott kés. Sebesség: Itt adjuk meg, hogy milyen gyorsan tudjunk mozogni a késünkkel, nagyobb érték esetén szükséges lehet állítani az "sv_maxspeed" cvaron. Alap sebesség késsel: 250.0 .(float értékben kell megadni!) Gravitáció: Itt adjuk meg, hogy az alap(800) gravitáció hányszorosát, hányad részét akarjuk adni a játékosnak. pl: ha 0.5-t írunk ide akkor dupla akkorát fogunk ugrani mint alapból, ahogy néztem 0.3 - 0.4-től lehetnek gondok pl 35hp_2-n spawnolásnál egyből meghal. (float értékben kell megadni!) Sebzés: Itt adjuk meg, hogy az alap sebzés hányszorosát, hányad részét akarjuk adni a játékosnak. Alap sebzés * itt megadott érték = új sebzés(float értékben kell megadni!) Visszalökés: Itt adjuk meg, hogy legyen-e visszalökése a késnek és, ha igen akkor mekkora. Az ellökés mértéke több dologtól is függ, érdemes óvatosan bánni az értékkel. Élet: Itt adhatjuk meg, hogy spawnolásnál mennyi plusz hp-t kapjon a játékos. pl.: ha ide 30 -t írunk, akkor az azt jelenti, hogy 35hp -s mapon 65hp -val kezdesz. (100 -nál nagyobb hp-t valamiért nem akart engedni spawnolásnál nekem.) Átlátszóság: Itt adhatjuk meg, hogy mennyire legyen átlátszó a játékos. ( 0 - láthatatlan, 255 - alap ) Kések megadásáról röviden, tömören ennyit. A fejlődés nehézségét is teljesen be tudjuk állítani a cvarok és a levels.txt(Ezt is később leírom, hogyan módosítható.) segítségével. Levels.txt -ről: A fájlban lefelé haladva kell megadni, hogy egyes szintekhez mennyi xp-t kelljen szedni. pl: Kód: "10" - 10xp kell az 1. szinthez. Cvarok: kill_messages( 0 - ki, 1 -be ) - A gyilkosnak adjon-e üzenetet chaten arról, hogy kit ölt meg, és hogy mit kapott ezért. kill_xp( 0 - felfelé ) - Mennyi xp járjon egy sima ölés után. kill_point( 0 - felfelé ) - Mennyi pont járjon egy sima ölésért. hs_xp( 0 - felfelé ) - Mennyi xp járjon egy hs után. hs_point( 0 - felfelé ) - Mennyi pont járjon egy hs után. hp_prise( 0 - felfelé ) - Mennyibe kerüljön 50hp a boltban. armor_prise( 0 - felfelé ) - Mennyibe kerüljön 50ap a boltban. xp_prise( 0 - felfelé ) - Mennyibe kerüljön az xp a boltban. gambling_prise( 0 - felfelé ) - Mennyibe kerüljön a szerencsejáték a boltban. És amikor ezekkel meglennénk akkor ajánlanám beállítani a preprocesszorokat: SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
Utóbbiak miatt ajánlanám először átgondolni mit akarunk, azt megírni a fájlokban, majd beállítani a preprocesszorokat és lefordítani az sma-t. Mentés: Ini kiterjesztésű fájlokba ment alapból(ServerDatas.ini és PlayerDatas.ini), ezeknek a fájloknak a nevét, kiterjesztését az sma -ban tudjuk állítani mégpedig itt: SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
Sokakat érdekelt, hogy hogyan lehetne menteni, hogy hányszor volt megnyitva egy menü... Most láthatjátok itt a ServerDatas.ini-be menti. PlayerDatas.ini -ben lefelé haladva láthatjuk a játékosok neveit, adatait. ("név" szint xp pont kés) pl: Kód: "Jóska" 10 1250 500 1 -> Jóska nevű játékosunk 10-es szintű, 1250xp-vel rendelkezik, van 500 pontja, és utoljára az 1-es számú(menüben 2.) késsel játszott. Pista nevű játékosunk 50-es szintű, 10.000xp-vel rendelkezik, van 2500 pontja, és utoljára a 8-as számú(menüben 9.) késsel játszott. Egyebek: Ha a zöld "[Információ]" felirat helyett mást szeretnénk látni a chatben az üzeneteknél(szintlépés, ölés...), akkor az sma -ban itt módosítható: SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
levels.txt és knives.txt nevének, kiterjesztésének átírása: plugin_precache() -en belül található 2 ilyen sor(külön - külön): SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
Itt írhatjuk át őket, pl.: SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
Fontos, hogy a format -t ne írjuk át formatex -re, direkt van úgy. Menük átszínezésére most nem térnék ki, aki tudja hogy kell csinálja kedvére, aki nem az pedig nézzen utána a fórumon, volt több téma is ezzel kapcsolatban. A plugin rendelkezik egy ajándékozás menüvel is, ahol pontot lehet küldeni a jelenleg online játékosoknak, ennek több értelme lehet, ha valaki kiegészíti a boltot. Információk! 1. Ajánlanám az UTF8 -as karakterkódolást minden fájlnál, ha ékezetet szeretnénk használni. 2. A fájlok létrehozzák magukat, ha nem írjuk meg őket előre. 3. Colorchat.inc szükséges a pluginhoz, vagy át kell írni az üzenetes részeket. 4. ZIP -et direkt nem mellékeltem, mindenki készítse el magának az egyedi kés rendszerét, nem véletlen csináltam ilyenre amilyen. Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler. Copyright (c) 1997-2013 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team Header size: 2300 bytes Code size: 30388 bytes Data size: 15584 bytes Stack/heap size: 16384 bytes; max. usage is unknown, due to recursion Total requirements: 64656 bytes Done. Pár kép a menüről stb(nagyobb méretért katt a képre): 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. Tesztelési lehetőségért külön köszönet DecToR -nak. Mi nem találtunk hibákat / bugokat, ha valaki észlelne írjon és megpróbálom orvosolni. Ha lenne ötlet fejlesztésre, kiegészítésre azt is szívesen fogadom.
|
Szerző: | Applee [ 2015.08.01. 09:13 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Kés Rendszer 1.0.0 |
Gratula |
Szerző: | LyleChriss [ 2015.08.01. 11:50 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Kés Rendszer 1.0.0 |
Nekem tetszik, szép igényes, jó. Köszi. Szerintem pedig ő írta, de mindegy, ez mindenkinek az egyéni véleménye. |
Szerző: | 6almasok [ 2015.08.01. 16:43 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Kés Rendszer 1.0.0 |
Akosch látom feltöltötted |
Szerző: | Akosch:. [ 2015.08.01. 16:46 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Kés Rendszer 1.0.0 |
Fel-fel, tegnap lőttük az utolsó tesztet este |
Szerző: | 'HoTDoG' [ 2015.08.01. 18:02 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Kés Rendszer 1.0.0 |
Nagyon jó. Praktikus Gratula. |
Szerző: | alfaanero [ 2015.08.01. 22:30 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Kés Rendszer 1.0.0 |
Szép,kiváló,igényes munka. Sok mindenkinek jól fog jönni ,a felől pedig ne aggódjatok ,hogy nem ő írta.Biztos vagyok benne ,hogy ő írta. |
Szerző: | joxxa4cfg [ 2015.08.02. 14:44 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Kés Rendszer 1.0.0 |
Na ez komoly leírás, gratula, szép munka! |
Szerző: | Zolika_36 [ 2021.04.22. 13:25 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Kés Rendszer 1.0.0 |
Sziasztok! Valaki tudna nekem segíteni? Beletettem a szerverbe ezt a plugint és leáll a szerver és ezt irja: FATAL ERROR (shutting down): Mod_LoadModel: models/v_knife.mdl not found A szerverben alapból benne van ez az alap kés, de én utánna még megpróbáltam kicserélni is, de úgy sem jó |
Szerző: | kajlakaki01 [ 2021.04.24. 05:59 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Kés Rendszer 1.0.0 |
Zolika_36 írta: Sziasztok! Valaki tudna nekem segíteni? Beletettem a szerverbe ezt a plugint és leáll a szerver és ezt irja: FATAL ERROR (shutting down): Mod_LoadModel: models/v_knife.mdl not found A szerverben alapból benne van ez az alap kés, de én utánna még megpróbáltam kicserélni is, de úgy sem jó
Cseréld le.. Pl: models/v_knife2.mdl |
Oldal: 1 / 1 | Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |