hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.29. 11:27



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 298 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 298 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 8 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Gránát Sebzés Állító és Effekt
HozzászólásElküldve: 2015.08.01. 15:32 
Offline
Tag

Csatlakozott: 2015.06.27. 12:31
Hozzászólások: 38
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 3 alkalommal
Plugin Neve:
Gránát Sebzés Állító és Effekt
Plugint készitette:
anakin_cstrike
Játék:
Counter-Strike
Kategória:
Szórakoztató
Eredeti link:
Nincs megadva
Jóváhagyó:


>>Leírás<<

Ezzel a pluginnal be tudjuk állítani, hogy mennyit sebezzen a gránát. Mikor megsebez egy gránát akkor a képernyő piros lesz egy ideig.
Trailt is lehet bekapcsolni a gránátnak.


>>Cvarok<<

grenade_enhancer_active <0|1> - Plugin ki/be kapcsolás (Alap: 1)
grenade_enhancer_screenflash <0|1> - Képernyő villanás ki/be kapcsolás (Alap: 1)
grenade_enhancer_display <0|1> - Sebzés kiírás ki/be kapcsolása (Alap: 1)
grenade_enhancer_shake <0|1> - Képernyő rázkódás ki/be kapcsolása (Alap: 1)
grenade_enhancer_damagetype <0|1> - Véletlenszerű írányból ütés ki/be kapcs. (Alap: 1)
grenade_enhancer_damage "10" - Sebzés
grenade_enhancer_trail <0|1> - Gránát trail ki/be kapcsolása (Alap: 1)
grenade_enhancer_trailcolor "255000000" - Trail színértéke RGB formátumban

- Telepítés szokásos módon


SMA
AMXX
*A fordítás a aghl.ru oldalon történik.


    A hozzászólást 2 alkalommal szerkesztették, utoljára StepByStep 2015.08.01. 15:57-kor.

    Hozzászólás jelentése
    Vissza a tetejére
       
    HozzászólásElküldve: 2015.08.01. 15:35 
    Offline
    Tag
    Avatar

    Csatlakozott: 2015.07.23. 21:51
    Hozzászólások: 55
    Megköszönt másnak: 1 alkalommal
    Megköszönték neki: 7 alkalommal
    Definiáld be a készítőt! (anakin_cstrike)

    _________________
    AWP mod: 15%


    Hozzászólás jelentése
    Vissza a tetejére
       
    HozzászólásElküldve: 2015.08.01. 15:57 
    Offline
    Tag

    Csatlakozott: 2015.06.27. 12:31
    Hozzászólások: 38
    Megköszönt másnak: 1 alkalommal
    Megköszönték neki: 3 alkalommal
    Főnix írta:
    Definiáld be a készítőt! (anakin_cstrike)


    Beleírtam! :)


    Hozzászólás jelentése
    Vissza a tetejére
       
    HozzászólásElküldve: 2015.08.02. 16:08 
    Offline
    Tag
    Avatar

    Csatlakozott: 2015.03.16. 13:43
    Hozzászólások: 50
    Megköszönt másnak: 1 alkalommal
    Megköszönték neki: 1 alkalommal
    Jó kis plugin !

    _________________
    .:R3pLaY:. OnLY d2 IP: 37.17.173.240:27229


    Hozzászólás jelentése
    Vissza a tetejére
       
    HozzászólásElküldve: 2019.01.21. 09:41 
    Offline
    Senior Tag
    Avatar

    Csatlakozott: 2016.02.04. 10:58
    Hozzászólások: 219
    Megköszönt másnak: 11 alkalommal
    Megköszönték neki: 18 alkalommal
    Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
    Copyright (c) 1997-2013 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

    grenade_enhancersma.sma(38) : error 017: undefined symbol "get_cvarptr_num"
    grenade_enhancersma.sma(41) : error 017: undefined symbol "get_cvarptr_num"
    grenade_enhancersma.sma(42) : error 017: undefined symbol "get_cvarptr_num"
    grenade_enhancersma.sma(48) : error 017: undefined symbol "get_cvarptr_num"
    grenade_enhancersma.sma(54) : error 017: undefined symbol "get_cvarptr_num"
    grenade_enhancersma.sma(60) : error 017: undefined symbol "get_cvarptr_num"
    grenade_enhancersma.sma(70) : error 017: undefined symbol "get_cvarptr_num"
    grenade_enhancersma.sma(74) : error 017: undefined symbol "get_cvarptr_string"
    grenade_enhancersma.sma(74) : error 088: number of arguments does not match definition
    grenade_enhancersma.sma(120) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: "toggle_display"
    grenade_enhancersma.sma(120) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: "toggle_flash"
    grenade_enhancersma.sma(120) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: "toggle_plugin"
    grenade_enhancersma.sma(120) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: "toggle_power"
    grenade_enhancersma.sma(120) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: "toggle_shake"
    grenade_enhancersma.sma(120) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: "toggle_trail"
    grenade_enhancersma.sma(120) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: "toggle_type"
    grenade_enhancersma.sma(120) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: "trail_color"

    9 Errors.
    Could not locate output file grenade_enhancersma.amx (compile failed).

    _________________
    STEAM
    [steam]konfigos[/steam]
    YOUTUBE

    Szerverek
    Kép
    _
    Kép


    Hozzászólás jelentése
    Vissza a tetejére
       
    HozzászólásElküldve: 2019.01.21. 09:45 
    Offline
    Senior Tag
    Avatar

    Csatlakozott: 2016.02.04. 10:58
    Hozzászólások: 219
    Megköszönt másnak: 11 alkalommal
    Megköszönték neki: 18 alkalommal
    DR.AnimaL írta:
    Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
    Copyright (c) 1997-2013 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

    grenade_enhancersma.sma(38) : error 017: undefined symbol "get_cvarptr_num"
    grenade_enhancersma.sma(41) : error 017: undefined symbol "get_cvarptr_num"
    grenade_enhancersma.sma(42) : error 017: undefined symbol "get_cvarptr_num"
    grenade_enhancersma.sma(48) : error 017: undefined symbol "get_cvarptr_num"
    grenade_enhancersma.sma(54) : error 017: undefined symbol "get_cvarptr_num"
    grenade_enhancersma.sma(60) : error 017: undefined symbol "get_cvarptr_num"
    grenade_enhancersma.sma(70) : error 017: undefined symbol "get_cvarptr_num"
    grenade_enhancersma.sma(74) : error 017: undefined symbol "get_cvarptr_string"
    grenade_enhancersma.sma(74) : error 088: number of arguments does not match definition
    grenade_enhancersma.sma(120) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: "toggle_display"
    grenade_enhancersma.sma(120) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: "toggle_flash"
    grenade_enhancersma.sma(120) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: "toggle_plugin"
    grenade_enhancersma.sma(120) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: "toggle_power"
    grenade_enhancersma.sma(120) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: "toggle_shake"
    grenade_enhancersma.sma(120) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: "toggle_trail"
    grenade_enhancersma.sma(120) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: "toggle_type"
    grenade_enhancersma.sma(120) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: "trail_color"

    9 Errors.
    Could not locate output file grenade_enhancersma.amx (compile failed).


    Lol, az nem is amxx, hanem mxx re van írva ?!
    GRAT! :D

    _________________
    STEAM
    [steam]konfigos[/steam]
    YOUTUBE

    Szerverek
    Kép
    _
    Kép


    Hozzászólás jelentése
    Vissza a tetejére
       
    HozzászólásElküldve: 2019.01.21. 18:42 
    Offline
    Őstag
    Avatar

    Csatlakozott: 2015.07.27. 22:56
    Hozzászólások: 1367
    Megköszönt másnak: 28 alkalommal
    Megköszönték neki: 351 alkalommal
    DR.AnimaL írta:
    Lol, az nem is amxx, hanem mxx re van írva ?!

    Ez még AMX Mod, nem az X változata, 1.76 és előttiek.

    AMXX átirat:
    1. #include <amxmodx>
    2. #include <csstats>
    3.  
    4. #define PLUGIN "Grenade Enchancer"
    5. #define VERSION "1.3"
    6. #define AUTHOR "anakin_cstrike"
    7.  
    8. new toggle_plugin, toggle_type, toggle_power,
    9.         toggle_flash, toggle_shake, toggle_display,
    10.         toggle_trail, trail_color;
    11.  
    12. new g_trail;
    13. new fade, shake;
    14.  
    15. public plugin_init()
    16. {
    17.     register_plugin("Grenade Enhancer","1.3","anakin_cstrike");
    18.  
    19.     toggle_plugin = register_cvar("grenade_enhancer_active","1");
    20.     toggle_flash = register_cvar("grenade_enhancer_screenflash","1");
    21.     toggle_display = register_cvar("grenade_enhancer_display","1");
    22.     toggle_shake = register_cvar("grenade_enhancer_shake","1");
    23.     toggle_type = register_cvar("grenade_enhancer_damagetype","2");
    24.     toggle_power = register_cvar("grenade_enhancer_damage","10");
    25.     toggle_trail = register_cvar("grenade_enhancer_trail","1");
    26.     trail_color = register_cvar("grenade_enhancer_trailcolor","255000000");
    27.  
    28.     fade = get_user_msgid("ScreenFade");
    29.     shake = get_user_msgid("ScreenShake");
    30. }
    31.  
    32. public plugin_precache()
    33.     g_trail = precache_model("sprites/smoke.spr");
    34.  
    35. public damage_info(attacker,victim,damage,wpnindex,hitplace,TA)
    36. {
    37.     if(!attacker || !victim || wpnindex != CSW_HEGRENADE || get_pcvar_num(toggle_plugin) <= 0)
    38.         return;
    39.  
    40.     new spower = get_pcvar_num(toggle_power);
    41.     if(get_pcvar_num(toggle_type) > 0)
    42.         user_slap(victim,spower,1);
    43.     else
    44.         user_slap(victim,spower,0);
    45.  
    46.  
    47.     if(get_pcvar_num(toggle_flash) > 0)
    48.     {
    49.         if(!is_user_bot(victim))
    50.             Fade(victim,255,0,0,170);
    51.     }
    52.  
    53.     if(get_pcvar_num(toggle_shake) > 0)
    54.     {
    55.         if(!is_user_bot(victim))
    56.             Shake(victim);
    57.     }
    58.  
    59.     if(get_pcvar_num(toggle_display) > 0)
    60.     {
    61.         new sdamage = damage + spower;
    62.         set_hudmessage(random(255),random(255),random(255), 0.03, 0.30, 0, 6.0, 12.0);
    63.         show_hudmessage(victim, "%i",sdamage);
    64.     }
    65. }
    66.  
    67. public grenade_throw(id,gid,wid)
    68. {
    69.     if(wid != CSW_HEGRENADE || get_pcvar_num(toggle_plugin) <= 0 || get_pcvar_num(toggle_trail) <= 0)
    70.         return;
    71.  
    72.     new r, g, b,color,colorstring[10];
    73.     color = get_pcvar_string(trail_color,colorstring,charsmax(colorstring));
    74.     color = str_to_num(colorstring);
    75.     r = clamp(color / 1000000, 0, 255)
    76.     color %= 1000000
    77.     g = clamp(color / 1000, 0, 255)
    78.     b = clamp(color % 1000, 0, 255)
    79.  
    80.     Follow(gid,g_trail,10,5,r,g,b,195);
    81. }
    82.  
    83. Follow(entity,index,life,width,red,green,blue,alpha)
    84. {
    85.     message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY);
    86.     write_byte(TE_BEAMFOLLOW);
    87.     write_short(entity);
    88.     write_short(index);
    89.     write_byte(life);
    90.     write_byte(width);
    91.     write_byte(red);
    92.     write_byte(green);
    93.     write_byte(blue);
    94.     write_byte(alpha);
    95.     message_end();
    96. }
    97.  
    98. Fade(index,red,green,blue,alpha)
    99. {
    100.     message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE,fade,{0,0,0},index);
    101.     write_short(6<<10);
    102.     write_short(5<<10);
    103.     write_short(1<<12);
    104.     write_byte(red);
    105.     write_byte(green);
    106.     write_byte(blue);
    107.     write_byte(alpha);
    108.     message_end();
    109. }
    110.  
    111. Shake(index)
    112. {
    113.     message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE,shake,{0,0,0},index);
    114.     write_short(1<<13);
    115.     write_short(1<<13);
    116.     write_short(1<<13);
    117.     message_end();
    118. }

    Ők köszönték meg regener nek ezt a hozzászólást: DR.AnimaL (2019.01.22. 09:11)
      Népszerűség: 2.27%


    Hozzászólás jelentése
    Vissza a tetejére
       
    HozzászólásElküldve: 2019.01.21. 19:07 
    Offline
    Beavatott
    Avatar

    Csatlakozott: 2016.09.22. 18:33
    Hozzászólások: 83
    Megköszönt másnak: 3 alkalommal
    Megköszönték neki: 35 alkalommal
    regener írta:
    DR.AnimaL írta:
    Lol, az nem is amxx, hanem mxx re van írva ?!

    Ez még AMX Mod, nem az X változata, 1.76 és előttiek.

    AMXX átirat:
    1. #include <amxmodx>
    2. #include <csstats>
    3.  
    4. #define PLUGIN "Grenade Enchancer"
    5. #define VERSION "1.3"
    6. #define AUTHOR "anakin_cstrike"
    7.  
    8. new toggle_plugin, toggle_type, toggle_power,
    9.         toggle_flash, toggle_shake, toggle_display,
    10.         toggle_trail, trail_color;
    11.  
    12. new g_trail;
    13. new fade, shake;
    14.  
    15. public plugin_init()
    16. {
    17.     register_plugin("Grenade Enhancer","1.3","anakin_cstrike");
    18.  
    19.     toggle_plugin = register_cvar("grenade_enhancer_active","1");
    20.     toggle_flash = register_cvar("grenade_enhancer_screenflash","1");
    21.     toggle_display = register_cvar("grenade_enhancer_display","1");
    22.     toggle_shake = register_cvar("grenade_enhancer_shake","1");
    23.     toggle_type = register_cvar("grenade_enhancer_damagetype","2");
    24.     toggle_power = register_cvar("grenade_enhancer_damage","10");
    25.     toggle_trail = register_cvar("grenade_enhancer_trail","1");
    26.     trail_color = register_cvar("grenade_enhancer_trailcolor","255000000");
    27.  
    28.     fade = get_user_msgid("ScreenFade");
    29.     shake = get_user_msgid("ScreenShake");
    30. }
    31.  
    32. public plugin_precache()
    33.     g_trail = precache_model("sprites/smoke.spr");
    34.  
    35. public damage_info(attacker,victim,damage,wpnindex,hitplace,TA)
    36. {
    37.     if(!attacker || !victim || wpnindex != CSW_HEGRENADE || get_pcvar_num(toggle_plugin) <= 0)
    38.         return;
    39.  
    40.     new spower = get_pcvar_num(toggle_power);
    41.     if(get_pcvar_num(toggle_type) > 0)
    42.         user_slap(victim,spower,1);
    43.     else
    44.         user_slap(victim,spower,0);
    45.  
    46.  
    47.     if(get_pcvar_num(toggle_flash) > 0)
    48.     {
    49.         if(!is_user_bot(victim))
    50.             Fade(victim,255,0,0,170);
    51.     }
    52.  
    53.     if(get_pcvar_num(toggle_shake) > 0)
    54.     {
    55.         if(!is_user_bot(victim))
    56.             Shake(victim);
    57.     }
    58.  
    59.     if(get_pcvar_num(toggle_display) > 0)
    60.     {
    61.         new sdamage = damage + spower;
    62.         set_hudmessage(random(255),random(255),random(255), 0.03, 0.30, 0, 6.0, 12.0);
    63.         show_hudmessage(victim, "%i",sdamage);
    64.     }
    65. }
    66.  
    67. public grenade_throw(id,gid,wid)
    68. {
    69.     if(wid != CSW_HEGRENADE || get_pcvar_num(toggle_plugin) <= 0 || get_pcvar_num(toggle_trail) <= 0)
    70.         return;
    71.  
    72.     new r, g, b,color,colorstring[10];
    73.     color = get_pcvar_string(trail_color,colorstring,charsmax(colorstring));
    74.     color = str_to_num(colorstring);
    75.     r = clamp(color / 1000000, 0, 255)
    76.     color %= 1000000
    77.     g = clamp(color / 1000, 0, 255)
    78.     b = clamp(color % 1000, 0, 255)
    79.  
    80.     Follow(gid,g_trail,10,5,r,g,b,195);
    81. }
    82.  
    83. Follow(entity,index,life,width,red,green,blue,alpha)
    84. {
    85.     message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY);
    86.     write_byte(TE_BEAMFOLLOW);
    87.     write_short(entity);
    88.     write_short(index);
    89.     write_byte(life);
    90.     write_byte(width);
    91.     write_byte(red);
    92.     write_byte(green);
    93.     write_byte(blue);
    94.     write_byte(alpha);
    95.     message_end();
    96. }
    97.  
    98. Fade(index,red,green,blue,alpha)
    99. {
    100.     message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE,fade,{0,0,0},index);
    101.     write_short(6<<10);
    102.     write_short(5<<10);
    103.     write_short(1<<12);
    104.     write_byte(red);
    105.     write_byte(green);
    106.     write_byte(blue);
    107.     write_byte(alpha);
    108.     message_end();
    109. }
    110.  
    111. Shake(index)
    112. {
    113.     message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE,shake,{0,0,0},index);
    114.     write_short(1<<13);
    115.     write_short(1<<13);
    116.     write_short(1<<13);
    117.     message_end();
    118. }


    Ezt keresem már egy ideje :D Köszi!


    Hozzászólás jelentése
    Vissza a tetejére
       
    Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
    Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 8 hozzászólás ] 


    Ki van itt

    Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 13 vendég


    Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
    Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
    Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
    Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
    Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

    Keresés:
    Ugrás:  
    Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
    Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
    Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole