hlmod.hu
https://hlmod.hu/

Gránát Sebzés Állító és Effekt
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=101&t=21805
Oldal: 1 / 1

Szerző:  StepByStep [ 2015.08.01. 15:32 ]
Hozzászólás témája:  Gránát Sebzés Állító és Effekt

Plugin Neve:
Gránát Sebzés Állító és Effekt
Plugint készitette:
anakin_cstrike
Játék:
Counter-Strike
Kategória:
Szórakoztató
Eredeti link:
Nincs megadva
Jóváhagyó:


>>Leírás<<

Ezzel a pluginnal be tudjuk állítani, hogy mennyit sebezzen a gránát. Mikor megsebez egy gránát akkor a képernyő piros lesz egy ideig.
Trailt is lehet bekapcsolni a gránátnak.


>>Cvarok<<

grenade_enhancer_active <0|1> - Plugin ki/be kapcsolás (Alap: 1)
grenade_enhancer_screenflash <0|1> - Képernyő villanás ki/be kapcsolás (Alap: 1)
grenade_enhancer_display <0|1> - Sebzés kiírás ki/be kapcsolása (Alap: 1)
grenade_enhancer_shake <0|1> - Képernyő rázkódás ki/be kapcsolása (Alap: 1)
grenade_enhancer_damagetype <0|1> - Véletlenszerű írányból ütés ki/be kapcs. (Alap: 1)
grenade_enhancer_damage "10" - Sebzés
grenade_enhancer_trail <0|1> - Gránát trail ki/be kapcsolása (Alap: 1)
grenade_enhancer_trailcolor "255000000" - Trail színértéke RGB formátumban

- Telepítés szokásos módon


SMA
AMXX
*A fordítás a aghl.ru oldalon történik.

    Szerző:  Főnix [ 2015.08.01. 15:35 ]
    Hozzászólás témája:  Re: Gránát Sebzés Állító és Effekt

    Definiáld be a készítőt! (anakin_cstrike)

    Szerző:  StepByStep [ 2015.08.01. 15:57 ]
    Hozzászólás témája:  Re: Gránát Sebzés Állító és Effekt

    Főnix írta:
    Definiáld be a készítőt! (anakin_cstrike)


    Beleírtam! :)

    Szerző:  Tomii*:~ [ 2015.08.02. 16:08 ]
    Hozzászólás témája:  Re: Gránát Sebzés Állító és Effekt

    Jó kis plugin !

    Szerző:  DR.AnimaL [ 2019.01.21. 09:41 ]
    Hozzászólás témája:  Re: Gránát Sebzés Állító és Effekt

    Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
    Copyright (c) 1997-2013 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

    grenade_enhancersma.sma(38) : error 017: undefined symbol "get_cvarptr_num"
    grenade_enhancersma.sma(41) : error 017: undefined symbol "get_cvarptr_num"
    grenade_enhancersma.sma(42) : error 017: undefined symbol "get_cvarptr_num"
    grenade_enhancersma.sma(48) : error 017: undefined symbol "get_cvarptr_num"
    grenade_enhancersma.sma(54) : error 017: undefined symbol "get_cvarptr_num"
    grenade_enhancersma.sma(60) : error 017: undefined symbol "get_cvarptr_num"
    grenade_enhancersma.sma(70) : error 017: undefined symbol "get_cvarptr_num"
    grenade_enhancersma.sma(74) : error 017: undefined symbol "get_cvarptr_string"
    grenade_enhancersma.sma(74) : error 088: number of arguments does not match definition
    grenade_enhancersma.sma(120) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: "toggle_display"
    grenade_enhancersma.sma(120) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: "toggle_flash"
    grenade_enhancersma.sma(120) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: "toggle_plugin"
    grenade_enhancersma.sma(120) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: "toggle_power"
    grenade_enhancersma.sma(120) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: "toggle_shake"
    grenade_enhancersma.sma(120) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: "toggle_trail"
    grenade_enhancersma.sma(120) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: "toggle_type"
    grenade_enhancersma.sma(120) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: "trail_color"

    9 Errors.
    Could not locate output file grenade_enhancersma.amx (compile failed).

    Szerző:  DR.AnimaL [ 2019.01.21. 09:45 ]
    Hozzászólás témája:  Re: Gránát Sebzés Állító és Effekt

    DR.AnimaL írta:
    Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
    Copyright (c) 1997-2013 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

    grenade_enhancersma.sma(38) : error 017: undefined symbol "get_cvarptr_num"
    grenade_enhancersma.sma(41) : error 017: undefined symbol "get_cvarptr_num"
    grenade_enhancersma.sma(42) : error 017: undefined symbol "get_cvarptr_num"
    grenade_enhancersma.sma(48) : error 017: undefined symbol "get_cvarptr_num"
    grenade_enhancersma.sma(54) : error 017: undefined symbol "get_cvarptr_num"
    grenade_enhancersma.sma(60) : error 017: undefined symbol "get_cvarptr_num"
    grenade_enhancersma.sma(70) : error 017: undefined symbol "get_cvarptr_num"
    grenade_enhancersma.sma(74) : error 017: undefined symbol "get_cvarptr_string"
    grenade_enhancersma.sma(74) : error 088: number of arguments does not match definition
    grenade_enhancersma.sma(120) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: "toggle_display"
    grenade_enhancersma.sma(120) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: "toggle_flash"
    grenade_enhancersma.sma(120) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: "toggle_plugin"
    grenade_enhancersma.sma(120) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: "toggle_power"
    grenade_enhancersma.sma(120) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: "toggle_shake"
    grenade_enhancersma.sma(120) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: "toggle_trail"
    grenade_enhancersma.sma(120) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: "toggle_type"
    grenade_enhancersma.sma(120) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: "trail_color"

    9 Errors.
    Could not locate output file grenade_enhancersma.amx (compile failed).


    Lol, az nem is amxx, hanem mxx re van írva ?!
    GRAT! :D

    Szerző:  regener [ 2019.01.21. 18:42 ]
    Hozzászólás témája:  Re: Gránát Sebzés Állító és Effekt

    DR.AnimaL írta:
    Lol, az nem is amxx, hanem mxx re van írva ?!

    Ez még AMX Mod, nem az X változata, 1.76 és előttiek.

    AMXX átirat:
    1. #include <amxmodx>
    2. #include <csstats>
    3.  
    4. #define PLUGIN "Grenade Enchancer"
    5. #define VERSION "1.3"
    6. #define AUTHOR "anakin_cstrike"
    7.  
    8. new toggle_plugin, toggle_type, toggle_power,
    9.         toggle_flash, toggle_shake, toggle_display,
    10.         toggle_trail, trail_color;
    11.  
    12. new g_trail;
    13. new fade, shake;
    14.  
    15. public plugin_init()
    16. {
    17.     register_plugin("Grenade Enhancer","1.3","anakin_cstrike");
    18.  
    19.     toggle_plugin = register_cvar("grenade_enhancer_active","1");
    20.     toggle_flash = register_cvar("grenade_enhancer_screenflash","1");
    21.     toggle_display = register_cvar("grenade_enhancer_display","1");
    22.     toggle_shake = register_cvar("grenade_enhancer_shake","1");
    23.     toggle_type = register_cvar("grenade_enhancer_damagetype","2");
    24.     toggle_power = register_cvar("grenade_enhancer_damage","10");
    25.     toggle_trail = register_cvar("grenade_enhancer_trail","1");
    26.     trail_color = register_cvar("grenade_enhancer_trailcolor","255000000");
    27.  
    28.     fade = get_user_msgid("ScreenFade");
    29.     shake = get_user_msgid("ScreenShake");
    30. }
    31.  
    32. public plugin_precache()
    33.     g_trail = precache_model("sprites/smoke.spr");
    34.  
    35. public damage_info(attacker,victim,damage,wpnindex,hitplace,TA)
    36. {
    37.     if(!attacker || !victim || wpnindex != CSW_HEGRENADE || get_pcvar_num(toggle_plugin) <= 0)
    38.         return;
    39.  
    40.     new spower = get_pcvar_num(toggle_power);
    41.     if(get_pcvar_num(toggle_type) > 0)
    42.         user_slap(victim,spower,1);
    43.     else
    44.         user_slap(victim,spower,0);
    45.  
    46.  
    47.     if(get_pcvar_num(toggle_flash) > 0)
    48.     {
    49.         if(!is_user_bot(victim))
    50.             Fade(victim,255,0,0,170);
    51.     }
    52.  
    53.     if(get_pcvar_num(toggle_shake) > 0)
    54.     {
    55.         if(!is_user_bot(victim))
    56.             Shake(victim);
    57.     }
    58.  
    59.     if(get_pcvar_num(toggle_display) > 0)
    60.     {
    61.         new sdamage = damage + spower;
    62.         set_hudmessage(random(255),random(255),random(255), 0.03, 0.30, 0, 6.0, 12.0);
    63.         show_hudmessage(victim, "%i",sdamage);
    64.     }
    65. }
    66.  
    67. public grenade_throw(id,gid,wid)
    68. {
    69.     if(wid != CSW_HEGRENADE || get_pcvar_num(toggle_plugin) <= 0 || get_pcvar_num(toggle_trail) <= 0)
    70.         return;
    71.  
    72.     new r, g, b,color,colorstring[10];
    73.     color = get_pcvar_string(trail_color,colorstring,charsmax(colorstring));
    74.     color = str_to_num(colorstring);
    75.     r = clamp(color / 1000000, 0, 255)
    76.     color %= 1000000
    77.     g = clamp(color / 1000, 0, 255)
    78.     b = clamp(color % 1000, 0, 255)
    79.  
    80.     Follow(gid,g_trail,10,5,r,g,b,195);
    81. }
    82.  
    83. Follow(entity,index,life,width,red,green,blue,alpha)
    84. {
    85.     message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY);
    86.     write_byte(TE_BEAMFOLLOW);
    87.     write_short(entity);
    88.     write_short(index);
    89.     write_byte(life);
    90.     write_byte(width);
    91.     write_byte(red);
    92.     write_byte(green);
    93.     write_byte(blue);
    94.     write_byte(alpha);
    95.     message_end();
    96. }
    97.  
    98. Fade(index,red,green,blue,alpha)
    99. {
    100.     message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE,fade,{0,0,0},index);
    101.     write_short(6<<10);
    102.     write_short(5<<10);
    103.     write_short(1<<12);
    104.     write_byte(red);
    105.     write_byte(green);
    106.     write_byte(blue);
    107.     write_byte(alpha);
    108.     message_end();
    109. }
    110.  
    111. Shake(index)
    112. {
    113.     message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE,shake,{0,0,0},index);
    114.     write_short(1<<13);
    115.     write_short(1<<13);
    116.     write_short(1<<13);
    117.     message_end();
    118. }

    Szerző:  ricsbond [ 2019.01.21. 19:07 ]
    Hozzászólás témája:  Re: Gránát Sebzés Állító és Effekt

    regener írta:
    DR.AnimaL írta:
    Lol, az nem is amxx, hanem mxx re van írva ?!

    Ez még AMX Mod, nem az X változata, 1.76 és előttiek.

    AMXX átirat:
    1. #include <amxmodx>
    2. #include <csstats>
    3.  
    4. #define PLUGIN "Grenade Enchancer"
    5. #define VERSION "1.3"
    6. #define AUTHOR "anakin_cstrike"
    7.  
    8. new toggle_plugin, toggle_type, toggle_power,
    9.         toggle_flash, toggle_shake, toggle_display,
    10.         toggle_trail, trail_color;
    11.  
    12. new g_trail;
    13. new fade, shake;
    14.  
    15. public plugin_init()
    16. {
    17.     register_plugin("Grenade Enhancer","1.3","anakin_cstrike");
    18.  
    19.     toggle_plugin = register_cvar("grenade_enhancer_active","1");
    20.     toggle_flash = register_cvar("grenade_enhancer_screenflash","1");
    21.     toggle_display = register_cvar("grenade_enhancer_display","1");
    22.     toggle_shake = register_cvar("grenade_enhancer_shake","1");
    23.     toggle_type = register_cvar("grenade_enhancer_damagetype","2");
    24.     toggle_power = register_cvar("grenade_enhancer_damage","10");
    25.     toggle_trail = register_cvar("grenade_enhancer_trail","1");
    26.     trail_color = register_cvar("grenade_enhancer_trailcolor","255000000");
    27.  
    28.     fade = get_user_msgid("ScreenFade");
    29.     shake = get_user_msgid("ScreenShake");
    30. }
    31.  
    32. public plugin_precache()
    33.     g_trail = precache_model("sprites/smoke.spr");
    34.  
    35. public damage_info(attacker,victim,damage,wpnindex,hitplace,TA)
    36. {
    37.     if(!attacker || !victim || wpnindex != CSW_HEGRENADE || get_pcvar_num(toggle_plugin) <= 0)
    38.         return;
    39.  
    40.     new spower = get_pcvar_num(toggle_power);
    41.     if(get_pcvar_num(toggle_type) > 0)
    42.         user_slap(victim,spower,1);
    43.     else
    44.         user_slap(victim,spower,0);
    45.  
    46.  
    47.     if(get_pcvar_num(toggle_flash) > 0)
    48.     {
    49.         if(!is_user_bot(victim))
    50.             Fade(victim,255,0,0,170);
    51.     }
    52.  
    53.     if(get_pcvar_num(toggle_shake) > 0)
    54.     {
    55.         if(!is_user_bot(victim))
    56.             Shake(victim);
    57.     }
    58.  
    59.     if(get_pcvar_num(toggle_display) > 0)
    60.     {
    61.         new sdamage = damage + spower;
    62.         set_hudmessage(random(255),random(255),random(255), 0.03, 0.30, 0, 6.0, 12.0);
    63.         show_hudmessage(victim, "%i",sdamage);
    64.     }
    65. }
    66.  
    67. public grenade_throw(id,gid,wid)
    68. {
    69.     if(wid != CSW_HEGRENADE || get_pcvar_num(toggle_plugin) <= 0 || get_pcvar_num(toggle_trail) <= 0)
    70.         return;
    71.  
    72.     new r, g, b,color,colorstring[10];
    73.     color = get_pcvar_string(trail_color,colorstring,charsmax(colorstring));
    74.     color = str_to_num(colorstring);
    75.     r = clamp(color / 1000000, 0, 255)
    76.     color %= 1000000
    77.     g = clamp(color / 1000, 0, 255)
    78.     b = clamp(color % 1000, 0, 255)
    79.  
    80.     Follow(gid,g_trail,10,5,r,g,b,195);
    81. }
    82.  
    83. Follow(entity,index,life,width,red,green,blue,alpha)
    84. {
    85.     message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY);
    86.     write_byte(TE_BEAMFOLLOW);
    87.     write_short(entity);
    88.     write_short(index);
    89.     write_byte(life);
    90.     write_byte(width);
    91.     write_byte(red);
    92.     write_byte(green);
    93.     write_byte(blue);
    94.     write_byte(alpha);
    95.     message_end();
    96. }
    97.  
    98. Fade(index,red,green,blue,alpha)
    99. {
    100.     message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE,fade,{0,0,0},index);
    101.     write_short(6<<10);
    102.     write_short(5<<10);
    103.     write_short(1<<12);
    104.     write_byte(red);
    105.     write_byte(green);
    106.     write_byte(blue);
    107.     write_byte(alpha);
    108.     message_end();
    109. }
    110.  
    111. Shake(index)
    112. {
    113.     message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE,shake,{0,0,0},index);
    114.     write_short(1<<13);
    115.     write_short(1<<13);
    116.     write_short(1<<13);
    117.     message_end();
    118. }


    Ezt keresem már egy ideje :D Köszi!

    Oldal: 1 / 1 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
    Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
    https://www.phpbb.com/