hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.19. 18:20



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 235 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 234 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 80 hozzászólás ]  Oldal Előző 14 5 6 7 8 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Weapon Skin System [WSS]
HozzászólásElküldve: 2016.03.28. 16:02 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.12. 18:30
Hozzászólások: 975
Megköszönt másnak: 67 alkalommal
Megköszönték neki: 136 alkalommal
Gebe írta:
Tehát,a data vaultban tudok Ölést adni?

Igen!

_________________
Fórumi aktivitásom véget ért: 2017.09.07.
Innentől esetleg steamen vagyok elérhető.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Weapon Skin System [WSS]
HozzászólásElküldve: 2016.04.12. 21:36 
Offline
Újonc

Csatlakozott: 2013.11.24. 21:41
Hozzászólások: 7
Megköszönték neki: 2 alkalommal
Szia nagyon jó a pluginod, de nekem ékezetek helyett üres részt ad. Hol kell módosítanom?
Üdv: Dreaman - Grizly Bear


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Weapon Skin System [WSS]
HozzászólásElküldve: 2016.04.13. 10:05 
Offline
Lelkes

Csatlakozott: 2015.12.24. 21:27
Hozzászólások: 18
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
szia aszt hogy tudnám megcsinálni hogy ne legyen kredit és kés speed bene hanem csak fegyvercsomag köszönöm előre ja és az ölés helyet pont lenne aszt ha tudod hogy kell megcsinálni és leírnád vagy külön megcsinálnád nagyon hálás lenék érte köszönöm előre is

Ja és a Pluginod Király csak így tovább


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Weapon Skin System [WSS]
HozzászólásElküldve: 2016.04.13. 13:11 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2015.06.11. 01:54
Hozzászólások: 220
Megköszönt másnak: 46 alkalommal
Megköszönték neki: 13 alkalommal
Headshot2015 írta:
szia aszt hogy tudnám megcsinálni hogy ne legyen kredit és kés speed bene hanem csak fegyvercsomag köszönöm előre ja és az ölés helyet pont lenne aszt ha tudod hogy kell megcsinálni és leírnád vagy külön megcsinálnád nagyon hálás lenék érte köszönöm előre is

Ja és a Pluginod Király csak így tovább


Tessék itt az enyém amit használtam még régebben.

  1. #include <amxmodx>
  2. #include <engine>
  3. #include <nvault>
  4. #include <cstrike>
  5. #include <fun>
  6. #include <fakemeta>
  7. #include <hamsandwich>
  8.  
  9. #define USE_CC 1
  10.  
  11. #if defined USE_CC
  12. #include <colorchat>
  13. #endif
  14.  
  15. #define FREQ 0.1
  16.  
  17. new oles[33], skin[33], vault, skin_oles, skin_hsoles, skin_kesoles
  18.  
  19. new skin1[121], skin2[121], skin3[121], skin4[121], skin5[121], skin6[121], skin7[121], skin8[121], skin9[121], skin10[121], skin11[121], skin12[121], skin13[121], skin14[121], skin15[121], skin16[121], skin17[121], skin18[121], skin19[121], skin20[121], skin21[121], skin22[121], skin23[121], skin24[121], skin25[121],  skin26[121], skin27[121], skin28[121], skin29[121], skin30[121]
  20.  
  21. new const ak471[] = "models/msgo/ak47redlaminate.mdl"
  22. new const m4a11[] = "models/msgo/m4a1desertstorm.mdl"
  23. new const awp1[] = "models/msgo/awpdream.mdl"
  24. new const deagle1[] = "models/msgo/deaglecarbonsteel.mdl"
  25. new const knife1[] = "models/msgo/karambit.mdl"
  26. new const ak47v2[] = "models/msgo/ak47redline.mdl"
  27. new const m4a1v2[] = "models/msgo/m4a1griffin.mdl"
  28. new const awpv2[] = "models/msgo/awpredline.mdl"
  29. new const deaglev2[] = "models/msgo/deaglejungle.mdl"
  30. new const knifev2[] = "models/msgo/karambitforest.mdl"
  31. new const ak47v3[] = "models/msgo/ak47gforce.mdl"
  32. new const m4a1v3[] = "models/msgo/m4a1dragonking.mdl"
  33. new const awpv3[] = "models/msgo/awprazer.mdl"
  34. new const deaglev3[] = "models/msgo/deaglegoldenrose.mdl"
  35. new const knifev3[] = "models/msgo/bayonettigertooth.mdl"
  36. new const ak47v4[] = "models/msgo/ak47jaguar.mdl"
  37. new const m4a1v4[] = "models/msgo/m4a1urbanassault.mdl"
  38. new const awpv4[] = "models/msgo/awpcarbonite.mdl"
  39. new const deaglev4[] = "models/msgo/deagleconspiracy.mdl"
  40. new const knifev4[] = "models/msgo/bayonetspace.mdl"
  41. new const ak47v5[] = "models/msgo/ak47frontsidemisty.mdl"
  42. new const m4a1v5[] = "models/msgo/m4a1zombiehunter.mdl"
  43. new const awpv5[] = "models/msgo/awpdarkking.mdl"
  44. new const deaglev5[] = "models/msgo/deagleblaze.mdl"
  45. new const knifev5[] = "models/msgo/huntsmancrimson.mdl"
  46. new const ak47v6[] = "models/msgo/ak47casehardened.mdl"
  47. new const m4a1v6[] = "models/msgo/m4a1stickerbomb.mdl"
  48. new const awpv6[] = "models/msgo/awpwormgod.mdl"
  49. new const deaglev6[] = "models/msgo/deaglesunsetstorm.mdl"
  50. new const knifev6[] = "models/msgo/huntsmancasehardened.mdl"
  51.  
  52. new const g_FegyverNevek[][32] =
  53. {
  54. "Red Laminate AK47",
  55. "DDPAT AK47",
  56. "Dream AWP",
  57. "Carbon Steel Deagle",
  58. "Karambit Kés",
  59. "Redline AK47",
  60. "Griffin M4A1",
  61. "Redline AWP",
  62. "Jungle Deagle",
  63. "Forest Karambit Kés",
  64. "Gforce AK47",
  65. "Dragon King M4A1",
  66. "Razer AWP",
  67. "Golden Rose Deagle",
  68. "Tiger Tooth Bayonet Kés",
  69. "Jaguar AK47",
  70. "Urban Assault M4A1",
  71. "Carbonite AWP",
  72. "Conspiracy Deagle",
  73. "Space Bayonet Kés",
  74. "Frontside Misty AK47",
  75. "Zombie Hunter M4A1",
  76. "Dark King AWP",
  77. "Blaze Deagle",
  78. "Crimson Web Huntsman Kés",
  79. "Case Hardened AK47",
  80. "Stickerbomb M4A1",
  81. "Worm God AWP",
  82. "Sunset Storm Deagle",
  83. "Case Hardened Huntsman Kés"
  84. };
  85.  
  86. public plugin_precache()
  87. {
  88.  precache_model(ak471)
  89.  precache_model(m4a11)
  90.  precache_model(awp1)
  91.  precache_model(deagle1)
  92.  precache_model(knife1)
  93.  precache_model(ak47v2)
  94.  precache_model(m4a1v2)
  95.  precache_model(awpv2)
  96.  precache_model(deaglev2)
  97.  precache_model(knifev2)
  98.  precache_model(ak47v3)
  99.  precache_model(m4a1v3)
  100.  precache_model(awpv3)
  101.  precache_model(deaglev3)
  102.  precache_model(knifev3)
  103.  precache_model(ak47v4)
  104.  precache_model(m4a1v4)
  105.  precache_model(awpv4)
  106.  precache_model(deaglev4)
  107.  precache_model(knifev4)
  108.  precache_model(ak47v5)
  109.  precache_model(m4a1v5)
  110.  precache_model(awpv5)
  111.  precache_model(deaglev5)
  112.  precache_model(knifev5)
  113.  precache_model(ak47v6)
  114.  precache_model(m4a1v6)
  115.  precache_model(awpv6)
  116.  precache_model(deaglev6)
  117.  precache_model(knifev6)
  118. }
  119. public plugin_init()
  120. {
  121. register_plugin("Fegyver Skinek", "1.0", "6almasok")
  122. set_task(25.0, "KorUzenet", 0, _, _, "b")
  123.  
  124. //*eventek*//
  125. register_event("CurWeapon","fegyverek","be","1=1")
  126. register_event("Damage", "event_sebzes", "be" )
  127. register_event("DeathMsg", "halal", "a" );
  128. register_event("CurWeapon", "fegyverid", "be", "1=1")
  129.  
  130. //*Parancsok*//
  131. register_clcmd("say /skinmenu","menu")
  132. register_clcmd("say /skin","menu")
  133. register_clcmd("say /skinoles","pontmegtekint")
  134. register_clcmd("say /oles","pontmegtekint")
  135. register_clcmd("say /fegyok","menu")
  136. register_clcmd("say /fegyverskin","menu")
  137. register_clcmd("say /fegyomenu","menu")
  138.  
  139. //*Cvarok*//
  140.  
  141. register_cvar("sima_oles", "1");
  142. register_cvar("hs_oles", "1");
  143. register_cvar("kes_oles", "1");
  144.  
  145. skin_oles = get_cvar_num("sima_oles");
  146. skin_hsoles = get_cvar_num("hs_oles");
  147. skin_kesoles = get_cvar_num("kes_oles");
  148.  
  149.  //*vault*//
  150. vault = nvault_open("fegyver_skin")
  151.  
  152. }
  153. public fegyverid(id)
  154. {
  155.     new fegyver = get_user_weapon(id)
  156.  
  157.     if(skin[id] == 1 && fegyver == CSW_AK47)set_pev(id, pev_viewmodel2, ak471)
  158.     if(skin[id] == 2 && fegyver == CSW_M4A1)set_pev(id, pev_viewmodel2, m4a11)
  159.     if(skin[id] == 3 && fegyver == CSW_AWP)set_pev(id, pev_viewmodel2, awp1)
  160.     if(skin[id] == 4 && fegyver == CSW_DEAGLE)set_pev(id, pev_viewmodel2, deagle1)
  161.     if(skin[id] == 5 && fegyver == CSW_KNIFE)set_pev(id, pev_viewmodel2, knife1)
  162.     if(skin[id] == 6 && fegyver == CSW_AK47)set_pev(id, pev_viewmodel2, ak47v2)
  163.     if(skin[id] == 7 && fegyver == CSW_M4A1)set_pev(id, pev_viewmodel2, m4a1v2)
  164.     if(skin[id] == 8 && fegyver == CSW_AWP)set_pev(id, pev_viewmodel2, awpv2)
  165.     if(skin[id] == 9 && fegyver == CSW_DEAGLE)set_pev(id, pev_viewmodel2, deaglev2)
  166.     if(skin[id] == 10 && fegyver == CSW_KNIFE)set_pev(id, pev_viewmodel2, knifev2)
  167.     if(skin[id] == 11 && fegyver == CSW_AK47)set_pev(id, pev_viewmodel2, ak47v3)
  168.     if(skin[id] == 12 && fegyver == CSW_M4A1)set_pev(id, pev_viewmodel2, m4a1v3)
  169.     if(skin[id] == 13 && fegyver == CSW_AWP)set_pev(id, pev_viewmodel2, awpv3)
  170.     if(skin[id] == 14 && fegyver == CSW_DEAGLE)set_pev(id, pev_viewmodel2, deaglev3)
  171.     if(skin[id] == 15 && fegyver == CSW_KNIFE)set_pev(id, pev_viewmodel2, knifev3)
  172.     if(skin[id] == 16 && fegyver == CSW_AK47)set_pev(id, pev_viewmodel2, ak47v4)
  173.     if(skin[id] == 17 && fegyver == CSW_M4A1)set_pev(id, pev_viewmodel2, m4a1v4)
  174.     if(skin[id] == 18 && fegyver == CSW_AWP)set_pev(id, pev_viewmodel2, awpv4)
  175.     if(skin[id] == 19 && fegyver == CSW_DEAGLE)set_pev(id, pev_viewmodel2, deaglev4)
  176.     if(skin[id] == 20 && fegyver == CSW_KNIFE)set_pev(id, pev_viewmodel2, knifev4)
  177.     if(skin[id] == 21 && fegyver == CSW_AK47)set_pev(id, pev_viewmodel2, ak47v5)
  178.     if(skin[id] == 22 && fegyver == CSW_M4A1)set_pev(id, pev_viewmodel2, m4a1v5)
  179.     if(skin[id] == 23 && fegyver == CSW_AWP)set_pev(id, pev_viewmodel2, awpv5)
  180.     if(skin[id] == 24 && fegyver == CSW_DEAGLE)set_pev(id, pev_viewmodel2, deaglev5)
  181.     if(skin[id] == 25 && fegyver == CSW_KNIFE)set_pev(id, pev_viewmodel2, knifev5)
  182.     if(skin[id] == 26 && fegyver == CSW_AK47)set_pev(id, pev_viewmodel2, ak47v6)
  183.     if(skin[id] == 27 && fegyver == CSW_M4A1)set_pev(id, pev_viewmodel2, m4a1v6)
  184.     if(skin[id] == 28 && fegyver == CSW_AWP)set_pev(id, pev_viewmodel2, awpv6)
  185.     if(skin[id] == 29 && fegyver == CSW_DEAGLE)set_pev(id, pev_viewmodel2, deaglev6)
  186.     if(skin[id] == 30 && fegyver == CSW_KNIFE)set_pev(id, pev_viewmodel2, knifev6)
  187. }
  188. public halal(id)
  189. {
  190. new gyilkos = read_data( 1 );
  191. new aldozat = read_data( 2 );  
  192.  
  193. if(gyilkos == aldozat || ! is_user_connected(gyilkos) || ! is_user_connected(aldozat))
  194. {
  195.     return PLUGIN_HANDLED;
  196. }
  197. new olesekert = skin_oles;
  198.  
  199. if(read_data(3))
  200. {
  201.     olesekert += skin_hsoles;
  202. }
  203.  
  204. static Fegyver[26];
  205.  
  206. read_data(4, Fegyver, sizeof(Fegyver) -1);
  207.  
  208. if(equal(Fegyver,"knife"))  
  209. {
  210.     olesekert += skin_kesoles;
  211. }
  212. oles[gyilkos] += olesekert;
  213.  
  214. ColorChat(gyilkos, GREEN, "^3[Masked Squad] ^1Mivel megöltél egy embert ezért kaptál ^3+%i ^1Pontot. ^4Csak így tovább.", olesekert);
  215. return PLUGIN_HANDLED;
  216. }
  217. public menu(id) {
  218. new cim[121]
  219. formatex(cim, charsmax(cim), "\r[Masked Squad] \wSkin Menü^n\yPontok: \w%d^nOldal ",oles[id])
  220. new menu = menu_create(cim, "skin_menu");
  221.  
  222. formatex(skin1, charsmax(skin1),"%s", oles[id] >= 100 ? "\wRed Laminate AK47 \r[Megszerezve]" : "\dRed Laminate AK47 \r[100 Pont]\y-\r[Lezárva]");
  223. formatex(skin2, charsmax(skin2),"%s", oles[id] >= 100 ? "\wDDPAT M4A1 \r[Megszerezve]" : "\dDDPAT M4A1 \r[100 Pont]\y-\r[Lezárva]");
  224. formatex(skin3, charsmax(skin3),"%s", oles[id] >= 100 ? "\wDream AWP \r[Megszerezve]" : "\dDream AWP \r[100 Pont]\y-\r[Lezárva]");
  225. formatex(skin4, charsmax(skin4),"%s", oles[id] >= 100 ? "\wCarbon Steel Deagle \r[Megszerezve]" : "\dCarbon Steel Deagle \r[100 Pont]\y-\r[Lezárva]");
  226. formatex(skin5, charsmax(skin5),"%s", oles[id] >= 100 ? "\wKarambit Kés \r[Megszerezve]" : "\dKarambit Kés \r[100 Pont]\y-\r[Lezárva]");
  227. formatex(skin6, charsmax(skin6),"%s", oles[id] >= 200 ? "\wRedline AK47 \r[Megszerezve]" : "\dRedline AK47 \r[200 Pont]\y-\r[Lezárva]");
  228. formatex(skin7, charsmax(skin7),"%s", oles[id] >= 200 ? "\wGriffin M4A1 \r[Megszerezve]" : "\dGriffin M4A1 \r[200 Pont]\y-\r[Lezárva]");
  229. formatex(skin8, charsmax(skin8),"%s", oles[id] >= 200 ? "\wRedline AWP \r[Megszerezve]" : "\dRedline AWP \r[200 Pont]\y-\r[Lezárva]");
  230. formatex(skin9, charsmax(skin9),"%s", oles[id] >= 200 ? "\wJungle Deagle \r[Megszerezve]" : "\dJungle Deagle \r[200 Pont]\y-\r[Lezárva]");
  231. formatex(skin10, charsmax(skin10),"%s", oles[id] >= 200 ? "\wForest Karambit Kés\r[Megszerezve]" : "\dForest Karambit Kés \r[200 Pont]\y-\r[Lezárva]");
  232. formatex(skin11, charsmax(skin11),"%s", oles[id] >= 300 ? "\wGforce AK47\r[Megszerezve]" : "\dGforce AK47 \r[300 Pont]\y-\r[Lezárva]");
  233. formatex(skin12, charsmax(skin12),"%s", oles[id] >= 300 ? "\wDragon King M4A1\r[Megszerezve]" : "\dDragon King M4A1 \r[300 Pont]\y-\r[Lezárva]");
  234. formatex(skin13, charsmax(skin13),"%s", oles[id] >= 300 ? "\wRazer AWP\r[Megszerezve]" : "\dRazer AWP \r[300 Pont]\y-\r[Lezárva]");
  235. formatex(skin14, charsmax(skin14),"%s", oles[id] >= 300 ? "\wGolden Rose Deagle\r[Megszerezve]" : "\dGolden Rose Deagle \r[300 Pont]\y-\r[Lezárva]");
  236. formatex(skin15, charsmax(skin15),"%s", oles[id] >= 300 ? "\wTiger Tooth Bayonet Kés\r[Megszerezve]" : "\dTiger Tooth Bayonet \r[300 Pont]\y-\r[Lezárva]");
  237. formatex(skin16, charsmax(skin16),"%s", oles[id] >= 400 ? "\wJaugar AK47\r[Megszerezve]" : "\dJaugar AK47 \r[400 Pont]\y-\r[Lezárva]");
  238. formatex(skin17, charsmax(skin17),"%s", oles[id] >= 400 ? "\wUrban Assault M4A1\r[Megszerezve]" : "\dUrban Assault M4A1\r[400 Pont]\y-\r[Lezárva]");
  239. formatex(skin18, charsmax(skin18),"%s", oles[id] >= 400 ? "\wCarbonite AWP\r[Megszerezve]" : "\dCarbonite AWP\r[400 Pont]\y-\r[Lezárva]");
  240. formatex(skin19, charsmax(skin19),"%s", oles[id] >= 400 ? "\wConspiracy Deagle\r[Megszerezve]" : "\dConspiracy Deagle\r[400 Pont]\y-\r[Lezárva]");
  241. formatex(skin20, charsmax(skin20),"%s", oles[id] >= 400 ? "\wSpace Bayonet Kés\r[Megszerezve]" : "\dSpace Bayonet Kés\r[400 Pont]\y-\r[Lezárva]");
  242. formatex(skin21, charsmax(skin21),"%s", oles[id] >= 500 ? "\wFrontside Misty AK47\r[Megszerezve]" : "\dFrontside Misty AK47\r[500 Pont]\y-\r[Lezárva]");
  243. formatex(skin22, charsmax(skin22),"%s", oles[id] >= 500 ? "\wZombie Hunter M4A1\r[Megszerezve]" : "\dZombie Hunter M4A1\r[500 Pont]\y-\r[Lezárva]");
  244. formatex(skin23, charsmax(skin23),"%s", oles[id] >= 500 ? "\wDark King AWP\r[Megszerezve]" : "\dDark King AWP\r[500 Pont]\y-\r[Lezárva]");
  245. formatex(skin24, charsmax(skin24),"%s", oles[id] >= 500 ? "\wBlaze Deagle\r[Megszerezve]" : "\dBlaze Deagle\r[500 Pont]\y-\r[Lezárva]");
  246. formatex(skin25, charsmax(skin25),"%s", oles[id] >= 500 ? "\wCrimson Web Huntsman Kés\r[Megszerezve]" : "\dCrimson Web Huntsman Kés\r[500 Pont]\y-\r[Lezárva]");
  247. formatex(skin26, charsmax(skin26),"%s", oles[id] >= 600 ? "\wCase Hardened AK47\r[Megszerezve]" : "\dCase Hardened AK47\r[600 Pont]\y-\r[Lezárva]");
  248. formatex(skin27, charsmax(skin27),"%s", oles[id] >= 600 ? "\wStickerbomb M4A1\r[Megszerezve]" : "\dStickerbomb M4A1\r[600 Pont]\y-\r[Lezárva]");
  249. formatex(skin28, charsmax(skin28),"%s", oles[id] >= 600 ? "\wWorm God AWP\r[Megszerezve]" : "\dWorm God AWP\r[600 Pont]\y-\r[Lezárva]");
  250. formatex(skin29, charsmax(skin29),"%s", oles[id] >= 600 ? "\wSunset Storm Deagle\r[Megszerezve]" : "\dSunset Storm Deagle\r[600 Pont]\y-\r[Lezárva]");
  251. formatex(skin30, charsmax(skin30),"%s", oles[id] >= 600 ? "\wCase Hardened Huntsman Kés\r[Megszerezve]" : "\dCase Hardened Huntsman Kés\r[600 Pont]\y-\r[Lezárva]");
  252.  
  253.  
  254. menu_additem(menu, skin1, "1", oles[id] >= 100 ? 0 : 1);
  255. menu_additem(menu, skin2, "2", oles[id] >= 100 ? 0 : 1);
  256. menu_additem(menu, skin3, "3", oles[id] >= 100 ? 0 : 1);
  257. menu_additem(menu, skin4, "4", oles[id] >= 100 ? 0 : 1);
  258. menu_additem(menu, skin5, "5", oles[id] >= 100 ? 0 : 1);
  259. menu_additem(menu, skin6, "6", oles[id] >= 200 ? 0 : 1);
  260. menu_additem(menu, skin7, "7", oles[id] >= 200 ? 0 : 1);
  261. menu_additem(menu, skin8, "8", oles[id] >= 200 ? 0 : 1);
  262. menu_additem(menu, skin9, "9", oles[id] >= 200 ? 0 : 1);
  263. menu_additem(menu, skin10, "10", oles[id] >= 200 ? 0 : 1);
  264. menu_additem(menu, skin11, "11", oles[id] >= 300 ? 0 : 1);
  265. menu_additem(menu, skin12, "12", oles[id] >= 300 ? 0 : 1);
  266. menu_additem(menu, skin13, "13", oles[id] >= 300 ? 0 : 1);
  267. menu_additem(menu, skin14, "14", oles[id] >= 300 ? 0 : 1);
  268. menu_additem(menu, skin15, "15", oles[id] >= 300 ? 0 : 1);
  269. menu_additem(menu, skin16, "16", oles[id] >= 400 ? 0 : 1);
  270. menu_additem(menu, skin17, "17", oles[id] >= 400 ? 0 : 1);
  271. menu_additem(menu, skin18, "18", oles[id] >= 400 ? 0 : 1);
  272. menu_additem(menu, skin19, "19", oles[id] >= 400 ? 0 : 1);
  273. menu_additem(menu, skin20, "20", oles[id] >= 400 ? 0 : 1);
  274. menu_additem(menu, skin21, "21", oles[id] >= 500 ? 0 : 1);
  275. menu_additem(menu, skin22, "22", oles[id] >= 500 ? 0 : 1);
  276. menu_additem(menu, skin23, "23", oles[id] >= 500 ? 0 : 1);
  277. menu_additem(menu, skin24, "24", oles[id] >= 500 ? 0 : 1);
  278. menu_additem(menu, skin25, "25", oles[id] >= 500 ? 0 : 1);
  279. menu_additem(menu, skin26, "26", oles[id] >= 600 ? 0 : 1);
  280. menu_additem(menu, skin27, "27", oles[id] >= 600 ? 0 : 1);
  281. menu_additem(menu, skin28, "28", oles[id] >= 600 ? 0 : 1);
  282. menu_additem(menu, skin29, "29", oles[id] >= 600 ? 0 : 1);
  283. menu_additem(menu, skin30, "30", oles[id] >= 600 ? 0 : 1);
  284.    
  285. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  286. menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Vissza");
  287. menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Elore");
  288. menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilepes");
  289. menu_display(id, menu, 0);
  290. }
  291. public pontmegtekint(id)
  292. {
  293. ColorChat(id, GREEN, "^3[Masked Squad] ^4Neked ^3%d ^4pontod van.", oles[id])
  294. }
  295. public event_sebzes( id ) {
  296.  
  297.     new aldozat_id = id;
  298.     if( !is_user_connected( aldozat_id ) ) return PLUGIN_CONTINUE
  299.     new dmg_adas = read_data( 2 );
  300.     new dmgtype = read_data( 3 );
  301.     new elet = get_user_health( aldozat_id );
  302.  
  303.     new FegyID, sebzo_id = get_user_attacker( aldozat_id, FegyID );
  304.  
  305.     if( !is_user_connected( sebzo_id ) || !is_user_alive( aldozat_id ) ) {
  306.         return PLUGIN_HANDLED
  307.     }
  308.     return PLUGIN_CONTINUE
  309. }
  310. stock log_kill(gyilkos, aldozat, fegyver[],fejloves) {
  311.     user_silentkill( aldozat );
  312.  
  313.     message_begin( MSG_ALL, get_user_msgid( "DeathMsg" ), {0,0,0}, 0 );
  314.     write_byte( gyilkos );
  315.     write_byte( aldozat );
  316.     write_byte( fejloves );
  317.     write_string( fegyver );
  318.     message_end();
  319.  
  320.     new oles = get_user_frags( gyilkos );
  321.     set_user_frags( gyilkos, oles++ );
  322.     new elvetel = get_user_frags( aldozat );
  323.     set_user_frags( aldozat, elvetel++ );
  324.  
  325.     return PLUGIN_CONTINUE
  326. }
  327. public fegyverek(id)
  328. {
  329.     new fegyver = get_user_weapon(id)
  330.  
  331.     set_user_footsteps(id , ( (skin[id] == 8 && fegyver == CSW_AWP) ? 1 : 0) )
  332.    
  333. }
  334. public KorUzenet() {
  335.  
  336.     return PLUGIN_HANDLED;
  337. }
  338. public skin_menu(id, menu, item)
  339. {
  340.     if( item == MENU_EXIT )
  341.     {
  342.         menu_destroy(id);
  343.         return PLUGIN_HANDLED;
  344.     }
  345.     new data[9], szName[64];
  346.     new access, callback;
  347.     menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  348.     new key = str_to_num(data);
  349.  
  350.     ColorChat(id, GREEN, "^4[Masked Squad] ^1Kiválasztottad a ^3%s-t", g_FegyverNevek[item]);
  351.  
  352.     switch(key)
  353.  
  354. {
  355. case 1:{
  356. if(oles[id] >= 100)
  357. skin[id] = 1
  358. }
  359. case 2:{
  360. if(oles[id] >= 100)
  361. skin[id] = 2
  362. }
  363. case 3:{
  364. if(oles[id] >= 100)
  365. skin[id] = 3
  366. }
  367. case 4:{
  368. if(oles[id] >= 100)
  369. skin[id] = 4
  370. }
  371. case 5:{
  372. if(oles[id] >= 100)
  373. skin[id] = 5
  374. }
  375. case 6:{
  376. if(oles[id] >= 200)
  377. skin[id] = 6
  378. }
  379. case 7:{
  380. if(oles[id] >= 200)
  381. skin[id] = 7
  382. }
  383. case 8:{
  384. if(oles[id] >= 200)
  385. skin[id] = 8
  386. }
  387. case 9:{
  388. if(oles[id] >= 200)
  389. skin[id] = 9
  390. }
  391. case 10:{
  392. if(oles[id] >= 200)
  393. skin[id] = 10
  394. }
  395. case 11:{
  396. if(oles[id] >= 300)
  397. skin[id] = 11
  398. }
  399. case 12:{
  400. if(oles[id] >= 300)
  401. skin[id] = 12
  402. }
  403. case 13:{
  404. if(oles[id] >= 300)
  405. skin[id] = 13
  406. }
  407. case 14:{
  408. if(oles[id] >= 300)
  409. skin[id] = 14
  410. }
  411. case 15:{
  412. if(oles[id] >= 300)
  413. skin[id] = 15
  414. }
  415. case 16:{
  416. if(oles[id] >= 400)
  417. skin[id] = 16
  418. }
  419. case 17:{
  420. if(oles[id] >= 400)
  421. skin[id] = 17
  422. }
  423. case 18:{
  424. if(oles[id] >= 400)
  425. skin[id] = 18
  426. }
  427. case 19:{
  428. if(oles[id] >= 400)
  429. skin[id] = 19
  430. }
  431. case 20:{
  432. if(oles[id] >= 400)
  433. skin[id] = 20
  434. }
  435. case 21:{
  436. if(oles[id] >= 500)
  437. skin[id] = 21
  438. }
  439. case 22:{
  440. if(oles[id] >= 500)
  441. skin[id] = 22
  442. }
  443. case 23:{
  444. if(oles[id] >= 500)
  445. skin[id] = 23
  446. }
  447. case 24:{
  448. if(oles[id] >= 500)
  449. skin[id] = 24
  450. }
  451. case 25:{
  452. if(oles[id] >= 500)
  453. skin[id] = 25
  454. }
  455. case 26:{
  456. if(oles[id] >= 600)
  457. skin[id] = 26
  458. }
  459. case 27:{
  460. if(oles[id] >= 600)
  461. skin[id] = 27
  462. }
  463. case 28:{
  464. if(oles[id] >= 600)
  465. skin[id] = 28
  466. }
  467. case 29:{
  468. if(oles[id] >= 600)
  469. skin[id] = 29
  470. }
  471. case 30:{
  472. if(oles[id] >= 600)
  473. skin[id] = 30
  474. }
  475. }      
  476.     menu_destroy(menu)
  477.     return PLUGIN_HANDLED
  478. }
  479. public mentes(id)
  480. {
  481.     new vaultkey[64],vaultdata[256], authid[32]
  482.     get_user_authid(id, authid, 31)
  483.     format(vaultkey,63,"%s-SKIN", authid)
  484.     format(vaultdata,255,"%i#%i#", oles[id],skin[id])
  485.     nvault_set(vault,vaultkey,vaultdata)
  486.     return PLUGIN_CONTINUE
  487. }
  488. public betoltes(id)
  489. {
  490.     new vaultkey[64],vaultdata[256], authid[32]
  491.     get_user_authid(id, authid, 31)
  492.     format(vaultkey,63,"%s-SKIN", authid)
  493.     format(vaultdata,255,"%i#%i#",oles[id],skin[id])
  494.     nvault_get(vault,vaultkey,vaultdata,255)
  495.     replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
  496.     new str_num[32], skin_num[32]
  497.     parse(vaultdata, str_num, 31, skin_num, 31)
  498.     oles[id] = str_to_num(str_num)
  499.     skin[id] = str_to_num(skin_num)
  500.     return PLUGIN_CONTINUE
  501. }
  502. public client_disconnect(id)
  503. {
  504.     mentes(id)
  505. }
  506. public client_connect(id)
  507. {
  508.     betoltes(id)
  509. }

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Weapon Skin System [WSS]
HozzászólásElküldve: 2016.07.06. 19:36 
Offline
Újonc

Csatlakozott: 2015.07.01. 17:14
Hozzászólások: 12
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
AMX Mod X Compiler 1.8.3-manual
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase
Copyright (c) 2004-2013 AMX Mod X Team

Modified for http://www.Freakz.ro / amx.freakz.ro

amxmodx-23966-weaponskinsystem.sma(1) : error 010: invalid function or declaration

1 Error.
Compilarea failed!


Nekem ezt a hibát írja

Másik fordítóval : colorchat hibát ír de ugye az az colorchat.inc miatt van...

_________________
[mozgo]Játékos név : Axe|AwFuLL[/mozgo]
[kozep]Szerverem : consolba connect 192.168.1.105:27019[/kozep]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Weapon Skin System [WSS]
HozzászólásElküldve: 2016.07.10. 18:40 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.11.16. 12:37
Hozzászólások: 686
Megköszönt másnak: 32 alkalommal
Megköszönték neki: 131 alkalommal
Mégegyszer mondom. UTF-8-as kódolásban van a fájl. Letöltitek az SMA-t megnyissátok és a legelső sorból azt a nyílszerű jelt kitörlitek. Egyböl lefog furdulni.

_________________
Kép
"I wouldn't hold my breath if I was you
Cause I'll forget but I'll never forgive you
Don't you know, don't you know?
True friends stab you in the front."


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Weapon Skin System [WSS]
HozzászólásElküldve: 2016.07.17. 14:24 
Offline
Tag

Csatlakozott: 2016.05.12. 06:36
Hozzászólások: 49
azt meglehet valahogy oldani hogy csak a headshotoknál essen kredit? :)
nagyon sokat segítene!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Weapon Skin System [WSS]
HozzászólásElküldve: 2016.07.17. 18:06 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.11.16. 12:37
Hozzászólások: 686
Megköszönt másnak: 32 alkalommal
Megköszönték neki: 131 alkalommal
foslap írta:
azt meglehet valahogy oldani hogy csak a headshotoknál essen kredit? :)
nagyon sokat segítene!


  1. if(read_data(3)) {
  2. //add your code here...
  3. }

_________________
Kép
"I wouldn't hold my breath if I was you
Cause I'll forget but I'll never forgive you
Don't you know, don't you know?
True friends stab you in the front."


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Weapon Skin System [WSS]
HozzászólásElküldve: 2016.07.17. 18:47 
Offline
Tag

Csatlakozott: 2016.05.12. 06:36
Hozzászólások: 49
köszi, és azt valahogy meglehet oldani hogy csak az tudja felvenni, aki lőtte?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Weapon Skin System [WSS]
HozzászólásElküldve: 2016.10.20. 15:29 
Offline
Lelkes
Avatar

Csatlakozott: 2016.10.16. 22:41
Hozzászólások: 24
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 6 alkalommal
Olyan kérdésem lenne hogy nekem miért nem engedi lefordítani?

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 80 hozzászólás ]  Oldal Előző 14 5 6 7 8 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 8 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole