hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.18. 21:15



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 132 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 131 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: siska15 az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 80 hozzászólás ]  Oldal Előző 14 5 6 7 8 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Weapon Skin System [WSS]
HozzászólásElküldve: 2016.11.17. 17:20 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2015.12.27. 11:34
Hozzászólások: 295
Megköszönt másnak: 944 alkalommal
Megköszönték neki: 16 alkalommal
Kedves 6almasok!
Köszönöm a feltöltést. :)
Annyi kérdésem lenne, hogy esetleg van-e lehetőségem rá, hogy +ölést adjak valamelyik játékosnak? Tehát a valóságban nem ölt mondjuk 2000-et, de én adnék neki.
Ez az egyik kérdésem.
Illetve az a másik, hogy a szerveremen alapból van gyors kés, de ha én itt megadnám mondjuk a 320-as sebesség helyett, a 420-at, azt még elfogadná? tehát elvileg működne olyan sebességen is?
Előre is köszönöm :geek:

_________________
Kép

Facebook Oldalunk
Facebook Csoportunk


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Weapon Skin System [WSS]
HozzászólásElküldve: 2017.05.18. 22:48 
Offline
Újonc

Csatlakozott: 2017.05.04. 13:11
Hozzászólások: 1
sziasztok!!

nagyon köszönjük a plugint!!! tényleg nagyon jó dolog!

nekem egyetlen egy bajom van ,hogy nem tudok embereknek több "ölést" adni
hiába írom a wsss_vaultba át egyszerüen 0 lesz
valakinek ötlet?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Weapon Skin System [WSS]
HozzászólásElküldve: 2017.05.19. 23:04 
Offline
Lelkes

Csatlakozott: 2016.06.23. 12:21
Hozzászólások: 29
Megköszönt másnak: 6 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
becksomanytimes írta:
sziasztok!!

nagyon köszönjük a plugint!!! tényleg nagyon jó dolog!

nekem egyetlen egy bajom van ,hogy nem tudok embereknek több "ölést" adni
hiába írom a wsss_vaultba át egyszerüen 0 lesz
valakinek ötlet?


Írtam bele két parancsot az addolásra:

/olesadd <NÉV> <SZÁM>
/kreditadd <NÉV> <SZÁM>

Tehát, ha valaki szeretne kreditet/ölést egyszerűen beírod ezt:

/olesadd Józsi 200

Ezt a parancsot, kick joggal lehet elérni!

Írtam még bele egy "tulajmenüt" is, ami azért van, mert az immunitás miatt nem lehet a tulajoknak parancsból adni(legalábbis én nem találtam meg a modját) szóval, ha beírod chatbe hogy /tulaj akkor kidobja a menüt!(Ezt csak immunity-vel lehet elérni!)

A menüben található 500-as,1000-es és 2000-es kredit/ölés csomagok, amiket csak magának tud adni az ember.

A parancsos részt egy ZP modhoz való, küldés pluginból írtam át


  1. /* Plugin generated by AMXX-Studio */
  2.  
  3. #include <amxmodx>
  4. #include <amxmisc>
  5. #include <fun>
  6. #include <engine>
  7. #include <fakemeta>
  8. #include <hamsandwich>
  9. #include <fakemeta_util>
  10. #include <colorchat>
  11. #include <fvault>
  12.  
  13. #define PLUGIN "Weapon Skin System [WSS]"
  14. #define VERSION "1.0"
  15. #define AUTHOR "6almasok"
  16.  
  17. #define IsValidPlayers(%1,%2) ((1 <= %1 <= 32) && (1 <= %2 <= 32))
  18.  
  19. new oles[33],csomag[33], kredit[33],switchbutton[33],knife[33],getfrag[3][33]
  20. new ModelData[40][64], ModelNum, MaximumBtton
  21.  
  22. new const File[] = "addons/amxmodx/configs/wss_models.ini"
  23. new const szVaultName[] = "wss_vault"
  24. new const prefix[] = "WSS"
  25.  
  26. /*Rust Kills | Silver Kills | Gold Kills | Veteran Kills | Knife Kredit*/
  27. new const need_kills[] = { 500, 1000, 2000, 4000, 500 }
  28.  
  29. /*Pack Names*/
  30. new const csomagmsg[6][] = { "Nincs","Rozsdás Csomag","Ezüst Csomag","Arany Csomag","Veterán Csomag","Speed Knife" }
  31.  
  32. new const knifedisenable[2][] = { "Kikapcsolva", "Bekapcsolva" }
  33.  
  34. new const menuszoveg[][][] = {
  35.     {"Rozsdás Csomag \r[MEGSZEREZVE]", "\dRozsdás Csomag \r[%i/%i Ă–lĂ©s]"}, //0
  36.     {"EzĂĽst Csomag \r[MEGSZEREZVE]", "\dEzĂĽst Csomag \r[%i/%i Ă–lĂ©s]"}, //1
  37.     {"Arany Csomag \r[MEGSZEREZVE]", "\dArany Csomag \r[%i/%i Ă–lĂ©s]"}, //2
  38.     {"Veterán Csomag \r[MEGSZEREZVE]", "\dVeterán Csomag \r[%i/%i Ă–lĂ©s]"}, //3
  39.     {"Speed Knife \r[MEGSZEREZVE]^n", "\dSpeed Knife \r[%i/%i Ă–lĂ©s]^n"}, //4
  40.     {"\ySkin Csomagok \r[KIKAPCSOLVA]", "\ySkin Csomagok \r[BEKAPCSOLVA]"} //5
  41. }
  42. new const chatszoveg[10][] =
  43. {
  44.     "^4[%s]^1 FEJLĂ–VÉS!^3 %s ^1megölĂ©sĂ©Ă©rt kaptál ^3+%i^1 ölĂ©st!",
  45.     "^4[%s]^3 %s ^1megölĂ©sĂ©Ă©rt kaptál ^3+%i^1 ölĂ©st!",
  46.     "^4[%s]^3 %s ^1kapott ^3+1 ^1ölĂ©st ember lesebzĂ©sĂ©rt!",
  47.     "^4[%s]^1 Találtál^3 +%i^1 kreditet a csomagbol!",
  48.     "^4[%s]^1 Kiválasztottad a(z)^3 %s^1-ot!",
  49.     "^4[%s]^1 Sajnos nincs elĂ©g ölĂ©sed!",
  50.     "^4[%s]^1 Kikapcsoltad a Skin Csomagokat!",
  51.     "^4[%s]^1 Bekapcsoltad a Skin Csomagokat!",
  52.     "^4[%s]^1 A Szerveren Jelenleg a(z) ^3Weapon Skin System^1 fut. Megnyitáshoz Ă­rd be ^3/menu^1.",
  53.     "^4[%s]^1 Sajnos nincs elĂ©g kredited!"
  54. }
  55. public plugin_init() {
  56.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  57.    
  58.     /* Client Command */
  59.     register_clcmd("say /menu" , "fomenu")
  60.     register_clcmd("say", "handleSay")
  61.     register_clcmd("say_team", "handleSay")
  62.     register_clcmd("say /tulaj", "tulajmenu", ADMIN_IMMUNITY)
  63.     register_clcmd("say_team /tulaj", "tulajmenu", ADMIN_IMMUNITY)
  64.    
  65.     /* Events */
  66.     register_event("CurWeapon", "changeweapon", "be", "1=1")
  67.     register_event("Damage", "sebzes_event", "be", "2!0", "3=0", "4!0")
  68.     register_event("DeathMsg","Halal","a")
  69.    
  70.     /* Cvars */
  71.     register_cvar("wss_hudenable", "1");
  72.     register_cvar("wss_advertmp", "40.0");
  73.     register_cvar("kill_recived", "1");
  74.     register_cvar("hs_recived", "2");
  75.     register_cvar("found_kredit", "1");
  76.    
  77.     /* Other */
  78.     register_forward(FM_Touch,"ForwardTouch" );
  79.     RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "spawn_event", 1)
  80.     set_task(1.0, "infohud", 0, _, _, "b")
  81.     set_task(get_cvar_float("wss_advertmp"), "advertist", 0, "", 0, "b", 0)
  82.  
  83.     LoadModel();
  84. }
  85. public advertist(){
  86.     ColorChat(0, GREEN, chatszoveg[8],prefix);
  87.     return PLUGIN_HANDLED;
  88. }
  89. public plugin_precache() {
  90.    
  91.     new Len, btton[196], Data[64], Letoltes[40][64];
  92.     MaximumBtton = file_size(File, 1);
  93.    
  94.     for(new Num = 0; Num < MaximumBtton; Num++){
  95.         read_file(File, Num, btton, 196, Len);
  96.         parse(btton, Data, 63);
  97.         remove_quotes(btton);
  98.         if(btton[0] == ';')
  99.         {
  100.             continue;
  101.         }
  102.         remove_quotes(Data);
  103.         format(Letoltes[Num], 63, "%s", Data);
  104.         precache_model(Letoltes[Num]);
  105.     }
  106.     precache_model("models/wss/pack/kredit.mdl");
  107. }
  108.  
  109. //===========addolásos parancsok=========================
  110. public handleSay(id)
  111. {
  112.     new args[64]
  113.    
  114.     read_args(args, charsmax(args))
  115.     remove_quotes(args)
  116.    
  117.     new arg1[16]
  118.     new arg2[32]
  119.    
  120.     strbreak(args, arg1, charsmax(arg1), arg2, charsmax(arg2))
  121.    
  122.     if (equal(arg1,"/olesadd", 7))
  123.     if (get_user_flags(id) & ADMIN_KICK)
  124.         donate(id, arg2)
  125.     else
  126.     ColorChat(id, GREEN, "[InformáciĂł] ^1Nincs ^4jogod^1 ehhez a parancshoz!.");
  127.    
  128.     if (equal(arg1,"/kreditadd", 7))
  129.     if (get_user_flags(id) & ADMIN_KICK)
  130.         donate2(id, arg2)
  131.     else
  132.     ColorChat(id, GREEN, "[InformáciĂł] ^1Nincs ^4jogod^1 ehhez a parancshoz!.");
  133.    
  134. }
  135. //=======================================================
  136. //===========addolásos parancsok beolvasása=========================
  137. public donate(id, arg[])
  138. {
  139.     new to[32], count[10]
  140.     strbreak(arg, to, 31, count, 9)
  141.    
  142.     if (!to[0] || !count[0])
  143.     {
  144.         ColorChat(id, GREEN, "[InformáciĂł] ^1Ă–lĂ©s adásához Ă­rd be ezt: ^4/olesadd <NÉV> <SZÁM>^1.");
  145.         ColorChat(id, GREEN, "[InformáciĂł] ^3VIGYÁZZ, ^1a szám maximum^4 2000^1 lehet!");
  146.         return
  147.     }
  148.     new ammo
  149.     ammo = str_to_num(count)
  150.     if (ammo <= 0)
  151.     {
  152.         ColorChat(id, GREEN, "[InformáciĂł] ^1Valamit elgĂ©peltĂ©l!");
  153.         return
  154.     }
  155.     else if (ammo >= 2001)
  156.     {
  157.         ColorChat(id, GREEN, "[InformáciĂł] ^1Maximum^4 2000^1Ă–lĂ©st adhatsz egyszerre!");
  158.         return
  159.     }
  160.    
  161.     new reciever = cmd_target(id, to, (CMDTARGET_OBEY_IMMUNITY|CMDTARGET_ALLOW_SELF))
  162.     if (!reciever || reciever == id)
  163.     {
  164.         ColorChat(id, GREEN, "[InformáciĂł] ^1Valamit elgĂ©peltĂ©l!");
  165.         return
  166.     }
  167.    
  168.     oles[reciever] += ammo
  169.     new aName[32], vName[32]
  170.    
  171.     get_user_name(id, aName, 31)
  172.     get_user_name(reciever, vName, 31)
  173.    
  174.  
  175.     ColorChat(id, GREEN, "[InformáciĂł] ^3%s^1 Adott ^3%d^1 ölĂ©st neki: ^3%s", aName, ammo, vName);
  176. }
  177.  
  178. public donate2(id, arg[])
  179. {
  180.     new to[32], count[10]
  181.     strbreak(arg, to, 31, count, 9)
  182.    
  183.     if (!to[0] || !count[0])
  184.     {
  185.         ColorChat(id, GREEN, "[InformáciĂł] ^1Kredit adásához Ă­rd be ezt: ^4/kreditadd <NÉV> <SZÁM>^1.");
  186.         ColorChat(id, GREEN, "[InformáciĂł] ^3VIGYÁZZ, ^1a szám maximum^4 2000^1 lehet!");
  187.         return
  188.     }
  189.     new ammo
  190.     ammo = str_to_num(count)
  191.     if (ammo <= 0)
  192.     {
  193.         ColorChat(id, GREEN, "[InformáciĂł] ^1Valamit elgĂ©peltĂ©l!");
  194.         return
  195.     }
  196.     else if (ammo >= 2001)
  197.     {
  198.         ColorChat(id, GREEN, "[InformáciĂł] ^1Maximum^4 2000^1Kreditet adhatsz egyszerre!");
  199.         return
  200.     }
  201.    
  202.     new reciever = cmd_target(id, to, (CMDTARGET_OBEY_IMMUNITY|CMDTARGET_ALLOW_SELF))
  203.     if (!reciever || reciever == id)
  204.     {
  205.         ColorChat(id, GREEN, "[InformáciĂł] ^1Valamit elgĂ©peltĂ©l!");
  206.         return
  207.     }
  208.    
  209.     kredit[reciever] += ammo
  210.     new aName[32], vName[32]
  211.    
  212.     get_user_name(id, aName, 31)
  213.     get_user_name(reciever, vName, 31)
  214.    
  215.  
  216.     ColorChat(id, GREEN, "[InformáciĂł] ^3%s^1 Adott ^3%d^1 Kreditet neki: ^3%s", aName, ammo, vName);
  217. }
  218. //==================================================================
  219.  
  220. //===================Tulajdonosmenü=================================
  221. public tulajmenu(id)
  222. {
  223. new cim[121];
  224. format(cim, charsmax(cim), "Tulajdonos menĂĽ");
  225. new menu = menu_create(cim, "tulajmenu_h");
  226.  
  227. if(get_user_flags(id) & ADMIN_IMMUNITY)
  228. {
  229. menu_additem(menu, "500Ölés", "1", 0);
  230. menu_additem(menu, "1000Ölés", "2", 0);
  231. menu_additem(menu, "2000Ölés^n", "3", 0);
  232. menu_additem(menu, "500Kredit", "4", 0);
  233. menu_additem(menu, "1000Kredit", "5", 0);
  234. menu_additem(menu, "2000Kredit", "6", 0);
  235. }
  236.  
  237. menu_display(id, menu, 0);
  238. }
  239.  
  240. public tulajmenu_h(id, menu, item){
  241. if(item == MENU_EXIT)
  242. {
  243. menu_destroy(menu);
  244. return;
  245. }
  246.  
  247. new data[9], szName[64];
  248. new access, callback;
  249. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  250. new key = str_to_num(data);
  251.  
  252. switch(key) {
  253. case 1: oles[id] += 500
  254. case 2: oles[id] += 1000
  255. case 3: oles[id] += 2000
  256. case 4: kredit[id] += 500
  257. case 5: kredit[id] += 1000
  258. case 6: kredit[id] += 2000
  259. }
  260. }
  261. //==================================================================
  262.  
  263. public LoadModel()
  264. {
  265.     new Len, btton[196], Data[64];
  266.     MaximumBtton = file_size(File, 1);
  267.     for(new Num; Num < MaximumBtton; Num++){
  268.         ModelNum++;
  269.         read_file(File, Num, btton, 196, Len);
  270.         parse(btton, Data, 63);
  271.         remove_quotes(btton);
  272.         if(btton[0] == ';')
  273.         {
  274.             continue;
  275.         }
  276.         remove_quotes(Data);
  277.         format(ModelData[ModelNum], 63, "%s", Data);
  278.     }
  279. }
  280. public changeweapon(id)
  281. {
  282.     if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id) || id < 1 || id > 32 || switchbutton[id] == 1)
  283.     return
  284.    
  285.     new fegyver = get_user_weapon(id)
  286.    
  287.     if(csomag[id] == 1){
  288.         if(fegyver == CSW_AK47)set_pev(id, pev_viewmodel2, ModelData[1]) //Rozsdas ak
  289.         if(fegyver == CSW_AWP)set_pev(id, pev_viewmodel2, ModelData[2]) //Rozsdas awp
  290.         if(fegyver == CSW_DEAGLE)set_pev(id, pev_viewmodel2, ModelData[3]) //Rozsdas desi
  291.         if(fegyver == CSW_M4A1)set_pev(id, pev_viewmodel2, ModelData[4]) //Rozsdas m4
  292.     }
  293.     else if(csomag[id] == 2){
  294.         if(fegyver == CSW_AK47)set_pev(id, pev_viewmodel2, ModelData[5]) //ezust ak
  295.         if(fegyver == CSW_AWP)set_pev(id, pev_viewmodel2, ModelData[6]) //ezust awp
  296.         if(fegyver == CSW_DEAGLE)set_pev(id, pev_viewmodel2, ModelData[7]) //ezust desi
  297.         if(fegyver == CSW_M4A1)set_pev(id, pev_viewmodel2, ModelData[8]) //ezust m4
  298.     }
  299.     else if(csomag[id] == 3){
  300.         if(fegyver == CSW_AK47)set_pev(id, pev_viewmodel2, ModelData[9]) //arany ak
  301.         if(fegyver == CSW_AWP)set_pev(id, pev_viewmodel2, ModelData[10]) //arany awp
  302.         if(fegyver == CSW_DEAGLE)set_pev(id, pev_viewmodel2, ModelData[11]) //arany desi
  303.         if(fegyver == CSW_M4A1)set_pev(id, pev_viewmodel2, ModelData[12]) //arany m4
  304.     }
  305.     else if(csomag[id] == 4){
  306.         if(fegyver == CSW_AK47)set_pev(id, pev_viewmodel2, ModelData[13]) //veteran ak
  307.         if(fegyver == CSW_AWP)set_pev(id, pev_viewmodel2, ModelData[14]) //veteran awp
  308.         if(fegyver == CSW_DEAGLE)set_pev(id, pev_viewmodel2, ModelData[15]) //veteran desi
  309.         if(fegyver == CSW_M4A1)set_pev(id, pev_viewmodel2, ModelData[16]) //veteran m4
  310.     }
  311.     if(knife[id] == 1 && fegyver == CSW_KNIFE){
  312.        
  313.         set_user_maxspeed(id, Float:320.0)
  314.         set_pev(id, pev_viewmodel2, ModelData[17]) //knife
  315.     }
  316.  
  317. }
  318. public spawn_event(id){
  319.     getfrag[0][id] = 0;
  320.     getfrag[1][id] = 0;
  321.     getfrag[2][id] = 0;
  322. }
  323. public sebzes_event(id)
  324. {
  325.     new tamado = get_user_attacker(id);
  326.     if(id == tamado  || !IsValidPlayers(id, tamado )) return;
  327.     getfrag[1][tamado] += read_data(2);
  328.  
  329.     if(!getfrag[2][id] && getfrag[1][tamado] >= 50)
  330.     {
  331.         getfrag[0][tamado] = id;
  332.         getfrag[2][id] = tamado;
  333.     }
  334. }
  335. public Halal() {
  336.    
  337.     new attacker = read_data(1)
  338.     new victim = read_data(2)
  339.    
  340.     new nev[32]
  341.     get_user_name(victim, nev, charsmax(nev))
  342.    
  343.     if(attacker == victim || attacker == 0)
  344.         return PLUGIN_HANDLED
  345.    
  346.     if(read_data( 3 )){
  347.         oles[attacker] += get_cvar_num("hs_recived");
  348.         ColorChat(attacker, GREEN, chatszoveg[0] ,prefix ,nev, get_cvar_num("hs_recived"))
  349.     }
  350.     else{
  351.         oles[attacker] += get_cvar_num("kill_recived");
  352.         ColorChat(attacker, GREEN, chatszoveg[1],prefix, nev, get_cvar_num("kill_recived"))
  353.     }
  354.     if(getfrag[2][victim] && getfrag[2][victim] != attacker){
  355.         new fragetkap = getfrag[2][victim];
  356.         new fragetkapneve[32];
  357.         getfrag[0][fragetkap] = 0;
  358.         getfrag[1][fragetkap] = 0;
  359.         getfrag[2][victim] = 0;
  360.         get_user_name(fragetkap, fragetkapneve, charsmax(fragetkapneve));
  361.         oles[fragetkap]++
  362.         ColorChat(0, GREEN, chatszoveg[2],prefix ,fragetkapneve);
  363.     }
  364.     switch(random_num(1,3)){
  365.         case 1: dropdobas()
  366.     }
  367.     return PLUGIN_HANDLED;
  368. }
  369. public dropdobas()
  370. {  
  371.     new victim = read_data( 2 );
  372.  
  373.     static Float:origin[ 3 ];
  374.     pev( victim, pev_origin, origin );
  375.  
  376.     new ent = engfunc( EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc( EngFunc_AllocString, "info_target" ) );
  377.     origin[ 2 ] -= 36;
  378.     engfunc( EngFunc_SetOrigin, ent, origin );
  379.  
  380.     if( !pev_valid( ent ) )
  381.     {
  382.         return PLUGIN_HANDLED;
  383.     }
  384.    
  385.     set_pev( ent, pev_classname, "kredit" );
  386.     engfunc( EngFunc_SetModel, ent, "models/wss/pack/kredit.mdl" );
  387.     dllfunc( DLLFunc_Spawn, ent );
  388.     set_pev( ent, pev_solid, SOLID_BBOX );
  389.     set_pev( ent, pev_movetype, MOVETYPE_NONE );
  390.     engfunc( EngFunc_SetSize, ent, Float:{ -23.160000, -13.660000, -0.050000 }, Float:{ 11.470000, 12.780000, 6.720000 } );
  391.     engfunc( EngFunc_DropToFloor, ent );
  392.  
  393.     return PLUGIN_HANDLED;
  394. }
  395. public ForwardTouch( ent, id )
  396. {
  397.     if(pev_valid(ent))
  398.     {
  399.     new classname[ 32 ];
  400.     pev( ent, pev_classname, classname, charsmax( classname ) );
  401.  
  402.     if( !equal( classname, "kredit") )
  403.     {
  404.         return FMRES_IGNORED;
  405.     }
  406.  
  407.     kredit[id] += get_cvar_num("found_kredit");
  408.     ColorChat(id, GREEN, chatszoveg[3],prefix, get_cvar_num("found_kredit"));
  409.    
  410.     engfunc( EngFunc_RemoveEntity, ent );
  411.     }
  412.     return FMRES_IGNORED
  413. }
  414. public logevent_round_start()
  415. {
  416.     new hkt = FM_NULLENT;
  417.     while ( ( hkt = fm_find_ent_by_class( hkt, "kredit") ) )
  418.     {
  419.         engfunc( EngFunc_RemoveEntity, hkt );
  420.     }  
  421. }
  422. public fomenu(id)
  423. {
  424.     new String[96]
  425.     format(String, charsmax(String), "\r[Weapon Skin System] \wFĹ‘menĂĽ^n\yĂ–lĂ©sek: \d%i \w|\y Kreditek: \d%i", oles[id],kredit[id])
  426.     new menu = menu_create(String, "fomenu_MyMenu");
  427.  
  428.     menu_additem(menu, "Fegyver Skin Csomagok", "0");
  429.     menu_additem(menu, "JátĂ©kos InfĂłk", "1");
  430.     menu_additem(menu, "Pack InformáciĂłk", "2");
  431.  
  432.     menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  433.     menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "\rKilĂ©pĂ©s");
  434.  
  435.     menu_display(id, menu, 0);
  436.  
  437.     return PLUGIN_HANDLED;
  438. }
  439. public fomenu_MyMenu(id, menu, item)
  440. {
  441.     if(item == MENU_EXIT)
  442.     {
  443.         menu_destroy(menu);
  444.         return PLUGIN_HANDLED;
  445.     }
  446.  
  447.     new command[6], name[64], access, callback;
  448.     menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);
  449.  
  450.     switch(item)
  451.     {
  452.         case 0: fegymenu(id)
  453.         case 1: playerinfo(id)
  454.         case 2: show_motd(id, "addons/amxmodx/configs/wssinfo.txt", "[WSS] Infok")
  455.     }
  456.  
  457.     menu_destroy(menu);
  458.  
  459.     return PLUGIN_HANDLED;
  460. }
  461. public playerinfo(id)
  462. {  
  463.     new some[256], menu
  464.     static players[32],szTemp[10],pnum
  465.     get_players(players,pnum,"ch");
  466.  
  467.     formatex(some,255,"\r[Weapon Skin System] \wJátĂ©kos \d|\w Ă–lĂ©s \d|\w Kredit");
  468.     menu = menu_create(some,"pinfo_Handler");
  469.  
  470.     for (new i; i < pnum; i++)
  471.     {
  472.         formatex(some,256,"%s \r(\yĂ–lĂ©se: \w%i \d| \yKreditje: \w%i\r)",get_player_name(players[i]), oles[players[i]],kredit[players[i]]);
  473.         num_to_str(players[i],szTemp,charsmax(szTemp));
  474.         menu_additem(menu, some, szTemp);
  475.     }
  476.  
  477.     menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL );
  478.     menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "KilĂ©pĂ©s");
  479.     menu_display(id, menu);
  480.     return PLUGIN_HANDLED;
  481. }
  482. public pinfo_Handler(id,menu, item)
  483. {
  484.     if(item == MENU_EXIT)
  485.     {
  486.         menu_destroy(menu);
  487.         return;
  488.     }
  489.  
  490.     playerinfo(id)
  491. }
  492. public fegymenu(id)
  493. {
  494.     new String[96]
  495.     format(String, charsmax(String), "\r[Weapon Skin System] \wSkin csomagok^n\yKiválasztott Csomag: \d[%s]", csomagmsg[csomag[id]])
  496.     new menu = menu_create(String, "fegymenu_handler" )
  497.  
  498.     format(String, charsmax(String), oles[id] >= need_kills[0] ? (menuszoveg[0][0]):(menuszoveg[0][1]), oles[id], need_kills[0]);
  499.     menu_additem(menu, String, "0" );
  500.     formatex(String, charsmax(String), oles[id] >= need_kills[1] ? (menuszoveg[1][0]):(menuszoveg[1][1]), oles[id], need_kills[1]);
  501.     menu_additem(menu, String, "1");
  502.     formatex(String, charsmax(String), oles[id] >= need_kills[2] ? (menuszoveg[2][0]):(menuszoveg[2][1]), oles[id], need_kills[2]);
  503.     menu_additem(menu, String, "2");
  504.     format(String, charsmax(String), oles[id] >= need_kills[3] ? (menuszoveg[3][0]):(menuszoveg[3][1]), oles[id], need_kills[3]);
  505.     menu_additem(menu, String, "3");
  506.     formatex(String, charsmax(String), kredit[id] >= need_kills[4] ? (menuszoveg[4][0]):(menuszoveg[4][1]), kredit[id], need_kills[4]);
  507.     menu_additem(menu, String, "4");
  508.     menu_additem(menu, switchbutton[id] == 1 ? (menuszoveg[5][0]):(menuszoveg[5][1]), "5");
  509.  
  510.     menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  511.     menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Vissza");
  512.     menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "ElĹ‘re");
  513.     menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "KilĂ©pĂ©s");
  514.  
  515.     menu_display(id, menu, 0);
  516.     return PLUGIN_HANDLED;
  517. }
  518. public fegymenu_handler(id, menu, item)
  519. {
  520.     if(item == MENU_EXIT)
  521.     {
  522.         menu_destroy(menu)
  523.         return PLUGIN_HANDLED;
  524.     }
  525.  
  526.     new command[6], name[64], access, callback;
  527.     menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);
  528.  
  529.     switch(item)
  530.     {
  531.         case 0: {
  532.             if(oles[id] >= need_kills[0]) {
  533.             csomag[id] = 1
  534.             ColorChat(id, GREEN, chatszoveg[4],prefix, csomagmsg[csomag[id]]);
  535.             }
  536.             else  {
  537.             ColorChat(id, GREEN, chatszoveg[5],prefix);
  538.             }
  539.         }
  540.         case 1: {
  541.             if(oles[id] >= need_kills[1]) {
  542.             csomag[id] = 2
  543.             ColorChat(id, GREEN, chatszoveg[4],prefix, csomagmsg[csomag[id]]);
  544.             }
  545.             else  {
  546.             ColorChat(id, GREEN, chatszoveg[5],prefix);
  547.             }
  548.         }
  549.         case 2: {
  550.             if(oles[id] >= need_kills[2]) {
  551.             csomag[id] = 3
  552.             ColorChat(id, GREEN, chatszoveg[4],prefix, csomagmsg[csomag[id]]);
  553.             }
  554.             else  {
  555.             ColorChat(id, GREEN, chatszoveg[5],prefix);
  556.             }
  557.         }
  558.         case 3: {
  559.             if(oles[id] >= need_kills[3]) {
  560.             csomag[id] = 4
  561.             ColorChat(id, GREEN, chatszoveg[4],prefix, csomagmsg[csomag[id]]);
  562.             }
  563.             else  {
  564.             ColorChat(id, GREEN, chatszoveg[5],prefix);
  565.             }
  566.         }
  567.         case 4: {
  568.             if(kredit[id] >= need_kills[4]) {
  569.             knife[id] = 1
  570.             ColorChat(id, GREEN, chatszoveg[4],prefix, csomagmsg[5]);
  571.             }
  572.             else  {
  573.             ColorChat(id, GREEN, chatszoveg[9],prefix);
  574.             }
  575.         }
  576.         case 5: {
  577.             if(switchbutton[id] == 0){
  578.             switchbutton[id] = 1
  579.             csomag[id] = 0
  580.             knife[id] = 0
  581.             ColorChat(id, GREEN, chatszoveg[6],prefix);
  582.             }
  583.             else {
  584.             switchbutton[id] = 0
  585.             ColorChat(id, GREEN, chatszoveg[7],prefix);
  586.             }
  587.         }
  588.         case 6: {
  589.             ColorChat(id, GREEN, chatszoveg[5],prefix);
  590.         }
  591.     }
  592.  
  593.     fegymenu(id)
  594.     return PLUGIN_HANDLED;
  595. }
  596. public infohud() {
  597.    
  598.     if(!get_cvar_num("wss_hudenable")) return PLUGIN_HANDLED
  599.    
  600.     static id
  601.     for(id = 1; id <= get_maxplayers(); id++)
  602.     {
  603.         if(is_user_alive(id)){
  604.             set_hudmessage(0, 127, 255, 0.01, 0.20, 0, 6.0, 1.0)
  605.             show_hudmessage(id, "[Ă–lĂ©s: %i]^n[Kredit: %i]^n[Kiválasztott Csomag: %s]^n[Speed Knife: %s]", oles[id],kredit[id],csomagmsg[csomag[id]], knifedisenable[knife[id]])
  606.         }
  607.         else{
  608.             new target = entity_get_int(id, EV_INT_iuser2);
  609.            
  610.             if(!target)
  611.             return PLUGIN_CONTINUE;
  612.                
  613.             set_hudmessage(255, 255, 255, 0.01, 0.20, 0, 6.0, 1.0)
  614.             show_hudmessage(id, "[Ă–lĂ©s: %i]^n[Kredit: %i]^n[Kiválasztott Csomag: %s]^n[Speed Knife: %s]", oles[target],kredit[target],csomagmsg[csomag[target]], knifedisenable[knife[target]])
  615.         }
  616.     }
  617.     return PLUGIN_CONTINUE;
  618. }
  619. stock get_player_name(id){
  620.     static szName[32];
  621.     get_user_name(id,szName,31);
  622.     return szName;
  623. }
  624. public client_disconnect(id){
  625.     if(is_user_bot(id)) return;
  626.    
  627.     save(id);
  628. }
  629. public client_putinserver( id ) {
  630.     if(is_user_bot(id)) return;
  631.    
  632.     oles[id] = 0;
  633.     kredit[id] = 0;
  634.     csomag[id] = 0;
  635.     switchbutton[id] = 0;
  636.     load(id);
  637. }
  638. load(id) {
  639.     new szAuthid[32], szData[32];
  640.     get_user_name( id, szAuthid, charsmax(szAuthid));
  641.     new s1[16],s2[16],s3[16],s4[16]
  642.     fvault_get_data( szVaultName, szAuthid, szData, 31 );
  643.     parse( szData, s1, 15, s2, 15 , s3 , 15, s4 ,15);
  644.     oles[id] = str_to_num(s1);
  645.     kredit[id] = str_to_num(s2);
  646.     csomag[id] = str_to_num(s3);
  647.     switchbutton[id] = str_to_num(s4);
  648. }
  649. save(id) {
  650.     new szAuthid[ 32 ], szData[ 32 ];
  651.     get_user_name( id, szAuthid, charsmax(szAuthid));
  652.    
  653.     formatex( szData, 31, "%i %i %i %i", oles[id], kredit[id], csomag[id], switchbutton[id]);
  654.     fvault_set_data( szVaultName, szAuthid, szData );
  655. }


Csatolmányok:
amxmodx_23966-weaponskinsystem.sma [18.75 KiB]
Letöltve 212 alkalommal.
Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Weapon Skin System [WSS]
HozzászólásElküldve: 2017.11.04. 16:48 
Offline
Újonc

Csatlakozott: 2017.10.07. 17:58
Hozzászólások: 10
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Hali.
Ezt irja:
// ----------------------------------------

//// amxmodx_23966-weaponskinsystem.sma
// D:\Jatekok\Counter Strike 1.6\cstrike\addons\amxmodx\scripting\amxmodx_23966-
weaponskinsystem.sma(10) : fatal error 100: cannot read from file: "fvault"
//
// Compilation aborted.
// 1 Error.
// Could not locate output file compiled\amxmodx_23966-weaponskinsystem.amx (com
pile failed).
//
// Compilation Time: 0,69 sec
// ----------------------------------------

Hogy lehet megoldani a hibát?
A segítséget előre is köszi :)



Sikerült megcsináltam!


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára TheMarci 2017.11.04. 17:07-kor.

Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Weapon Skin System [WSS]
HozzászólásElküldve: 2017.11.04. 17:06 
Offline
Újonc

Csatlakozott: 2017.10.07. 17:58
Hozzászólások: 10
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Hali.
Be írom játékon belül hogy /menu és nem történik semmi, mi lehet a gond?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Weapon Skin System [WSS]
HozzászólásElküldve: 2017.11.05. 02:13 
Offline
Újonc

Csatlakozott: 2017.07.05. 02:27
Hozzászólások: 1
Szia krediteket hogy tudom adni másnak vagy ölésenként kapják? mysql adatbázissal összekötném akkor onnan tudnám adni a másiknak?:) :?: :?: 8-) 8-) 8-) :?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Weapon Skin System [WSS]
HozzászólásElküldve: 2017.11.05. 14:29 
Offline
Tag
Avatar

Csatlakozott: 2017.09.16. 11:05
Hozzászólások: 38
Megköszönt másnak: 14 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
Sziasztok 6almasok!

A SMA filet Nem engedi át forditani AMXX re !

Kérlek Segitsetek mert kellene nekem ez a plugin :)

Sziasztok ! :D

_________________
Done.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Weapon Skin System [WSS]
HozzászólásElküldve: 2017.11.05. 16:16 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2017.08.21. 15:51
Hozzászólások: 1109
Megköszönt másnak: 36 alkalommal
Megköszönték neki: 195 alkalommal
Dance[bwsk] írta:
Sziasztok 6almasok!

A SMA filet Nem engedi át forditani AMXX re !

Kérlek Segitsetek mert kellene nekem ez a plugin :)

Sziasztok ! :D


Töltsd le az SMA-t, és fordítsd le ezen az oldalon: https://amx.freakz.ro/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Weapon Skin System [WSS]
HozzászólásElküldve: 2017.11.06. 22:58 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.11.16. 12:37
Hozzászólások: 686
Megköszönt másnak: 32 alkalommal
Megköszönték neki: 131 alkalommal
Akinek problémája van nyisson új témát kérdéseknél.

_________________
Kép
"I wouldn't hold my breath if I was you
Cause I'll forget but I'll never forgive you
Don't you know, don't you know?
True friends stab you in the front."


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Weapon Skin System [WSS]
HozzászólásElküldve: 2017.11.10. 15:46 
Offline
Tag
Avatar

Csatlakozott: 2016.02.01. 16:54
Hozzászólások: 35
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
SQL-hez nem lehetne társítani,valahogyan? :D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 80 hozzászólás ]  Oldal Előző 14 5 6 7 8 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 5 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole