hlmod.hu
https://hlmod.hu/

Admin Weapon Skins
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=101&t=24642
Oldal: 1 / 1

Szerző:  mforce [ 2016.04.16. 22:39 ]
Hozzászólás témája:  Admin Weapon Skins

Plugin Neve:
Admin Weapon Skins
Plugint készitette:
mforce
Játék:
Mind
Kategória:
Szórakoztató
Eredeti link:
Jóváhagyó:


Admin Weapon Skins
v1.0 by mforce


Leírás:
Adminoknak egyedi fegyver skinek adhatók a meghatározott jogra. (Ezáltal értelemszerűen használható VIP jogkörre is, csak beállítás kérdése.)

Konfiguráció:
Az admin jogkör aki a skineket használhatja módosítható az .sma-n belül a 10. sorban
(alap ADMIN_KICK, tehát "c" jog) :
  1. #define ACCESS_FLAG ADMIN_KICK



A "configs/admin_weapon_skins.ini" fájlban megadhatók a fegyvernevek és a kívánt modell hozzá. (csak v_ modellt támogat a plugin, mert felesleges adminmodellekhez a p_)

Infó a "weapon_" nevekhez:
https://wiki.alliedmods.net/CS_Weapons_Information

Kód:
"weapon_ak47" "models/adminskinek/v_ak47.mdl"
"weapon_m4a1" "models/adminskinek/v_m4a1.mdl"



SMA
AMXX
Tömörített fájl
*A fordítás a aghl.ru oldalon történik.

    Szerző:  Pardon [ 2016.04.17. 00:21 ]
    Hozzászólás témája:  Re: Admin Weapon Skins

    Szia mforce!
    en neztem a smakat is lattam hogy van ilyen hogy inibol olvasa be a cuccokat.
    is en ugy akarnam hogy modeleket olvason inibol en elkezdtem de nem tom hogy jo
    sma:
    1. /* Plugin generated by AMXX-Studio */
    2.  
    3. #include <amxmodx>
    4. #include <amxmisc>
    5.  
    6. #define PLUGIN "New Plug-In"
    7. #define VERSION "1.0"
    8. #define AUTHOR "author"
    9.  
    10. new Trie:Skinek
    11.  
    12. public plugin_init() {
    13.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    14. }
    15. public plugin_precache() {
    16.     new sBuffer[256], sFile[64], sData[2][32], pFile;
    17.  
    18.     get_localinfo("amxx_configsdir", sFile, charsmax(sFile));
    19.     format(sFile, charsmax(sFile), "%s/skinek.ini", sFile);
    20.  
    21.     pFile = fopen(sFile, "rt");
    22.  
    23.     if(pFile) {    
    24.         while(!feof(pFile)) {
    25.             fgets(pFile, sBuffer, charsmax(sBuffer));
    26.             trim(sBuffer);
    27.             if(sBuffer[0] == ';') continue;
    28.  
    29.             parse(sBuffer, sData[0], charsmax(sData[]), sData[1], charsmax(sData[]));
    30.  
    31.             if(containi(sData[1], ".mdl")) {
    32.                 precache_sound(sData[1])
    33.                 TrieSetString(Skinek, sData[0], sData[1])
    34.             }
    35.         }
    36.         fclose(pFile);
    37.     }
    38.     else fprintf(pFile, ";^"Asiimov AK47^" ^"models/mappa/asiimovak^"^n");
    39. }

    Szerző:  mforce [ 2016.04.17. 08:06 ]
    Hozzászólás témája:  Re: Admin Weapon Skins

    Elég nehéz lesz trie-vel próbálkozni, meg definiált pdata lekérésekkel, ha nem tudod mi mire való. Azért ez nem így működik. XD mellesleg miből olvasod ki a fegyver típusát? Hol az itemdeploy reg? Stb. Copy - paste nem megoldás, ha vakon nyomjuk.

    Szerző:  Pardon [ 2016.04.17. 09:47 ]
    Hozzászólás témája:  Re: Admin Weapon Skins

    mforce írta:
    Elég nehéz lesz trie-vel próbálkozni, meg definiált pdata lekérésekkel, ha nem tudod mi mire való. Azért ez nem így működik. XD mellesleg miből olvasod ki a fegyver típusát? Hol az itemdeploy reg? Stb. Copy - paste nem megoldás, ha vakon nyomjuk.

    Oksa es van olyan oldal ahol meg lehet azt tanulni ? stb?

    Szerző:  mforce [ 2016.04.17. 09:48 ]
    Hozzászólás témája:  Re: Admin Weapon Skins

    https://www.amxmodx.org/api/

    Szerző:  Pardon [ 2016.04.17. 10:02 ]
    Hozzászólás témája:  Re: Admin Weapon Skins

    mforce írta:
    https://www.amxmodx.org/api/

    is meik resz ?

    Szerző:  Zeei [ 2016.04.17. 11:15 ]
    Hozzászólás témája:  Re: Admin Weapon Skins

    Ez nem az a rész,ahol ezt te megfogod tárgyalni.Erre van külön menüpont!!

    Szerző:  mforce [ 2016.05.02. 20:37 ]
    Hozzászólás témája:  Re: Admin Weapon Skins

    Hangyakakinyi erőforrás csökkentéses frissítés:
    https://github.com/mforce95/AMXX_plugin ... 1a50dbf598

    1. #include <amxmodx>
    2. #include <fakemeta>
    3. #include <hamsandwich>
    4.  
    5. new const PLUGIN[] = "Admin Weapon Skins";
    6. new const VERSION[] = "1.0";
    7. new const AUTHOR[] = "mforce";
    8.  
    9.  
    10. #define ACCESS_FLAG ADMIN_KICK
    11.  
    12. const m_pPlayer = 41
    13. const XO_WEAPON = 4
    14. new Trie:weaponlist
    15.  
    16. #define get_weapon_owner(%1)        get_pdata_cbase(%1, m_pPlayer, XO_WEAPON)
    17.  
    18. public plugin_init() {
    19.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
    20. }
    21.  
    22. public plugin_precache() {
    23.     weaponlist = TrieCreate()
    24.    
    25.     new sBuffer[256], sFile[64], sData[2][32], pFile;
    26.  
    27.     get_localinfo("amxx_configsdir", sFile, charsmax(sFile));
    28.     format(sFile, charsmax(sFile), "%s/admin_weapon_skins.ini", sFile);
    29.  
    30.     pFile = fopen(sFile, "rt");
    31.  
    32.     if(pFile) {    
    33.         while(!feof(pFile)) {
    34.             fgets(pFile, sBuffer, charsmax(sBuffer));
    35.             trim(sBuffer);
    36.             if(sBuffer[0] == ';') continue;
    37.  
    38.             parse(sBuffer, sData[0], charsmax(sData[]), sData[1], charsmax(sData[]));
    39.  
    40.             if((containi(sData[0], "weapon_") != -1) && (containi(sData[1], ".mdl") != -1) && (!TrieKeyExists(weaponlist, sData[0]))) {
    41.                 precache_model(sData[1])
    42.                 RegisterHam(Ham_Item_Deploy, sData[0], "ItemDeploy_Post", true);
    43.                 TrieSetString(weaponlist, sData[0], sData[1])
    44.             }
    45.         }
    46.         fclose(pFile);
    47.     }
    48.     else write_file(sFile, ";^"weapon_ak47^" ^"models/adminskins/v_ak47.mdl^"^n");
    49. }
    50.  
    51. public ItemDeploy_Post(Ent) {
    52.     if(Ent <=0)
    53.         return HAM_IGNORED;
    54.  
    55.     new id = get_weapon_owner(Ent)
    56.     if((id > 0) && (get_user_flags(id) & ACCESS_FLAG)) {
    57.         new szWeapon[32], WeaponPath[32];
    58.         pev(Ent, pev_classname, szWeapon, charsmax(szWeapon))
    59.        
    60.         if(TrieGetString(weaponlist, szWeapon, WeaponPath, charsmax(WeaponPath)))
    61.             set_pev(id, pev_viewmodel2, WeaponPath);
    62.     }
    63.     return HAM_IGNORED;
    64. }
    65.  
    66. public plugin_end() {
    67.     TrieDestroy(weaponlist);
    68. }

    Oldal: 1 / 1 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
    Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
    https://www.phpbb.com/