hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 17:58



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 221 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 221 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 25 hozzászólás ]  Oldal 1 2 3 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Paintball 1.0
HozzászólásElküldve: 2016.04.20. 13:38 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2016.02.18. 19:24
Hozzászólások: 193
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
Megköszönték neki: 20 alkalommal
Plugin Neve:
Paintball 1.0
Plugint készitette:
Pardon.
Játék:
Counter-Strike
Kategória:
Játékmenet
Eredeti link:
Nincs megadva
Jóváhagyó:


Paintball 1.0
By: Pardon


Leírás:
15 Kés Skin van.
Raktár.
Láda Nyitás[1 Láda és 1 Kulcs].
Eldobás[Skin törölés].
Piac[Eladás/Vásárlás].
Arany Drop.
Szintek.
Fvault mentés.
Láda/Kulcs Drop.


Remélem Tetszeni fog és használjátok majd

1 Kép:

Kép


SMA
AMXX
Tömörített fájl
*A fordítás a aghl.ru oldalon történik.

    _________________
    Global Offensive Mod[5000 ft/ Sql Mentes / 6 Lada / 135 Skin]


    A hozzászólást 9 alkalommal szerkesztették, utoljára Pardon 2016.04.20. 21:12-kor.

    Ők köszönték meg Pardon nek ezt a hozzászólást: csongika (2016.04.20. 21:49)
      Népszerűség: 2.27%


    Hozzászólás jelentése
    Vissza a tetejére
       
     Hozzászólás témája: Re: Paintball 1.0
    HozzászólásElküldve: 2016.04.20. 14:05 
    Offline
    Nagyúr
    Avatar

    Csatlakozott: 2014.08.24. 18:28
    Hozzászólások: 584
    Megköszönt másnak: 122 alkalommal
    Megköszönték neki: 120 alkalommal
    format-ok helyett formatex-eket használj, valamint a legtöbb helyen indokolatlan a menü infó átvitele.
    Egyik helyen még Aranyat droppol, máshol meg már Dollárért rakja ki a skint, egységesítsük.
    Ha már sikenezel, illene Ham_Item_Deploy-t használni, főleg, hogy csak egy fegyvert kell regisztrálni, nem nagy munka. A kések nevét is átgondolhatnád, ahol pedig kell, ékezetesítsd. (
    M9 Bayonet kés? Cheese Slicer kés? A Dildó nem rövid o, stb.)

    A leírásra annyi panaszom van, hogy itt legalább ügyelj a helyesírásra, valamint a fórumon van [img] BBCode tag.

    Ha ezekt megcsinálod, hajlandó vagyok elfogadni, de kezdek beleunni a raktárakba meg a ládákba. (Ez legyen figyelmeztetés mind neked, mind a többieknek.)

    Edit: A neve se Paintball 1.0 legyen, mert megtévesztő.


    Hozzászólás jelentése
    Vissza a tetejére
       
     Hozzászólás témája: Re: Paintball 1.0
    HozzászólásElküldve: 2016.04.20. 14:30 
    Offline
    Jómunkásember
    Avatar

    Csatlakozott: 2016.02.27. 17:55
    Hozzászólások: 349
    Megköszönt másnak: 25 alkalommal
    Megköszönték neki: 57 alkalommal
    Inkább Cs:Go Mód átalakítva (skinek cserélve, menü szerkesztve, de az alapja Cs:Go Mód)
    De nemrossz, jóváhagyás után elválik! :)


    Hozzászólás jelentése
    Vissza a tetejére
       
     Hozzászólás témája: Re: Paintball 1.0
    HozzászólásElküldve: 2016.04.20. 14:48 
    Offline
    Tiszteletbeli
    Avatar

    Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
    Hozzászólások: 3014
    Megköszönt másnak: 96 alkalommal
    Megköszönték neki: 555 alkalommal
    Meg deathmsg-ben az is_user_alive felesleg többszörös lekéréssel ráadásul, meg az fvault állandóan. charsmax használata is luxus. Leírás is hulladék get_playernél is mi az az is_user_alive, ha flaggel "a" is lehet, meg akkor már minusz botok ha ciklusozgatunk. "ac"
    Az elemek milliószor vannak indexelve és lekérve feleslegesen, kb. feleennyi erőfeszítéssel meg lehetne 100x jobban csinálni.
    Én deploy-al meg formatexel se fogadnám el, pont azok a legkisebb problémák.

    _________________
    GitHub - mforce


    Hozzászólás jelentése
    Vissza a tetejére
       
     Hozzászólás témája: Re: Paintball 1.0
    HozzászólásElküldve: 2016.04.20. 14:52 
    Offline
    Nagyúr
    Avatar

    Csatlakozott: 2014.08.24. 18:28
    Hozzászólások: 584
    Megköszönt másnak: 122 alkalommal
    Megköszönték neki: 120 alkalommal
    mforce írta:
    Meg deathmsg-ben az is_user_alive felesleg többszörös lekéréssel ráadásul, meg az fvault állandóan. charsmax használata is luxus. Leírás is hulladék get_playernél is mi az az is_user_alive, ha flaggel "a" is lehet, meg akkor már minusz botok ha ciklusozgatunk. "ac"
    Az elemek milliószor vannak indexelve és lekérve feleslegesen, kb. feleennyi erőfeszítéssel meg lehetne 100x jobban csinálni.
    Én deploy-al meg formatexel se fogadnám el, pont azok a legkisebb problémák.


    Csak átfutottam buszon telóról, még most értem csak haza. Ám van ráció abban amit mond, ha csinálod, csináld rendesen. :)


    Hozzászólás jelentése
    Vissza a tetejére
       
     Hozzászólás témája: Re: Paintball 1.0
    HozzászólásElküldve: 2016.04.20. 15:30 
    Offline
    Fanatikus
    Avatar

    Csatlakozott: 2016.02.18. 19:24
    Hozzászólások: 193
    Megköszönt másnak: 12 alkalommal
    Megköszönték neki: 20 alkalommal
    LyleChriss írta:
    format-ok helyett formatex-eket használj, valamint a legtöbb helyen indokolatlan a menü infó átvitele.
    Egyik helyen még Aranyat droppol, máshol meg már Dollárért rakja ki a skint, egységesítsük.
    Ha már sikenezel, illene Ham_Item_Deploy-t használni, főleg, hogy csak egy fegyvert kell regisztrálni, nem nagy munka. A kések nevét is átgondolhatnád, ahol pedig kell, ékezetesítsd. (
    M9 Bayonet kés? Cheese Slicer kés? A Dildó nem rövid o, stb.)

    A leírásra annyi panaszom van, hogy itt legalább ügyelj a helyesírásra, valamint a fórumon van [img] BBCode tag.

    Ha ezekt megcsinálod, hajlandó vagyok elfogadni, de kezdek beleunni a raktárakba meg a ládákba. (Ez legyen figyelmeztetés mind neked, mind a többieknek.)

    Edit: A neve se Paintball 1.0 legyen, mert megtévesztő.

    Mostmar mindehol aranyat ir
    a kesek mas szerorol vettem ugy hogy csak at irtam .
    Ham_item_deploy-t azt nem ertem ha elmagyaraznad megkoszonem.
    is a ciklus helyek mostmar formatex-es.

    _________________
    Global Offensive Mod[5000 ft/ Sql Mentes / 6 Lada / 135 Skin]


    Hozzászólás jelentése
    Vissza a tetejére
       
     Hozzászólás témája: Re: Paintball 1.0
    HozzászólásElküldve: 2016.04.20. 15:31 
    Offline
    Fanatikus
    Avatar

    Csatlakozott: 2016.02.18. 19:24
    Hozzászólások: 193
    Megköszönt másnak: 12 alkalommal
    Megköszönték neki: 20 alkalommal
    mforce írta:
    Meg deathmsg-ben az is_user_alive felesleg többszörös lekéréssel ráadásul, meg az fvault állandóan. charsmax használata is luxus. Leírás is hulladék get_playernél is mi az az is_user_alive, ha flaggel "a" is lehet, meg akkor már minusz botok ha ciklusozgatunk. "ac"
    Az elemek milliószor vannak indexelve és lekérve feleslegesen, kb. feleennyi erőfeszítéssel meg lehetne 100x jobban csinálni.
    Én deploy-al meg formatexel se fogadnám el, pont azok a legkisebb problémák.

    Az azert van ott mert mikor halott akkor hogy nem mutassa a hudot ?
    vagy ugy hibas ?

    _________________
    Global Offensive Mod[5000 ft/ Sql Mentes / 6 Lada / 135 Skin]


    Hozzászólás jelentése
    Vissza a tetejére
       
     Hozzászólás témája: Re: Paintball 1.0
    HozzászólásElküldve: 2016.04.20. 15:36 
    Offline
    Tiszteletbeli
    Avatar

    Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
    Hozzászólások: 3014
    Megköszönt másnak: 96 alkalommal
    Megköszönték neki: 555 alkalommal
    Ha valamit többször kérnél le egy függvényen belül, akkor inkább mentsd le egy tömbbe.
    new elezaparaszt = is_user_alive(index);

    akkor if(elezaparaszt)

    ennek a lényege annyi, hogy mivel milliomod másodpercek alatt fut le, addig csak nem hal meg, lementheted,hogy él-e és nem kell újra ellenőrizgetni.
    Millió más natívval is használható!

    _________________
    GitHub - mforce

    Ők köszönték meg mforce nek ezt a hozzászólást: Pardon (2016.04.20. 15:58)
      Népszerűség: 2.27%


    Hozzászólás jelentése
    Vissza a tetejére
       
     Hozzászólás témája: Re: Paintball 1.0
    HozzászólásElküldve: 2016.04.20. 20:21 
    Offline
    Fanatikus
    Avatar

    Csatlakozott: 2016.02.18. 19:24
    Hozzászólások: 193
    Megköszönt másnak: 12 alkalommal
    Megköszönték neki: 20 alkalommal
    Frissites.
    Ham_Item_deploy fegyvervaltasnal.
    Kulon Koszonet LyreChriss-nek :)

    _________________
    Global Offensive Mod[5000 ft/ Sql Mentes / 6 Lada / 135 Skin]


    Hozzászólás jelentése
    Vissza a tetejére
       
     Hozzászólás témája: Re: Paintball 1.0
    HozzászólásElküldve: 2016.04.20. 22:14 
    Offline
    Tiszteletbeli
    Avatar

    Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
    Hozzászólások: 3014
    Megköszönt másnak: 96 alkalommal
    Megköszönték neki: 555 alkalommal
    Lol pls magyarázzátok már meg, hogy ha a deploy csak késre van megcsinálva, akkor ez is minek?


    1. switch(get_user_weapon(id))
    2.     {
    3.         case CSW_KNIFE:
    4.         {


    item_getinfok minek?

    formatok a formatexek helyett

    ecetera
    Leírás is hulladék.

    _________________
    GitHub - mforce


    Hozzászólás jelentése
    Vissza a tetejére
       
    Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
    Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 25 hozzászólás ]  Oldal 1 2 3 Következő


    Ki van itt

    Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 15 vendég


    Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
    Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
    Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
    Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
    Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

    Keresés:
    Ugrás:  
    Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
    Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
    Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole