hlmod.hu https://hlmod.hu/ |
|
Paintball 1.0 https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=101&t=24659 |
Oldal: 1 / 3 |
Szerző: | Pardon [ 2016.04.20. 13:38 ] | ||||||||||||||
Hozzászólás témája: | Paintball 1.0 | ||||||||||||||
Paintball 1.0 By: Pardon Leírás: 15 Kés Skin van. Raktár. Láda Nyitás[1 Láda és 1 Kulcs]. Eldobás[Skin törölés]. Piac[Eladás/Vásárlás]. Arany Drop. Szintek. Fvault mentés. Láda/Kulcs Drop. Remélem Tetszeni fog és használjátok majd 1 Kép:
|
Szerző: | LyleChriss [ 2016.04.20. 14:05 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Paintball 1.0 |
format-ok helyett formatex-eket használj, valamint a legtöbb helyen indokolatlan a menü infó átvitele. Egyik helyen még Aranyat droppol, máshol meg már Dollárért rakja ki a skint, egységesítsük. Ha már sikenezel, illene Ham_Item_Deploy-t használni, főleg, hogy csak egy fegyvert kell regisztrálni, nem nagy munka. A kések nevét is átgondolhatnád, ahol pedig kell, ékezetesítsd. ( M9 Bayonet kés? Cheese Slicer kés? A Dildó nem rövid o, stb.) A leírásra annyi panaszom van, hogy itt legalább ügyelj a helyesírásra, valamint a fórumon van [img] BBCode tag. Ha ezekt megcsinálod, hajlandó vagyok elfogadni, de kezdek beleunni a raktárakba meg a ládákba. (Ez legyen figyelmeztetés mind neked, mind a többieknek.) Edit: A neve se Paintball 1.0 legyen, mert megtévesztő. |
Szerző: | koko.988 [ 2016.04.20. 14:30 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Paintball 1.0 |
Inkább Cs:Go Mód átalakítva (skinek cserélve, menü szerkesztve, de az alapja Cs:Go Mód) De nemrossz, jóváhagyás után elválik! |
Szerző: | mforce [ 2016.04.20. 14:48 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Paintball 1.0 |
Meg deathmsg-ben az is_user_alive felesleg többszörös lekéréssel ráadásul, meg az fvault állandóan. charsmax használata is luxus. Leírás is hulladék get_playernél is mi az az is_user_alive, ha flaggel "a" is lehet, meg akkor már minusz botok ha ciklusozgatunk. "ac" Az elemek milliószor vannak indexelve és lekérve feleslegesen, kb. feleennyi erőfeszítéssel meg lehetne 100x jobban csinálni. Én deploy-al meg formatexel se fogadnám el, pont azok a legkisebb problémák. |
Szerző: | LyleChriss [ 2016.04.20. 14:52 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Paintball 1.0 |
mforce írta: Meg deathmsg-ben az is_user_alive felesleg többszörös lekéréssel ráadásul, meg az fvault állandóan. charsmax használata is luxus. Leírás is hulladék get_playernél is mi az az is_user_alive, ha flaggel "a" is lehet, meg akkor már minusz botok ha ciklusozgatunk. "ac" Az elemek milliószor vannak indexelve és lekérve feleslegesen, kb. feleennyi erőfeszítéssel meg lehetne 100x jobban csinálni. Én deploy-al meg formatexel se fogadnám el, pont azok a legkisebb problémák. Csak átfutottam buszon telóról, még most értem csak haza. Ám van ráció abban amit mond, ha csinálod, csináld rendesen. |
Szerző: | Pardon [ 2016.04.20. 15:30 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Paintball 1.0 |
LyleChriss írta: format-ok helyett formatex-eket használj, valamint a legtöbb helyen indokolatlan a menü infó átvitele. Egyik helyen még Aranyat droppol, máshol meg már Dollárért rakja ki a skint, egységesítsük. Ha már sikenezel, illene Ham_Item_Deploy-t használni, főleg, hogy csak egy fegyvert kell regisztrálni, nem nagy munka. A kések nevét is átgondolhatnád, ahol pedig kell, ékezetesítsd. ( M9 Bayonet kés? Cheese Slicer kés? A Dildó nem rövid o, stb.) A leírásra annyi panaszom van, hogy itt legalább ügyelj a helyesírásra, valamint a fórumon van [img] BBCode tag. Ha ezekt megcsinálod, hajlandó vagyok elfogadni, de kezdek beleunni a raktárakba meg a ládákba. (Ez legyen figyelmeztetés mind neked, mind a többieknek.) Edit: A neve se Paintball 1.0 legyen, mert megtévesztő. Mostmar mindehol aranyat ir a kesek mas szerorol vettem ugy hogy csak at irtam . Ham_item_deploy-t azt nem ertem ha elmagyaraznad megkoszonem. is a ciklus helyek mostmar formatex-es. |
Szerző: | Pardon [ 2016.04.20. 15:31 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Paintball 1.0 |
mforce írta: Meg deathmsg-ben az is_user_alive felesleg többszörös lekéréssel ráadásul, meg az fvault állandóan. charsmax használata is luxus. Leírás is hulladék get_playernél is mi az az is_user_alive, ha flaggel "a" is lehet, meg akkor már minusz botok ha ciklusozgatunk. "ac" Az elemek milliószor vannak indexelve és lekérve feleslegesen, kb. feleennyi erőfeszítéssel meg lehetne 100x jobban csinálni. Én deploy-al meg formatexel se fogadnám el, pont azok a legkisebb problémák. Az azert van ott mert mikor halott akkor hogy nem mutassa a hudot ? vagy ugy hibas ? |
Szerző: | mforce [ 2016.04.20. 15:36 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Paintball 1.0 |
Ha valamit többször kérnél le egy függvényen belül, akkor inkább mentsd le egy tömbbe. new elezaparaszt = is_user_alive(index); akkor if(elezaparaszt) ennek a lényege annyi, hogy mivel milliomod másodpercek alatt fut le, addig csak nem hal meg, lementheted,hogy él-e és nem kell újra ellenőrizgetni. Millió más natívval is használható! |
Szerző: | Pardon [ 2016.04.20. 20:21 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Paintball 1.0 |
Frissites. Ham_Item_deploy fegyvervaltasnal. Kulon Koszonet LyreChriss-nek |
Szerző: | mforce [ 2016.04.20. 22:14 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Paintball 1.0 |
Lol pls magyarázzátok már meg, hogy ha a deploy csak késre van megcsinálva, akkor ez is minek?
item_getinfok minek? formatok a formatexek helyett ecetera Leírás is hulladék. |
Oldal: 1 / 3 | Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |