hlmod.hu
https://hlmod.hu/

Paintball 1.0
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=101&t=24659
Oldal: 1 / 3

Szerző:  Pardon [ 2016.04.20. 13:38 ]
Hozzászólás témája:  Paintball 1.0

Plugin Neve:
Paintball 1.0
Plugint készitette:
Pardon.
Játék:
Counter-Strike
Kategória:
Játékmenet
Eredeti link:
Nincs megadva
Jóváhagyó:


Paintball 1.0
By: Pardon


Leírás:
15 Kés Skin van.
Raktár.
Láda Nyitás[1 Láda és 1 Kulcs].
Eldobás[Skin törölés].
Piac[Eladás/Vásárlás].
Arany Drop.
Szintek.
Fvault mentés.
Láda/Kulcs Drop.


Remélem Tetszeni fog és használjátok majd

1 Kép:

Kép


SMA
AMXX
Tömörített fájl
*A fordítás a aghl.ru oldalon történik.

    Szerző:  LyleChriss [ 2016.04.20. 14:05 ]
    Hozzászólás témája:  Re: Paintball 1.0

    format-ok helyett formatex-eket használj, valamint a legtöbb helyen indokolatlan a menü infó átvitele.
    Egyik helyen még Aranyat droppol, máshol meg már Dollárért rakja ki a skint, egységesítsük.
    Ha már sikenezel, illene Ham_Item_Deploy-t használni, főleg, hogy csak egy fegyvert kell regisztrálni, nem nagy munka. A kések nevét is átgondolhatnád, ahol pedig kell, ékezetesítsd. (
    M9 Bayonet kés? Cheese Slicer kés? A Dildó nem rövid o, stb.)

    A leírásra annyi panaszom van, hogy itt legalább ügyelj a helyesírásra, valamint a fórumon van [img] BBCode tag.

    Ha ezekt megcsinálod, hajlandó vagyok elfogadni, de kezdek beleunni a raktárakba meg a ládákba. (Ez legyen figyelmeztetés mind neked, mind a többieknek.)

    Edit: A neve se Paintball 1.0 legyen, mert megtévesztő.

    Szerző:  koko.988 [ 2016.04.20. 14:30 ]
    Hozzászólás témája:  Re: Paintball 1.0

    Inkább Cs:Go Mód átalakítva (skinek cserélve, menü szerkesztve, de az alapja Cs:Go Mód)
    De nemrossz, jóváhagyás után elválik! :)

    Szerző:  mforce [ 2016.04.20. 14:48 ]
    Hozzászólás témája:  Re: Paintball 1.0

    Meg deathmsg-ben az is_user_alive felesleg többszörös lekéréssel ráadásul, meg az fvault állandóan. charsmax használata is luxus. Leírás is hulladék get_playernél is mi az az is_user_alive, ha flaggel "a" is lehet, meg akkor már minusz botok ha ciklusozgatunk. "ac"
    Az elemek milliószor vannak indexelve és lekérve feleslegesen, kb. feleennyi erőfeszítéssel meg lehetne 100x jobban csinálni.
    Én deploy-al meg formatexel se fogadnám el, pont azok a legkisebb problémák.

    Szerző:  LyleChriss [ 2016.04.20. 14:52 ]
    Hozzászólás témája:  Re: Paintball 1.0

    mforce írta:
    Meg deathmsg-ben az is_user_alive felesleg többszörös lekéréssel ráadásul, meg az fvault állandóan. charsmax használata is luxus. Leírás is hulladék get_playernél is mi az az is_user_alive, ha flaggel "a" is lehet, meg akkor már minusz botok ha ciklusozgatunk. "ac"
    Az elemek milliószor vannak indexelve és lekérve feleslegesen, kb. feleennyi erőfeszítéssel meg lehetne 100x jobban csinálni.
    Én deploy-al meg formatexel se fogadnám el, pont azok a legkisebb problémák.


    Csak átfutottam buszon telóról, még most értem csak haza. Ám van ráció abban amit mond, ha csinálod, csináld rendesen. :)

    Szerző:  Pardon [ 2016.04.20. 15:30 ]
    Hozzászólás témája:  Re: Paintball 1.0

    LyleChriss írta:
    format-ok helyett formatex-eket használj, valamint a legtöbb helyen indokolatlan a menü infó átvitele.
    Egyik helyen még Aranyat droppol, máshol meg már Dollárért rakja ki a skint, egységesítsük.
    Ha már sikenezel, illene Ham_Item_Deploy-t használni, főleg, hogy csak egy fegyvert kell regisztrálni, nem nagy munka. A kések nevét is átgondolhatnád, ahol pedig kell, ékezetesítsd. (
    M9 Bayonet kés? Cheese Slicer kés? A Dildó nem rövid o, stb.)

    A leírásra annyi panaszom van, hogy itt legalább ügyelj a helyesírásra, valamint a fórumon van [img] BBCode tag.

    Ha ezekt megcsinálod, hajlandó vagyok elfogadni, de kezdek beleunni a raktárakba meg a ládákba. (Ez legyen figyelmeztetés mind neked, mind a többieknek.)

    Edit: A neve se Paintball 1.0 legyen, mert megtévesztő.

    Mostmar mindehol aranyat ir
    a kesek mas szerorol vettem ugy hogy csak at irtam .
    Ham_item_deploy-t azt nem ertem ha elmagyaraznad megkoszonem.
    is a ciklus helyek mostmar formatex-es.

    Szerző:  Pardon [ 2016.04.20. 15:31 ]
    Hozzászólás témája:  Re: Paintball 1.0

    mforce írta:
    Meg deathmsg-ben az is_user_alive felesleg többszörös lekéréssel ráadásul, meg az fvault állandóan. charsmax használata is luxus. Leírás is hulladék get_playernél is mi az az is_user_alive, ha flaggel "a" is lehet, meg akkor már minusz botok ha ciklusozgatunk. "ac"
    Az elemek milliószor vannak indexelve és lekérve feleslegesen, kb. feleennyi erőfeszítéssel meg lehetne 100x jobban csinálni.
    Én deploy-al meg formatexel se fogadnám el, pont azok a legkisebb problémák.

    Az azert van ott mert mikor halott akkor hogy nem mutassa a hudot ?
    vagy ugy hibas ?

    Szerző:  mforce [ 2016.04.20. 15:36 ]
    Hozzászólás témája:  Re: Paintball 1.0

    Ha valamit többször kérnél le egy függvényen belül, akkor inkább mentsd le egy tömbbe.
    new elezaparaszt = is_user_alive(index);

    akkor if(elezaparaszt)

    ennek a lényege annyi, hogy mivel milliomod másodpercek alatt fut le, addig csak nem hal meg, lementheted,hogy él-e és nem kell újra ellenőrizgetni.
    Millió más natívval is használható!

    Szerző:  Pardon [ 2016.04.20. 20:21 ]
    Hozzászólás témája:  Re: Paintball 1.0

    Frissites.
    Ham_Item_deploy fegyvervaltasnal.
    Kulon Koszonet LyreChriss-nek :)

    Szerző:  mforce [ 2016.04.20. 22:14 ]
    Hozzászólás témája:  Re: Paintball 1.0

    Lol pls magyarázzátok már meg, hogy ha a deploy csak késre van megcsinálva, akkor ez is minek?


    1. switch(get_user_weapon(id))
    2.     {
    3.         case CSW_KNIFE:
    4.         {


    item_getinfok minek?

    formatok a formatexek helyett

    ecetera
    Leírás is hulladék.

    Oldal: 1 / 3 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
    Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
    https://www.phpbb.com/