hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.29. 07:18



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 348 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 347 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 25 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2 3 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Paintball 1.0
HozzászólásElküldve: 2016.04.20. 22:23 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.08.24. 18:28
Hozzászólások: 584
Megköszönt másnak: 122 alkalommal
Megköszönték neki: 120 alkalommal
Rengeteg más hulladék van még itt. Fut? Fut. Bugos? Nem.
Hibáztam, kövezzetek meg.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Paintball 1.0
HozzászólásElküldve: 2016.04.20. 22:28 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2016.02.27. 17:55
Hozzászólások: 349
Megköszönt másnak: 25 alkalommal
Megköszönték neki: 57 alkalommal
Nem kötöszködésből, egy kis "szépséghiba".

SMA 202. sor:
  1. new menu = menu_create("\wPaintball \y- \dLadáNyitás", "LadaNyit_h");


*Helyesírási hiba.
+ ha már magyarul van minden menüpont, 1sort még hozzáírhattál volna a menühöz, hogy a kilépés funkcióhoz ne Exit-et írjon.

  1. menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilépés")


De ezek csak szépség hibák, elfogadott plugint nem lehet szerkeszteni, majd akinek kell szerkeszti.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Paintball 1.0
HozzászólásElküldve: 2016.04.21. 00:04 
Offline
A Scripter

Csatlakozott: 2013.11.19. 19:08
Hozzászólások: 827
Megköszönt másnak: 8 alkalommal
Megköszönték neki: 315 alkalommal
Kód:
for(new i=0; i < 110; i++) {
if(kicucc[id] == i && Kes[i-1][id] >= 1) {

ennek komolyan mi értelme?
látszik, hogy azt se tudod mit csinálsz

amúgy copy is látszik :P natgoból elég sok részletet lehet felfedezni.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Paintball 1.0
HozzászólásElküldve: 2016.04.21. 01:43 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2016.02.18. 19:24
Hozzászólások: 193
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
Megköszönték neki: 20 alkalommal
DeR0iD írta:
Kód:
for(new i=0; i < 110; i++) {
if(kicucc[id] == i && Kes[i-1][id] >= 1) {

ennek komolyan mi értelme?
látszik, hogy azt se tudod mit csinálsz

amúgy copy is látszik :P natgoból elég sok részletet lehet felfedezni.

peldajul mi ? :)

_________________
Global Offensive Mod[5000 ft/ Sql Mentes / 6 Lada / 135 Skin]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Paintball 1.0
HozzászólásElküldve: 2016.04.21. 10:42 
Offline
A Scripter

Csatlakozott: 2013.11.19. 19:08
Hozzászólások: 827
Megköszönt másnak: 8 alkalommal
Megköszönték neki: 315 alkalommal
épp ezt mondom :) nem tudod mit csinálsz for annyira felesleges. i == kicucc akkor minek a for?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Paintball 1.0
HozzászólásElküldve: 2016.04.23. 17:26 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.27. 12:30
Hozzászólások: 173
Megköszönt másnak: 24 alkalommal
Megköszönték neki: 15 alkalommal
Haljátok nekem nem vált át arra a skinre


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Paintball 1.0
HozzászólásElküldve: 2016.04.23. 17:50 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2015.04.10. 19:49
Hozzászólások: 610
Megköszönt másnak: 53 alkalommal
Megköszönték neki: 147 alkalommal
  1. for(new i=0; i < 110; i++) {
  2.         if(Kes[i-1][id] > 0) {


Miért pont 110, majd 100x feleslegesen fut...?
-1. elemre hivatkozás az első körben nem dob hibát?

És ez csak 2 sor, kérlek nézd még át és legjobb tudásod szerint szépítgesd. Menük felénél pl felesleges a menu_itemgetinfo(), fegyverváltás kb 2-3 sorból megoldható lenne a dolog stb.

_________________
Néha itt, de többször nem.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Paintball 1.0
HozzászólásElküldve: 2016.04.23. 20:11 
Offline
A Scripter

Csatlakozott: 2013.11.19. 19:08
Hozzászólások: 827
Megköszönt másnak: 8 alkalommal
Megköszönték neki: 315 alkalommal
ez csak egy hiba a sok közül :) nézd amit én írtam.
Kód:
for(new i=0; i < 110; i++) {
if(kicucc[id] == i && Kes[i-1][id] >= 1) {

kicucc[id] == i
már meg van az érték és 110x feleslegesen van futatva + az index hiba


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Paintball 1.0
HozzászólásElküldve: 2016.05.06. 09:46 
Offline
Tag

Csatlakozott: 2015.08.20. 14:33
Hozzászólások: 34
Megköszönt másnak: 7 alkalommal
Nekem nagyon tetszik a plugin de valamiért nem cseréli át a kést és ha lelépek és újra felmegyek akkor eltűnik a láda,kulcs,arany


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Paintball 1.0
HozzászólásElküldve: 2016.06.10. 16:58 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott: 2016.06.08. 12:01
Hozzászólások: 84
Megköszönt másnak: 10 alkalommal
Megköszönték neki: 3 alkalommal
miért van az, hogyha kiválasztom a kés skint, akkor nem rakjará, a skint.?

_________________
Álttalam le megyarosítot scriptek


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 25 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2 3 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Bing [Bot] valamint 9 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole