hlmod.hu
https://hlmod.hu/

Round End Sounds
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=101&t=25166
Oldal: 1 / 2

Szerző:  demon [ 2016.06.09. 18:19 ]
Hozzászólás témája:  Round End Sounds

Plugin Neve:
Round End Sounds
Plugint készitette:
Demon
Játék:
Counter-Strike
Kategória:
Szórakoztató
Eredeti link:
Nincs megadva
Jóváhagyó:


Round End Sounds

Leírás:
Sokban hasonlít mforce által feltöltött Round End Sounds pluginra, annyi különbséggel, hogy ez a plugin random játssza le a zenéket, kiírja a lejátszott zene nevét és .wav formátumú hangok lejátszására is képes.

Parancsok:
/korvegi - A körvégi zenék ki-be kapcsolásához használandó parancs

Konfiguráció:
A chatben megjelenő prefixet a plugin 3. sorában tudjuk állítani, a g_sPrefix konstans változtatásával.

Hangokat a configs/musiclist.ini fileban adhatunk hozzá, a következő módon:
"zene cime" "mappa/hang_neve.kiterjesztes (.mp3/.wav)"
Pl.: "Deorro Ft. Elvis Crespo - Bailar" "EnKicsiPonim/2.mp3"

Ha nem tudjuk a zene címét akkor csak nyugodtan hagyjuk üresen azt a mezőt.
Pl.: "" "EnKicsiPonim/2.mp3"


SMA
AMXX
Tömörített fájl
*A fordítás a aghl.ru oldalon történik.

    Szerző:  *GrafitY* [ 2016.06.09. 18:48 ]
    Hozzászólás témája:  Re: Round End Sounds

    Kérhetek képeket?

    Szerző:  mforce [ 2016.06.09. 18:57 ]
    Hozzászólás témája:  Re: Round End Sounds

    Képet a hanglejátszáshoz? Az jó. :D
    Tökély a plugin, elfogadva, köszönjük :)

    Szerző:  *GrafitY* [ 2016.06.09. 19:02 ]
    Hozzászólás témája:  Re: Round End Sounds

    mforce írta:
    Képet a hanglejátszáshoz? Az jó. :D
    Tökély a plugin, elfogadva, köszönjük :)


    Te magad egy nagy félre értés vagy mforce. :D
    Szerinted a hanglejátszásról kértem képet? fck logic..

    Szerző:  Zohan [ 2016.06.09. 19:09 ]
    Hozzászólás témája:  Re: Round End Sounds

    Szép munka, Gratulálok.

    Szerző:  demon [ 2016.06.09. 19:17 ]
    Hozzászólás témája:  Re: Round End Sounds

    Köszönöm. :)

    Képekre szerintem nincs szükség, egyszerűen egy chat üzenet jelenik meg a hang lejátszásakor, a zene címével.

    Elfelejtettem odaírni, hogy nincs határ, bármennyi hangot be lehet rakni, persze amennyit a precache limit enged.

    Szerző:  Dreaman [ 2016.06.10. 20:29 ]
    Hozzászólás témája:  Re: Round End Sounds

    Szia az a kérdésem hogy kiírja aszám címét de nem szólal meg a zene pedig .mp3 - ban vannak. Segítenél?
     ! Moderátori megjegyzés (mforce):
    nem itt hirdeted a szervered

    Szerző:  demon [ 2016.06.14. 14:42 ]
    Hozzászólás témája:  Re: Round End Sounds

    Valószínűleg a hangfájllal van a gond. Olvasd el ezt a témát: http://hlmod.hu/viewtopic.php?f=14&t=1646, ezek alapján készítsd el a hangokat.
    Kicsit jobb verzió:
    1. #include < amxmodx >
    2.  
    3. new const g_sPrefix[ ] = "RoundEndSounds";
    4.  
    5. enum _:eMusicInfos { sName[ 128 ], sSound[ 64 ] };
    6.  
    7. new Array: g_daSounds, g_iData[ eMusicInfos ];
    8. new g_iSoundsNum, g_iPrevSound = -1, bool: g_bEnabled[ 33 ];
    9.  
    10. public plugin_init( )
    11. {
    12.     register_plugin( "Round End Sounds", "1.0", "Demon" );
    13.    
    14.     if ( g_iSoundsNum > 1 )
    15.     {
    16.         register_event( "SendAudio", "PlayMusic", "a", "2&%!MRAD_ctwin" );
    17.         register_event( "SendAudio", "PlayMusic", "a", "2&%!MRAD_terwin" );
    18.        
    19.         register_clcmd( "say /korvegi", "Toggle" );
    20.        
    21.         set_task( 150.0, "Advertising", 98765, _, _, "b" );
    22.     }
    23. }
    24.  
    25. public PlayMusic( )
    26. {
    27.     static iRand;
    28.    
    29.     do iRand = random( g_iSoundsNum );
    30.     while ( iRand == g_iPrevSound );
    31.    
    32.     ArrayGetArray( g_daSounds, iRand, g_iData );
    33.    
    34.     ChatColor( 0, g_iData[ sSound ], "Zene:^3 %s", g_iData[ sName ] );
    35.        
    36.     g_iPrevSound = iRand;
    37. }
    38.  
    39. public plugin_precache( )
    40. {
    41.     new pFile  = fopen( "addons/amxmodx/configs/musiclist.ini", "rt" );
    42.    
    43.     g_daSounds = ArrayCreate( eMusicInfos );
    44.    
    45.     if ( pFile )
    46.     {
    47.         new sLine[ 200 ];
    48.        
    49.         while ( !feof( pFile ) )
    50.         {
    51.             fgets( pFile, sLine, charsmax( sLine ) );
    52.            
    53.             if ( sLine[0] == ';' || strlen( sLine ) < 5 ) continue;
    54.            
    55.             parse( sLine, g_iData[ sName ], charsmax( g_iData[ sName ] ), g_iData[ sSound ], charsmax( g_iData[ sSound ] ) );
    56.            
    57.             if ( ( contain( g_iData[ sSound ], ".mp3" ) == -1 ) && ( contain( g_iData[ sSound ], ".wav" ) == -1 ) ) continue;
    58.            
    59.             precache_sound( g_iData[ sSound ] );
    60.            
    61.             if( strlen( g_iData[ sName ] ) == 0 ) g_iData[ sName ] = "Ismeretlen";
    62.             format( g_iData[ sSound ], charsmax( g_iData[ sSound ] ), "%s sound/%s", ( contain( g_iData[ sSound ], ".mp3" ) != -1 ) ? "mp3 play" : "spk", g_iData[ sSound ] );
    63.            
    64.             ArrayPushArray( g_daSounds, g_iData );
    65.         }
    66.         fclose( pFile );
    67.     }
    68.    
    69.     g_iSoundsNum = ArraySize( g_daSounds );
    70.     log_amx( "Round End Sounds" );
    71.     log_amx( "%d loaded music.", g_iSoundsNum );
    72. }
    73.  
    74. public Advertising( ) { ChatColor( 0, "", "Körvégi zenék Ki/Be kapcsolásához:^3 /korvegi^1 ." ); }
    75.  
    76. public Toggle( iId ) { ChatColor( iId, "", "^3%skapcsoltad^1 a körvégi zenéket!", ( g_bEnabled[ iId ] ^= true ) ? "Be" : "Ki" ); }
    77.  
    78. public client_putinserver( iId ) { g_bEnabled[ iId ] = true; }
    79.  
    80. public plugin_end( ) { ArrayDestroy( g_daSounds ); }
    81.  
    82. stock ChatColor( const iId, const sMusic[ ], const sMessage[ ], any:... )
    83. {
    84.     static iPlrNum, iPlayers[ 32 ], sMsg[ 256 ], iIdMsg, bool: bPlay;
    85.    
    86.     vformat( sMsg, charsmax( sMsg ), sMessage, 4 );
    87.     format( sMsg, charsmax( sMsg ), "^4[%s]^1 %s", g_sPrefix, sMsg );
    88.  
    89.     if ( !iIdMsg ) iIdMsg = get_user_msgid( "SayText" );
    90.  
    91.     if ( iId )
    92.     {
    93.         iPlayers[ 0 ] = iId;
    94.         iPlrNum = 1;
    95.     }
    96.     else get_players( iPlayers, iPlrNum, "ch" );
    97.    
    98.     bPlay = strlen( sMusic ) > 0;
    99.  
    100.     for ( new i, iPId; i < iPlrNum; ++i )
    101.     {
    102.         iPId = iPlayers[ i ];
    103.        
    104.         if ( !is_user_connected( iPId ) ) continue;
    105.        
    106.         if ( bPlay )
    107.         {
    108.             if ( !g_bEnabled[ iPId ] ) continue;
    109.             client_cmd( iPId, "%s", sMusic );
    110.         }
    111.        
    112.         message_begin( MSG_ONE, iIdMsg, _, iPId );
    113.         write_byte( iPId );
    114.         write_string( sMsg );
    115.         message_end( );
    116.     }
    117. }

    Szerző:  DarkFly [ 2016.09.01. 16:22 ]
    Hozzászólás témája:  Re: Round End Sounds

    Nekem valamiért nem játsza le, a körvégi hangokatt.

    Szerző:  voga955 [ 2016.09.01. 16:28 ]
    Hozzászólás témája:  Re: Round End Sounds

    DarkFly írta:
    Nekem valamiért nem játsza le, a körvégi hangokatt.



    http://hlmod.hu/viewtopic.php?f=14&t=1646

    Audacityvel megcsinálod a fentebb lévő linken feltüntetett beállítások alapján a hangfájlt és 100% hogy működni fog ,ha nem akkor valami mást te rontottál el..

    Oldal: 1 / 2 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
    Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
    https://www.phpbb.com/