hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.25. 12:55



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 275 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 275 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 17 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: WeaponMenu
HozzászólásElküldve: 2016.07.02. 23:47 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2013.01.15. 19:04
Hozzászólások: 407
Megköszönt másnak: 17 alkalommal
Megköszönték neki: 176 alkalommal
Plugin Neve:
WeaponMenu
Plugint készitette:
Demon
Játék:
Counter-Strike
Kategória:
Játékmenet
Eredeti link:
Nincs megadva
Jóváhagyó:


WeaponMenu

Leírás:
A plugin egy nagyon egyszerű módon generál egy fegyvermenüt melyet minden játékos éledéskor megnyit az adott játékosnak, majd a fegyverek közül tud választani. Választás után automatikusan megkapja a választott fegyvert, hozzá egy deaglet és még pár dolgot (defuse kit, flash, füst, robbanó gránátot).

Parancsok:
/gun , /fegyver - A menü előhívása, ha a játékos még nem választott fegyvert.

Konfiguráció:
A plugin forráskódjában adhatjuk meg a menüben megjelenő fegyvereket, a g_iWeapons és a MaxWeapon konstansok változtatásával.
A g_iWeapons konstansban a fegyver ID-ket kell felsorolni.
A MaxWeapon konstansban meg kell adni a fegyverek számát.

Fegyver ID-k:
3 - scout
5 - autoshotgun
7 - mac10
8 - aug
12 - ump45
13 - sg550
14 - galil
15 - famas
18 - awp
19 - mp5
20 - m2
21 - m3
22 - m4a1
23 - tmp
24 - g3sg1
27 - sg552
28 - ak47
30 - p90

Példa:
Ha azt szeretnénk, hogy a menüben ak47, m4a1 és awp szerepeljen akkor a g_iWeapons konstans így fog kinézni: g_iWeapons[ MaxWeapon ] = { 28, 22, 18 }; .
Ebben az esetben 3 fegyvert adtunk meg, tehát a MaxWeapon értékét 3-ra állítjuk.


SMA
AMXX
*A fordítás a aghl.ru oldalon történik.


    A hozzászólást 3 alkalommal szerkesztették, utoljára demon 2016.07.03. 02:22-kor.

    Ők köszönték meg demon nek ezt a hozzászólást (összesen 2): kengurumancs (2016.07.03. 13:33) • KaszasKiller (2017.11.04. 10:51)
      Népszerűség: 4.55%


    Hozzászólás jelentése
    Vissza a tetejére
       
     Hozzászólás témája: Re: WeaponMenu
    HozzászólásElküldve: 2016.07.03. 01:01 
    Offline
    Őstag
    Avatar

    Csatlakozott: 2015.07.27. 22:56
    Hozzászólások: 1367
    Megköszönt másnak: 28 alkalommal
    Megköszönték neki: 351 alkalommal
    Ha töröltetnéd az említett entityket (ha léteznek az adott mapon) az nem lenne megoldás?


    Hozzászólás jelentése
    Vissza a tetejére
       
     Hozzászólás témája: Re: WeaponMenu
    HozzászólásElküldve: 2016.07.03. 02:25 
    Offline
    Jómunkásember
    Avatar

    Csatlakozott: 2013.01.15. 19:04
    Hozzászólások: 407
    Megköszönt másnak: 17 alkalommal
    Megköszönték neki: 176 alkalommal
    motomoto írta:
    Ez nagyon zseniállis ötlet gratulállok. :o :o :o :o

    Köszönöm, de nem volt valami nagy dolog. :)

    regener írta:
    Ha töröltetnéd az említett entityket (ha léteznek az adott mapon) az nem lenne megoldás?

    Beleírtam a törlést, frissítettem a plugint.


    Hozzászólás jelentése
    Vissza a tetejére
       
     Hozzászólás témája: Re: WeaponMenu
    HozzászólásElküldve: 2016.07.03. 11:14 
    Offline
    Újonc

    Csatlakozott: 2016.07.02. 15:06
    Hozzászólások: 1
    Nagyon szépmunka gratulállok.

    _________________
    Magyar Only Dust2 | magyaronlydust2.com


    Hozzászólás jelentése
    Vissza a tetejére
       
     Hozzászólás témája: Re: WeaponMenu
    HozzászólásElküldve: 2016.07.03. 11:25 
    Offline
    Tiszteletbeli
    Avatar

    Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
    Hozzászólások: 3014
    Megköszönt másnak: 96 alkalommal
    Megköszönték neki: 555 alkalommal
     ! Moderátori megjegyzés (mforce):
    Nem értem amíg nincs elfogadva minek szólongatunk hozzá feleslegesen + miért nem megköszönjük a gombbal azt kész?

    _________________
    GitHub - mforce


    Hozzászólás jelentése
    Vissza a tetejére
       
     Hozzászólás témája: Re: WeaponMenu
    HozzászólásElküldve: 2017.06.10. 19:08 
    Offline
    GFX-Designer
    Avatar

    Csatlakozott: 2015.03.12. 15:06
    Hozzászólások: 624
    Megköszönt másnak: 199 alkalommal
    Megköszönték neki: 78 alkalommal
    Nincs bele írva, hogy AWP-t mennyi játékostól lehet használni, és hogy maximum hányan használhatják egyszerre?

    _________________
    „Nem azért felejtünk el játszani, mert megöregszünk, hanem attól öregszünk meg, hogy elfelejtünk játszani.”

    -MAXHACKED Website-
    -HERViD Website-
    ► Spoiler mutatása


    Hozzászólás jelentése
    Vissza a tetejére
       
     Hozzászólás témája: Re: WeaponMenu
    HozzászólásElküldve: 2017.06.10. 20:31 
    Offline
    Félisten
    Avatar

    Csatlakozott: 2015.03.12. 18:30
    Hozzászólások: 975
    Megköszönt másnak: 67 alkalommal
    Megköszönték neki: 136 alkalommal
    1. #include < amxmodx >
    2. #include < engine >
    3. #include < fakemeta >
    4. #include < hamsandwich >
    5. #include < cstrike >
    6. #include < fun >
    7.  
    8. #pragma semicolon 1
    9.  
    10. #define MaxWeapon 11
    11. #define MaxAwp 3
    12. #define MinPlayer 4
    13.  
    14. new const g_sPrefix[ ] = "";
    15.  
    16. new const g_iWeapons[ MaxWeapon ] = { 22, 28, 18, 3, 8, 15, 14, 19, 5, 21, 20 };
    17. new const g_iMaxAmmo[ 31 ] = { 0, 52, 0, 90, 1, 32, 1, 100, 90, 1, 120, 100, 100, 90, 90, 90, 100, 120, 30, 120, 200, 32, 90, 120, 90, 2, 35, 90, 90, 0, 100 };
    18. new g_sWeapon[ MaxWeapon ][ 16 ], g_sWeaponFull[ MaxWeapon ][ 32 ], g_iWPCt, g_iWPTe;
    19.  
    20. new bool: g_bWeaponMenu[ 33 ], bool: g_bC4;
    21.  
    22. public plugin_init( )
    23. {
    24.     register_plugin( "WeaponMenu", "1.0", "Demon" );
    25.     register_cvar( "WeaponMenu", "By Demon", FCVAR_SERVER );
    26.    
    27.     register_dictionary( "WeaponMenu.txt" );
    28.    
    29.     new sWeapName[ 32 ], sLeft[ 16 ], sRight[ 16 ];
    30.    
    31.     for ( new i; i < MaxWeapon; ++i )
    32.     {
    33.         get_weaponname( g_iWeapons[ i ], sWeapName, 31 );
    34.         RegisterHam( Ham_Weapon_Reload, sWeapName, "Reload_Post", 1 );
    35.        
    36.         copy( g_sWeaponFull[ i ], 31, sWeapName );
    37.        
    38.         strtok( sWeapName, sRight, 15, sLeft, 15, '_' );
    39.                
    40.         strtoupper( sLeft );
    41.         copy( g_sWeapon[ i ], 15, sLeft );
    42.     }
    43.     RegisterHam( Ham_Weapon_Reload, "weapon_deagle", "Reload_Post", 1 );
    44.    
    45.     RegisterHam( Ham_Spawn, "player", "PlayerSpawn", 1 );
    46.    
    47.     register_event( "HLTV", "eNewRound", "a", "1=0", "2=0" );
    48.    
    49.     new iEntity = create_entity( "info_map_parameters" );
    50.     DispatchKeyValue( iEntity, "buying", "3" );
    51.     DispatchSpawn( iEntity );
    52.    
    53.     iEntity = create_entity( "player_weaponstrip" );
    54.     DispatchKeyValue( iEntity, "targetname", "stripper" );
    55.     DispatchSpawn( iEntity );
    56.    
    57.     iEntity = create_entity( "game_player_equip" );
    58.     DispatchKeyValue( iEntity, "weapon_knife"  , "1" );
    59.     DispatchKeyValue( iEntity, "targetname", "equipment" );
    60.     DispatchSpawn( iEntity );
    61.    
    62.     iEntity = create_entity( "multi_manager" );
    63.     DispatchKeyValue( iEntity, "equipment" , "0.3" );
    64.     DispatchKeyValue( iEntity, "stripper"  , "0.2" );
    65.     DispatchKeyValue( iEntity, "targetname", "game_playerspawn" );
    66.     DispatchKeyValue( iEntity, "spawnflags", "1" );
    67.     DispatchSpawn( iEntity );
    68.    
    69.     register_concmd( "say /gun", "cmdWeaponMenu" );
    70.     register_concmd( "say /fegyver", "cmdWeaponMenu" );
    71.     register_concmd( "say_team /gun", "cmdWeaponMenu" );
    72.     register_concmd( "say_team /fegyver", "cmdWeaponMenu" );
    73. }
    74.  
    75. public Reload_Post( iWeapon )
    76. {
    77.     static iId;
    78.     iId = get_pdata_cbase( iWeapon, 41, 4 );
    79.    
    80.     if ( !is_user_connected( iId ) ) return;
    81.    
    82.     if ( get_pdata_int( iWeapon, 54, 4 ) || get_pdata_int( iWeapon, 55, 4 ) )
    83.     {
    84.         new iWeapId = cs_get_weapon_id( iWeapon );
    85.        
    86.         cs_set_user_bpammo( iId, iWeapId, g_iMaxAmmo[ iWeapId ] );
    87.     }
    88. }
    89.  
    90. public PlayerSpawn( iId ) { set_task( 0.1, "CheckC4", iId ); }
    91.  
    92. public CheckC4( iId )
    93. {
    94.     if ( !g_bC4 )
    95.     {
    96.         if ( user_has_weapon( iId, CSW_C4 ) )
    97.         {
    98.             g_bC4 = true;
    99.             set_task( 0.4, "GiveC4", iId + 8888 );
    100.         }
    101.     }
    102.     set_task( 0.33, "WeaponMenu", iId );
    103. }
    104.  
    105. public GiveC4( iId ) { iId -= 8888; give_item( iId, "weapon_c4" ); cs_set_user_plant( iId, 1, 1 ); }
    106.  
    107. public WeaponMenu( iId )
    108. {
    109.     if ( !is_user_alive( iId )  ) return;
    110.    
    111.     g_bWeaponMenu[ iId ] = false;
    112.    
    113.     static sMenuItem[ 128 ];
    114.    
    115.     formatex( sMenuItem, 127, "%L", iId, "MENU_TITLE" );
    116.    
    117.     new iMenu = menu_create( sMenuItem, "WeaponMenuH" );
    118.    
    119.     for ( new i; i < MaxWeapon; ++i )
    120.     {
    121.         if ( g_iWeapons[ i ] != 18 ) formatex( sMenuItem, 127, "\r[\y%s\r]", g_sWeapon[ i ] );
    122.         else formatex( sMenuItem, 127, "\r[\y%s\r] \r[\dMAX: \y%d\r]", g_sWeapon[ i ], MaxAwp );
    123.        
    124.         menu_additem( iMenu, sMenuItem, _, 0 );
    125.     }
    126.    
    127.     menu_setprop( iMenu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL );
    128.     menu_display( iId, iMenu );
    129. }
    130.  
    131. public WeaponMenuH( iId, iMenu, iItem )
    132. {
    133.     if( iItem == MENU_EXIT || !is_user_alive( iId ) )
    134.     {
    135.         menu_destroy( iMenu );
    136.         return PLUGIN_HANDLED;
    137.     }
    138.    
    139.     new sMenuName[ 78 ], sInfo[ 8 ], iKey, iMenuNum;
    140.     menu_item_getinfo( iMenu, iItem, iKey, sInfo, charsmax( sInfo ), sMenuName, charsmax( sMenuName ), iMenuNum );
    141.    
    142.     new iWpn = g_iWeapons[ iItem ];
    143.    
    144.     if ( iWpn == 18 )
    145.     {
    146.         new iTeams[ CsTeams ];
    147.         GetPlayerCount( iTeams );
    148.        
    149.         if ( iTeams[ CS_TEAM_T ] < MinPlayer || iTeams[ CS_TEAM_CT ] < MinPlayer ) {
    150.            
    151.             ChatColor( iId, "%L", iId, "AWP_ALLOWFROM", MinPlayer, MinPlayer );
    152.             WeaponMenu( iId );
    153.            
    154.             return PLUGIN_HANDLED;
    155.         }
    156.        
    157.         new CsTeams: userTeam = cs_get_user_team( iId );
    158.         if( userTeam == CS_TEAM_CT )
    159.         {
    160.             if ( g_iWPCt > 0 ) --g_iWPCt;
    161.             else
    162.             {
    163.                 client_print( iId, print_center, "%L", iId, "AWP_TOOMANY" );
    164.                 WeaponMenu( iId );
    165.                
    166.                 return PLUGIN_HANDLED;
    167.             }
    168.         }
    169.         else if ( userTeam == CS_TEAM_T )
    170.         {
    171.             if ( g_iWPTe > 0 ) --g_iWPTe;
    172.             else
    173.             {
    174.                 client_print( iId, print_center, "%L", iId, "AWP_TOOMANY" );
    175.                 WeaponMenu( iId );
    176.                
    177.                 return PLUGIN_HANDLED;
    178.             }
    179.         }
    180.     }
    181.    
    182.     give_item( iId, g_sWeaponFull[ iItem ] );
    183.     give_item( iId, "weapon_deagle" );
    184.     give_item( iId, "weapon_flashbang" );
    185.     give_item( iId, "weapon_hegrenade" );
    186.     give_item( iId, "item_assaultsuit" );
    187.     give_item( iId, "item_thighpack" );
    188.    
    189.     cs_set_user_bpammo( iId, iWpn, g_iMaxAmmo[ iWpn ] );
    190.     cs_set_user_bpammo( iId, CSW_DEAGLE, g_iMaxAmmo[ CSW_DEAGLE ] );
    191.     cs_set_user_bpammo( iId, CSW_FLASHBANG, 2 );
    192.    
    193.     g_bWeaponMenu[ iId ] = true;
    194.    
    195.     ChatColor( iId,  "%L", iId, "CHOOSED", g_sWeapon[ iItem ] );
    196.        
    197.     menu_destroy( iMenu );
    198.     return PLUGIN_HANDLED;
    199. }
    200.  
    201. public eNewRound ( ) { g_iWPCt = g_iWPTe = MaxAwp; g_bC4 = false; }
    202. public cmdWeaponMenu( iId ) { if ( !g_bWeaponMenu[ iId ] ) WeaponMenu( iId ); }
    203.  
    204. public pfn_keyvalue( iEntity )
    205. {
    206.     new sClassName[ 20 ], sKeyName[ 16 ], sValue[ 20 ];
    207.  
    208.     copy_keyvalue( sClassName, charsmax( sClassName ), sKeyName, charsmax( sKeyName ), sValue, charsmax( sValue ) );
    209.  
    210.     if ( equal( sClassName, "info_map_parameters" ) || equal( sClassName, "func_buyzone" ) || equal( sClassName, "game_player_equip" ) || equal( sClassName, "player_weaponstrip" ) )
    211.     {
    212.         remove_entity( iEntity );
    213.         return PLUGIN_HANDLED;
    214.     }
    215.     else if ( equal( sClassName, "multi_manager" ) && equal( sKeyName, "targetname" ) && equal( sValue, "game_playerspawn" ) )
    216.     {
    217.         remove_entity( iEntity );
    218.         return PLUGIN_HANDLED;
    219.     }
    220.  
    221.     return PLUGIN_CONTINUE;
    222. }
    223.  
    224. stock GetPlayerCount( iTeamPlayers[ CsTeams ] )
    225. {
    226.     static iPlayers[ 32 ], iPlayerCount;
    227.    
    228.     get_players( iPlayers, iPlayerCount );
    229.    
    230.     for ( new i = 0 ; i < iPlayerCount ; ++i ) ++iTeamPlayers[ cs_get_user_team( iPlayers[ i ] ) ];
    231. }
    232.  
    233. stock ChatColor( iId, const sMessage[ ], any:... )
    234. {
    235.     static iPlrNum, iPlayers[ 32 ], sMsg[ 256 ], iIdMsg, iMsgLen = charsmax( sMsg );
    236.    
    237.     vformat( sMsg, iMsgLen, sMessage, 3 );
    238.     format( sMsg, iMsgLen, "!g[%s]!y %s", g_sPrefix, sMsg );
    239.    
    240.     replace_all( sMsg, iMsgLen, "!g", "^4" );
    241.     replace_all( sMsg, iMsgLen, "!y", "^1" );
    242.     replace_all( sMsg, iMsgLen, "!t", "^3" );
    243.  
    244.     if ( !iIdMsg ) iIdMsg = get_user_msgid( "SayText" );
    245.  
    246.     if ( iId )
    247.     {
    248.         iPlayers[ 0 ] = iId;
    249.         iPlrNum = 1;
    250.     }
    251.     else get_players( iPlayers, iPlrNum, "ch" );
    252.  
    253.     for ( new i, iPId; i < iPlrNum; ++i )
    254.     {
    255.         iPId = iPlayers[ i ];
    256.        
    257.         if ( !is_user_connected( iPId ) ) continue;
    258.        
    259.         message_begin( MSG_ONE, iIdMsg, _, iPId );
    260.         write_byte( iPId );
    261.         write_string( sMsg );
    262.         message_end( );
    263.     }
    264. }

    _________________
    Fórumi aktivitásom véget ért: 2017.09.07.
    Innentől esetleg steamen vagyok elérhető.


    Hozzászólás jelentése
    Vissza a tetejére
       
     Hozzászólás témája: Re: WeaponMenu
    HozzászólásElküldve: 2017.08.04. 17:28 
    Offline
    Beavatott
    Avatar

    Csatlakozott: 2017.07.16. 10:56
    Hozzászólások: 91
    Megköszönt másnak: 1 alkalommal
    Megköszönték neki: 4 alkalommal
    kengurumancs írta:
    1. #include < amxmodx >
    2. #include < engine >
    3. #include < fakemeta >
    4. #include < hamsandwich >
    5. #include < cstrike >
    6. #include < fun >
    7.  
    8. #pragma semicolon 1
    9.  
    10. #define MaxWeapon 11
    11. #define MaxAwp 3
    12. #define MinPlayer 4
    13.  
    14. new const g_sPrefix[ ] = "";
    15.  
    16. new const g_iWeapons[ MaxWeapon ] = { 22, 28, 18, 3, 8, 15, 14, 19, 5, 21, 20 };
    17. new const g_iMaxAmmo[ 31 ] = { 0, 52, 0, 90, 1, 32, 1, 100, 90, 1, 120, 100, 100, 90, 90, 90, 100, 120, 30, 120, 200, 32, 90, 120, 90, 2, 35, 90, 90, 0, 100 };
    18. new g_sWeapon[ MaxWeapon ][ 16 ], g_sWeaponFull[ MaxWeapon ][ 32 ], g_iWPCt, g_iWPTe;
    19.  
    20. new bool: g_bWeaponMenu[ 33 ], bool: g_bC4;
    21.  
    22. public plugin_init( )
    23. {
    24.     register_plugin( "WeaponMenu", "1.0", "Demon" );
    25.     register_cvar( "WeaponMenu", "By Demon", FCVAR_SERVER );
    26.    
    27.     register_dictionary( "WeaponMenu.txt" );
    28.    
    29.     new sWeapName[ 32 ], sLeft[ 16 ], sRight[ 16 ];
    30.    
    31.     for ( new i; i < MaxWeapon; ++i )
    32.     {
    33.         get_weaponname( g_iWeapons[ i ], sWeapName, 31 );
    34.         RegisterHam( Ham_Weapon_Reload, sWeapName, "Reload_Post", 1 );
    35.        
    36.         copy( g_sWeaponFull[ i ], 31, sWeapName );
    37.        
    38.         strtok( sWeapName, sRight, 15, sLeft, 15, '_' );
    39.                
    40.         strtoupper( sLeft );
    41.         copy( g_sWeapon[ i ], 15, sLeft );
    42.     }
    43.     RegisterHam( Ham_Weapon_Reload, "weapon_deagle", "Reload_Post", 1 );
    44.    
    45.     RegisterHam( Ham_Spawn, "player", "PlayerSpawn", 1 );
    46.    
    47.     register_event( "HLTV", "eNewRound", "a", "1=0", "2=0" );
    48.    
    49.     new iEntity = create_entity( "info_map_parameters" );
    50.     DispatchKeyValue( iEntity, "buying", "3" );
    51.     DispatchSpawn( iEntity );
    52.    
    53.     iEntity = create_entity( "player_weaponstrip" );
    54.     DispatchKeyValue( iEntity, "targetname", "stripper" );
    55.     DispatchSpawn( iEntity );
    56.    
    57.     iEntity = create_entity( "game_player_equip" );
    58.     DispatchKeyValue( iEntity, "weapon_knife"  , "1" );
    59.     DispatchKeyValue( iEntity, "targetname", "equipment" );
    60.     DispatchSpawn( iEntity );
    61.    
    62.     iEntity = create_entity( "multi_manager" );
    63.     DispatchKeyValue( iEntity, "equipment" , "0.3" );
    64.     DispatchKeyValue( iEntity, "stripper"  , "0.2" );
    65.     DispatchKeyValue( iEntity, "targetname", "game_playerspawn" );
    66.     DispatchKeyValue( iEntity, "spawnflags", "1" );
    67.     DispatchSpawn( iEntity );
    68.    
    69.     register_concmd( "say /gun", "cmdWeaponMenu" );
    70.     register_concmd( "say /fegyver", "cmdWeaponMenu" );
    71.     register_concmd( "say_team /gun", "cmdWeaponMenu" );
    72.     register_concmd( "say_team /fegyver", "cmdWeaponMenu" );
    73. }
    74.  
    75. public Reload_Post( iWeapon )
    76. {
    77.     static iId;
    78.     iId = get_pdata_cbase( iWeapon, 41, 4 );
    79.    
    80.     if ( !is_user_connected( iId ) ) return;
    81.    
    82.     if ( get_pdata_int( iWeapon, 54, 4 ) || get_pdata_int( iWeapon, 55, 4 ) )
    83.     {
    84.         new iWeapId = cs_get_weapon_id( iWeapon );
    85.        
    86.         cs_set_user_bpammo( iId, iWeapId, g_iMaxAmmo[ iWeapId ] );
    87.     }
    88. }
    89.  
    90. public PlayerSpawn( iId ) { set_task( 0.1, "CheckC4", iId ); }
    91.  
    92. public CheckC4( iId )
    93. {
    94.     if ( !g_bC4 )
    95.     {
    96.         if ( user_has_weapon( iId, CSW_C4 ) )
    97.         {
    98.             g_bC4 = true;
    99.             set_task( 0.4, "GiveC4", iId + 8888 );
    100.         }
    101.     }
    102.     set_task( 0.33, "WeaponMenu", iId );
    103. }
    104.  
    105. public GiveC4( iId ) { iId -= 8888; give_item( iId, "weapon_c4" ); cs_set_user_plant( iId, 1, 1 ); }
    106.  
    107. public WeaponMenu( iId )
    108. {
    109.     if ( !is_user_alive( iId )  ) return;
    110.    
    111.     g_bWeaponMenu[ iId ] = false;
    112.    
    113.     static sMenuItem[ 128 ];
    114.    
    115.     formatex( sMenuItem, 127, "%L", iId, "MENU_TITLE" );
    116.    
    117.     new iMenu = menu_create( sMenuItem, "WeaponMenuH" );
    118.    
    119.     for ( new i; i < MaxWeapon; ++i )
    120.     {
    121.         if ( g_iWeapons[ i ] != 18 ) formatex( sMenuItem, 127, "\r[\y%s\r]", g_sWeapon[ i ] );
    122.         else formatex( sMenuItem, 127, "\r[\y%s\r] \r[\dMAX: \y%d\r]", g_sWeapon[ i ], MaxAwp );
    123.        
    124.         menu_additem( iMenu, sMenuItem, _, 0 );
    125.     }
    126.    
    127.     menu_setprop( iMenu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL );
    128.     menu_display( iId, iMenu );
    129. }
    130.  
    131. public WeaponMenuH( iId, iMenu, iItem )
    132. {
    133.     if( iItem == MENU_EXIT || !is_user_alive( iId ) )
    134.     {
    135.         menu_destroy( iMenu );
    136.         return PLUGIN_HANDLED;
    137.     }
    138.    
    139.     new sMenuName[ 78 ], sInfo[ 8 ], iKey, iMenuNum;
    140.     menu_item_getinfo( iMenu, iItem, iKey, sInfo, charsmax( sInfo ), sMenuName, charsmax( sMenuName ), iMenuNum );
    141.    
    142.     new iWpn = g_iWeapons[ iItem ];
    143.    
    144.     if ( iWpn == 18 )
    145.     {
    146.         new iTeams[ CsTeams ];
    147.         GetPlayerCount( iTeams );
    148.        
    149.         if ( iTeams[ CS_TEAM_T ] < MinPlayer || iTeams[ CS_TEAM_CT ] < MinPlayer ) {
    150.            
    151.             ChatColor( iId, "%L", iId, "AWP_ALLOWFROM", MinPlayer, MinPlayer );
    152.             WeaponMenu( iId );
    153.            
    154.             return PLUGIN_HANDLED;
    155.         }
    156.        
    157.         new CsTeams: userTeam = cs_get_user_team( iId );
    158.         if( userTeam == CS_TEAM_CT )
    159.         {
    160.             if ( g_iWPCt > 0 ) --g_iWPCt;
    161.             else
    162.             {
    163.                 client_print( iId, print_center, "%L", iId, "AWP_TOOMANY" );
    164.                 WeaponMenu( iId );
    165.                
    166.                 return PLUGIN_HANDLED;
    167.             }
    168.         }
    169.         else if ( userTeam == CS_TEAM_T )
    170.         {
    171.             if ( g_iWPTe > 0 ) --g_iWPTe;
    172.             else
    173.             {
    174.                 client_print( iId, print_center, "%L", iId, "AWP_TOOMANY" );
    175.                 WeaponMenu( iId );
    176.                
    177.                 return PLUGIN_HANDLED;
    178.             }
    179.         }
    180.     }
    181.    
    182.     give_item( iId, g_sWeaponFull[ iItem ] );
    183.     give_item( iId, "weapon_deagle" );
    184.     give_item( iId, "weapon_flashbang" );
    185.     give_item( iId, "weapon_hegrenade" );
    186.     give_item( iId, "item_assaultsuit" );
    187.     give_item( iId, "item_thighpack" );
    188.    
    189.     cs_set_user_bpammo( iId, iWpn, g_iMaxAmmo[ iWpn ] );
    190.     cs_set_user_bpammo( iId, CSW_DEAGLE, g_iMaxAmmo[ CSW_DEAGLE ] );
    191.     cs_set_user_bpammo( iId, CSW_FLASHBANG, 2 );
    192.    
    193.     g_bWeaponMenu[ iId ] = true;
    194.    
    195.     ChatColor( iId,  "%L", iId, "CHOOSED", g_sWeapon[ iItem ] );
    196.        
    197.     menu_destroy( iMenu );
    198.     return PLUGIN_HANDLED;
    199. }
    200.  
    201. public eNewRound ( ) { g_iWPCt = g_iWPTe = MaxAwp; g_bC4 = false; }
    202. public cmdWeaponMenu( iId ) { if ( !g_bWeaponMenu[ iId ] ) WeaponMenu( iId ); }
    203.  
    204. public pfn_keyvalue( iEntity )
    205. {
    206.     new sClassName[ 20 ], sKeyName[ 16 ], sValue[ 20 ];
    207.  
    208.     copy_keyvalue( sClassName, charsmax( sClassName ), sKeyName, charsmax( sKeyName ), sValue, charsmax( sValue ) );
    209.  
    210.     if ( equal( sClassName, "info_map_parameters" ) || equal( sClassName, "func_buyzone" ) || equal( sClassName, "game_player_equip" ) || equal( sClassName, "player_weaponstrip" ) )
    211.     {
    212.         remove_entity( iEntity );
    213.         return PLUGIN_HANDLED;
    214.     }
    215.     else if ( equal( sClassName, "multi_manager" ) && equal( sKeyName, "targetname" ) && equal( sValue, "game_playerspawn" ) )
    216.     {
    217.         remove_entity( iEntity );
    218.         return PLUGIN_HANDLED;
    219.     }
    220.  
    221.     return PLUGIN_CONTINUE;
    222. }
    223.  
    224. stock GetPlayerCount( iTeamPlayers[ CsTeams ] )
    225. {
    226.     static iPlayers[ 32 ], iPlayerCount;
    227.    
    228.     get_players( iPlayers, iPlayerCount );
    229.    
    230.     for ( new i = 0 ; i < iPlayerCount ; ++i ) ++iTeamPlayers[ cs_get_user_team( iPlayers[ i ] ) ];
    231. }
    232.  
    233. stock ChatColor( iId, const sMessage[ ], any:... )
    234. {
    235.     static iPlrNum, iPlayers[ 32 ], sMsg[ 256 ], iIdMsg, iMsgLen = charsmax( sMsg );
    236.    
    237.     vformat( sMsg, iMsgLen, sMessage, 3 );
    238.     format( sMsg, iMsgLen, "!g[%s]!y %s", g_sPrefix, sMsg );
    239.    
    240.     replace_all( sMsg, iMsgLen, "!g", "^4" );
    241.     replace_all( sMsg, iMsgLen, "!y", "^1" );
    242.     replace_all( sMsg, iMsgLen, "!t", "^3" );
    243.  
    244.     if ( !iIdMsg ) iIdMsg = get_user_msgid( "SayText" );
    245.  
    246.     if ( iId )
    247.     {
    248.         iPlayers[ 0 ] = iId;
    249.         iPlrNum = 1;
    250.     }
    251.     else get_players( iPlayers, iPlrNum, "ch" );
    252.  
    253.     for ( new i, iPId; i < iPlrNum; ++i )
    254.     {
    255.         iPId = iPlayers[ i ];
    256.        
    257.         if ( !is_user_connected( iPId ) ) continue;
    258.        
    259.         message_begin( MSG_ONE, iIdMsg, _, iPId );
    260.         write_byte( iPId );
    261.         write_string( sMsg );
    262.         message_end( );
    263.     }
    264. }

    Szia, kengu nekem valamiért így írja.


    Csatolmányok:
    Névtelen.png
    Névtelen.png [ 13.92 KiB | Megtekintve 3719 alkalommal ]

    _________________
    Kép
    Hozzászólás jelentése
    Vissza a tetejére
       
     Hozzászólás témája: Re: WeaponMenu
    HozzászólásElküldve: 2017.08.04. 20:44 
    Offline
    Őskövület
    Avatar

    Csatlakozott: 2012.03.22. 18:22
    Hozzászólások: 2978
    Megköszönt másnak: 115 alkalommal
    Megköszönték neki: 368 alkalommal
    Hiányzik a lang file

    _________________
    Blasenkampfwagen

    https://discord.gg/uBYnNnZP
    GTA:PURSUIT MTA


    Hozzászólás jelentése
    Vissza a tetejére
       
     Hozzászólás témája: Re: WeaponMenu
    HozzászólásElküldve: 2017.08.04. 21:21 
    Offline
    Beavatott
    Avatar

    Csatlakozott: 2017.07.16. 10:56
    Hozzászólások: 91
    Megköszönt másnak: 1 alkalommal
    Megköszönték neki: 4 alkalommal
    ultraibolya írta:
    Hiányzik a lang file

    Kengu elfelejtette kirakni?

    _________________
    Kép


    Hozzászólás jelentése
    Vissza a tetejére
       
    Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
    Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 17 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő


    Ki van itt

    Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 13 vendég


    Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
    Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
    Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
    Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
    Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

    Keresés:
    Ugrás:  
    Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
    Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
    Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole