hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.24. 03:03



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 140 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 140 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 16 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Fegyveres Láda (Fegyvermenü)
HozzászólásElküldve: 2016.08.07. 23:44 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2015.10.04. 22:42
Hozzászólások: 164
Megköszönt másnak: 9 alkalommal
Megköszönték neki: 6 alkalommal
de amúgy fasza kis plugin GRAT

_________________
Konfigost keresek aki ha bozonyít megkapja a jogot hogy az összes pbt szervert konfigolja irányitja


Kép
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyveres Láda (Fegyvermenü)
HozzászólásElküldve: 2016.08.08. 13:39 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.11.16. 12:37
Hozzászólások: 686
Megköszönt másnak: 32 alkalommal
Megköszönték neki: 131 alkalommal
Frissített verzió
  1. /* Plugin generated by AMXX-Studio */
  2.  
  3. #include <amxmodx>
  4. #include <cstrike>
  5. #include <fun>
  6. #include <fakemeta>
  7. #include <fakemeta_util>
  8. #include <colorchat>
  9. #include <engine>
  10. #include <dhudmessage>
  11. #include <hamsandwich>
  12.  
  13. #define PLUGIN "Weapon Case 1.2"
  14. #define VERSION "1.2"
  15. #define AUTHOR "6almasok"
  16.  
  17. #define AWPNUMBER 2
  18.  
  19. new bool:choosedGun[33][2], cVars[7], tUseWP, ctUseWP, bEnt = -1, doNotShowHud, leftSec
  20.  
  21. new const case_model[] = "models/weap_case/case.mdl"
  22. new const case_sound[] = "weap_case/case_spawn.wav"
  23. new const prefix[] = "[Weapon Case]"
  24.  
  25. //CS-WeaponID, BPAMMO
  26. new const WeaponCSW[][] = {
  27.     {CSW_AK47, 90},
  28.     {CSW_M4A1, 90},
  29.     {CSW_AWP, 30},
  30.     {CSW_FAMAS, 90},
  31.     {CSW_GALIL, 90},
  32.     {CSW_AUG, 90},
  33.     {CSW_SG552, 90},
  34.     {CSW_SCOUT, 90},
  35.     {CSW_M249, 200},
  36.     {CSW_M3, 32},
  37.     {CSW_XM1014, 32},
  38.     {CSW_TMP, 120},
  39.     {CSW_MAC10, 100},
  40.     {CSW_MP5NAVY, 120},
  41.     {CSW_UMP45, 100},
  42.     {CSW_P90, 100}
  43. }
  44. new const PistolCSW[][] = {
  45.     {CSW_GLOCK18, 120},
  46.     {CSW_USP, 100},
  47.     {CSW_P228, 52},
  48.     {CSW_DEAGLE, 35},
  49.     {CSW_FIVESEVEN, 100},
  50.     {CSW_ELITE, 120}
  51. }
  52.  
  53. //Menu Name, WeaponID
  54. new const Weapons[][][] = {
  55.     {"Ak-47", "weapon_ak47"},
  56.     {"M4A1", "weapon_m4a1"},
  57.     {"AWP Magnum", "weapon_awp"}, //position in "AWPNUMBER" (current 2)
  58.     {"Famas", "weapon_famas"},
  59.     {"Galil-AR", "weapon_galil"},
  60.     {"AUG Bullpup","weapon_aug" },
  61.     {"SG552", "weapon_sg552"},
  62.     {"SCHMIDT Scout", "weapon_scout"},
  63.     {"M249", "weapon_m249"},
  64.     {"Shutgun", "weapon_m3"},
  65.     {"Auto-Shotgun", "weapon_xm1014"},
  66.     {"TMP", "weapon_tmp"},
  67.     {"MAC-10", "weapon_mac10"},
  68.     {"KM MP5-Navy", "weapon_mp5navy"},
  69.     {"KM UMP45", "weapon_ump45"},
  70.     {"P90-ES", "weapon_p90"}
  71. }
  72. new const Pistols[][][] = {
  73.     {"Glock 18", "weapon_glock18"},
  74.     {"HK USP", "weapon_usp"},
  75.     {"P228", "weapon_p228"},
  76.     {"Desert Eagle", "weapon_deagle"},
  77.     {"Five-Seven", "weapon_fiveseven"},
  78.     {"Dual Elites", "weapon_elite"}
  79. }
  80.  
  81. public plugin_init() {
  82.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  83.    
  84.     RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fw_player_spawn_post", 1)
  85.    
  86.     register_touch("weap_case" ,"player" ,"caseTouched")
  87.    
  88.     register_logevent("round_end", 2, "1=Round_End")
  89.     register_logevent("round_start", 2, "1=Round_Start")
  90.     register_event("Money", "setUserMoney", "b")
  91.    
  92.     cVars[0] = register_cvar("weapc_killentitysec", "30")
  93.     cVars[1] = register_cvar("weapc_needplaytowp", "3")
  94.     cVars[2] = register_cvar("weapc_allsniper", "3")
  95.     cVars[3] = register_cvar("weapc_gotflash", "2")
  96.     cVars[4] = register_cvar("weapc_gotheg", "1")
  97.     cVars[5] = register_cvar("weapc_gotsmoke", "1")
  98.     cVars[6] = register_cvar("weapc_usepistolmenu", "1")
  99.    
  100.     while((bEnt = find_ent_by_class(bEnt, "func_buyzone"))) entity_set_int(bEnt, EV_INT_team, 3);
  101. }
  102. public blockZone(id) return PLUGIN_HANDLED;
  103. public setUserMoney(id) {
  104.     if(is_user_connected(id)) {
  105.         set_pdata_int(id, 115, 0)
  106.         message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("Money"), _, id)
  107.         write_long(0)
  108.         write_byte(1)
  109.         message_end()  
  110.     }
  111. }
  112. public fw_player_spawn_post(id) {
  113.     choosedGun[id][0] = false
  114.     choosedGun[id][1] = false
  115. }
  116. public caseTouched(ent, id) {
  117.     open_WeapMENU(id)
  118.     fm_strip_user_gun(id, 16, "weapon_usp")
  119.     fm_strip_user_gun(id, 17, "weapon_glock18")
  120. }
  121. public plugin_precache() {
  122.     precache_model(case_model)
  123.     precache_sound(case_sound)
  124. }
  125. public round_end() {
  126.     static id
  127.     doNotShowHud = 1
  128.     tUseWP = 0
  129.     ctUseWP = 0
  130.    
  131.     for(id = 1; id <= get_playersnum(); id++) if(is_user_connected(id)) strip_user_weapons(id)
  132.     killEntity()
  133. }
  134. public round_start() {
  135.     CaseLoad()
  136.     timeZone()
  137.    
  138.     doNotShowHud = 0
  139.    
  140.     client_cmd(0, "spk %s", case_sound)
  141. }
  142. public timeZone() {
  143.     leftSec++
  144.  
  145.     if(leftSec < 30) set_task(1.0, "timeZone")
  146.     else killEntity()
  147.    
  148.     set_dhudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.16, 0, 6.0, 1.0)
  149.     show_dhudmessage(0, "A fegyveres lada megjelent!^nMeg %i mp-ig tudtok vasarolni azutan eltunik.", get_pcvar_num(cVars[0])-leftSec)
  150. }
  151. public killEntity() {
  152.     new fm_Null = FM_NULLENT
  153.     while((fm_Null = fm_find_ent_by_class(fm_Null, "weap_case"))) engfunc(EngFunc_RemoveEntity, fm_Null);
  154.    
  155.     if(doNotShowHud == 0){
  156.         set_dhudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.16, 2, 6.0, 5.0)
  157.         show_dhudmessage(0, "Letelt a fegyver vasarlasi ido!")
  158.     }
  159.     remove_task(0)
  160.     leftSec = 0
  161.     show_menu(0, 0, "^n", 1)
  162. }
  163. public CaseLoad() {
  164.     new Float:pOrigin[3], Float:sOrigin[3]
  165.  
  166.     sOrigin[0] = -650.0
  167.     sOrigin[1] = -771.0
  168.     sOrigin[2] = 164.0
  169.    
  170.     pOrigin[0] = 325.0
  171.     pOrigin[1] = 2305.0
  172.     pOrigin[2] = -91.0
  173.  
  174.     new pEnt = create_entity("info_target")
  175.     new sEnt = create_entity("info_target")
  176.    
  177.     //First Entity
  178.     set_pev(pEnt, pev_classname, "weap_case")
  179.     engfunc(EngFunc_SetModel, pEnt, case_model)
  180.     set_pev(pEnt,pev_solid, SOLID_BBOX)
  181.     set_pev(pEnt, pev_movetype, MOVETYPE_TOSS)
  182.     engfunc(EngFunc_SetOrigin, pEnt, pOrigin)
  183.     engfunc(EngFunc_SetSize, pEnt, Float:{-10.0,-10.0,0.0}, Float:{10.0,10.0,25.0})
  184.     engfunc(EngFunc_DropToFloor, pEnt)
  185.    
  186.     //Second Entity
  187.     set_pev(sEnt, pev_classname, "weap_case")
  188.     engfunc(EngFunc_SetModel, sEnt, case_model)
  189.     set_pev(sEnt,pev_solid, SOLID_BBOX)
  190.     set_pev(sEnt, pev_movetype, MOVETYPE_TOSS)
  191.     engfunc(EngFunc_SetOrigin, sEnt, sOrigin)
  192.     engfunc(EngFunc_SetSize, sEnt, Float:{-10.0,-10.0,0.0}, Float:{10.0,10.0,25.0})
  193.     engfunc(EngFunc_DropToFloor, sEnt)
  194. }
  195. public open_WeapMENU(id) {
  196.     if(choosedGun[id][0] && choosedGun[id][1]) return PLUGIN_HANDLED
  197.     if(choosedGun[id][0] && !choosedGun[id][1]) {
  198.         open_PistolMENU(id)
  199.         return PLUGIN_HANDLED
  200.     }
  201.    
  202.     new szMenu[121]
  203.     formatex(szMenu, charsmax(szMenu), "\r%s \yValassz Fegyvert", prefix)
  204.     new menu = menu_create(szMenu, "choose_Gun");
  205.  
  206.     for(new i; i < sizeof(Weapons); i++){
  207.         formatex(szMenu, charsmax(szMenu), "%s%s", Weapons[i][0], get_pcvar_num(cVars[6]) ? "" : " \yCsomag")
  208.         menu_additem(menu, szMenu, "", 0)
  209.     }
  210.    
  211.     menu_display(id, menu, 0)
  212.     return PLUGIN_CONTINUE
  213. }
  214. public choose_Gun(id, menu, item) {
  215.     if(item == MENU_EXIT)
  216.     {
  217.         menu_destroy(menu);
  218.         return PLUGIN_HANDLED;
  219.     }
  220.    
  221.     if(item == AWPNUMBER)
  222.     {
  223.         new iPlayers[32], iNumCT , iNumT
  224.         get_players(iPlayers, iNumCT, "e", "CT" );
  225.         get_players(iPlayers, iNumT, "e", "TERRORIST");
  226.        
  227.         if(iNumCT < get_pcvar_num(cVars[1]) || iNumT < get_pcvar_num(cVars[1])) {
  228.             ColorChat(id, GREEN, "^4%s ^1Legalabb ^3%iv%i ^1kell legyen az AWP hasznalatahoz!", prefix, get_pcvar_num(cVars[1]), get_pcvar_num(cVars[1]));
  229.             return PLUGIN_HANDLED;
  230.         }
  231.        
  232.         if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT) {
  233.             if(ctUseWP < get_pcvar_num(cVars[2])) ctUseWP++
  234.             else
  235.             {
  236.                 ColorChat(id, GREEN, "^4%s ^1Csapatodba max csak ^3%i ^1hasznalhat AWP-t!", prefix, get_pcvar_num(cVars[2]))
  237.                 return PLUGIN_HANDLED;
  238.             }
  239.         }
  240.         else if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T) {
  241.             if(tUseWP < get_pcvar_num(cVars[2])) tUseWP++
  242.             else
  243.             {
  244.                 ColorChat(id, GREEN, "^4%s ^1Csapatodba max csak ^3%i ^1hasznalhat AWP-t!", prefix, get_pcvar_num(cVars[2]))
  245.                 return PLUGIN_HANDLED;
  246.             }
  247.         }
  248.     }
  249.    
  250.     give_item(id, Weapons[item][1]);
  251.     cs_set_user_bpammo(id, WeaponCSW[item][0], WeaponCSW[item][1])
  252.     ColorChat(id, GREEN, "^4%s ^3%s%s ^1sikeresen kivalasztva.", prefix, Weapons[item][0], get_pcvar_num(cVars[2]) ? "" : " Csomag")
  253.     choosedGun[id][0] = true
  254.    
  255.     if(!get_pcvar_num(cVars[6])) {
  256.         give_item(id, "weapon_deagle")
  257.         cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35)
  258.         addEquipMents(id)
  259.     }
  260.     else open_PistolMENU(id)
  261.    
  262.     menu_destroy(menu);
  263.     return PLUGIN_HANDLED;
  264. }
  265. public open_PistolMENU(id) {
  266.     new szMenu[121]
  267.     formatex(szMenu, charsmax(szMenu), "\r%s \yValassz Pisztolyt", prefix)
  268.     new menu = menu_create(szMenu, "choose_Pistol");
  269.  
  270.     for(new i=0; i < sizeof(Pistols); i++) {
  271.         formatex(szMenu, charsmax(szMenu), "%s", Pistols[i][0])
  272.         menu_additem(menu, szMenu, "", 0)
  273.     }
  274.    
  275.     menu_display(id, menu, 0)
  276. }
  277. public choose_Pistol(id, menu, item) {
  278.     if(item == MENU_EXIT)
  279.     {
  280.         menu_destroy(menu);
  281.         return PLUGIN_HANDLED;
  282.     }
  283.  
  284.     give_item(id, Pistols[item][1]);
  285.     cs_set_user_bpammo(id, PistolCSW[item][0], PistolCSW[item][1])
  286.     ColorChat(id, GREEN, "^4%s ^3%s ^1pistoly sikeresen kivalasztva.", prefix, Pistols[item][0])
  287.     addEquipMents(id)
  288.  
  289.     menu_destroy(menu);
  290.     return PLUGIN_HANDLED;
  291. }
  292. public addEquipMents(id) {
  293.     if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT) give_item(id, "item_thighpack")
  294.        
  295.     give_item(id, "item_assaultsuit")
  296.     give_item(id, "weapon_knife")
  297.        
  298.     if(get_pcvar_num(cVars[3])) {
  299.         give_item(id, "weapon_flashbang")
  300.         cs_set_user_bpammo(id, CSW_FLASHBANG, get_pcvar_num(cVars[3]))
  301.     }
  302.     if(get_pcvar_num(cVars[4])) {
  303.         give_item(id, "weapon_hegrenade")
  304.         cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, get_pcvar_num(cVars[4]))
  305.     }
  306.     if(get_pcvar_num(cVars[5])) {
  307.         give_item(id, "weapon_smokegrenade")
  308.         cs_set_user_bpammo(id, CSW_SMOKEGRENADE, get_pcvar_num(cVars[5]))
  309.     }
  310.     choosedGun[id][1] = true
  311. }

_________________
Kép
"I wouldn't hold my breath if I was you
Cause I'll forget but I'll never forgive you
Don't you know, don't you know?
True friends stab you in the front."


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyveres Láda (Fegyvermenü)
HozzászólásElküldve: 2016.09.19. 14:18 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott: 2011.06.01. 21:11
Hozzászólások: 7962
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 535 alkalommal
Készítő kérésére a forráskód frissítve.

_________________
http://www.easyrankup.eu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyveres Láda (Fegyvermenü)
HozzászólásElküldve: 2016.10.23. 01:06 
Offline
Újonc

Csatlakozott: 2016.02.15. 22:21
Hozzászólások: 1
Nagyon szép Munka . Tetszik
De azt hogy tudnám átírni hogy mindenképp vegye el kör végén a fegyot ?
mert aki nem halt meg annak nála marad és ha kövi körbe mást választok mind2 megmarad :(


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyveres Láda (Fegyvermenü)
HozzászólásElküldve: 2017.01.28. 13:23 
Offline
Újonc

Csatlakozott: 2015.06.10. 21:30
Hozzászólások: 13
Nagyon szép Munka . Tetszik
De azt hogy tudnám átírni hogy mindenképp vegye el kör végén a fegyot ?
mert aki nem halt meg annak nála marad és ha kövi körbe mást választok mind2 megmarad

ez jó kérdés nekem is ilyen problémám van!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyveres Láda (Fegyvermenü)
HozzászólásElküldve: 2017.01.28. 14:58 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.11.16. 12:37
Hozzászólások: 686
Megköszönt másnak: 32 alkalommal
Megköszönték neki: 131 alkalommal
  1. public round_end() {
  2.     doNotShowHud = 1
  3.     tUseWP = 0
  4.     ctUseWP = 0
  5.  
  6.     for(new id = 1; id <= get_maxplayers(); id++) if(is_user_alive(id)) strip_user_weapons(id)
  7.     killEntity()
  8. }

_________________
Kép
"I wouldn't hold my breath if I was you
Cause I'll forget but I'll never forgive you
Don't you know, don't you know?
True friends stab you in the front."


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 16 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 5 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole