hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.23. 10:09



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 275 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 275 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Deathmatch fegyverkör
HozzászólásElküldve: 2016.07.10. 20:45 
Offline
Nagyúr

Csatlakozott: 2016.03.03. 17:37
Hozzászólások: 530
Megköszönt másnak: 4 alkalommal
Megköszönték neki: 65 alkalommal
Sziasztok.
Egyszer már megírtam a plugint saját célra, viszont most újra megírtam publikálásra.

Nem olyan ördöngős plugin ez. :)

Leírás:

Minden kör elején random fegyvert kapsz, mint DM-ben.
Véletlenszerű nagy(primary) fegyvert, és kis(secondary) fegyvert.

u.i: A pénzt is nulláza tehát nem kell vásárlási zónát blokkolni. :)

Nagyfegyverek (primary)

    M4A1
    AK47
    AWP
    AUG
    FAMAS
    M3
    XM1014
    P90
    MP5NAVY
    SG550
    SG552

Kisfegyverek (secondary)

    USP
    DEAGLE
    GLOCK18
    FIVESEVEN
    ELITE
    P228

Telepítés:

Lefordítod a(z) .sma-t --> .amxx-re, majd a(z) .amxx-et beteszed, a(z) addons/amxmodx/plugins mappába, majd beleírod a plugin nevét .amxx végződéssel, az addons/amxmodx/configs/plugins.ini-be.


Ha valami nem értheő, nyugodtan h.sz-be írjátok le, ha esetleg helyesírási hibát vesztek észre, aztis nyugodtan jelezzétek. Köszönöm! :)

_________________
DeteCT0R írta:
Van egy kis baj a pluginnal :DEs orulnek ha a kockak megneznek egy csepet:D

Kép


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára PikHácsúú# 2016.07.10. 20:49-kor.

Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Deathmatch fegyverkör
HozzászólásElküldve: 2016.07.10. 21:48 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.11. 20:11
Hozzászólások: 915
Megköszönt másnak: 52 alkalommal
Megköszönték neki: 317 alkalommal
Nem tudom mitől különbözik az alap DM módtól..

_________________
viewtopic.php?f=101&t=25611#p184899
viewtopic.php?f=114&t=29544&p=209471#p209431


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Deathmatch fegyverkör
HozzászólásElküldve: 2016.07.11. 19:28 
Offline
Nagyúr

Csatlakozott: 2016.03.03. 17:37
Hozzászólások: 530
Megköszönt másnak: 4 alkalommal
Megköszönték neki: 65 alkalommal
Ez nem DM mód. :D. Nemtudom hogyvan DM módban, de ha jól tudom fegyvermenü van.
M1, CS:GO miatt csináltam, arról jött az ötlet 1.6-ra. De mégha a DM módban benne is van, lehet valaki D2-re akarja, vagy FUN-ra, és erre pont jó, mivel nem tartalmaz semmi pluszt, csak magát a sorsolást.

(Félre ne értsétek a sorsolás alatt random fegyver adásra gondoltam.)

_________________
DeteCT0R írta:
Van egy kis baj a pluginnal :DEs orulnek ha a kockak megneznek egy csepet:D

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Deathmatch fegyverkör
HozzászólásElküldve: 2016.07.19. 10:52 
Offline
Nagyúr

Csatlakozott: 2016.03.03. 17:37
Hozzászólások: 530
Megköszönt másnak: 4 alkalommal
Megköszönték neki: 65 alkalommal
Bocsánat a dupla h.sz-ért.
Megkérek egy moderátort, agy admint, hogy frissitse az sma-t bekerült 2 új nagyfegyver.

M249
Scout

SMA:
  1. /* Plugin generated by AMXX-Studio */
  2.  
  3. #include <amxmodx>
  4. #include <hamsandwich>
  5. #include <cstrike>
  6. #include <fun>
  7.  
  8. #define PLUGIN "DeathMatch körfegyver"
  9. #define VERSION "V1.0"
  10. #define AUTHOR "PikHácsúú#"
  11.  
  12. #define PREFIX "[www.hlmod.hu] | Elkezdodott a kor"
  13.  
  14.  
  15. public plugin_init() {
  16.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  17.     RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "up", 1)
  18. }
  19. public up(id)
  20. {
  21.     strip_user_weapons(id)
  22.     give_item(id, "weapon_knife")
  23.     cs_set_user_money(id, 0)
  24.     switch(random_num(0,12)){
  25.         case 0:{
  26.             give_item(id, "weapon_m4a1")
  27.             cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 90)
  28.             kispisztoly(id)
  29.             client_print(id, print_center, "%s", PREFIX)
  30.         }
  31.         case 1:{
  32.             give_item(id, "weapon_ak47")
  33.             cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 90)
  34.             kispisztoly(id)
  35.             client_print(id, print_center, "%s", PREFIX)
  36.            
  37.         }
  38.         case 2:{
  39.             give_item(id, "weapon_awp")
  40.             cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, 30)
  41.             kispisztoly(id)
  42.             client_print(id, print_center, "%s", PREFIX)
  43.         }
  44.         case 3:{
  45.             give_item(id, "weapon_aug")
  46.             cs_set_user_bpammo(id, CSW_AUG, 90)
  47.             kispisztoly(id)
  48.             client_print(id, print_center, "%s", PREFIX)
  49.         }
  50.         case 4:{
  51.             give_item(id, "weapon_famas")
  52.             cs_set_user_bpammo(id, CSW_FAMAS, 90)
  53.             kispisztoly(id)
  54.             client_print(id, print_center, "%s", PREFIX)
  55.         }
  56.         case 5:{
  57.             give_item(id, "weapon_mp5navy")
  58.             cs_set_user_bpammo(id, CSW_MP5NAVY, 90)
  59.             kispisztoly(id)
  60.             client_print(id, print_center, "%s", PREFIX)
  61.         }
  62.         case 6:{
  63.             give_item(id, "weapon_m3")
  64.             cs_set_user_bpammo(id, CSW_M3, 30)
  65.             kispisztoly(id)
  66.             client_print(id, print_center, "%s", PREFIX)
  67.         }
  68.         case 7:{
  69.             give_item(id, "weapon_xm1014")
  70.             cs_set_user_bpammo(id, CSW_XM1014, 30)
  71.             kispisztoly(id)
  72.             client_print(id, print_center, "%s", PREFIX)
  73.         }
  74.         case 8:{
  75.             give_item(id, "weapon_p90")
  76.             cs_set_user_bpammo(id, CSW_P90, 90)
  77.             kispisztoly(id)
  78.             client_print(id, print_center, "%s", PREFIX)
  79.         }
  80.         case 9:{
  81.             give_item(id, "weapon_sg550")
  82.             cs_set_user_bpammo(id, CSW_SG550, 60)
  83.             kispisztoly(id)
  84.             client_print(id, print_center, "%s", PREFIX)
  85.         }
  86.         case 10:{
  87.             give_item(id, "weapon_sg552")
  88.             cs_set_user_bpammo(id, CSW_SG552, 60)
  89.             kispisztoly(id)
  90.             client_print(id, print_center, "%s", PREFIX)
  91.         }
  92.         case 11:{
  93.             give_item(id, "weapon_scout")
  94.             cs_set_user_bpammo(id, CSW_SCOUT, 60)
  95.             kispisztoly(id)
  96.             client_print(id, print_center, "%s", PREFIX)
  97.         }
  98.         case 12:{
  99.             give_item(id, "weapon_m249")
  100.             cs_set_user_bpammo(id, CSW_M249, 200)
  101.             kispisztoly(id)
  102.             client_print(id, print_center, "%s", PREFIX)
  103.         }
  104.     }
  105. }
  106. public kispisztoly(id)
  107. {
  108.     switch(random_num(0,5)){
  109.         case 0:{
  110.             give_item(id, "weapon_usp")
  111.             cs_set_user_bpammo(id, CSW_USP, 60)
  112.             client_print(id, print_center, "%s", PREFIX)
  113.         }
  114.         case 1:{
  115.             give_item(id, "weapon_deagle")
  116.             cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 60)
  117.             client_print(id, print_center, "%s", PREFIX)
  118.         }
  119.         case 2:{
  120.             give_item(id, "weapon_glock18")
  121.             cs_set_user_bpammo(id, CSW_GLOCK18, 60)
  122.             client_print(id, print_center, "%s", PREFIX)
  123.         }
  124.         case 3:{
  125.             give_item(id, "weapon_fiveseven")
  126.             cs_set_user_bpammo(id, CSW_FIVESEVEN, 60)
  127.             client_print(id, print_center, "%s", PREFIX)
  128.         }
  129.         case 4:{
  130.             give_item(id, "weapon_p228")
  131.             cs_set_user_bpammo(id, CSW_P228, 60)
  132.             client_print(id, print_center, "%s", PREFIX)
  133.         }
  134.         case 5:{
  135.             give_item(id, "weapon_elite")
  136.             cs_set_user_bpammo(id, CSW_ELITE, 60)
  137.             client_print(id, print_center, "%s", PREFIX)
  138.         }
  139.     }
  140. }

Welcome to the AMX Mod X 1.76-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

Header size: 592 bytes
Code size: 4496 bytes
Data size: 4140 bytes
Stack/heap size: 16384 bytes; estimated max. usage=42 cells (168 bytes)
Total requirements: 25612 bytes
Done.

_________________
DeteCT0R írta:
Van egy kis baj a pluginnal :DEs orulnek ha a kockak megneznek egy csepet:D

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Deathmatch fegyverkör
HozzászólásElküldve: 2016.07.19. 16:07 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.11.16. 12:37
Hozzászólások: 686
Megköszönt másnak: 32 alkalommal
Megköszönték neki: 131 alkalommal
A client_print-et és "kispisztoly(id)"-t nem kell minden case-be beleírni elég ha a switchen kívül van (+ x2 írja ki mivel kettő public):

  1. /* Plugin generated by AMXX-Studio */
  2.  
  3. #include <amxmodx>
  4. #include <hamsandwich>
  5. #include <cstrike>
  6. #include <fun>
  7.  
  8. #define PLUGIN "DeathMatch körfegyver"
  9. #define VERSION "V1.0"
  10. #define AUTHOR "PikHácsúú#"
  11.  
  12. #define PREFIX "[www.hlmod.hu] | Elkezdodott a kor"
  13.  
  14. public plugin_init() {
  15.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  16.     RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "up", 1)
  17. }
  18. public up(id) {
  19.     strip_user_weapons(id)
  20.     give_item(id, "weapon_knife")
  21.     cs_set_user_money(id, 0)
  22.     switch(random_num(0,12)){
  23.         case 0:{
  24.             give_item(id, "weapon_m4a1")
  25.             cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 90)
  26.         }
  27.         case 1:{
  28.             give_item(id, "weapon_ak47")
  29.             cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 90)
  30.         }
  31.         case 2:{
  32.             give_item(id, "weapon_awp")
  33.             cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, 30)
  34.         }
  35.         case 3:{
  36.             give_item(id, "weapon_aug")
  37.             cs_set_user_bpammo(id, CSW_AUG, 90)
  38.         }
  39.         case 4:{
  40.             give_item(id, "weapon_famas")
  41.             cs_set_user_bpammo(id, CSW_FAMAS, 90)
  42.         }
  43.         case 5:{
  44.             give_item(id, "weapon_mp5navy")
  45.             cs_set_user_bpammo(id, CSW_MP5NAVY, 90)
  46.         }
  47.         case 6:{
  48.             give_item(id, "weapon_m3")
  49.             cs_set_user_bpammo(id, CSW_M3, 30)
  50.         }
  51.         case 7:{
  52.             give_item(id, "weapon_xm1014")
  53.             cs_set_user_bpammo(id, CSW_XM1014, 30)
  54.         }
  55.         case 8:{
  56.             give_item(id, "weapon_p90")
  57.             cs_set_user_bpammo(id, CSW_P90, 90))
  58.         }
  59.         case 9:{
  60.             give_item(id, "weapon_sg550")
  61.             cs_set_user_bpammo(id, CSW_SG550, 60)
  62.         }
  63.         case 10:{
  64.             give_item(id, "weapon_sg552")
  65.             cs_set_user_bpammo(id, CSW_SG552, 60)
  66.         }
  67.         case 11:{
  68.             give_item(id, "weapon_scout")
  69.             cs_set_user_bpammo(id, CSW_SCOUT, 60)
  70.         }
  71.         case 12:{
  72.             give_item(id, "weapon_m249")
  73.             cs_set_user_bpammo(id, CSW_M249, 200)
  74.         }
  75.     }
  76.     kispisztoly(id)
  77. }
  78. public kispisztoly(id) {
  79.     switch(random_num(0,5)){
  80.         case 0:{
  81.             give_item(id, "weapon_usp")
  82.             cs_set_user_bpammo(id, CSW_USP, 60)
  83.         }
  84.         case 1:{
  85.             give_item(id, "weapon_deagle")
  86.             cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 60)
  87.         }
  88.         case 2:{
  89.             give_item(id, "weapon_glock18")
  90.             cs_set_user_bpammo(id, CSW_GLOCK18, 60)
  91.         }
  92.         case 3:{
  93.             give_item(id, "weapon_fiveseven")
  94.             cs_set_user_bpammo(id, CSW_FIVESEVEN, 60)
  95.         }
  96.         case 4:{
  97.             give_item(id, "weapon_p228")
  98.             cs_set_user_bpammo(id, CSW_P228, 60)
  99.         }
  100.         case 5:{
  101.             give_item(id, "weapon_elite")
  102.             cs_set_user_bpammo(id, CSW_ELITE, 60)X)
  103.         }
  104.     }
  105.     client_print(id, print_center, "%s", PREFIX)
  106. }

végül is csak -34 sor

_________________
Kép
"I wouldn't hold my breath if I was you
Cause I'll forget but I'll never forgive you
Don't you know, don't you know?
True friends stab you in the front."


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 28 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole