hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.03. 03:14



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 543 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 543 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 51 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2 3 4 5 6 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Elite Sniper 2.0
HozzászólásElküldve: 2016.09.24. 14:40 
Offline
Újonc

Csatlakozott: 2016.09.08. 22:07
Hozzászólások: 5
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Lenne pár kérdésem ehez a kapcsolódó pluginthoz. [FONTOS

1.Lehet e wp skinen más skint felrkni és ha igen hogy? , mert raktam fel de csak a wp skineket aktiválja a raktár.
2.A láda nyitás opció bugos 0 kulcs 0 ládával is lehet nyitni skint.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Elite Sniper 2.0
HozzászólásElküldve: 2016.09.24. 20:50 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.05. 20:56
Hozzászólások: 663
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 124 alkalommal
gubi írta:
Lenne pár kérdésem ehez a kapcsolódó pluginthoz. [FONTOS

1.Lehet e wp skinen más skint felrkni és ha igen hogy? , mert raktam fel de csak a wp skineket aktiválja a raktár.
2.A láda nyitás opció bugos 0 kulcs 0 ládával is lehet nyitni skint.


1. Persze, miden lehetséges csak akarni kell.. :D
2. Igen tudom, már jeleztem egy adminnak de még azóta se lett frissítve.

Egyébként, ezt cseréld az eredetivel és már jó is lesz:

  1. public Ladanyitas_h(id, menu, item){
  2.     if(item == MENU_EXIT)
  3.     {
  4.         menu_destroy(menu);
  5.         return;
  6.     }
  7.    
  8.     new data[9], szName[64];
  9.     new access, callback;
  10.     menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  11.     new key = str_to_num(data);
  12.    
  13.     switch(key)
  14.     {
  15.         case 1:
  16.         {
  17.             if(Lada[0][id] >= 1 && Kulcs[id] >= 1)
  18.             {
  19.             Talal(id, 0);
  20.             }
  21.             else
  22.             {
  23.             ColorChat(id, GREEN, "%s ^1Nincs Ládád vagy Kulcsod.", Chat_Prefix)
  24.             }
  25.         }
  26.         case 2:
  27.         {
  28.             if(Lada[1][id] >= 1 && Kulcs[id] >= 1)
  29.             {
  30.             Talal(id, 1);
  31.             }
  32.             else
  33.             {
  34.             ColorChat(id, GREEN, "%s ^1Nincs Ládád vagy Kulcsod.", Chat_Prefix)
  35.             }
  36.         }
  37.         case 3:
  38.         {
  39.             if(Lada[2][id] >= 1 && Kulcs[id] >= 1)
  40.             {
  41.             Talal(id, 2);
  42.             }
  43.             else
  44.             {
  45.             ColorChat(id, GREEN, "%s ^1Nincs Ládád vagy Kulcsod.", Chat_Prefix)
  46.             }
  47.         }
  48.     }
  49. }

_________________
Global Offensive modok:

Global Offensive Mode 1.0
Global Offensive Mode 3.0
exodus Global Offensive 4.0


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Elite Sniper 2.0
HozzászólásElküldve: 2016.09.29. 18:10 
Offline
Újonc

Csatlakozott: 2016.09.08. 22:07
Hozzászólások: 5
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Hol kell átírni azt hogy ne csak awp skin lehessen aktiválni hanem mondjuk ak,m4 stb-t is? [FONTOS]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Elite Sniper 2.0
HozzászólásElküldve: 2016.09.29. 20:42 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.05. 20:56
Hozzászólások: 663
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 124 alkalommal
gubi írta:
Hol kell átírni azt hogy ne csak awp skin lehessen aktiválni hanem mondjuk ak,m4 stb-t is? [FONTOS]


Bővíted a Skin tömböt, a curweapon eventet.
Meg persze a mentést :D

Szerk.:

Bugfixed verzió: Csatolmányoknál

Valamint akinek esetleg kell az 1.0 verzió:

► Spoiler mutatása


Csatolmányok:
elite_sniper_2.0_bugfixed.sma [41.29 KiB]
Letöltve 217 alkalommal.

_________________
Global Offensive modok:

Global Offensive Mode 1.0
Global Offensive Mode 3.0
exodus Global Offensive 4.0
Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Elite Sniper 2.0
HozzászólásElküldve: 2016.11.11. 18:42 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott: 2015.12.27. 11:47
Hozzászólások: 88
Megköszönt másnak: 9 alkalommal
nem működik az addolás rész :D És ebben mi volt a buggos? A mentés?

Edit:
Valamikor ment skint valamikor nem ...

_________________
Gyertek fel!!
Kép


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára theglorious 2016.11.11. 18:51-kor.
Dupla posztot kerüld!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Elite Sniper 2.0
HozzászólásElküldve: 2016.11.11. 20:50 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.05. 20:56
Hozzászólások: 663
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 124 alkalommal
luxi írta:
nem működik az addolás rész :D És ebben mi volt a buggos? A mentés?

Edit:
Valamikor ment skint valamikor nem ...


Melyikben? Ami felvan töltve vagy a bugfixed verzióban?

_________________
Global Offensive modok:

Global Offensive Mode 1.0
Global Offensive Mode 3.0
exodus Global Offensive 4.0


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Elite Sniper 2.0
HozzászólásElküldve: 2016.11.11. 20:56 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott: 2015.12.27. 11:47
Hozzászólások: 88
Megköszönt másnak: 9 alkalommal
ja

_________________
Gyertek fel!!
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Elite Sniper 2.0
HozzászólásElküldve: 2016.11.11. 20:58 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.05. 20:56
Hozzászólások: 663
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 124 alkalommal
luxi írta:
ja


Kösz ebből sokat értettem.

_________________
Global Offensive modok:

Global Offensive Mode 1.0
Global Offensive Mode 3.0
exodus Global Offensive 4.0


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Elite Sniper 2.0
HozzászólásElküldve: 2016.12.10. 18:47 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott: 2015.12.27. 11:47
Hozzászólások: 88
Megköszönt másnak: 9 alkalommal
Szia!
Nekem az lenne a problémám hogy amikor ládát nyitok akkor nem tünik el a kulcs meg a láda és ezért örökre igy marad és bármennyi skinem lehet!
Hiba??

_________________
Gyertek fel!!
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Elite Sniper 2.0
HozzászólásElküldve: 2016.12.11. 09:14 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott: 2015.12.27. 11:47
Hozzászólások: 88
Megköszönt másnak: 9 alkalommal
Sziasztok!
Meglehetne oldani azt hogy ha nyitok ládát akkor ne csak nekem irja chatbe hogy mit nyitottam hanem midennkinek irja ki a chatbe!
  1. public Talal(id, key)
  2. {
  3.     new Nev[32]; get_user_name(id, Nev, 31);
  4.    
  5.     if(key == 0)
  6.     {
  7.         switch(random_num(1,9))
  8.         {
  9.             case 1:
  10.             {
  11.                 OsszesSkin[0][id] ++;
  12.                 ColorChat(id, GREEN, "[Információ] ^3Találtad ezt: ^4%s ^1a ^4%sból.", Fegyverek[0][0], LadaNevek[0][0]);
  13.             }
  14.             case 2:
  15.             {
  16.                 OsszesSkin[1][id] ++;
  17.                 ColorChat(id, GREEN, "[Információ] ^3Találtad ezt: ^4%s ^1a ^4%sból.", Fegyverek[1][0], LadaNevek[0][0]);
  18.             }
  19.             case 3:
  20.             {
  21.                 OsszesSkin[2][id] ++;
  22.                 ColorChat(id, GREEN, "[Információ] ^3Találtad ezt: ^4%s ^1a ^4%sból.", Fegyverek[2][0], LadaNevek[0][0]);
  23.             }
  24.             case 4:
  25.             {
  26.                 OsszesSkin[3][id] ++;
  27.                 ColorChat(id, GREEN, "[Információ] ^3Találtad ezt: ^4%s ^1a ^4%sból.", Fegyverek[3][0], LadaNevek[0][0]);
  28.             }
  29.             case 5:
  30.             {
  31.                 OsszesSkin[17][id] ++;
  32.                 ColorChat(id, GREEN, "[Információ] ^3Találtad ezt: ^4%s ^1a ^4%sból.", Fegyverek[17][0], LadaNevek[0][0]);
  33.             }
  34.             case 6:
  35.             {
  36.                 OsszesSkin[16][id] ++;
  37.                 ColorChat(id, GREEN, "[Információ] ^3Találtad ezt: ^4%s ^1a ^4%sból.", Fegyverek[16][0], LadaNevek[0][0]);
  38.             }
  39.             case 7:
  40.             {
  41.                 OsszesSkin[4][id] ++;
  42.                 ColorChat(id, GREEN, "[Információ] ^3Találtad ezt: ^4%s ^1a ^4%sból.", Fegyverek[4][0], LadaNevek[0][0]);
  43.             }
  44.             case 8:
  45.             {
  46.                 OsszesSkin[31][id] ++;
  47.                 ColorChat(id, GREEN, "[Információ] ^3Találtad ezt: ^4%s ^1a ^4%sból.", Fegyverek[31][0], LadaNevek[0][0]);
  48.             }
  49.             case 9:
  50.             {
  51.                 OsszesSkin[32][id] ++;
  52.                 ColorChat(id, GREEN, "[Információ] ^3Találtad ezt: ^4%s ^1a ^4%sból.", Fegyverek[32][0], LadaNevek[0][0]);
  53.             }
  54.         }
  55.     }
  56.     if(key == 1)
  57.     {
  58.         switch(random_num(1,17))
  59.         {
  60.             case 1:
  61.             {
  62.                 OsszesSkin[5][id] ++;
  63.                 ColorChat(id, GREEN, "[Információ] ^3Találtad ezt: ^4%s ^1a ^4%sból.", Fegyverek[5][0], LadaNevek[0][0]);
  64.             }
  65.             case 2:
  66.             {
  67.                 OsszesSkin[6][id] ++;
  68.                 ColorChat(id, GREEN, "[Információ] ^3Találtad ezt: ^4%s ^1a ^4%sból.", Fegyverek[6][0], LadaNevek[0][0]);
  69.             }
  70.             case 3:
  71.             {
  72.                 OsszesSkin[7][id] ++;
  73.                 ColorChat(id, GREEN, "[Információ] ^3Találtad ezt: ^4%s ^1a ^4%sból.", Fegyverek[7][0], LadaNevek[0][0]);
  74.             }
  75.             case 4:
  76.             {
  77.                 OsszesSkin[8][id] ++;
  78.                 ColorChat(id, GREEN, "[Információ] ^3Találtad ezt: ^4%s ^1a ^4%sból.", Fegyverek[8][0], LadaNevek[0][0]);
  79.             }
  80.             case 5:
  81.             {
  82.                 OsszesSkin[15][id] ++;
  83.                 ColorChat(id, GREEN, "[Információ] ^3Találtad ezt: ^4%s ^1a ^4%sból.", Fegyverek[15][0], LadaNevek[0][0]);
  84.             }
  85.             case 6:
  86.             {
  87.                 OsszesSkin[14][id] ++;
  88.                 ColorChat(id, GREEN, "[Információ] ^3Találtad ezt: ^4%s ^1a ^4%sból.", Fegyverek[14][0], LadaNevek[0][0]);
  89.             }
  90.             case 7:
  91.             {
  92.                 OsszesSkin[13][id] ++;
  93.                 ColorChat(id, GREEN, "[Információ] ^3Találtad ezt: ^4%s ^1a ^4%sból.", Fegyverek[13][0], LadaNevek[0][0]);
  94.             }
  95.             case 8:
  96.             {
  97.                 OsszesSkin[16][id] ++;
  98.                 ColorChat(id, GREEN, "[Információ] ^3Találtad ezt: ^4%s ^1a ^4%sból.", Fegyverek[16][0], LadaNevek[0][0]);
  99.             }
  100.             case 9:
  101.             {
  102.                 OsszesSkin[17][id] ++;
  103.                 ColorChat(id, GREEN, "[Információ] ^3Találtad ezt: ^4%s ^1a ^4%sból.", Fegyverek[17][0], LadaNevek[0][0]);
  104.             }
  105.             case 10:
  106.             {
  107.                 OsszesSkin[18][id] ++;
  108.                 ColorChat(id, GREEN, "[Információ] ^3Találtad ezt: ^4%s ^1a ^4%sból.", Fegyverek[18][0], LadaNevek[0][0]);
  109.             }
  110.             case 11:
  111.             {
  112.                 OsszesSkin[19][id] ++;
  113.                 ColorChat(id, GREEN, "[Információ] ^3Találtad ezt: ^4%s ^1a ^4%sból.", Fegyverek[19][0], LadaNevek[0][0]);
  114.             }
  115.             case 12:
  116.             {
  117.                 OsszesSkin[20][id] ++;
  118.                 ColorChat(id, GREEN, "[Információ] ^3Találtad ezt: ^4%s ^1a ^4%sból.", Fegyverek[20][0], LadaNevek[0][0]);
  119.             }
  120.             case 13:
  121.             {
  122.                 OsszesSkin[21][id] ++;
  123.                 ColorChat(id, GREEN, "[Információ] ^3Találtad ezt: ^4%s ^1a ^4%sból.", Fegyverek[21][0], LadaNevek[0][0]);
  124.             }
  125.             case 14:
  126.             {
  127.                 OsszesSkin[22][id] ++;
  128.                 ColorChat(id, GREEN, "[Információ] ^3Találtad ezt: ^4%s ^1a ^4%sból.", Fegyverek[22][0], LadaNevek[0][0]);
  129.             }
  130.             case 15:
  131.             {
  132.                 OsszesSkin[23][id] ++;
  133.                 ColorChat(id, GREEN, "[Információ] ^3Találtad ezt: ^4%s ^1a ^4%sból.", Fegyverek[23][0], LadaNevek[0][0]);
  134.             }
  135.             case 16:
  136.             {
  137.                 OsszesSkin[33][id] ++;
  138.                 ColorChat(id, GREEN, "[Információ] ^3Találtad ezt: ^4%s ^1a ^4%sból.", Fegyverek[33][0], LadaNevek[0][0]);
  139.             }
  140.             case 17:
  141.             {
  142.                 OsszesSkin[34][id] ++;
  143.                 ColorChat(id, GREEN, "[Információ] ^3Találtad ezt: ^4%s ^1a ^4%sból.", Fegyverek[34][0], LadaNevek[0][0]);
  144.             }
  145.         }
  146.     }
  147.     if(key == 2)
  148.     {
  149.         switch(random_num(1,12))
  150.         {
  151.             case 1:
  152.             {
  153.                 OsszesSkin[10][id] ++;
  154.                 ColorChat(id, GREEN, "[Információ] ^3Találtad ezt: ^4%s ^1a ^4%sból.", Fegyverek[10][0], LadaNevek[0][0]);
  155.             }
  156.             case 2:
  157.             {
  158.                 OsszesSkin[11][id] ++;
  159.                 ColorChat(id, GREEN, "[Információ] ^3Találtad ezt: ^4%s ^1a ^4%sból.", Fegyverek[11][0], LadaNevek[0][0]);
  160.             }
  161.             case 3:
  162.             {
  163.                 OsszesSkin[12][id] ++;
  164.                 ColorChat(id, GREEN, "[Információ] ^3Találtad ezt: ^4%s ^1a ^4%sból.", Fegyverek[12][0], LadaNevek[0][0]);
  165.             }
  166.             case 4:
  167.             {
  168.                 OsszesSkin[24][id] ++;
  169.                 ColorChat(id, GREEN, "[Információ] ^3Találtad ezt: ^4%s ^1a ^4%sból.", Fegyverek[24][0], LadaNevek[0][0]);
  170.             }
  171.             case 5:
  172.             {
  173.                 OsszesSkin[25][id] ++;
  174.                 ColorChat(id, GREEN, "[Információ] ^3Találtad ezt: ^4%s ^1a ^4%sból.", Fegyverek[25][0], LadaNevek[0][0]);
  175.             }
  176.             case 6:
  177.             {
  178.                 OsszesSkin[26][id] ++;
  179.                 ColorChat(id, GREEN, "[Információ] ^3Találtad ezt: ^4%s ^1a ^4%sból.", Fegyverek[26][0], LadaNevek[0][0]);
  180.             }
  181.             case 7:
  182.             {
  183.                 OsszesSkin[27][id] ++;
  184.                 ColorChat(id, GREEN, "[Információ] ^3Találtad ezt: ^4%s ^1a ^4%sból.", Fegyverek[27][0], LadaNevek[0][0]);
  185.             }
  186.             case 8:
  187.             {
  188.                 OsszesSkin[28][id] ++;
  189.                 ColorChat(id, GREEN, "[Információ] ^3Találtad ezt: ^4%s ^1a ^4%sból.", Fegyverek[28][0], LadaNevek[0][0]);
  190.             }
  191.             case 9:
  192.             {
  193.                 OsszesSkin[29][id] ++;
  194.                 ColorChat(id, GREEN, "[Információ] ^3Találtad ezt: ^4%s ^1a ^4%sból.", Fegyverek[29][0], LadaNevek[0][0]);
  195.             }
  196.             case 10:
  197.             {
  198.                 OsszesSkin[30][id] ++;
  199.                 ColorChat(id, GREEN, "[Információ] ^3Találtad ezt: ^4%s ^1a ^4%sból.", Fegyverek[30][0], LadaNevek[0][0]);
  200.             }
  201.             case 11:
  202.             {
  203.                 OsszesSkin[35][id] ++;
  204.                 ColorChat(id, GREEN, "[Információ] ^3Találtad ezt: ^4%s ^1a ^4%sból.", Fegyverek[30][0], LadaNevek[0][0]);
  205.             }
  206.             case 12:
  207.             {
  208.                 OsszesSkin[36][id] ++;
  209.                 ColorChat(id, GREEN, "[Információ] ^3Találtad ezt: ^4%s ^1a ^4%sból.", Fegyverek[30][0], LadaNevek[0][0]);
  210.             }
  211.         }
  212.     }
  213.     Update(id);
  214.     return PLUGIN_HANDLED;
  215. }

Előre is köszönöm!!

_________________
Gyertek fel!!
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 51 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2 3 4 5 6 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 39 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole