hlmod.hu
https://hlmod.hu/

Fegyver Skin Menü 1.0
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=101&t=26421
Oldal: 2 / 5

Szerző:  Deluxe [ 2016.10.19. 15:35 ]
Hozzászólás témája:  Re: Fegyver Skin Menü 1.0

Ez mind szép, és jó de ránézzésből a skinek, lejeb vanak csúszva.

Szerző:  exodus [ 2016.10.19. 16:18 ]
Hozzászólás témája:  Re: Fegyver Skin Menü 1.0

Deluxe írta:
Ez mind szép, és jó de ránézzésből a skinek, lejeb vanak csúszva.


Most ezt, hogy érted? :D

Szerző:  Deluxe [ 2016.10.19. 16:25 ]
Hozzászólás témája:  Re: Fegyver Skin Menü 1.0

Példa:. ha kiválasztod az AK47 Adidast, akor más skin jönbe heljette.

Szerző:  exodus [ 2016.10.19. 16:30 ]
Hozzászólás témája:  Re: Fegyver Skin Menü 1.0

Deluxe írta:
Példa:. ha kiválasztod az AK47 Adidast, akor más skin jönbe heljette.


nem nincs elcsúszva.

Szerző:  Deluxe [ 2016.10.19. 16:30 ]
Hozzászólás témája:  Re: Fegyver Skin Menü 1.0

Teszteltem és elvan csúszva.
Próbáld meg.

Szerző:  exodus [ 2016.10.19. 16:32 ]
Hozzászólás témája:  Re: Fegyver Skin Menü 1.0

Deluxe írta:
Teszteltem és elvan csúszva.
Próbáld meg.


Érdekes mert énis és nálam jó volt.

Szerző:  Deluxe [ 2016.10.19. 16:32 ]
Hozzászólás témája:  Re: Fegyver Skin Menü 1.0

Ha kiválasztom az Adidas AK47, alap ak47-kapok.

Szerző:  exodus [ 2016.10.19. 16:44 ]
Hozzászólás témája:  Re: Fegyver Skin Menü 1.0

Deluxe írta:
Ha kiválasztom az Adidas AK47, alap ak47-kapok.


Khhm...

  1. case 0..9: t_Skin[0][id] = key;
  2.  
  3. Tehát case 0 = t_Skin[0][id] = leütött billenytyű (tehát 1)
  4. Szóval t_Skin[0][id] = 1
  5.  
  6. t_Skin[0][id] == 1 + i (tehát legelső ak47 fegyvernél már az első sorban lévő modell jelenik meg mivel nincs 0. skin, mivel: 1+i tehát 1+0):
  7.  
  8. for(new i;i < sizeof(m_AK47); i++)
  9.     {
  10.         if(t_Skin[0][id] == 1 + i && Weapon == CSW_AK47)
  11.         {
  12.             set_pev(id, pev_viewmodel2, m_AK47[i]);
  13.         }
  14.     }
  15.    
  16. tehát:
  17. "models/exodus_skinmenu/Ak47/Adidas.mdl",


Remélem érthető.

Szerző:  gubi [ 2016.11.08. 16:37 ]
Hozzászólás témája:  Re: Fegyver Skin Menü 1.0

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2013 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

Warning: Loose indentation on line 240
Warning: Loose indentation on line 250
Warning: Loose indentation on line 294
Warning: Loose indentation on line 328

Header size: 1820 bytes
Code size: 16496 bytes
Data size: 149016 bytes
Stack/heap size: 16384 bytes; max. usage is unknown, due to recursion
Total requirements: 183716 bytes

4 Warnings.
Done.

Edit:
AK kinézetek elvannak csúszva, a többinél nincs probléma ahogy elnéztem.

Szerző:  exodus [ 2016.11.09. 13:21 ]
Hozzászólás témája:  Re: Fegyver Skin Menü 1.0

gubi írta:
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2013 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

Warning: Loose indentation on line 240
Warning: Loose indentation on line 250
Warning: Loose indentation on line 294
Warning: Loose indentation on line 328

Header size: 1820 bytes
Code size: 16496 bytes
Data size: 149016 bytes
Stack/heap size: 16384 bytes; max. usage is unknown, due to recursion
Total requirements: 183716 bytes

4 Warnings.
Done.

Edit:
AK kinézetek elvannak csúszva, a többinél nincs probléma ahogy elnéztem.


És milyen irányban van elcsúszva?

Tehát pl. kiválasztod az Adidas AK47-et akkor Barcelone AK47-et rak fel vagy hogyan?

Oldal: 2 / 5 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/