Offline |
|
|
Csatlakozott: 2008.09.15. 16:41 Hozzászólások: 76
Megköszönték neki: 6 alkalommal
|
Plugin Neve:
|
Gungame 2.13c
|
Plugint készitette:
|
Avalanche
|
Játék:
|
Counter-Strike
|
Kategória:
|
Játékmenet
|
Eredeti link:
|
|
Jóváhagyó:
|
|
Azt hiszem ez volt a legutolsó verzió Avalanche honlapján ami sajnos azóta megszűnt A beállításokhoz és telepítéshez segítség az eredeti linken található (angolul). A hangok az 1.17-es verzióból valók, akinek az újak jobban tetszenek letölthetik az eredeti linkról (+cfg szerkesztés). Magyar verzió(saját fordítás). telepítés: másold a szerverre mappák szerint, alapesetben a mysql használata van beállítva, ha nincs sql elérésed akkor az sma-ban a 3.sorban kommenteld ki a #define MYSQL részt és fordítsd újra. parancsok amx_gungame <0|1> Gungame be/ki kapcsolása. ( flag "g") kell a használatához. amx_gungame_level <cél> <szint> játékos szintjének megváltoztatása.Cél lehet név, *, @ALL, TERRORIST, vagy @CT. Ha a szint rendelkezik valamilyen előjellel akkor a szintváltás relatív lesz. ( flag "d") kell a használatához. amx_gungame_score <cél> <pontszám> [dont_refill] játékos pontszámának beállítása. Cél lehet név, *, @ALL, TERRORIST, vagy @CT.Ha a pontszám rendelkezik valamilyen előjellel akkor a szintváltás relatív lesz. ( flag "d") kell a használatához. dont_refill beállításával a játékos páncélja és tölténye nem lesz feltöltve amx_gungame_vote [mode] szavazás indítása GunGame-ről. ( flag "j") kell a használatához. amx_gungame_win [cél] cél kényszerítése a játék megnyerésére. Ha nincs cél, akkor az aktuális legjobb játékos nyer (sorrend: legnagyobb szint,legtöbb ölés, legkevesebb halál). ( flag "d") kell a használatához. amx_gungame_teamplay <0|1> [killsperlvl] [suicidepenalty] Csapatjáték ki/be. ( flag "d") kell a használatához. amx_gungame_restart [késleltetés] [full] Gungame újraindítás. megadható késleltetés másodpercben. fullesetén újratölt minden gungame konfigot. ( flag "d") kell a használatához. gg_reloadweapons Újratölti a fegyversorrendet és a szükséges ölésszámot a cvarból. cvarok (basic) gg_enabled (default: 1) A plugin funkcionalitásának engedélyezése. gg_vote_setting (default: 2) Pályaszavazás indítása az utolsó szint előtt. (példa: 1 = szavazás indítása az utolsó szintnél, 2 = szavazás indítása az utolsó szint előtti szinten, stb...). Felülírja a gungame_mapcycle file. gg_vote_custom (default: "") Egyéb parancs használata a pályaszavazáshoz. Hagyd üresen ha meg akarod őrizni galileo.axmxx, mapchooser.amxx, mapchooser4.amxx, deagsmapmanage230b.amxx,vagy deagsmapmanager.amxx funkcionalitását. Felülírja a gungame_mapcycle file. gg_changelevel_custom (default: "") Egyéb parancs használata a pályaváltáshoz. hagyd üresen az amx_nextmap használatához. Felülírja a gungame_mapcycle file. gg_map_setup (alap: [mp_timelimit 45; mp_winlimit 0; sv_alltalk 0; mp_chattime 10; mp_c4timer 25] ) Parancsok listája amiket lefuttat a szerver gungame indításakor (még akkor is lefuttatja ha nem map elején kapcsolsz gungame-t) gg_endmap_setup (default: "") Parancsok listája amit lefuttat gungame kikapcsolásakor(akár kör közben is, vagy a pálya végén) gg_join_msg (default: 1) csatlakozási üzenet/hang kapcsolása ki/be. gg_messages (default: 1) esetén az összes üzenet ki lesz kapcsolva. 4 kapcsolót használhatsz: classic (2), régi gungame üzenetek melyek a szintet jelzik; nincs szín (4), ha ki akarod kapcsolni az üzeneteken a színeket (alap szín); szöveg elrejtése (8), chat üzenetekre vonatkozik; Hud elrejtése (16), csak a hud üzenetekre vonatkozik. A használni kívánt flagek számait össze kell adni és hozzáadni +1-et (üzenetek be). gg_save_temp (default: 300) Emlékezés a játékos szintjére és pontszámára ennyi másodpercig, ha lelép. gg_status_display (default: 1) meghatározza mit mutasson a custom status display (jobbra a round timer-től). 1 = vezető fegyverszint, 2 = játékos fegyverszintje, 3 = mennyi ölés kell a következő szintig, 4 = mennyi ölés kell ezen a szinten, 0 = kikapcsolva gg_map_iterations (default: 1) Mennyi gungame kör kell a mapváltáshoz (0 - kikapcsolja ezt az opciót) gg_ignore_bots (default: 0) Ha 1 akkor a botok nyeréseit/pontjait nem menti. Ha 2 akkor ugyanaz mint az 1-es-nél + nem tud nyerni, hacsak nincs igazi játékos a szerveren. gg_block_equips (default: 2) 1- felszerelések kikapcsolása, 2- egyéb fegyverek kikapcsolása gg_leader_display (default: 1) vezető játékos kijelzése a képernyőn ki/be. kiírás formája:Játékos + többiek (lvlnum - lvlname). A "többiek" egy számot takar, akik egyszinten vannak még a vezető játékossal. gg_leader_display_x (default: -1.0) X (vízszintes) poziciója a fentebb említett leader HUD-nak. 0.0 a bal oldala, 1.0 a jobb oldala és -1.0 a közepe a képernyőnek. (megjegyzés: eredetiből fordítva így írja le, de logika szerint bal:-1.0 center:0.0 jobb:1.0. Nem ellenőriztem le) gg_leader_display_y (default: 0.0) Y (függőleges) poziciója a fentebb említett leader HUD-nak. 0.0 a teteje, 1.0 az alja, és -1.0 a közepe a képernyőnek. (ugyanaz a helyzet mint az X pozíciónál) gg_allow_changeteam (default: 2) 1 - nem számolja öngyilkosságnak a csapatváltást.2 - csak akkor nem számolja öngyilkosságnak, ha a csapat számára nem hátrányos. 0 - öngyilkosságnak számít minden esetben a csapatváltás. gg_disable_money (default: 1) Pénz kikapcsolása a játékban, a játékos nem tud fegyvert vásárolni. gg_winner_motd (default: 1) Győzelemkor MOTD megjelenítése. gg_afk_protection (default: 0) 1 - AFK védelem bekapcsolása, játékos nem kap pontot Afk megöléséért. 2 - egy szigorúbb ellenőrzési módszer az afk megállapítására (régebbi, 2.13 előtti verzióban használt módszer) gg_top10_ppp (default: 8) Mennyi játékost mutasson a top10-es listában. Autovote Cvars gg_autovote_mode (default: 0) Szavazás típusának beállítása a pálya/idő lejárta előtt (lásd a következő cvarokat) 1 = gungame ki/be 2 = Gungame csapatjáték/hagyomásos, 3 = Gungame csapatjáték/hagyományos/ki 0 = kikapcsolja ezt a funkciót gg_autovote_rounds (default: 1) Pályakezdés utáni körök száma amikor elindul a fentebb írt automatikus szavazás. gg_autovote_delay (default: 8.0) körkezdés után hány másodpercel tegye ki a szavazást? (gg_autovote_rounds-hoz kapcsolódóan). gg_autovote_ratio (default: 0.51) a szükséges arány a sikeres szavazáshoz. gg_autovote_time (default: 10.0) A szavazásra rendelkezésre álló idő másodpercben. Stats Cvars gg_stats_file (default: gungame.stats) Ezt a file-t fogja használni a játék a győzelmek logolására (cstrike/ vagy czero/ mappa). üresen hagyva kikapcsolja a győzelmek logolását. gg_stats_ip (default: 0) 1 - ip alapú logolás 0 - steamid alapú logolás -1 nick név alaú logolás. gg_stats_prune (default: 2592000) inaktív győzelmi bejegyzések törlésének ideje másodpercben. 0 esetén minden győzelmet megjegyez (nincs törlési funkció) gg_stats_mode (default: 2) Játékosok pontszám nyerésének meghatározása. 0 = kikapcsolva, 1 = győzelmek alapján kap pontot, 2 = pontszámai alapján kap pontot, ebben az esetben minden teljesített szintre kap egy pontot a játékos, a győztes pedig a gg_stats_winbonus cvar alapján. gg_stats_split (default: 0) engedélyezés esetén külön örzi meg a hagyományos és a csapatjáték statokat. gg_stats_winbonus (default: 1.5) ha gg_stats_mode 2, akkor a győztes kapott pontjait felszorozza ennyivel. SQL Cvars gg_sql_host (default: "127.0.0.1") sql host név. gg_sql_user (default: "root") sql felhasználónév. gg_sql_pass (default: "") sql jelszó. gg_sql_db (default: "amx") használni kívánt adatbázis neve. gg_sql_table (default: "gg_stats") használni kívánt táblanév a pontok mentéséhez. gg_sql_streak_table (default: "gg_streaks") használni kívánt táblanév az egymás utáni nyerések tárolásához. gg_sql_winmotd_table (default: "gg_winmotd") a nyerési Motd üzenet tárolására szolgáló táblanév Deathmatch Cvars gg_dm (default: 1) deathmach mód engedélyezése. gg_dm_sp_time (default: 1.0) Védettség ideje az újraéledésnél másodpercben.(0.0 esetén ki van kapcsolva) gg_dm_sp_mode (default: 1) 1 = gyilkos nem kap pontot. 2 = Teljes védelem. 0 = kikapcsolva. gg_dm_spawn_random (default: 2) Játékos újraéledés véletlenszerűen a csapat spawn pontokon.Ha van CSDM spawn pont file az adott maphoz akkor azt fogja használni. Ha 2-es az érték akkor teljesen véletlenszerű az újraéledés (nem nézi, hogy melyik csapaté). gg_dm_start_random (default: 1) Kör kezdetekor teljesen véletlenszerűen teszi le a játékosokat. gg_dm_spawn_delay (default: 3.0) halál után az újraéledés ideje másodpercben. gg_dm_spawn_afterplant (default: 1) Azt határozza meg, hogy a bomba letétele után lehet-e újraéledni. gg_dm_corpses (default: 1) Hullák halál után maradjanak-e a földön deathmach módban. gg_dm_countdown (default: 2) visszaszámláló, mely mutatja halál után, hogy mennyi idő van még az újraéledésig. 1 = center say, 2 = HUD, 3 = mindkettő. Objective Cvars gg_block_objectives (default: 0) Eltávolítja a bombás pályák és a túszos pályák céljait (bombalerakó, túszok) gg_bomb_defuse_lvl (default: 1) 1 = bomba lerakásáért és a felszedéséért is jár szint ugrás. 2= terroristának csak akkor jár a pont ha a bomba fel is robban. gg_host_touch_reward (default: 2) Ennyi pontot kaphat a ct a túsz megérintéséért. gg_host_rescue_reward (default: 2) Ennyi pontot kap a ct a sikeres túszmentésért. gg_host_kill_reward (default: 1) Ennyi pontot kap a terrorista, ha lelövi a túszokat vezető ct-t. NEM MŰKÖDIK CONDITION ZERO ESETÉN! gg_host_kill_penalty (default: 1) Ennyi pontot veszít a játékos a túsz lelövésével. Teamplay Cvars gg_teamplay (default: 0) Csapatjáték mód vezérlése.1 = bekapcsolva, 2= véletlenszerű lesz a csapatjátékmód minden pályán. gg_teamplay_knife_mod (default: 0.33) az arány ami szükséges az utolsó szinten a nyeréshez. Alapesetnél (0.33) 3 emberenként kell egy késelésnek lenni a győzelemhez. gg_teamplay_nade_mod (default: 0.50) az arány ami szükséges a gránát szinten a továbblépéshez. Alapesetnél (0.50) 2 emberenként kell egy gránát halálnak lenni. gg_teamplay_timeratio (default: 1) Ha engedélyezett akkor a játékosnak több mint félidőt kell töltenie a nyertes csapatban a győzelemhez. Gameplay Cvars gg_ff_auto (default: 1) Gránát szinten a csapattárs sebzés bekapcsolása. kikapcsolódik ha valamilyen okból nincs senki az utolsó két szinten (lelép a játékos vagy szintet veszt) gg_weapon_order (default: [glock18,usp,p228,deagle,fiveseven,elite,m3,xm1014,tmp,mac10,mp5navy,ump45,p90,galil,famas,ak47,scout,m4a1,sg552,aug,m249,hegrenade,knife] ) FEgyverek sorrendje. Vesszővel kell elválasztani és ne legyen space használva. 36 fegyver jöhet egymás után, akár ismételve is. Használható ":Szám" az egyedi ölés számhoz a fegyvernél, példa: "deagle:5" esetén a szükséges ölés desert eagle fegyverrel 5 lesz. gg_max_lvl (default: 3) A lehetséges maximális szintlépés körönként és emberenként. 0 esetén nincs korlátozás. gg_triple_on (default: 0) 3 szint/kör esetén hangot játszik le a játékosnak. kikapcsolva ha a gg_turbo engedélyezve van, hacsak gg_triple_on nincs 2-re állítva. gg_turbo (default: 1) A játékos rögtön kap új fegyvert szintlépésnél, nem kell a következő körre várni ha ez be van kapcsolva. gg_knife_pro (default: 1) Késsel való "szintlopás" bekapcsolása. 1 =hagyományos (gyilkos szintet lép/áldozat szintet veszít); 2 = gyilkos kap szintet, de az áldozat nem veszít szintet; 3 = gyilkos csak 1 pontot kap az áldozat szintet veszít. gg_knife_elite (default: 0) Ha engedélyezve van akkor minden szintlépés után késelni kell a következő körig vagy halálig. gg_suicide_penalty (default: 1) Öngyilkosság büntetése szintesésel. gg_worldspawn_suicide (default: 1) eséskori halál (illetve pályaelemektől elszenvedett halál) büntetése szinteséssel. gg_pickup_others (default: 0) Egyéb fegyverek felszedésének engedélyezése játékosok számára, de szintet lépni csak az adott szinten kötelező fegyverrel fog tudni. gg_handicap_on (default: 1) 1 = A később csatlakozó játékosok az átlagos szinten fognak kezdeni. 2 = A legalacsonyabb szintű játékos szintjén lépnek játékba. (botok nem számítanak). gg_top10_handicap (default: 1) top 10-ben szereplő játékosokra vonatkozzon-e a handicap. gg_warmup_timer_setting (default: 60) másodpercben a bemelegítő kör ideje. 0.0 kikapcsolja. gg_warmup_weapon (default: knife) Bemelegítő kör fegyvere. üresen hagyva kikapcsolja. gg_warmup_multi (default: 0) Ha egy pályán több gungame kör van bekapcsolva (gg_map_iterations), akkor ezzel kapcsolhatjuk be, hogy minden kör előtt legyen e bemelegítő kör. gg_nade_glock (default: 1) Gránát szinten a játékos megkapja a glock pisztolyt 50 tölténnyel, ha be van kapcsolva. gg_nade_smoke (default: 0) Gránát szinten füstgránátot is kapjon e a játékos. gg_nade_flash (default: 0) Gránát szinten vakítógránátot is kapjon e a játékos. gg_extra_nades (default: 1) Azt szabályozza, hogy a játékos kapjon e bármilyen fegyverrel való ölésért plusz gránátot ha a gránátszinten van. Egyszerre csak egy gránátja lehet. gg_nade_refresh (default: 5.0) Gránátszinten ennyi másodperc után új gránátot kap a játékos ha elhasználta az előzőt. Egyszerre csak 1 gránátja lehet. gg_kills_per_lvl (default: 2) Mennyi ölés kelljen a szintlépéshez?. gránát és kés szinten mindenképp 1 ölés kell, kivéve, ha a gg_weapon_order cvarnál beállítottunk többet (lásd a gg_weapon_order leírását). gg_kills_botmod (default: 1.0) Szorzó a botok ölés/szintugrásához. Nem működik csapatjáték módban. gg_give_armor (default: 100) Spawnoláskor (vagy ölés után, ha a gg_refill_on_kill be van állítva) ennyi páncélt kap a játékos. gg_give_helmet (default: 1) Sisak adása spawnoláskor. gg_ammo_amount (default: 200) Ennyi töltényt ad minden fegyverhez. Ha az értéke -1 akkor a fegyverhez járó alap töltényszámot adja. gg_refill_on_kill (default: 1) Öléskor újratölti a fegyvert és a tárakat is, valamint a páncélt ha be van kapcsolva. gg_tk_penalty (default: 1) Ennyi pontot (nem szintet!) veszít a játékos csapattárs megölése esetén. A játékos max 1 szinttel tud visszaesni egy csapattárs ölésért. 0 esetén nincs büntetés. -1 esetén a csapattárs ölés rendes ölésnek fog számítani. gg_awp_oneshot (default: 1) Csak 1 lövés adható le awp-vel újratöltés nélkül, ha ez be van kapcsolva. gg_bots_skipnade (default: 0) Engedélyezés esetén a botok átugorják a gránátszintet. Nem működik csapatjáték módban. gg_bots_knifeable (default: 1) Ha ki van kapcsolva akkor a botokat nem lehet megkéselni. Sound Cvars mindegyikre vonatkozik (ahol .wav filet kell megadni) ha üresen hagyod akkor az a hang funkció ki lesz kapcsolva. gg_sound_levelup (default: sound/gungame/gg_levelup.wav) Ezt a hangot fogja lejátszani a játékosnak, ha szintet lép. gg_sound_leveldown (default: sound/ambience/xtal_down1(e70)) Ezt a hagot fogja lejátszani ha visszaesik szintet a játékos. gg_sound_levelsteal (default: sound/turret/tu_die.wav) Ezt a hangot fogja szintlopáskor (késsel) lejátszani (felülírja a szintlépés hangot). gg_sound_nade (default: sound/gungame/gg_nade_level.wav) Gránátszint elérésekor ezt a hangot játssza le. gg_sound_knife (default: sound/gungame/gg_knife_level.wav) Minden játékosnak ezt a hangot játssza le ha valaki eléri a kés szintet. gg_sound_welcome (default: sound/gungame/gg_welcome.wav) Csatlakozáskor ezt a hangot játssza le a játékosnak, ha a gg_join_msg be van kapcsolva. gg_sound_triple (default: sound/gungame/gg_triple.wav) Ezt a hangot a játékos környezetében fogja lejátszani ha hármat öl egymás után és a gg_triple_on be van kapcsolva. A hangnak 10 másodperc hosszúnak kell lennie, hogy egybeessen a változó funkcionalitásával. Wav file az elfogadott. gg_sound_winner (default: [media/Half-Life03.mp3;media/Half-Life08.mp3;media/Half-Life11.mp3;media/Half-Life17.mp3] ) Ezt játssza le mindenkinek, ha valaki megnyeri a játékot. Több hangot is megadhatsz ;-vel elválasztva, minden nyerésnél véletlenszerűen lesz kiválasztva a lejátszandó hang. gg_sound_takenlead (default: sound/gungame/gg_takenlead.wav) Haa játékos utoléri a vezető játékost akkor ezt a hangot játssza le neki ha a gg_lead_sounds engedélyezve van. gg_sound_tiedlead (default: sound/gungame/gg_tiedlead.wav) Ha a játékos átveszi a vezetést és a gg_lead_sounds engedélyezve van akkor ezt a hangot fogja hallani a játékos. gg_sound_lostlead (default: sound/gungame/gg_lostlead.wav) Ha elveszti a vezetést a játékos és a gg_lead_sounds engedélyezve van akkor ezt fogja hallani. gg_lead_sounds (default: 0.8) Késleltetési idő a szintlépés hangja és a vezetés átvételével járó hangok között. Ha az értéke 0.0 akkor kikapcsolja a vezetés átvételével járó egyéb hanglejátszásokat. Random Weapon Order Cvars 10 véletlenszerű fegyversorrendet határozhatunk meg a játékhoz, ezek véletlenszerűen kerülnek alkalmazásra pályánként. Ha üresen hagyod akkor nem lesz figyelembe véve. gg_weapon_order1 (default: "") gg_weapon_order2 (default: "") gg_weapon_order3 (default: "") gg_weapon_order4 (default: "") gg_weapon_order5 (default: "") gg_weapon_order6 (default: "") gg_weapon_order7 (default: "") gg_weapon_order8 (default: "") gg_weapon_order9 (default: "") gg_weapon_order10 (default: "")VÉGE, Jóváhagyásra várva.
SMA
|
|
_________________
A hozzászólást 17 alkalommal szerkesztették, utoljára Balage74 2017.03.20. 18:05-kor.
|
|