Offline |
|
Csatlakozott: 2015.08.11. 14:21 Hozzászólások: 215
Megköszönt másnak: 50 alkalommal Megköszönték neki: 6 alkalommal
|
Plugin Neve:
|
[ReApi] Zombie Escape Mod
|
Plugint készitette:
|
AUTHORS
|
Játék:
|
Counter-Strike
|
Kategória:
|
Játékmenet
|
Eredeti link:
|
Nincs megadva
|
Jóváhagyó:
|
|
[ReApi] Zombie Escape Mod(Készítő:Raheem)Leírás:A zombie escape módot már sokan ismerhetitek. Nos ez egy új fajta változat ReHLDS-re tervezve. Ebben a módban vannak emberek, és zombik. Az emberek célja a menekülés, a zombik célja pedig ennek megakályozása, és emberek felfalása.Szabályok:
► Spoiler mutatása - Ha az emberek elmenekülnek --> Menekülés Sikeres! - Ha az összes zombi meghal --> Menekülés Sikeres! - Ha az összes zombi lecsatlakozik, és van élő ember --> Menekülés Sikeres! - Ha a zombik elmenekülnek --> Menekülés Sikertelen! - Ha az összes ember megfertőződik --> Menekülés Sikertelen! - Ha az idő lejár, és az embere nem menekülnek el --> Menekülés Sikertelen!- - Ha a játékos létszám eléri a szükségeset --> Játék Kezdése! - Ha egy játékos van, és megöli magát --> Senki nem nyer, játék újrakezdése! Cvarok:A cvarokat a configs/zombie_escape.cfg fájlban szerkeszthetitek:► Spoiler mutatása // Zombie Escape Konfigurációs Fájl // Ha valamin változtatsz indítsd újra a szervered! //Fordította:CoopCola
// Emberek ze_human_speed_factor 20.0 // Emberek + sebessége, hozzáadódik a fegyver sebessége is. ze_human_gravity 1.0 // Emberek Gravitációja ze_human_health 1000 // Emberek Élete
// Zombik ze_zombie_speed 350.0 // Zombi Sebessége ze_zombie_gravity 0.7 // Zombi Gravitációja ze_first_zombies_health 20000 // Első Zombi Élete ze_zombie_health 10000 // Zombi Élete ze_zombie_knockback 300.0 // Zombi Visszalöésa ze_zombie_nightvision 1 // Állandó Éjjellátó Zombiknak (0 = Kikapcsolva || 1 = Bekapcsolva) ze_zombie_auto_nightvision 1 // Fertőzéskor automatikusan bekapcsolja az éjjellátót (0 = Kikapcsolva || 1 = Bekapcsolva) ze_zombie_nightvision_density 70 // Éjjellátó erőssége ze_zombie_nvision_red 253 // Éjjellátó Piros Színe [0-255] ze_zombie_nvision_green 110 // Éjjellátó Zöld Színe [0-255] ze_zombie_nvision_blue 110 // Éjjellátó Kék Színe [0-255]
// Általános ze_lighting_style d // Pálya világossága ,,A"-tól ,,Z"-ig(a = Nagyon Sötét || z = Normál világos) ze_release_time 15 // Ennyi idő múlva szabadulnak el a zombik ze_freeze_time 20 // Összes játékos "fagyási" ideje ze_round_time 9.0 // Köridő ze_block_kill 1 // Öngyilkosság blokkolása ze_required_players 2 // Szükséges játékosok a játék elkezdéséhez ze_human_infected_frags 1 // Ennyi frag-et kap a zombi egy ember megfertőzéséért ze_infection_deaths 1 // Halálok hozzáadódnak az ember statisztikájához, amikor ő megfertőződik ze_escape_success_frags 3 // Ennyi frag-et kapnak az emberek, ha sikeresen elmenekülnek
// Üzenetek ze_enable_infect_notice 1 // Ha megfertőznek valakit jelezze HUD-ban (0 = Kikapcsolva || 1 = Bekapcsolva) ze_infect_notice_red 255 // Üzenet színe Piros [0-255] ze_infect_notice_green 0 // Üzenet színe Zöld [0-255] ze_infect_notice_blue 0 // Üzenet színe Kék [0-255] ze_score_message_type 1 // Eredményjelző üzenet típusa (0 = Kikapcsolva || 1 = dhud || 2 = hud) ze_score_message_red 200 // Eredményjelző színe Piros [0-255] ze_score_message_green 100 // Eredményjelző színe Zöld [0-255] ze_score_message_blue 0 // Eredményjelző színe Kék [0-255] ze_speed_rank_mode 1 // Rank Üzenet (0 = Kikapcsolva || 1 = Vezető Mód || 2 = Rank Mód) ze_speed_rank_red 0 // Rank üzenet színe Piros [0-255] (A vezető számára & mindenki számára) ze_speed_rank_green 230 // Rank üzenet színe Zöld [0-255] (A vezető számára & mindenki számára) ze_speed_rank_blue 255 // Rank üzenet színe Kék [0-255] (A vezető számára & mindenki számára) ze_leader_glow 1 // Világítás vezető módban (0 = Kikapcsolva || 1 = Bekapcsolva) ze_leader_random_color 1 // Ha ez be van kapcsolva véletlenszerűen rakja a színeket, ha kikapcsolod be kell állítsd az RGB színkódok közül valamelyiket ze_leader_glow_red 255 // Világítás színe Piros [0-255] ze_leader_glow_green 0 // Világítás színe Zöld [0-255] ze_leader_glow_blue 0 // Világítás színe Kék [0-255] ze_hud_info_mode 1 // Játékos Információi (Élet,Kaszt,Pénz) (0 = Kikapcsolva || 1 = Hud || 2 = Dhud) ze_hud_info_commas 1 // Vesszők engedélyezése az Életnél (0 = Kikapcsolva || 1 = Bekapcsolva) ze_hud_info_zombie_red 255 // Zombi Információk színe Piros [0-255] ze_hud_info_zombie_green 60 // Zombi Információk színe Zöld [0-255] ze_hud_info_zombie_blue 60 // Zombi Információk színe Kék [0-255] ze_hud_info_human_red 60 // Ember Információk színe Piros [0-255] ze_hud_info_human_green 60 // Ember Információk színe Zöld [0-255] ze_hud_info_human_blue 255 // Ember Információk színe Kék [0-255] ze_hud_info_spec_red 100 // Néző Információk színe Piros [0-255] ze_hud_info_spec_green 100 // Néző Információk színe Zöld [0-255] ze_hud_info_spec_blue 100 // Néző Információ színe Kék [0-255] ze_earn_chat_notice 1 // Jutalmak a chatben: +30 Menekülő Pont (0 = Kikapcsolva || 1 = Bekapcsolva)
// Menekülő Pont Rendszer ze_escape_success_coins 15 // Ennyi Pontot kapnak az emberek, ha sikeresen elmenekülnek ze_human_infected_coins 5 // Ennyi pontot kapnak a zombik, ha megfertőzik az embereket ze_damage_coins 4 // Ennyi pontot kapnak az emberek, ha X sebzést mérnek a zombikra ze_damage_required 500 // Ennyi sebzés szükséges a pontszerzéshez ze_start_coins 50 // Ennyi pénzt kapnak a játékosok kezdéskor ze_max_coins 200000 // Ennyi pénzt tarthat magánál maximum egy játékos
// Fegyverek ze_buy_time 60 // Fegyver vásárlási ideje ze_give_HE_nade 1 // Automatikus HE gránát adása ze_give_smoke_nade 1 // Automatikus SMOKE gránát adása ze_give_FB_nade 1 // Automatikus FLASH gránát adása
// Örjöngés ze_madness_time 5.0 // Örjöngési idő a zombiknak ze_madness_color_red 255 // Örjöngési Aura színe Piros [0-255] ze_madness_color_green 0 // Örjöngési Aura színe Zöld [0-255] ze_madness_color_blue 0 // Örjöngési Aura színe Kék [0-255] ze_madness_limit 2 // Ennyi örjöngést vehetnek a játékosok körönként
// Fire Nade ze_fire_duration 6 // Tűz Gránát ideje ze_fire_damage 10 // Tűz gránát sebzése másodpercenként ze_fire_hud_icon 1 // Tűz Gránát ikon jelzése, ha ég valaki (0 = Kikapcsolva || 1 = Bekapcsolva) ze_fire_explosion 0 // Tartsa meg a normál robbanást (0 = Kikapcsolva || 1 = Bekapcsolva) ze_fire_slowdown 0.1 // Lassítás ideje ze_fire_radius 240.0 // Tűz gránát hatósugara
// Fagyasztó Gránát ze_frost_duration 4 // Fagyás ideje ze_frost_hud_icon 1 // Fagyás Ikon, amikor valaki le van fagyasztva (0 = Kikapcsolva || 1 = Bekapcsolva) ze_freeze_damage 0 // A zombi kaphat sebzést, amikor le van fagyasztva? (0 = Nincs sebzés || 1 = Van sebzés) ze_freeze_radius 240.0 // Fagyasztó gránát hatósugara
// Szerver mp_autoteambalance 0 // Automatikus szétrendezés leállítva (game.cfg) mp_roundover 0 // 0 kell legyen(game.cfg) mp_round_infinite 0 // 0 kell legyen (game.cfg) mp_roundrespawn_time 30 // Újraéledési idő, ha egy zombi elkapott (game.cfg) sv_maxspeed 400 // Állítsd át, ha még több sebességet akarsz (server.cfg) mp_roundtime 9.0 // Ez szükséges a ze_round_time cvarhoz (server.cfg) mp_freezetime 20 // Ez szükséges a ze_freeze_time cvarhoz (server.cfg)
echo A Zombi Escape Mód Fut! Forráskódok leírásai:► Spoiler mutatása ze_block_events_messages.sma
Az üzenetekért felelős (pl: Sikeres menekülés, Sikertelen menekülés, Senki nem nyert.) ze_coins_system.sma
A menekülési pontokért felelős, beállítható, hogy mennyit sebzés után kapjon pontokat az illető, és hogy mennyit. Számos cvar-ja van még, ezeket a zombie_escape.cfg-ben is szerkesztheted.
Parancsok: /EC --> Egyenleg megtekintése ze_core.sma
A mód főmotorja. NE KAPCSOLD KI, ha azt szeretnéd, hogy működjön a mód. ze_countdown.sma
A játékkezdetéig számol vissza. Cvarok állíthatóak, a zombie_escape.cfg-ben ze_effects_frag.sma
A győzelemért, fertőzésért járó fragek-et kezeli. ze_effects_messages.sma
A HUD üzenetekért felelős. ze_effects_weather.sma
Az időjárásért felelős. ze_extra_fire_nade.sma
Tűz Gránát Extra Cucc ze_extra_frost_nade.sma
Fagyasztó Gránát Extra Cucc ze_fire.sma
A tűz gránáthoz tartozó effekt ze_frost.sma
A fagyasztó gránáthoz tartozó effekt ze_hud_info.sma
A HUD-ban lévő információkért felelős. ze_items_escape_coins.sma
A Menekülő Pontok forráskódja. ze_items_manager.sma
A mód boltja ze_madness.sma
Örjöngés Extra a zombinak ze_main_menu.sma
A mód főmenüje. NE VEDD KI!
ze_nightvision_lighting.sma
Az éjjellátó színeiért felelős. ze_resources.sma
Ez a forráskód precacheli le a hangokat/modelleket. Itt cserélhetőek ki az ember modellek is akár! ze_unlimited_clip.sma
Végtelen tár, így mindig lesz a fegyveredben lőszer, újratöltés után. ze_weapon_menu.sma
Fegyvermenü zombie escape módhoz. ze_zombie_sounds.sma
A hangokat kezeli a módban, a legjobb élményért ne szedd ki. Szükséges modulok:- ReApi - ReGameDLL - ReHLDSTelepítésZIP-ben találhatóak:Configs mappában találhatóak --> cstrike/addons/amxmodx/configs Lang mappában találhatóak --> cstrike/addons/amxmodx/data/lang
Modules mappában találhatóak --> cstrike/addons/amxmodx/modules Majd a cstrike/addons/amxmodx/configs/modules.ini-be írd bele ezt: reapi
SMA-k lefordítva --> cstrike/addons/amxmodx/plugins GFX mappában találhatóak --> cstrike/gfx/env Sound mappában találhatóak --> cstrike/sound Models mappában találhatóak --> cstrike/models Sprites mappában találhatóak --> cstrike/sprites
FIGYELEM! Ahhoz, hogy leforduljanak a forráskódok szükséges az include-ok behelyezése a fordítódba!UI: A plugint, ha jóváhagyják folyamatosan érkezni fognak hozzá a bővítmények (Extrák,Kiegészítők)
SMA
|
|
A hozzászólást 13 alkalommal szerkesztették, utoljára CoopCola 2017.07.09. 18:56-kor.
|
|