hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 11:27



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 217 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 217 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 46 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2 3 4 5 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Rangrendszer
HozzászólásElküldve: 2017.12.31. 09:23 
Offline
Tag
Avatar

Csatlakozott: 2016.02.01. 16:54
Hozzászólások: 35
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Valamiért nem mutassa folyamatosan a hud-on a státuszt vagyis amit kéne írjon csak ha meghalok, és nézek valakit.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Rangrendszer
HozzászólásElküldve: 2017.12.31. 15:39 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2017.08.21. 15:51
Hozzászólások: 1109
Megköszönt másnak: 36 alkalommal
Megköszönték neki: 195 alkalommal
adek02 írta:
Valamiért nem mutassa folyamatosan a hud-on a státuszt vagyis amit kéne írjon csak ha meghalok, és nézek valakit.


Lehet a szervereden túl sok HUD plugin van nem? Olyankor fordul ez elő. Vedd ki az összes HUD-os pluginod csak ezt hagyd bent és teszteld. Van egy korlát HUD-nál.

Max message length : 128 characters.
You can show only 8 messages at once.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Rangrendszer
HozzászólásElküldve: 2017.12.31. 16:07 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2013.01.15. 19:04
Hozzászólások: 407
Megköszönt másnak: 17 alkalommal
Megköszönték neki: 176 alkalommal
A plugin így van megírva, csak halottként jelenik meg a hud, ha nem nezel senkit akkor jeleníti meg a saját statisztikád. Ezt elfelejtettem odaírni.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Rangrendszer
HozzászólásElküldve: 2018.01.01. 18:22 
Offline
Lelkes
Avatar

Csatlakozott: 2016.11.09. 08:01
Hozzászólások: 16
Megköszönt másnak: 6 alkalommal
demon írta:
A plugin így van megírva, csak halottként jelenik meg a hud, ha nem nezel senkit akkor jeleníti meg a saját statisztikád. Ezt elfelejtettem odaírni.


És hogy lehet megoldani azt hogy a saját statisztikámat lássam ? mikor élek ??? vagy egyáltalán lehetséges ez ha igen hogy lehet megcsinálni ?? válaszodat előre is nagyon szépen köszönöm.

_________________
Aki egyszer Gamer volt, az örökké az is maradt!

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Rangrendszer
HozzászólásElküldve: 2018.01.01. 19:02 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.03.22. 18:22
Hozzászólások: 2978
Megköszönt másnak: 115 alkalommal
Megköszönték neki: 368 alkalommal
371. sorban ez van:

  1. if ( !is_user_alive( iPlayerId ) )


Töröld ki,bár nem tudom ilyenkor kap-e értéket az iTarget,de teszteld le.

_________________
Blasenkampfwagen

https://discord.gg/uBYnNnZP
GTA:PURSUIT MTA


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Rangrendszer
HozzászólásElküldve: 2018.01.01. 19:46 
Offline
Lelkes
Avatar

Csatlakozott: 2016.11.09. 08:01
Hozzászólások: 16
Megköszönt másnak: 6 alkalommal
ultraibolya írta:
371. sorban ez van:

  1. if ( !is_user_alive( iPlayerId ) )


Töröld ki,bár nem tudom ilyenkor kap-e értéket az iTarget,de teszteld le.


Nem jó, hiába töröltem ki

_________________
Aki egyszer Gamer volt, az örökké az is maradt!

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Rangrendszer
HozzászólásElküldve: 2018.01.01. 20:21 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2013.01.15. 19:04
Hozzászólások: 407
Megköszönt másnak: 17 alkalommal
Megköszönték neki: 176 alkalommal
  1. public OnlineTimeCounter( iPlayerId )
  2. {
  3.     ++g_iUserData[ iPlayerId ][ iOnlineTime ];
  4.     ++g_iUserData[ iPlayerId ][ iOnlineTimeW ];
  5.  
  6.     if ( g_bHud[ iPlayerId ] )
  7.     {
  8.         if ( !is_user_alive( iPlayerId ) )
  9.         {
  10.             set_hudmessage( 0, 255, 0, 0.01, 0.20, 0, 6.0, 0.9 );
  11.             new iTarget = entity_get_int( iPlayerId, EV_INT_iuser2 );
  12.  
  13.             if ( iTarget != 0 )
  14.             {
  15.                 show_hudmessage( iPlayerId, "%L^n%L^n%L^n%L^n%L^n%L^n%L", iPlayerId, "HUD1",
  16.                 g_sUsername[ iTarget ], iPlayerId, "HUD2",
  17.                 g_iUserData[ iTarget ][ iOnlineTime ] / 3600,( g_iUserData[ iTarget ][ iOnlineTime ] / 60 ) % 60, g_iUserData[ iTarget ][ iOnlineTime ] % 60, iPlayerId, "HUD3",
  18.                 g_iUserData[ iTarget ][ iOnlineTimeW ] / 3600, ( g_iUserData[ iTarget ][ iOnlineTimeW ] / 60 ) % 60, g_iUserData[ iTarget ][ iOnlineTimeW ] % 60, iPlayerId, "HUD4",
  19.                 g_iUserData[ iTarget ][ iKills ], iPlayerId, "HUD5", g_iUserData[ iTarget ][ iDeaths ], iPlayerId, "HUD6", g_iRangs[ g_iRang[ iTarget ] - 1 ][ sRangName ], g_iUserData[ iTarget ][ iPoints ], iPlayerId, "MOTD10" );
  20.             }
  21.             else
  22.             {
  23.                 show_hudmessage( iPlayerId, "%L^n%L^n%L^n%L^n%L^n%L^n%L", iPlayerId, "HUD7", iPlayerId, "HUD2",
  24.                 g_iUserData[ iPlayerId ][ iOnlineTime ] / 3600,( g_iUserData[ iPlayerId ][ iOnlineTime ] / 60 ) % 60, g_iUserData[ iPlayerId ][ iOnlineTime ] % 60, iPlayerId, "HUD3",
  25.                 g_iUserData[ iPlayerId ][ iOnlineTimeW ] / 3600, ( g_iUserData[ iPlayerId ][ iOnlineTimeW ] / 60 ) % 60, g_iUserData[ iPlayerId ][ iOnlineTimeW ] % 60, iPlayerId, "HUD4",
  26.                 g_iUserData[ iPlayerId ][ iKills ], iPlayerId, "HUD5", g_iUserData[ iPlayerId ][ iDeaths ], iPlayerId, "HUD6", g_iRangs[ g_iRang[ iPlayerId ] - 1 ][ sRangName ], g_iUserData[ iPlayerId ][ iPoints ], iPlayerId, "MOTD10" );
  27.             }
  28.         }
  29.     }
  30. }

-->
  1. public OnlineTimeCounter( iPlayerId )
  2. {
  3.     ++g_iUserData[ iPlayerId ][ iOnlineTime ];
  4.     ++g_iUserData[ iPlayerId ][ iOnlineTimeW ];
  5.  
  6.     if ( g_bHud[ iPlayerId ] )
  7.     {
  8.         set_hudmessage( 0, 255, 0, 0.01, 0.20, 0, 6.0, 0.9 );
  9.  
  10.         if ( !is_user_alive( iPlayerId ) )
  11.         {
  12.             new iTarget = entity_get_int( iPlayerId, EV_INT_iuser2 );
  13.            
  14.             if ( iTarget == 0 ) iTarget = iPlayerId;
  15.            
  16.             show_hudmessage( iPlayerId, "%L^n%L^n%L^n%L^n%L^n%L^n%L", iPlayerId, "HUD1",
  17.             g_sUsername[ iTarget ], iPlayerId, "HUD2",
  18.             g_iUserData[ iTarget ][ iOnlineTime ] / 3600,( g_iUserData[ iTarget ][ iOnlineTime ] / 60 ) % 60, g_iUserData[ iTarget ][ iOnlineTime ] % 60, iPlayerId, "HUD3",
  19.             g_iUserData[ iTarget ][ iOnlineTimeW ] / 3600, ( g_iUserData[ iTarget ][ iOnlineTimeW ] / 60 ) % 60, g_iUserData[ iTarget ][ iOnlineTimeW ] % 60, iPlayerId, "HUD4",
  20.             g_iUserData[ iTarget ][ iKills ], iPlayerId, "HUD5", g_iUserData[ iTarget ][ iDeaths ], iPlayerId, "HUD6", g_iRangs[ g_iRang[ iTarget ] - 1 ][ sRangName ], g_iUserData[ iTarget ][ iPoints ], iPlayerId, "MOTD10" );
  21.         }
  22.         else
  23.         {
  24.             show_hudmessage( iPlayerId, "%L^n%L^n%L^n%L^n%L^n%L^n%L", iPlayerId, "HUD7", iPlayerId, "HUD2",
  25.             g_iUserData[ iPlayerId ][ iOnlineTime ] / 3600,( g_iUserData[ iPlayerId ][ iOnlineTime ] / 60 ) % 60, g_iUserData[ iPlayerId ][ iOnlineTime ] % 60, iPlayerId, "HUD3",
  26.             g_iUserData[ iPlayerId ][ iOnlineTimeW ] / 3600, ( g_iUserData[ iPlayerId ][ iOnlineTimeW ] / 60 ) % 60, g_iUserData[ iPlayerId ][ iOnlineTimeW ] % 60, iPlayerId, "HUD4",
  27.             g_iUserData[ iPlayerId ][ iKills ], iPlayerId, "HUD5", g_iUserData[ iPlayerId ][ iDeaths ], iPlayerId, "HUD6", g_iRangs[ g_iRang[ iPlayerId ] - 1 ][ sRangName ], g_iUserData[ iPlayerId ][ iPoints ], iPlayerId, "MOTD10" );
  28.         }
  29.     }
  30. }

Ők köszönték meg demon nek ezt a hozzászólást: Creewi (2018.01.03. 19:23)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Rangrendszer
HozzászólásElküldve: 2018.01.01. 20:36 
Offline
Lelkes
Avatar

Csatlakozott: 2016.11.09. 08:01
Hozzászólások: 16
Megköszönt másnak: 6 alkalommal
Működik nagyon szépen köszönöm a segítséget ;)

_________________
Aki egyszer Gamer volt, az örökké az is maradt!

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Rangrendszer
HozzászólásElküldve: 2018.01.17. 11:22 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2017.12.04. 09:15
Hozzászólások: 116
Megköszönt másnak: 58 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
Szia, demon meglehet azt oldani hogy bele írd a rangokat?

PL:. Tulajdonos,Főadmin,Admin, VIP.

Előreis nagyon szépen köszönöm.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Rangrendszer
HozzászólásElküldve: 2018.01.21. 17:11 
Offline
Újonc

Csatlakozott: 2018.01.21. 13:28
Hozzászólások: 5
Nekem vmiért nem működik, tudnátok segíteni? :P


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 46 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2 3 4 5 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 9 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole