Plugin Neve:
|
Rangrendszer
|
Plugint készitette:
|
Demon
|
Játék:
|
Counter-Strike
|
Kategória:
|
Szórakoztató
|
Eredeti link:
|
Nincs megadva
|
Jóváhagyó:
|
|
RangrendszerLeírás:A plugin használatával a játékosok ölésekért pontokat szerezhetnek, e pontok mennyiségétől függően a játékosok különböző rangokat kapnak, melyek alap esetben csak a hudban láthatóak. Pontokat csak a győztes csapat kap, még pedig annyit amennyit abban a körben ölt. A plugin számolja a játékos által játszott időt hetenként, ami alapján pont szorzás vagy levonás következik be, ha a játékos az adott héten nem teljesítette a kötelező játszott időt, akkor pontlevonás következik be, ha minél többet játszott annál nagyobb pont szorzó vár rá. A plugin sajátossága, hogy az utolsó elérhető rang megszerzésével a játékos saját egyedi rangot (prefixet) adhat meg. A plugin MYSQL adatbázisban tárolja az adatokat. Parancsok:/hud - Hud üzenetek ki, be kapcsolása /rang, /myrank - Egy motd ablak jelenik meg, melyben információk lesznek a rangoddal kapcsolatban /rangok, /ranks - Egy motd ablak jelenik meg, melyben az összes rang szerepelni fog és írni fogja, hogy mennyi ölés szükséges az eléréséhez /prefix - Ha a játékos elérte a legmagasabb rangot akkor saját rangot (prefixet) tud megadni Konzol parancs:reset_prefix "játékos neve" - megfelelő joggal (ADMIN_RCON) rendelkező játékos vissza tudja állítani a játékos rangját (prefixét) az eredetire Konfiguráció:#define MinOnlineTime 18000 - Itt tudjuk megadni, hogy mennyi idő legyen a minimum ami alatt pontlevonás következik be, másodpercben (18000 mp = 5 óra) (15. sor) #define SubPoint 200 - Mennyi pontot vonjon le, ha a játékos nem teljesíti a játszott idő feltételeit (16. sor) #define MaxRang 19 - Itt adhatjuk meg, hogy mennyi rangot szeretnénk, ha ezt változtatjuk, akkor értelemszerűen annyi rangot kell megadnunk a plugin 35. sorában induló konstans változóban g_iRangs konstans tartalmazza a rangokat (1. hely) és a szükséges öléseket (2. hely). Mivel a plugin MYSQL adatbázisban tárolja az adatokat ezért a g_sSQL_INFOS konstans változtatásával meg kell adnunk az adatbázis hozzáféréséhez szükséges adatokat. new const g_sSQL_INFOS[ ][ ] = { "Host", // HOST "Username", // USERNAME "Password", // PASSWORD "DB" // DATABASE };Mivel a plugin alapból nem tartalmaz chat kiírási részt, ezért iChat kompatibilisre terveztem (viewtopic.php?f=101&t=18147). Használatához a plugin 7. sorából törölni kell a // karaktereket: //#define USE_ICHAT --> #define USE_ICHAT Illetve az iChat konfigurációs fájlban engedélyezni kell az egyedi prefixet és hozzáadni azt. Lehetőség van más pluginból lekérni a rangot (prefixet), csak hozzá kell adni a rang_sys függvénykönyvtárat (#include <rang_sys>), majd get_user_rang függvény használatával le tudjuk kérni azt, hasonlóan mint a játékos nevét: new sRang[ 16 ]; get_user_rang( iPlayerId, sRang, 15 );
E módon saját chat pluginunkhoz hozzá tudjuk adni a prefixet. Képek:
|