hlmod.hu
https://hlmod.hu/

Rangrendszer
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=101&t=28576
Oldal: 2 / 5

Szerző:  adek02 [ 2017.12.31. 09:23 ]
Hozzászólás témája:  Re: Rangrendszer

Valamiért nem mutassa folyamatosan a hud-on a státuszt vagyis amit kéne írjon csak ha meghalok, és nézek valakit.

Szerző:  Pika [ 2017.12.31. 15:39 ]
Hozzászólás témája:  Re: Rangrendszer

adek02 írta:
Valamiért nem mutassa folyamatosan a hud-on a státuszt vagyis amit kéne írjon csak ha meghalok, és nézek valakit.


Lehet a szervereden túl sok HUD plugin van nem? Olyankor fordul ez elő. Vedd ki az összes HUD-os pluginod csak ezt hagyd bent és teszteld. Van egy korlát HUD-nál.

Max message length : 128 characters.
You can show only 8 messages at once.

Szerző:  demon [ 2017.12.31. 16:07 ]
Hozzászólás témája:  Re: Rangrendszer

A plugin így van megírva, csak halottként jelenik meg a hud, ha nem nezel senkit akkor jeleníti meg a saját statisztikád. Ezt elfelejtettem odaírni.

Szerző:  Creewi [ 2018.01.01. 18:22 ]
Hozzászólás témája:  Re: Rangrendszer

demon írta:
A plugin így van megírva, csak halottként jelenik meg a hud, ha nem nezel senkit akkor jeleníti meg a saját statisztikád. Ezt elfelejtettem odaírni.


És hogy lehet megoldani azt hogy a saját statisztikámat lássam ? mikor élek ??? vagy egyáltalán lehetséges ez ha igen hogy lehet megcsinálni ?? válaszodat előre is nagyon szépen köszönöm.

Szerző:  ultraibolya [ 2018.01.01. 19:02 ]
Hozzászólás témája:  Re: Rangrendszer

371. sorban ez van:

  1. if ( !is_user_alive( iPlayerId ) )


Töröld ki,bár nem tudom ilyenkor kap-e értéket az iTarget,de teszteld le.

Szerző:  Creewi [ 2018.01.01. 19:46 ]
Hozzászólás témája:  Re: Rangrendszer

ultraibolya írta:
371. sorban ez van:

  1. if ( !is_user_alive( iPlayerId ) )


Töröld ki,bár nem tudom ilyenkor kap-e értéket az iTarget,de teszteld le.


Nem jó, hiába töröltem ki

Szerző:  demon [ 2018.01.01. 20:21 ]
Hozzászólás témája:  Re: Rangrendszer

  1. public OnlineTimeCounter( iPlayerId )
  2. {
  3.     ++g_iUserData[ iPlayerId ][ iOnlineTime ];
  4.     ++g_iUserData[ iPlayerId ][ iOnlineTimeW ];
  5.  
  6.     if ( g_bHud[ iPlayerId ] )
  7.     {
  8.         if ( !is_user_alive( iPlayerId ) )
  9.         {
  10.             set_hudmessage( 0, 255, 0, 0.01, 0.20, 0, 6.0, 0.9 );
  11.             new iTarget = entity_get_int( iPlayerId, EV_INT_iuser2 );
  12.  
  13.             if ( iTarget != 0 )
  14.             {
  15.                 show_hudmessage( iPlayerId, "%L^n%L^n%L^n%L^n%L^n%L^n%L", iPlayerId, "HUD1",
  16.                 g_sUsername[ iTarget ], iPlayerId, "HUD2",
  17.                 g_iUserData[ iTarget ][ iOnlineTime ] / 3600,( g_iUserData[ iTarget ][ iOnlineTime ] / 60 ) % 60, g_iUserData[ iTarget ][ iOnlineTime ] % 60, iPlayerId, "HUD3",
  18.                 g_iUserData[ iTarget ][ iOnlineTimeW ] / 3600, ( g_iUserData[ iTarget ][ iOnlineTimeW ] / 60 ) % 60, g_iUserData[ iTarget ][ iOnlineTimeW ] % 60, iPlayerId, "HUD4",
  19.                 g_iUserData[ iTarget ][ iKills ], iPlayerId, "HUD5", g_iUserData[ iTarget ][ iDeaths ], iPlayerId, "HUD6", g_iRangs[ g_iRang[ iTarget ] - 1 ][ sRangName ], g_iUserData[ iTarget ][ iPoints ], iPlayerId, "MOTD10" );
  20.             }
  21.             else
  22.             {
  23.                 show_hudmessage( iPlayerId, "%L^n%L^n%L^n%L^n%L^n%L^n%L", iPlayerId, "HUD7", iPlayerId, "HUD2",
  24.                 g_iUserData[ iPlayerId ][ iOnlineTime ] / 3600,( g_iUserData[ iPlayerId ][ iOnlineTime ] / 60 ) % 60, g_iUserData[ iPlayerId ][ iOnlineTime ] % 60, iPlayerId, "HUD3",
  25.                 g_iUserData[ iPlayerId ][ iOnlineTimeW ] / 3600, ( g_iUserData[ iPlayerId ][ iOnlineTimeW ] / 60 ) % 60, g_iUserData[ iPlayerId ][ iOnlineTimeW ] % 60, iPlayerId, "HUD4",
  26.                 g_iUserData[ iPlayerId ][ iKills ], iPlayerId, "HUD5", g_iUserData[ iPlayerId ][ iDeaths ], iPlayerId, "HUD6", g_iRangs[ g_iRang[ iPlayerId ] - 1 ][ sRangName ], g_iUserData[ iPlayerId ][ iPoints ], iPlayerId, "MOTD10" );
  27.             }
  28.         }
  29.     }
  30. }

-->
  1. public OnlineTimeCounter( iPlayerId )
  2. {
  3.     ++g_iUserData[ iPlayerId ][ iOnlineTime ];
  4.     ++g_iUserData[ iPlayerId ][ iOnlineTimeW ];
  5.  
  6.     if ( g_bHud[ iPlayerId ] )
  7.     {
  8.         set_hudmessage( 0, 255, 0, 0.01, 0.20, 0, 6.0, 0.9 );
  9.  
  10.         if ( !is_user_alive( iPlayerId ) )
  11.         {
  12.             new iTarget = entity_get_int( iPlayerId, EV_INT_iuser2 );
  13.            
  14.             if ( iTarget == 0 ) iTarget = iPlayerId;
  15.            
  16.             show_hudmessage( iPlayerId, "%L^n%L^n%L^n%L^n%L^n%L^n%L", iPlayerId, "HUD1",
  17.             g_sUsername[ iTarget ], iPlayerId, "HUD2",
  18.             g_iUserData[ iTarget ][ iOnlineTime ] / 3600,( g_iUserData[ iTarget ][ iOnlineTime ] / 60 ) % 60, g_iUserData[ iTarget ][ iOnlineTime ] % 60, iPlayerId, "HUD3",
  19.             g_iUserData[ iTarget ][ iOnlineTimeW ] / 3600, ( g_iUserData[ iTarget ][ iOnlineTimeW ] / 60 ) % 60, g_iUserData[ iTarget ][ iOnlineTimeW ] % 60, iPlayerId, "HUD4",
  20.             g_iUserData[ iTarget ][ iKills ], iPlayerId, "HUD5", g_iUserData[ iTarget ][ iDeaths ], iPlayerId, "HUD6", g_iRangs[ g_iRang[ iTarget ] - 1 ][ sRangName ], g_iUserData[ iTarget ][ iPoints ], iPlayerId, "MOTD10" );
  21.         }
  22.         else
  23.         {
  24.             show_hudmessage( iPlayerId, "%L^n%L^n%L^n%L^n%L^n%L^n%L", iPlayerId, "HUD7", iPlayerId, "HUD2",
  25.             g_iUserData[ iPlayerId ][ iOnlineTime ] / 3600,( g_iUserData[ iPlayerId ][ iOnlineTime ] / 60 ) % 60, g_iUserData[ iPlayerId ][ iOnlineTime ] % 60, iPlayerId, "HUD3",
  26.             g_iUserData[ iPlayerId ][ iOnlineTimeW ] / 3600, ( g_iUserData[ iPlayerId ][ iOnlineTimeW ] / 60 ) % 60, g_iUserData[ iPlayerId ][ iOnlineTimeW ] % 60, iPlayerId, "HUD4",
  27.             g_iUserData[ iPlayerId ][ iKills ], iPlayerId, "HUD5", g_iUserData[ iPlayerId ][ iDeaths ], iPlayerId, "HUD6", g_iRangs[ g_iRang[ iPlayerId ] - 1 ][ sRangName ], g_iUserData[ iPlayerId ][ iPoints ], iPlayerId, "MOTD10" );
  28.         }
  29.     }
  30. }

Szerző:  Creewi [ 2018.01.01. 20:36 ]
Hozzászólás témája:  Re: Rangrendszer

Működik nagyon szépen köszönöm a segítséget ;)

Szerző:  duvilax [ 2018.01.17. 11:22 ]
Hozzászólás témája:  Re: Rangrendszer

Szia, demon meglehet azt oldani hogy bele írd a rangokat?

PL:. Tulajdonos,Főadmin,Admin, VIP.

Előreis nagyon szépen köszönöm.

Szerző:  almacsutka [ 2018.01.21. 17:11 ]
Hozzászólás témája:  Re: Rangrendszer

Nekem vmiért nem működik, tudnátok segíteni? :P

Oldal: 2 / 5 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/