hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.26. 10:09



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 292 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 292 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Kill Streak ReHLDS & HLDS
HozzászólásElküldve: 2019.11.21. 10:49 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott: 2018.12.09. 10:07
Hozzászólások: 84
Megköszönt másnak: 23 alkalommal
Megköszönték neki: 5 alkalommal
Plugin Neve:
Kill Streak ReHLDS & HLDS
Plugint készitette:
AcE
Játék:
Counter-Strike
Kategória:
Szórakoztató
Eredeti link:
Nincs megadva
Jóváhagyó:


Leírás:
Az ellenség megölésekor a plug-in megszólal, és üzenetet jelenít meg a képernyőn.
Elérhető parancsok: say / killmenu, say_team / killmenu - Menü a lejátszó beállításaival.
Archivált 2 verzió: REAPI és HLDS

Beállítások:
  1. // # define FFA_MODE / * A CSDM FFA támogatása. * /
  2. #define HUD_MSG_TIME 5.0 / * Az üzenet megjelenítési ideje. * /
  3. #define HUD_RGB 0, 255, 0 / * üzenet színe R, G, B formátumban * /
  4. #define HUD_X_Y -1.0, 0.20 / * Az üzenet pozíciója az X tengely mentén, Y * /
  5. #define KILLSTREAK_TIME 10.0 / * intervallum gyilkosságok sorozatára * /



SMA
AMXX
Tömörített fájl
*A fordítás a aghl.ru oldalon történik.

    _________________
    [steam]steamcommunity.com/id/XaHuReW-NEW/[/steam]


    Hozzászólás jelentése
    Vissza a tetejére
       
     Hozzászólás témája: Re: Kill Streak ReHLDS & HLDS
    HozzászólásElküldve: 2019.11.30. 02:59 
    Offline
    Nagyúr
    Avatar

    Csatlakozott: 2013.09.14. 08:21
    Hozzászólások: 547
    Megköszönt másnak: 95 alkalommal
    Megköszönték neki: 71 alkalommal
    nem kötekedés képpen. de maradt el pár dolog.

    1. public kill_menu(id)
    2. {
    3.     static menu[MAX_MENU_LENGTH]
    4.     static const onoff[2][] = {{"\rВыкл"}, {"\yВкл"}}
    5.     formatex(menu, charsmax(menu), "\r[\yKill Streak\r] \wМеню^n\
    6.         \r1. \wЗвуки убийств: %s^n\
    7.         \r2. \wХуд сообщения: %s^n\
    8.         \r0. \wВыход", onoff[g_SndSwitch[id]], onoff[g_MsgSwitch[id]]
    9.     )
    10.     show_menu(id, keys, menu, -1, "Menu")
    11. }

    _________________
    Kép


    Hozzászólás jelentése
    Vissza a tetejére
       
     Hozzászólás témája: Re: Kill Streak ReHLDS & HLDS
    HozzászólásElküldve: 2019.11.30. 14:08 
    Offline
    Fórum Moderátor
    Avatar

    Csatlakozott: 2014.05.01. 13:18
    Hozzászólások: 627
    Megköszönt másnak: 61 alkalommal
    Megköszönték neki: 104 alkalommal
    elit írta:
    nem kötekedés képpen. de maradt el pár dolog.

    1. public kill_menu(id)
    2. {
    3.     static menu[MAX_MENU_LENGTH]
    4.     static const onoff[2][] = {{"\rВыкл"}, {"\yВкл"}}
    5.     formatex(menu, charsmax(menu), "\r[\yKill Streak\r] \wМеню^n\
    6.         \r1. \wЗвуки убийств: %s^n\
    7.         \r2. \wХуд сообщения: %s^n\
    8.         \r0. \wВыход", onoff[g_SndSwitch[id]], onoff[g_MsgSwitch[id]]
    9.     )
    10.     show_menu(id, keys, menu, -1, "Menu")
    11. }


    Igazad van. Én fogadtam el, mert úgy gondoltam, hogy a leírásban leírtak alapján már a fordítás már megtörtént, még ha a forrásban nem is.


    Hozzászólás jelentése
    Vissza a tetejére
       
     Hozzászólás témája: Re: Kill Streak ReHLDS & HLDS
    HozzászólásElküldve: 2019.12.01. 13:27 
    Offline
    Beavatott
    Avatar

    Csatlakozott: 2018.12.09. 10:07
    Hozzászólások: 84
    Megköszönt másnak: 23 alkalommal
    Megköszönték neki: 5 alkalommal
    JohanCorn írta:
    elit írta:
    nem kötekedés képpen. de maradt el pár dolog.

    1. public kill_menu(id)
    2. {
    3.     static menu[MAX_MENU_LENGTH]
    4.     static const onoff[2][] = {{"\rВыкл"}, {"\yВкл"}}
    5.     formatex(menu, charsmax(menu), "\r[\yKill Streak\r] \wМеню^n\
    6.         \r1. \wЗвуки убийств: %s^n\
    7.         \r2. \wХуд сообщения: %s^n\
    8.         \r0. \wВыход", onoff[g_SndSwitch[id]], onoff[g_MsgSwitch[id]]
    9.     )
    10.     show_menu(id, keys, menu, -1, "Menu")
    11. }


    Igazad van. Én fogadtam el, mert úgy gondoltam, hogy a leírásban leírtak alapján már a fordítás már megtörtént, még ha a forrásban nem is.

    Elnézést miként lesz időm javítani fogom a forrást

    _________________
    [steam]steamcommunity.com/id/XaHuReW-NEW/[/steam]


    Hozzászólás jelentése
    Vissza a tetejére
       
     Hozzászólás témája: Re: Kill Streak ReHLDS & HLDS
    HozzászólásElküldve: 2019.12.01. 13:30 
    Offline
    Őstag
    Avatar

    Csatlakozott: 2017.08.21. 15:51
    Hozzászólások: 1109
    Megköszönt másnak: 36 alkalommal
    Megköszönték neki: 195 alkalommal
    Lényegtelen mert már nem lehet szerkeszteni..


    Hozzászólás jelentése
    Vissza a tetejére
       
    Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
    Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 


    Ki van itt

    Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 9 vendég


    Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
    Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
    Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
    Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
    Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

    Keresés:
    Ugrás:  
    Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
    Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
    Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole