hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.20. 01:57



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 249 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 248 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: MateaBoss az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 64 hozzászólás ]  Oldal Előző 13 4 5 6 7 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: NextLvL Mód - SKA 2.1
HozzászólásElküldve: 2020.04.16. 19:41 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2017.08.21. 15:51
Hozzászólások: 1109
Megköszönt másnak: 36 alkalommal
Megköszönték neki: 195 alkalommal
HLMV-ben is el lehet tüntetni nem?


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Pika 2021.01.12. 20:29-kor.

Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: NextLvL Mód - SKA 2.1
HozzászólásElküldve: 2020.04.16. 23:55 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.03.22. 18:22
Hozzászólások: 2978
Megköszönt másnak: 115 alkalommal
Megköszönték neki: 368 alkalommal
Abban nem sajna. Ott már szerkesztened kell a qc fájlt. Az is +1 sor és ja utána működik hlmv-ben is. Sőt az jobb is mert pl a mostani csgos fegyverek high poly és annyi vertexet nem tud kezelni az ms ezért darabokban van ami az én gépemet megfingatja mikor annyit kell betöltenie. (6-7) Szóval ja,szerkeszteni a modellnek a qc fájlt (+1 sor,lekonvertálni 0,1 perc) aztán ennyi hlmv-ben csak dobálni kell a skineket rá import-al.
Ha megvan a skin akkor igazából csak fotózgatnod kell,de akárhogy is számolom ez nem órás munka. Max ha 1000+ skined van.

_________________
Blasenkampfwagen

https://discord.gg/uBYnNnZP
GTA:PURSUIT MTA


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: NextLvL Mód - SKA 2.1
HozzászólásElküldve: 2020.04.17. 09:39 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2019.07.12. 13:47
Hozzászólások: 305
Megköszönt másnak: 15 alkalommal
Megköszönték neki: 48 alkalommal
ultraibolya írta:
A kéz és a fegyver külön csontozatú,ergó milkshape-ban lefotózom neked 1 perc alatt az összes fegyvert.

Hát mi nem milkshapeban dolgoztunk.
Kettő vagy három programmal oldottuk meg.

_________________
Munkáim / Segítkezésem
Serial BanSystem v3
Serial BanSystem v4
HerBoy - Avatár MultiMod


Avatár: 37.221.209.130:27350
HerBoy: 37.221.209.130:27295


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: NextLvL Mód - SKA 2.1
HozzászólásElküldve: 2020.04.17. 12:10 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.03.22. 18:22
Hozzászólások: 2978
Megköszönt másnak: 115 alkalommal
Megköszönték neki: 368 alkalommal
Végeredmény ugyan az,mindegy hogy az egyszerűbb utat választod vagy kerülgeted programokkal azt amit meglehet egy sorból csinálni.

_________________
Blasenkampfwagen

https://discord.gg/uBYnNnZP
GTA:PURSUIT MTA


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: NextLvL Mód - SKA 2.1
HozzászólásElküldve: 2020.04.17. 21:19 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2015.02.04. 18:53
Hozzászólások: 116
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
Megköszönték neki: 3 alkalommal
Értem.. Köszönöm szépen a választ. :D
Lenne még egy kérdésem.
Van ez a sor:
if(key == (CaseDrops_CaseNum - 1))
{
client_print_color(id, print_team_default, "^4%s ^1A láda megszerezhető, de még nem nyitható!",Prefix);
Cases_Menu(id);
}
else
{
s_Player[id][CaseSelectedSlot] = key;
CaseInfo(id);
}

Rájöttem, hogy hozzá kell adni egy új ládát, hogy elérhető legyen az a láda amihez hozzá adtam a skineket. Így az újonnan hozzá adott láda lett az, ami nem nyitható.

Már csak annyi a problémám, hogy az új ládának nem azokat a képeket jeleníti meg amiket hozzá írtam + nem is azoknak a fegyver skineknek a neveit írja ki. Hanem az első ládának a tartalmát jeleníti meg.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: NextLvL Mód - SKA 2.1
HozzászólásElküldve: 2020.04.21. 10:18 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2019.11.03. 22:00
Hozzászólások: 346
Megköszönt másnak: 37 alkalommal
Megköszönték neki: 22 alkalommal
Szia csatlonád, a RegSystem_SKA.inc fáljt is köszi. :)

 ! Moderátori megjegyzés (Pika):
Szia, megspóroltad volna az idődet, ha galamb várás helyett keresel.. Csatolták visszább, csak néha szét kéne nézni ugye

Itt van: https://www104.zippyshare.com/v/LPl28hgZ/file.html

_________________
****


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: NextLvL Mód - SKA 2.1
HozzászólásElküldve: 2020.04.21. 10:20 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2019.08.20. 18:19
Hozzászólások: 501
Megköszönt másnak: 244 alkalommal
Megköszönték neki: 45 alkalommal
~Shediboii írta:
Include link: Include, download(katt)
Hamarosan elkezdek foglalkozni a 3.0-ás regisztrációs rendszerrel, és fellesz majd töltve. Időmtől függ.
Kód:
#if defined _RegSystem_SKA_included
  #endinput
#endif

#define _RegSystem_SKA_included

native ska_is_user_logged(id);
native ska_get_user_id(id);

forward Load_User_Data(id);
forward Update_User_Data(id);


Egyszer már csatolta.

_________________
Hamarosan új pluginok lesznek ki terjesztve! :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: NextLvL Mód - SKA 2.1
HozzászólásElküldve: 2020.05.11. 10:35 
Offline
Tag
Avatar

Csatlakozott: 2019.08.24. 05:30
Hozzászólások: 42
Megköszönt másnak: 6 alkalommal
Megköszönték neki: 13 alkalommal
A kis képeket úgy csináltam hogy crowbar-ral szétcsomagoltam, majd blenderben minden típushoz, ak, M4, stb csináltam egy üres obj file-t. Az obj file-t 3d coat-ba raktam és csak rá húztam a különböző textúrák és lefotoztam.

Utanna mindegyiket körbe vágtam és addig forgattam amíg az automatikus körbe vágás négyzet alakú nem lett. Aztán az egészre ráraktam egy color filtert meg a hátteret és kész.

Sok idő volt megcsinalni nagyon.

Ez azért jó mert nem kell mindig újra leszedni a kezeket, újra jó szögben állítani a fegyvert, és a kamerát.

_________________
Saját munkák, közreműködések:
NextLvL Mód - SKA 2.1
Sebesség korlát
kovakovi2000 @ cs 1.6 - gyenge/terhelt szerver hitbox javítás

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: NextLvL Mód - SKA 2.1
HozzászólásElküldve: 2020.05.31. 12:34 
Offline
Újonc

Csatlakozott: 2020.05.31. 10:43
Hozzászólások: 2
Sziasztok. valaki meg tudna mondani hogy kell megcsinalni az adatbazist?
mint a mod-nak es a register-nek.

van adatbazisom.
NextLVL
Kód:
SQLINFO[][] = { "ip", "felhasznalo", "jelszo", "db"}


Registartios
Kód:
SQL_INFO[][] = { "IP", "username", "Pw", "DB name" };


berakom az adatbazis ip, felhasznaolt, jelszot. es az db nevhez mit irok-be? es az adatbazis-ba mit kell berakjak h megszerkessze a "tabelt"?

pld: "1.2.3" "admin" "admin" "adatbazis"

Kód:
05/31/2020 - 13:20:54: [AMXX] Plugin ("NextLvL.amxx") is setting itself as failed.
05/31/2020 - 13:20:54: [AMXX] Plugin says: [HIBA*] NEM TUDTAM CSATLAKOZNI AZ ADATBAZISHOZ!
05/31/2020 - 13:20:54: [AMXX] Run time error 1 (plugin "NextLvL.amxx") - forced exit

Kód:
05/31/2020 - 13:20:54: [AMXX] Plugin says: [ *HIBA* ] NEM LEHET KAPCSOLODNI AZ ADATBAZISHOZ!
05/31/2020 - 13:20:54: [AMXX] Run time error 1 (plugin "sk_regsystem.amxx") - forced exit


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: NextLvL Mód - SKA 2.1
HozzászólásElküldve: 2020.06.01. 09:47 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2016.06.20. 10:23
Hozzászólások: 489
Megköszönt másnak: 47 alkalommal
Megköszönték neki: 15 alkalommal
eNNkds írta:
Sziasztok. valaki meg tudna mondani hogy kell megcsinalni az adatbazist?
mint a mod-nak es a register-nek.

van adatbazisom.
NextLVL
Kód:
SQLINFO[][] = { "ip", "felhasznalo", "jelszo", "db"}


Registartios
Kód:
SQL_INFO[][] = { "IP", "username", "Pw", "DB name" };


berakom az adatbazis ip, felhasznaolt, jelszot. es az db nevhez mit irok-be? es az adatbazis-ba mit kell berakjak h megszerkessze a "tabelt"?

pld: "1.2.3" "admin" "admin" "adatbazis"

Kód:
05/31/2020 - 13:20:54: [AMXX] Plugin ("NextLvL.amxx") is setting itself as failed.
05/31/2020 - 13:20:54: [AMXX] Plugin says: [HIBA*] NEM TUDTAM CSATLAKOZNI AZ ADATBAZISHOZ!
05/31/2020 - 13:20:54: [AMXX] Run time error 1 (plugin "NextLvL.amxx") - forced exit

Kód:
05/31/2020 - 13:20:54: [AMXX] Plugin says: [ *HIBA* ] NEM LEHET KAPCSOLODNI AZ ADATBAZISHOZ!
05/31/2020 - 13:20:54: [AMXX] Run time error 1 (plugin "sk_regsystem.amxx") - forced exit


Rakd fel az adatbázisba az sql táblákat és menni fog.

_________________
BfS* #Team ~Global Offensive IP: 217.144.54.193:27148

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 64 hozzászólás ]  Oldal Előző 13 4 5 6 7 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 8 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole