Offline |
|
Csatlakozott: 2015.08.11. 14:21 Hozzászólások: 215
Megköszönt másnak: 50 alkalommal Megköszönték neki: 6 alkalommal
|
Plugin Neve:
|
Biohazard v2.00 Beta 3b (Zombi Mód)
|
Plugint készitette:
|
cheap_suit
|
Játék:
|
Counter-Strike
|
Kategória:
|
Játékmenet
|
Eredeti link:
|
|
Jóváhagyó:
|
|
Biohazard(Készítő: Cheap_Suit)Az oldalon megtalálható már egy másik fordítás, az azonban túl régi. Ez ugyanaz a mód, csak, mondhatni "frissebb" és fejletebb/stabilabb. Remélem hasznára lesz valakinek. Némi fordítási hiba előfordulhat, valamit úgy egyszerűen nem tudtam értelmezni, ezért lett olyan "magyaros". Mindezek melett, törekedtem a "minőségi" fordításra, és leírásra. Leírás:A biohazard egy teljesen általános/átlagos zombi mód. A játékosok két csapatra oszlanak, zombik és túlélők. A túlélők feladata a zombijárvány megfékezése, illetve (értelemszerűen) az életben maradás. A zombik feladata a zombijárvány elterjesztése, és a maradék túlélők megölése.Forráskódok (plugin-bio.ini):► Spoiler mutatása ; Biohazard pluginok
; A mód alapja biohazard.amxx ;
; Más pluginok bio_smokeflare.amxx ; A füstgránátokból fénygránátok lesznek ;bio_radar.amxx ; Mutatja az utolsó túlélőt a radaron ;bio_antiblock.amxx ; Engedélyezi a játékosoknak a csapattársakon való átjárást ;bio_boatescape.amxx ; Hozzáad egy plusz funkciót a zm_boatescape pályán
;customflashlight.amxx ; Saját zseblámpa ;spawn_editor.amxx ; Véletlenszerű spawn hely szerkesztő Szerkesztő fájl (bh_cvars.cfg):► Spoiler mutatása // sv_skyname. //Az égbolt megváltoztatása // Megjegyzés: Hagyd üresen a kikapcsoláshoz. bh_skyname "drkg" // [ ALAPÉRTÉK: drkg ]
// Életerő jelzése bh_showtruehealth 1 // [ 0 - KI | 1 - BE | ALAPÉRTÉK: 1]
// Pálya villágosságának beállítása (Legsötétebb: 'a' | Legvilágosabb: 'z') // Megjegyzés: Hagyd üresen a kikapcsoláshoz. bh_lights "d" // [ ALAPÉRTÉK: d ]
// Fegyvermenü bh_weaponsmenu 1 // [ 0 - KI | 1 - BE | ALAPÉRTÉK: 1 ]
// Mindenkit különböző helyekre spawnol a játék. // Megjegyzés: Ilyenkor a mód a Deathmach újraéledési koordinátáit használja. bh_randomspawn 0 // [ 0 - KI | 1 - BE | ALAPÉRTÉK: 0 ]
// Következő körben megöli azt aki az adott körben öngyilkos lett. bh_punishsuicide 1 // [ 0 - KI | 1 - BE | ALAPÉRTÉK: 1 ]
// Mennyi idő múlva törjön ki a fertőzés. bh_starttime 15.0 // [ ALAPÉRTÉK: 15.0 ]
//A játékosok mennyi ideig használhassák a boltot. // Megjegyzés: Hagyd 0-án, hogy kikapcsold a boltot. bh_buytime 0 // [ ALAPÉRTÉK: 0 ]
// Zombik maximális száma bh_maxzombies 31 // [ ALAPÉRTÉK: 31 ]
// Vereség/Győzelem esetén az alaphangokat használja. bh_winsounds 1 // [ 0 - KI | 1 - BE | ALAPÉRTÉK: 1 ]
// Lőszerek. // 0 - ki // 1 - végtelen töltény // 2 - végtelen tár bh_ammo 1 // [ ALAPÉRTÉK: 1 ]
// A HE gránát egyből robban. bh_impactexplode 1 // [ 0 - KI | 1 - BE | ALAPÉRTÉK: 1 ]
// A villanógránát megvakítja a zombikat. bh_flashbang 1 // [ 0 - KI | 1 - BE | ALAPÉRTÉK: 1 ]
// Éjjellátó automatikus felkapcsolása, miután megfertőződsz. bh_autonvg 1 // [ 0 - KI | 1 - BE | ALAPÉRTÉK: 1 ]
// Maximális életet 255-tel jelzi. bh_caphealthdisplay 1 // [ 0 - KI | 1 - BE | ALAPÉRTÉK: 1 ]
// A túlélők nem fertőződnek meg, amíg el nem fogy a páncéljuk. bh_obeyarmor 0 // [ 0 - KI | 1 - BE | ALAPÉRTÉK: 0 ]
// Pénzt kapsz a túlélők megfertőzéséért. bh_infectionmoney 0 // [ 0 - KI | 1 - BE | ALAPÉRTÉK: 0 ]
// Ha megsebzel valakit, akkor lelassul. bh_painshockfree 1 // [ 0 - KI | 1 - BE | ALAPÉRTÉK: 1 ]
// Az objektumok elmozdulnak, ha lövöd őket. bh_shootobjects 1 // [ 0 - KI | 1 - BE | ALAPÉRTÉK: 1 ]
// Fegyverek sebzés szorzója. bh_pushpwr_weapon 2.0 // [ ALAPÉRTÉK: 2.0 ]
// Zombik sebzés szorzója. bh_pushpwr_zombie 5.0 // [ ALAPÉRTÉK: 5.0 ]
// Fegyver visszarúgás. bh_knockback 1 // [ 0 - KI | 1 - BE | ALAPÉRTÉK: 1 ]
// Kikapcsolja a visszarúgást, ha a zombi kikerüli a lövéseidet. bh_knockback_duck 1 // [ 0 - KI | 1 - BE | ALAPÉRTÉK: 1 ]
// A visszarúgás megjelenésének maximális távolsága. bh_knockback_dist 280.0 [ ALAPÉRTÉK: 280.0 ]
// Véletlenszerű zombi kasztok. bh_zombie_class 1 // [ 0 - KI | 1 - BE | ALAPÉRTÉK: 1 ]
// Véletlenszerű ember kasztok. bh_randomclass 1 // [ 0 - KI | 1 - BE | ALAPÉRTÉK: 1 ]
// A zombik újraélednek, mint zombik. bh_respawnaszombie 1 // [ 0 - KI | 1 - BE | ALAPÉRTÉK: 1 ]
// Plusz ölést kapsz, ha megölsz egy zombit. bh_kill_bonus 1 // [ 0 - KI | 1 - BE | ALAPÉRTÉK: 1 ]
// Jutalmak, ha megölsz egy zombit. // 0 - ki // 1 - tele tár // 2 - robbanó gránát // 3 - both bh_kill_reward 2 // [ ALAPÉRTÉK: 2 ]
// Kezdők zombik számának szorzója. (játékosok száma * bh_zombie_countmulti) bh_zombie_countmulti 0.15
// Kezdő zombi(k) életerőjének szorzója. bh_zombie_hpmulti 2.0 // [ ALAPÉRTÉK: 2.0 ]
// Más pluginok beállításai
// bio_radar.sma // // Plugin ki/bekapcsolása. bh_zombie_radar 1 // [ 0 - KI | 1 - BE | ALAPÉRTÉK: 1 ]
//bio_smokeflare.sma // A füstgránát helyett világítógránát // // Plugin ki/bekapcsolása. bh_flare_enable 1 // [ 0 - KI | 1 - BE | ALAPÉRTÉK: 1 ]
// Világítógránát időtartama. bh_flare_duration 999.9 // [ ALAPÉRTÉK: 999.9 ]
// bio_antiblock.sma // A játékosok nem blokkolják egymást a mozgásban // // Plugin ki/bekapcsolása. bh_antiblock 1 // [ 0 - KI | 1 - BE | ALAPÉRTÉK: 1 ]
// bio_boatescape.sma // Segítséget nyújt a játékosoknak a túlélésben // // Felmentősereg megjelenési ideje. bh_rescuetime 20.0 // [ ALAPÉRTÉK: 20.0 ]
// customflashlight.sma // Zseblámpa használata // // Plugin ki/bekapcsolása. flashlight_custom 1 // [ 0 - KI | 1 - BE | ALAPÉRTÉK: 1 ]
// A zseblámpát mindenki látja, vagy csak az aki használja. flashlight_show_all 1 // [ 0 - KI | 1 - BE | ALAPÉRTÉK: 1 ]
// Idő (másodpercben), ameddig használható a zseblámpa. flashlight_fulldrain_time 120 // [ ALAPÉRTÉK: 120 ]
// Idő (másodpercben), ahhoz hogy a zseblámpa teljesen feltöltődjön. flashlight_fullcharge_time 20 // [ ALAPÉRTÉK: 20 ]
// Zseblámpa színe. // 0 - véletlenszerű színek // 1 - csapatszínek flashlight_color_type 1 // [ ALAPÉRTÉK: 1 ]
// Zseblámpa színe a túlélőknek,HA 'flashlight_color_type' értéke '1'. flashlight_color_ct 255255255 // Megjegyzés: RGB séma (R:0-255 | G:0-255 | B:0-255)
// Zsemlámpa színe a zombiknak,HA 'flashlight_color_type' értéke '1'. flashlight_color_te 255255255 // Megjegyzés: RGB séma (R:0-255 | G:0-255 | B:0-255)
// Zseblámpa fényerejének hatótávja flashlight_radius 9 // [ ALAPÉRTÉK: 9 ]
// Maximum távolság, ahonnan látható a zseblámpa. flashlight_distance_max 2000.0 // [ ALAPÉRTÉK: 2000.0 ]
// Zseblámpa fényerejének csökkentése, a játékos és a zsemlámpa fényének függvényében. flashlight_attenuation 5 // [ ALAPÉRTÉK: 5 ] Fájlok telepítése:► Spoiler mutatása configs mappában található fájlok ==> cstrike/addons/amxmodx/cofings mappába data/lang mappában található fájlok ==> cstrike/addons/amxmodx/data/lang mappába Forráskódok (lefordítva) ==> cstrike/addons/amxmodx/plugins mappába
Megjegyzés: A plugins.ini-be nem szükséges semmit beírnod, mivel más .ini fájlt használ a mód
!!! FIGYELEM !!! A scripting mappában található .inc fájlokat helyezed bele a fordítód 'include' mappájába, különben a forráskód nem fog lefordulni!
SMA
|
|
A hozzászólást 4 alkalommal szerkesztették, utoljára CoopCola 2020.03.20. 20:09-kor.
|
|