hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.10.09. 03:03



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 277 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 276 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [4 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Újraéledés (E betűvel)
HozzászólásElküldve:2024.06.02. 02:46 
Offline
Tag
Avatar

Csatlakozott:2021.03.16. 10:28
Hozzászólások:44
Megköszönt másnak: 6 alkalommal
Megköszönték neki: 3 alkalommal
Plugin Neve:
Újraéledés (E betűvel)
Plugint készitette:
neygomon
Játék:
Counter-Strike
Kategória:
Játékmenet
Eredeti link:
Nincs megadva
Jóváhagyó:


Sziasztok

Az alábbi pluginnal lehetőségünk lesz amikor meghaltunk újraéledni ha megnyomjuk az (E) betűt.

Újraéledés Idő: (Sma fájlban változtatható)

#define RESPAWN_DELAY "5" // hány másodpercig tartson az újraéledés


Telepítés: ZIP fájlnak megfelelően!


Tesztelve volt, működik!



SMA
AMXX
Tömörített fájl
*A fordítás a aghl.ru oldalon történik.

    _________________
    [steam]MyNameIsTesco[/steam]

    Ha tudtam valamiben segíteni köszönd meg:)


    Hozzászólás jelentése
    Vissza a tetejére
       
     Hozzászólás témája: Re: Újraéledés (E betűvel)
    HozzászólásElküldve:2024.06.08. 22:23 
    Offline
    Félisten
    Avatar

    Csatlakozott:2016.03.06. 14:20
    Hozzászólások:972
    Megköszönt másnak: 109 alkalommal
    Megköszönték neki: 136 alkalommal
    ASDD írta:
    Sziasztok

    Az alábbi pluginnal lehetőségünk lesz amikor meghaltunk újraéledni ha megnyomjuk az (E) betűt.

    Újraéledés Idő: (Sma fájlban változtatható)

    #define RESPAWN_DELAY "5" // hány másodpercig tartson az újraéledés


    Telepítés: ZIP fájlnak megfelelően!


    Tesztelve volt, működik!


    ha kell van 1 ilyenem régről.

    1. #include <amxmodx>
    2. #include <fun>
    3. #include <cstrike>
    4. #include <hamsandwich>
    5.  
    6. #define KESES_ALAP 15
    7.  
    8. new const PLUGIN_NEV[] = "Ujraeles E gombbal + minden éledés után +15 másodperc mulva lehet éledni.";
    9. new const PLUGIN_VERZIO[] = "1.0";
    10. new const PLUGIN_SZERZO[] = "ThePeace";
    11.  
    12. new ujraeles[MAX_PLAYERS+1];
    13. new Float:ujraeles_ido[MAX_PLAYERS+1];
    14.  
    15. public plugin_init() {
    16.     register_plugin(PLUGIN_NEV, PLUGIN_VERZIO, PLUGIN_SZERZO);
    17.     register_clcmd("use", "Parancs");
    18.     register_event("DeathMsg", "Halal", "a");
    19. }
    20.  
    21.  
    22.  
    23. public Halal() {
    24.     new jatekos = read_data(2);
    25.     ujraeles[jatekos] += KESES_ALAP;
    26.     ujraeles_ido[jatekos] = get_gametime() + float(ujraeles[jatekos]);
    27.     set_task(1.0, "HUD", jatekos);
    28. }
    29.  
    30. public Parancs(jatekos) {
    31.     if (!is_user_alive(jatekos)) {
    32.         new Float:ujra_ido;
    33.         ujra_ido = get_gametime() + float(ujraeles[jatekos]);
    34.         set_task(ujra_ido - get_gametime(), "Ujraeles", jatekos);
    35.     }
    36. }
    37.  
    38. public Ujraeles(jatekos) {
    39.     if (!is_user_alive(jatekos)) {
    40.         respawn(jatekos);
    41.         ujraeles[jatekos] += KESES_ALAP; // Frissítjük a következő éledés késleltetését
    42.         remove_task(jatekos);
    43.     }
    44. }
    45. public respawn(jatekos) {
    46.     if (!is_user_connected(jatekos)) return;
    47.    
    48.     // A jatekos ujraelesztése
    49.     cs_set_user_team(jatekos, CS_TEAM_T);
    50.     ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, jatekos);
    51. }
    52.  
    53. public HUD(jatekos) {
    54.     if (!is_user_alive(jatekos)) {
    55.         new Float:hatravan = ujraeles_ido[jatekos] - get_gametime();
    56.         if (hatravan > 0.0) {
    57.             set_hudmessage(255, 0, 0, 0.5, 0.2, 0, 6.0, 1.0, 0.1, 0.1, -1);
    58.             show_hudmessage(jatekos, "Ujraeledsz %d masodperc mulva", floatround(hatravan));
    59.             set_task(1.0, "HUD", jatekos);
    60.         }
    61.     }
    62. }

    _________________
     ! Moderátori megjegyzés (kiki):
    Kérlek csekkold az aláírásra vonatkozó szabályokat!


    Hozzászólás jelentése
    Vissza a tetejére
       
     Hozzászólás témája:
    HozzászólásElküldve:2024.09.25. 13:39 
    Offline
    Újonc

    Csatlakozott:2024.08.04. 04:21
    Hozzászólások:1
    Szia El küldöd Nekem Privátban? Nem fogják Jóváhagyni


    Hozzászólás jelentése
    Vissza a tetejére
       
     Hozzászólás témája:
    HozzászólásElküldve:2024.09.27. 16:05 
    Offline
    Fórum Moderátor
    Avatar

    Csatlakozott:2012.07.02. 17:41
    Hozzászólások:1643
    Megköszönt másnak: 121 alkalommal
    Megköszönték neki: 248 alkalommal
    Papo1 írta:
    Szia El küldöd Nekem Privátban? Nem fogják Jóváhagyni

    Lang:
    1. [hu]
    2. RESPAWN_MSG = %d másodperc múlva újraéledsz
    3.  
    4. [ru]
    5. RESPAWN_MSG = Ты воскреснешь через %d секунды


    Sma:
    1. #include <amxmodx>
    2. #include <hamsandwich>
    3. #include <cstrike>
    4. #include <fakemeta>
    5.  
    6. #define PLUGIN "Simple Respawn"
    7. #define VERSION "0.6"
    8. #define AUTHOR "fl0wer / Safety1st"
    9.  
    10. /*------------------ EDIT ME ------------------*/
    11. #define RESPAWN_DELAY     5     // hány másodpercig tartson az újraéledés
    12. #define SHOW_BAR                //hud információk, kikapcsoláshoz -> //#define SHOW_BAR  
    13. #define MAX_PLAYERS       32
    14. /*------ NOTHING TO EDIT BELOW THIS POINT ------*/
    15.  
    16. #if defined SHOW_BAR
    17. new gMsgBarTime
    18. #endif
    19.  
    20. new HamHook:g_iHhCBasePlayerPreThink
    21.  
    22. const m_iJoinedState = 121
    23. const m_iMenu = 205
    24. const MENU_CHOOSEAPPEARANCE = 3
    25. const STATE_JOINED = 0
    26. const STATE_PICKINGCLASS = 4
    27. const PDATA_SAFE = 2
    28.  
    29. new giExecuteFwd
    30. enum {
    31.     PLAYER_SPAWN,
    32.     PLAYER_RESPAWN
    33. }
    34.  
    35. new Float:gflNextAllowedTime[MAX_PLAYERS + 1]
    36.  
    37. public plugin_init() {
    38.     register_plugin( PLUGIN, VERSION, AUTHOR )
    39.     register_dictionary( "simple_respawn.txt" )
    40.  
    41.     RegisterHam( Ham_Killed, "player", "OnCBasePlayer_Killed_Post", .Post = 1 )
    42.     DisableHamForward( g_iHhCBasePlayerPreThink = RegisterHam( Ham_Player_PreThink, "player", "OnCBasePlayer_PreThink_Post", .Post = 1 ) )
    43.  
    44. #if defined SHOW_BAR
    45.     gMsgBarTime = get_user_msgid( "BarTime" )
    46. #endif
    47.  
    48.     register_clcmd( "chooseteam", "ClCmd_ChooseTeam_Cmd" )
    49.     register_clcmd( "menuselect", "ClCmd_MenuSelect_JoinClass" )
    50.     register_clcmd( "joinclass", "ClCmd_MenuSelect_JoinClass" )
    51. }
    52.  
    53. public OnCBasePlayer_Killed_Post(id) {
    54.     set_task( RESPAWN_DELAY.0, "Respawn", id )
    55.  
    56. #if defined SHOW_BAR
    57.     message_begin( MSG_ONE_UNRELIABLE, gMsgBarTime, _, id )
    58.     write_short( RESPAWN_DELAY )
    59.     message_end()
    60. #endif
    61.  
    62.     client_print( id, print_center, "%L", id, "RESPAWN_MSG", RESPAWN_DELAY )
    63. }
    64.  
    65. public Respawn(id) {
    66.     switch( cs_get_user_team(id) ) {
    67.         case CS_TEAM_T, CS_TEAM_CT : {
    68.             if( !is_user_alive(id) )
    69.                 ExecuteHam( Ham_CS_RoundRespawn, id )
    70.         }
    71.     }
    72. }
    73.  
    74. public client_disconnect(id)
    75.     remove_task(id)
    76.  
    77. public ClCmd_ChooseTeam_Cmd(id) {
    78.     if( is_user_alive(id) )
    79.         // as a simple solution: 1st invoke could be useless for a player who wants to join to Spectators
    80.         return
    81.  
    82.     // avoiding abusing
    83.     new Float:flTime = get_gametime()
    84.     if( gflNextAllowedTime[id] > flTime )
    85.         return
    86.  
    87.     // intentionally allow unlimited team change for dead players because of infinity round
    88.     if( pev_valid(id) == PDATA_SAFE ) {
    89.         // thx to ConnorMcLeod
    90. #if AMXX_VERSION_NUM < 183
    91.         const m_bools125 = 125
    92.         const m_bHasChangeTeamThisRound = (1<<8)
    93.         set_pdata_int( id, m_bools125, get_pdata_int( id, m_bools125 ) & ~m_bHasChangeTeamThisRound )
    94. #else
    95.         const m_bHasChangeTeamThisRound = 501   // bool m_bTeamChanged
    96.         set_pdata_bool( id, m_bHasChangeTeamThisRound, false )
    97. #endif
    98.  
    99.         gflNextAllowedTime[id] = flTime + RESPAWN_DELAY.0
    100.     }
    101. }
    102.  
    103. public ClCmd_MenuSelect_JoinClass(id) {
    104.     if( pev_valid(id) == PDATA_SAFE && get_pdata_int( id, m_iMenu ) == MENU_CHOOSEAPPEARANCE ) {
    105.         switch( get_pdata_int( id, m_iJoinedState ) ) {     // that check is mandatory for safety
    106.             case STATE_PICKINGCLASS : {
    107.                 // player is entering to a game for the first time
    108.                 giExecuteFwd = PLAYER_SPAWN
    109.             }
    110.             case STATE_JOINED : {
    111.                 if( task_exists(id) ) {
    112.                     // no need to respawn here; it also avoids abusing
    113.                     return
    114.                 }
    115.                 giExecuteFwd = PLAYER_RESPAWN
    116.             }
    117.         }
    118.         EnableHamForward( g_iHhCBasePlayerPreThink )
    119.     }
    120. }
    121.  
    122. public OnCBasePlayer_PreThink_Post(id) {
    123.     DisableHamForward( g_iHhCBasePlayerPreThink )
    124.     if( !is_user_alive(id) )
    125.         giExecuteFwd == PLAYER_SPAWN ? fm_cs_user_spawn(id) : ExecuteHam( Ham_CS_RoundRespawn, id )
    126. }
    127.  
    128. /* code from base fakemeta_util.inc is used since even
    129.    ExecuteHamB( Ham_Spawn, id ) is not noticed by other plugins */
    130. fm_cs_user_spawn(index) {
    131.     set_pev( index, pev_deadflag, DEAD_RESPAWNABLE )
    132.     dllfunc( DLLFunc_Spawn, index )
    133.     set_pev( index, pev_iuser1, 0 )     // OBS_NONE; to remove 'Free Chase Cam' hint
    134. }

    _________________
    Kép

    Ők köszönték meg theglorious nek ezt a hozzászólást: ASDD (2024.09.28. 23:36)
      Népszerűség: 2.27%


    Hozzászólás jelentése
    Vissza a tetejére
       
    Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
    Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [4 hozzászólás ] 


    Ki van itt

    Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 3 vendég


    Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
    Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
    Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
    Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
    Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

    Keresés:
    Ugrás:  
    Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
    Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
    Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole