hlmod.hu
https://hlmod.hu/

Alapvető kérdések ReHLDS
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=108&t=24032
Oldal: 1 / 1

Szerző:  jokypapa [ 2016.02.16. 22:26 ]
Hozzászólás témája:  Alapvető kérdések ReHLDS

Helló mindenkinek!

Tudom hogy alapvető dolgokat fogok kérdezni, ezért előre is bocsánatot kérek, de némi bonyolultság van az én fejemben ezzel a ReHLDS-el kapcsolatban, amiatt hogy nem teljesen értem honnan vesztek alapvető információkat a szerverről!

Akinek saját szervere van, annak ebben az esetben egyszerű a dolga! Én nem ezt a tábort erősítem! :)

Nézzük:

1. Honnan vesszük hogy egy szerver milyen HLDS bulid?
- Tipp: Csatlakozol egy szerverhez a consolba ez jelenik meg:
Kód:
BUILD 6153 SERVER (0 CRC)
Server # 94
player connected

Ez lenne az?

2. Azt honnan tudjuk hogy a játékunk GoldSource-os vagy sem?
- Tipp: Az egyik legnagyobb játékfigyelő portálon (nem mertem leírni) van olyan fül hogy "Server Variables"! Az alábbi sor ezt a célt hivatott szolgálni?
Kód:
reply_format   source


3. Az miben változtat a dolgokon ha valakinek source van ott és nem goldsource? (Az előzőből ered a kérdés :) )

4. Mforce leírása alapján erős béta fázisban van a ReHLDS! :) De orosz oldalakon nagyon erősen fórumozgatnak erről és ugye adják ki az újításokat! Várhatóan mennyi időnek kell eltelni hogy a hostok is kövessék ezt az újítást?

5. Ez olyasmi volumenű újítás mint mondjuk a StemCmd? (1.1.2.6-ről 1.1.2.7-re)

6. Mennyire kompatibilis a ReHLDS-re írt modulok, az újabb HLDS-el(6153)?
- Tipp: A leírásokból derül ki? Ha benne van a HLDS és nem csak ReHLDS-re írták akkor jó lehet?

7. Hányas verziószámtól lejjebb tartozik már a régi HLDS-ek közé?

8. A ReHLDS okozhat-e bármilyen problémát az AMX Mod X 1.8.2 vagy 1.8.3-as verziójával esetleg pluginokkal?

Most csak ennyi jutott az eszembe! Bocsánat hogy ha hülye, vagy alapvető kérdést tettem fel!

Válaszokat előre is köszönöm!

Szerző:  CrB [ 2016.02.17. 07:49 ]
Hozzászólás témája:  Re: Alapvető kérdések ReHLDS

Szia

Nem minden kérdésre lesz tökéletes válaszom, hiszen én sem tudok sokat a rehlds ről jelenleg is tesztelem

1. rcon version

2. Minden hl1 motorral futó játék motorját goldsource -nak hívunk. A source és a goldsource server variables -nek régebben (még a hldsupdatetool) idején volt jelentősége ugyanis a steamcmd-vel futtatott szervereket goldsource "query" vel nem értük el, a hldsupdatetool os szervereket pedig source-al nem értük el. Mostanában ez amolyan bugfix szerepet tölt be, hogy ha source al nem érjük el goldsrc vel biztosan :D

4. Valószínűleg a hostingok soha nem fognak váltani, maximum akkor ha ténylegesen kiadják a befejezett verziót amibe igazából ha belegondolsz soha nem fog sor kerülni hiszen minden újítással jön elő 9-10 bug azok javításával még 5-6 és ez így megy tovább.

5. Nem :D

6. ReHLDS re írt modulok nem hiszem, hogy visszafelé kompatibilisek az biztos, hogy a dproto nem működik rehlds en erre kiadtak 1 új megoldást.

8. mforce leírása alapján az amxx et és a cstrike -ot frissíteni kell. Nekem lassan 2 hete fut rehlds el a szerverem amx 1.8.2 -vel az alap cstrike modullal módosítások nélkül és jelenleg is tökéletesen fut, így erre nem tudok sem igent sem nemet mondani talán mforce tájékozottabb

Ezt a kis választ fejből az én véleményem alapján utánanézés nélkül írtam, ha gond van vele mforce javítsd nyugodtan.

Szerző:  DeteCT0R [ 2016.02.17. 11:14 ]
Hozzászólás témája:  Re: Alapvető kérdések ReHLDS

Errol tobbet tudna mondani mforce neki mar reg ez van. Stabilitas dolgokrol mik szuksegesek stb.
Bar en csak recheckert teszteltem.

Hostingoknak mar kivan epitve egy szerver azt masoljak mindenhova nem frissitik igy ha akarjak megtudjak oldani a rehlds-t is gondolom kerni kellene de viszont mivel kulso forrasbol szarmazik nembiztos bele is mennek hanem maradnak eredeti verzional.

Bar bugok mellet is ajanlani tudom mivel megsporolsz kb 10 modult ami a pitianer laggoltatas botozas stb ert szolgal :D

Ha pedig akarod segiteni a fejlesztes magad is csinalhatod hisz van forraskod ha ertesz hozza akar javithatsz / fejleszthetsz :D bugokat pedig githubon tudod jelenteni es javitsak is.

Az egessz rehlds csak azert van mert valve nemtorodott meg mostse torodik szoval eddig is felhasznalok vedekeztek ezutan is azok fognak :D

Szerző:  mforce [ 2016.02.17. 12:20 ]
Hozzászólás témája:  Re: Alapvető kérdések ReHLDS

Egyetlen HLDS metaplugin sem kompatibilis ReHLDS-el és fordítva.
Kivéve: VoiceTranscoder, WHBlocker, SafeNameAndChat

+ van újraírt semiclip (resemiclip), van újraírt localizebugfix (relocalizebugfix), újraírt adminfreelook (readminfreelook) modul

RegameDLL-el együtt már nem jó az 1.8.2-es amxx alapon.
cstrike és amxx modulból kell egy újabb 2015. decemberén készült 1.8.2-dev verzió.
1.8.3-mal meg új aláírások kellenek még alapból a reHLDS-hez is.
RegameDLL-el meg végképp nem kompatibilis az 1.8.3.
Szintúgy metamodból is az 1.21p37 módosított változata optimalizált.

Hostingok ha váltanának millió baj lenne vele.
+ sehol nincsenek olyan hozzáértők az országunkban, hogy maguknak javítsák a bugokat + mivel mindig új bug jön ugye mivan ha leállnak, mivan a mindennapos frissítésekkel? Valahol még a 6153-ig se jutottak el.

Szerző:  jokypapa [ 2016.02.18. 22:35 ]
Hozzászólás témája:  Re: Alapvető kérdések ReHLDS

Köszönöm a válaszokat!

Habár se az 1.8.2-ből se a metamod 1.21p37-ből nem találtam külön ReHLDS verziót! (Néztem pár fórumot, lehet nem jó helyen kerestem!) Én is csak érdeklődöm h miként megy ebből a dolog... Egyenlőre a host valószínű a héten teszteli! Azt h kérni fogom vagy sem, egyenlőre még én se tudom :) Mivel nem értek hozzá, így azért venni a bátorságot és belenyúlni nagyon nem akarok, de meglehet előfordulna h megteszem.. :) De mivel nem tudom felülírni a fájlt így igen nehéz lenne próbálgatni! :)

Azért köszönöm a válaszokat!

Szerző:  Anonymous1337 [ 2016.02.18. 23:26 ]
Hozzászólás témája:  Re: Alapvető kérdések ReHLDS

jokypapa írta:
Köszönöm a válaszokat!

Habár se az 1.8.2-ből se a metamod 1.21p37-ből nem találtam külön ReHLDS verziót! (Néztem pár fórumot, lehet nem jó helyen kerestem!) Én is csak érdeklődöm h miként megy ebből a dolog... Egyenlőre a host valószínű a héten teszteli! Azt h kérni fogom vagy sem, egyenlőre még én se tudom :) Mivel nem értek hozzá, így azért venni a bátorságot és belenyúlni nagyon nem akarok, de meglehet előfordulna h megteszem.. :) De mivel nem tudom felülírni a fájlt így igen nehéz lenne próbálgatni! :)

Azért köszönöm a válaszokat!


Itt vannak azoknak a listája amit egyenlőre támogat a ReHLDS:

AmxModX
Reunion (DProto)
WHBlocker
SRDetector
AdminFreeLook (Ez csak akkor működik, ha a Regamedll fent van a szerveren.)
ReSemiclip
RePatcher [béta]
RoundEndBlock
Revoice
Voice Transcoder V2.0

Összeállított fájlokat, itt találhatsz.
Jelenlegi állapot:
A motor stabil, szinte minden funkció megfelelően működik. A ReHLDS teljesen kompatibilis az eredeti HLDS -el. Mindössze annyit kell tennie, hogy töltsd le a bináris fájlokat. Ugyanakkor ki kell cserélni a motort, szervert kell frissíteni, a steamcmd -vel a legújabb verzióra (6153 beta). A Bin archívum könyvtár, 2 könyvtárat tartalmaz: "Javítva" és az "eredeti" -t.
Van alapból, ReHLDS nosteam is: https://github.com/thecrock/rehlds-nosteam/releases
ReHLDS & HLDS Metamod, letölthető itt.

Ennyit tudtam összeszedni, ami segíthet neked. :P Szép estét! :)

Szerző:  mforce [ 2016.02.18. 23:38 ]
Hozzászólás témája:  Re: Alapvető kérdések ReHLDS

20%-a elavult + NEM STABIL.
Cseszegetés nélkül nálam se menne ...

Szerző:  Hl1Star [ 2016.07.21. 00:37 ]
Hozzászólás témája:  Re: Alapvető kérdések ReHLDS

A REHLDS-nek nem alapból igy kellene ledobni a botokat "Error! Is Not Valid Auth." ?
Vagy ehhez valami meta plugin kell?
Előre is köszönöm.

Szerző:  mforce [ 2016.07.21. 09:41 ]
Hozzászólás témája:  Re: Alapvető kérdések ReHLDS

Reauthcheck

Szerző:  mforce [ 2016.07.21. 09:46 ]
Hozzászólás témája:  Re: Alapvető kérdések ReHLDS

mforce írta:
Egyetlen HLDS metaplugin sem kompatibilis ReHLDS-el és fordítva.
Kivéve: VoiceTranscoder, WHBlocker, SafeNameAndChat

+ van újraírt semiclip (resemiclip), van újraírt localizebugfix (relocalizebugfix), újraírt adminfreelook (readminfreelook) modul

RegameDLL-el együtt már nem jó az 1.8.2-es amxx alapon.
cstrike és amxx modulból kell egy újabb 2015. decemberén készült 1.8.2-dev verzió.
1.8.3-mal meg új aláírások kellenek még alapból a reHLDS-hez is.
RegameDLL-el meg végképp nem kompatibilis az 1.8.3.
Szintúgy metamodból is az 1.21p37 módosított változata optimalizált.

Hostingok ha váltanának millió baj lenne vele.
+ sehol nincsenek olyan hozzáértők az országunkban, hogy maguknak javítsák a bugokat + mivel mindig új bug jön ugye mivan ha leállnak, mivan a mindennapos frissítésekkel? Valahol még a 6153-ig se jutottak el.


azóta már gamedll kompatibilis 1.8.3-al, meg csak cstrike modul kell.

Oldal: 1 / 1 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/