hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.25. 13:47



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 314 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 314 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 39242 hozzászólás ]  Oldal Előző 13658 3659 3660 3661 36623925 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Írj! - Chat
HozzászólásElküldve: 2018.11.18. 20:28 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2017.08.21. 15:51
Hozzászólások: 1109
Megköszönt másnak: 36 alkalommal
Megköszönték neki: 195 alkalommal
Gyerekes veszekedés. Inkább engedd el.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Írj! - Chat
HozzászólásElküldve: 2018.11.18. 20:40 
Offline
Minden6ó
Avatar

Csatlakozott: 2011.01.19. 12:14
Hozzászólások: 4280
Megköszönt másnak: 218 alkalommal
Megköszönték neki: 285 alkalommal
Supra írta:
DeteCT0R írta:
Mert nemkell minden hulye oldalt belinkelni amikor hivatalosan letudja szedni steamcmd-rol :D

Aham. kerte a segitseget ooszt en probaltam segiteni. Oszt te letorolod. Nem akarok vitatkozni de 1 kerdes te miert nem torolod le magad ?


Én töröltem. WAREZ OLDAL! TILOS. Jobban esett volna érte egy kitiltás? Mielőtt neki állsz vitatkozni tud meg kivel kell és, hogy jogosan támadsz neki... :x

szabalyzat.php

Idézet:
3. Tilos minden olyan tevékenység, ami a Magyarország jogszabályaiba ütközik, ide értve különösen a warez-t ( másolt szoftverek beszerzése stb.)


Edit: De mégis kapod a kitiltás a dupla felhasználóért.

_________________
<<eb@>>Team Website - Közösség
17Buddies - Általam készített pályák.
GameBanana - Általam készített pályák/vágott hangok.

Kép
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Írj! - Chat
HozzászólásElküldve: 2018.11.18. 21:15 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2018.02.07. 01:13
Hozzászólások: 127
Megköszönt másnak: 7 alkalommal
Megköszönték neki: 25 alkalommal
norbee.16 írta:
Supra írta:
DeteCT0R írta:
Mert nemkell minden hulye oldalt belinkelni amikor hivatalosan letudja szedni steamcmd-rol :D

Aham. kerte a segitseget ooszt en probaltam segiteni. Oszt te letorolod. Nem akarok vitatkozni de 1 kerdes te miert nem torolod le magad ?


Én töröltem. WAREZ OLDAL! TILOS. Jobban esett volna érte egy kitiltás? Mielőtt neki állsz vitatkozni tud meg kivel kell és, hogy jogosan támadsz neki... :x

szabalyzat.php

Idézet:
3. Tilos minden olyan tevékenység, ami a Magyarország jogszabályaiba ütközik, ide értve különösen a warez-t ( másolt szoftverek beszerzése stb.)


Edit: De mégis kapod a kitiltás a dupla felhasználóért.

a masik felhasznalot akkor cisnaltam mikor mar nem tudtam mit csinalni a kinezetel..
Nem vitatkoztam. De jolvan bocsanatot kerek. Tevedtem :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Írj! - Chat
HozzászólásElküldve: 2018.11.20. 14:04 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.06. 14:20
Hozzászólások: 964
Megköszönt másnak: 102 alkalommal
Megköszönték neki: 134 alkalommal
Na mi fene, karbantartás a(z) Facebook-on?:o
Wow..

_________________
 ! Moderátori megjegyzés (kiki):
Kérlek csekkold az aláírásra vonatkozó szabályokat!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Írj! - Chat
HozzászólásElküldve: 2018.11.22. 18:06 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2018.11.02. 12:23
Hozzászólások: 148
Megköszönt másnak: 2 alkalommal
Megköszönték neki: 19 alkalommal
Milyen karbantartás? Az lehetetlen. Soha nem áll le az oldal, és karbantartást se jelentenek be, max Updatet. :)

The Peace írta:
Na mi fene, karbantartás a(z) Facebook-on?:o
Wow..

_________________
****


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Írj! - Chat
HozzászólásElküldve: 2018.11.22. 18:31 
Offline
Fanatikus

Csatlakozott: 2017.02.14. 23:05
Hozzászólások: 193
Megköszönt másnak: 6 alkalommal
Megköszönték neki: 18 alkalommal
pedig engem többször nem engedett be, olyant írva, hogy profilom karbantartás alatt van, meg sTb...


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Írj! - Chat
HozzászólásElküldve: 2018.11.24. 17:55 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2018.02.07. 01:13
Hozzászólások: 127
Megköszönt másnak: 7 alkalommal
Megköszönték neki: 25 alkalommal
V!RUSHĐ írta:
Ha még mindig nem lenne publikus a skin felszedése földről cucc, itt egy kis segítség...

  1. new SkinEnt;
  2.  
  3. public plugin_init()
  4. {
  5.     register_forward(FM_SetModel, "DropWeapon");
  6.     register_forward(FM_Touch, "EnrollWeapon");
  7. }
  8. public DropWeapon(iEnt)
  9. {
  10.     SkinEnt = iEnt;
  11.     if(!is_valid_ent(SkinEnt))
  12.         return FMRES_IGNORED;
  13.  
  14.     new ClassName[33], id;
  15.     id = entity_get_edict(SkinEnt, EV_ENT_owner);
  16.     entity_get_string(SkinEnt, EV_SZ_classname, ClassName, charsmax(ClassName));
  17.     if(!equal(ClassName, "weaponbox") || !is_user_connected(id) || id < 1)
  18.         return FMRES_IGNORED;
  19.  
  20.     for(new i; i < sizeof(DeployWeapons); i++)
  21.     {
  22.         if(get_user_weapon(id) == DeployWeapons[i][CSW] && Skins[1][i][id] == -1 && Skins[0][i][id] > -1 && Weapons[Skins[0][i][id]][id] > 0)
  23.         {
  24.             set_pev(SkinEnt, pev_iuser1, i + 1);
  25.             set_pev(SkinEnt, pev_iuser2, Skins[0][i][id]);
  26.             set_pev(SkinEnt, pev_message, PlayerName[id]);
  27.             set_pev(SkinEnt, pev_classname, "weaponbox");
  28.             set_pev(SkinEnt, pev_renderfx, kRenderFxGlowShell);
  29.             set_pev(SkinEnt, pev_rendercolor, Float:{0.0, 204.0, 204.0});
  30.         }
  31.         else if(get_user_weapon(id) == DeployWeapons[i][CSW] && Skins[1][i][id] > -1)
  32.         {
  33.             set_pev(SkinEnt, pev_iuser1, i + 1);
  34.             set_pev(SkinEnt, pev_iuser2, Skins[1][i][id]);
  35.             set_pev(SkinEnt, pev_message, sPlayerName[id]);
  36.             set_pev(SkinEnt, pev_classname, "weaponbox");
  37.             set_pev(SkinEnt, pev_renderfx, kRenderFxGlowShell);
  38.             set_pev(SkinEnt, pev_rendercolor, Float:{0.0, 204.0, 204.0});
  39.         }
  40.     }
  41.     return FMRES_IGNORED;
  42. }
  43. public EnrollWeapon(SkinEnt, id)
  44. {
  45.     new ClassName[64], iUser[2];
  46.     pev(SkinEnt, pev_classname, ClassName, 63);
  47.    
  48.     if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id) || !equal(ClassName, "weaponbox"))
  49.         return PLUGIN_HANDLED;
  50.  
  51.     if(pev_valid(SkinEnt) && pev(SkinEnt, pev_iuser1) > 0)
  52.     {
  53.         iUser[0] = pev(SkinEnt, pev_iuser1) - 1;
  54.         iUser[1] = pev(SkinEnt, pev_iuser2);
  55.         Skins[1][iUser[0]][id] = iUser[1];
  56.         pev(SkinEnt, pev_message, sPlayerName[id], charsmax(sPlayerName[]));
  57.     }
  58.     return PLUGIN_HANDLED;
  59. }

Am ha megkerdezhetem meik mire valo a Skin[1][i][id] tomb ?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Írj! - Chat
HozzászólásElküldve: 2018.11.25. 07:29 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2018.11.02. 12:23
Hozzászólások: 148
Megköszönt másnak: 2 alkalommal
Megköszönték neki: 19 alkalommal
Azóta már publikus amxmodx.ru-n.

Supra írta:
V!RUSHĐ írta:
Ha még mindig nem lenne publikus a skin felszedése földről cucc, itt egy kis segítség...

  1. new SkinEnt;
  2.  
  3. public plugin_init()
  4. {
  5.     register_forward(FM_SetModel, "DropWeapon");
  6.     register_forward(FM_Touch, "EnrollWeapon");
  7. }
  8. public DropWeapon(iEnt)
  9. {
  10.     SkinEnt = iEnt;
  11.     if(!is_valid_ent(SkinEnt))
  12.         return FMRES_IGNORED;
  13.  
  14.     new ClassName[33], id;
  15.     id = entity_get_edict(SkinEnt, EV_ENT_owner);
  16.     entity_get_string(SkinEnt, EV_SZ_classname, ClassName, charsmax(ClassName));
  17.     if(!equal(ClassName, "weaponbox") || !is_user_connected(id) || id < 1)
  18.         return FMRES_IGNORED;
  19.  
  20.     for(new i; i < sizeof(DeployWeapons); i++)
  21.     {
  22.         if(get_user_weapon(id) == DeployWeapons[i][CSW] && Skins[1][i][id] == -1 && Skins[0][i][id] > -1 && Weapons[Skins[0][i][id]][id] > 0)
  23.         {
  24.             set_pev(SkinEnt, pev_iuser1, i + 1);
  25.             set_pev(SkinEnt, pev_iuser2, Skins[0][i][id]);
  26.             set_pev(SkinEnt, pev_message, PlayerName[id]);
  27.             set_pev(SkinEnt, pev_classname, "weaponbox");
  28.             set_pev(SkinEnt, pev_renderfx, kRenderFxGlowShell);
  29.             set_pev(SkinEnt, pev_rendercolor, Float:{0.0, 204.0, 204.0});
  30.         }
  31.         else if(get_user_weapon(id) == DeployWeapons[i][CSW] && Skins[1][i][id] > -1)
  32.         {
  33.             set_pev(SkinEnt, pev_iuser1, i + 1);
  34.             set_pev(SkinEnt, pev_iuser2, Skins[1][i][id]);
  35.             set_pev(SkinEnt, pev_message, sPlayerName[id]);
  36.             set_pev(SkinEnt, pev_classname, "weaponbox");
  37.             set_pev(SkinEnt, pev_renderfx, kRenderFxGlowShell);
  38.             set_pev(SkinEnt, pev_rendercolor, Float:{0.0, 204.0, 204.0});
  39.         }
  40.     }
  41.     return FMRES_IGNORED;
  42. }
  43. public EnrollWeapon(SkinEnt, id)
  44. {
  45.     new ClassName[64], iUser[2];
  46.     pev(SkinEnt, pev_classname, ClassName, 63);
  47.    
  48.     if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id) || !equal(ClassName, "weaponbox"))
  49.         return PLUGIN_HANDLED;
  50.  
  51.     if(pev_valid(SkinEnt) && pev(SkinEnt, pev_iuser1) > 0)
  52.     {
  53.         iUser[0] = pev(SkinEnt, pev_iuser1) - 1;
  54.         iUser[1] = pev(SkinEnt, pev_iuser2);
  55.         Skins[1][iUser[0]][id] = iUser[1];
  56.         pev(SkinEnt, pev_message, sPlayerName[id], charsmax(sPlayerName[]));
  57.     }
  58.     return PLUGIN_HANDLED;
  59. }

Am ha megkerdezhetem meik mire valo a Skin[1][i][id] tomb ?

_________________
****


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Írj! - Chat
HozzászólásElküldve: 2018.11.25. 08:49 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2018.02.07. 01:13
Hozzászólások: 127
Megköszönt másnak: 7 alkalommal
Megköszönték neki: 25 alkalommal
*tOrNaDo írta:
Azóta már publikus amxmodx.ru-n.

Supra írta:
V!RUSHĐ írta:
Ha még mindig nem lenne publikus a skin felszedése földről cucc, itt egy kis segítség...

  1. new SkinEnt;
  2.  
  3. public plugin_init()
  4. {
  5.     register_forward(FM_SetModel, "DropWeapon");
  6.     register_forward(FM_Touch, "EnrollWeapon");
  7. }
  8. public DropWeapon(iEnt)
  9. {
  10.     SkinEnt = iEnt;
  11.     if(!is_valid_ent(SkinEnt))
  12.         return FMRES_IGNORED;
  13.  
  14.     new ClassName[33], id;
  15.     id = entity_get_edict(SkinEnt, EV_ENT_owner);
  16.     entity_get_string(SkinEnt, EV_SZ_classname, ClassName, charsmax(ClassName));
  17.     if(!equal(ClassName, "weaponbox") || !is_user_connected(id) || id < 1)
  18.         return FMRES_IGNORED;
  19.  
  20.     for(new i; i < sizeof(DeployWeapons); i++)
  21.     {
  22.         if(get_user_weapon(id) == DeployWeapons[i][CSW] && Skins[1][i][id] == -1 && Skins[0][i][id] > -1 && Weapons[Skins[0][i][id]][id] > 0)
  23.         {
  24.             set_pev(SkinEnt, pev_iuser1, i + 1);
  25.             set_pev(SkinEnt, pev_iuser2, Skins[0][i][id]);
  26.             set_pev(SkinEnt, pev_message, PlayerName[id]);
  27.             set_pev(SkinEnt, pev_classname, "weaponbox");
  28.             set_pev(SkinEnt, pev_renderfx, kRenderFxGlowShell);
  29.             set_pev(SkinEnt, pev_rendercolor, Float:{0.0, 204.0, 204.0});
  30.         }
  31.         else if(get_user_weapon(id) == DeployWeapons[i][CSW] && Skins[1][i][id] > -1)
  32.         {
  33.             set_pev(SkinEnt, pev_iuser1, i + 1);
  34.             set_pev(SkinEnt, pev_iuser2, Skins[1][i][id]);
  35.             set_pev(SkinEnt, pev_message, sPlayerName[id]);
  36.             set_pev(SkinEnt, pev_classname, "weaponbox");
  37.             set_pev(SkinEnt, pev_renderfx, kRenderFxGlowShell);
  38.             set_pev(SkinEnt, pev_rendercolor, Float:{0.0, 204.0, 204.0});
  39.         }
  40.     }
  41.     return FMRES_IGNORED;
  42. }
  43. public EnrollWeapon(SkinEnt, id)
  44. {
  45.     new ClassName[64], iUser[2];
  46.     pev(SkinEnt, pev_classname, ClassName, 63);
  47.    
  48.     if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id) || !equal(ClassName, "weaponbox"))
  49.         return PLUGIN_HANDLED;
  50.  
  51.     if(pev_valid(SkinEnt) && pev(SkinEnt, pev_iuser1) > 0)
  52.     {
  53.         iUser[0] = pev(SkinEnt, pev_iuser1) - 1;
  54.         iUser[1] = pev(SkinEnt, pev_iuser2);
  55.         Skins[1][iUser[0]][id] = iUser[1];
  56.         pev(SkinEnt, pev_message, sPlayerName[id], charsmax(sPlayerName[]));
  57.     }
  58.     return PLUGIN_HANDLED;
  59. }

Am ha megkerdezhetem meik mire valo a Skin[1][i][id] tomb ?

linket birszs adni


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Írj! - Chat
HozzászólásElküldve: 2018.11.25. 09:34 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2018.11.02. 12:23
Hozzászólások: 148
Megköszönt másnak: 2 alkalommal
Megköszönték neki: 19 alkalommal
https://dev-cs.ru/threads/264/

_________________
****


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 39242 hozzászólás ]  Oldal Előző 13658 3659 3660 3661 36623925 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 21 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole