hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.25. 10:13



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 286 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 285 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 39242 hozzászólás ]  Oldal Előző 13690 3691 3692 3693 36943925 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Írj! - Chat
HozzászólásElküldve: 2019.04.10. 17:55 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2017.08.21. 15:51
Hozzászólások: 1109
Megköszönt másnak: 36 alkalommal
Megköszönték neki: 195 alkalommal
Nem hülyeség de nem tudom, hogy le-e lehet ellenőrizni a játékos mappájában lévő fájlt.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Írj! - Chat
HozzászólásElküldve: 2019.04.10. 17:57 
Offline
Veterán

Csatlakozott: 2012.11.01. 20:49
Hozzászólások: 1837
Megköszönt másnak: 25 alkalommal
Megköszönték neki: 78 alkalommal
Üdv.
Van itt valaki aki valamennyire is jártas C++-ban?
Könnyebb féle elméleti kérdések megoldásáról/átnézéséről lenne szó.
Köszönöm!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Írj! - Chat
HozzászólásElküldve: 2019.04.10. 18:30 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2016.02.10. 12:46
Hozzászólások: 429
Megköszönt másnak: 61 alkalommal
Megköszönték neki: 157 alkalommal
m0csy652 írta:
Üdv.
Van itt valaki aki valamennyire is jártas C++-ban?
Könnyebb féle elméleti kérdések megoldásáról/átnézéséről lenne szó.
Köszönöm!


Helló. Fejtsd ki bővebben itt, hátha többen is tudunk/tudnak segíteni.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Írj! - Chat
HozzászólásElküldve: 2019.04.10. 22:29 
Offline
Veterán

Csatlakozott: 2012.11.01. 20:49
Hozzászólások: 1837
Megköszönt másnak: 25 alkalommal
Megköszönték neki: 78 alkalommal
Például:

Adjon meg egy utasítást, amely egy "vel" nevű változóba véletlen egész számot generál 20-tól 200-ig terjedő zárt intervallumon - vagyis a szélső értékek is szerepelhetnek!

vagy egy másik:

Adjon meg egy olyan utasítást, amely definiál egy "szam nevű elemből álló tömböt, és egy olyat, amelyik tömb 5. elemének értékét 10-re állítja!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Írj! - Chat
HozzászólásElküldve: 2019.04.11. 00:17 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2016.02.10. 12:46
Hozzászólások: 429
Megköszönt másnak: 61 alkalommal
Megköszönték neki: 157 alkalommal
m0csy652 írta:
Például:

Adjon meg egy utasítást, amely egy "vel" nevű változóba véletlen egész számot generál 20-tól 200-ig terjedő zárt intervallumon - vagyis a szélső értékek is szerepelhetnek!

vagy egy másik:

Adjon meg egy olyan utasítást, amely definiál egy "szam nevű elemből álló tömböt, és egy olyat, amelyik tömb 5. elemének értékét 10-re állítja!


Első:
  1. #include <iostream>
  2. #include <ctime>
  3.  
  4. using namespace std;
  5.  
  6. int main(){
  7.     srand(time(0));
  8.     /*A rand() % 181 utasítás 0 és 180 között generál számokat.
  9.     Ha ehhez hozzáadunk 20-at, akkor pont kijön az intervallum amire szükségünk van,
  10.     azaz a 20-200.*/
  11.     int vel = rand() % 181 + 20;
  12.     return 0;
  13. }


Második:
Nem igazán tudtam értelmezni, hogy mit szeretnél. Talán ezt:

  1. int szam = 6; //Itt beállítjuk a tömb méretét. Ha kisebb mint 5, akkor hibát fog dobni lejjebb.
  2. int tomb[szam]; //Létrehozzuk a tömböt a "szám" mérettel. (6 elemet tud majd tárolni)
  3. tomb[4] = 10; //Tömb 5. elemének az értékét 10-re állítjuk. (Ezért 4, mivel az indexelés 0-tól kezdődik)


Ha mégsem, akkor megkérlek írd le kicsit másképp.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Írj! - Chat
HozzászólásElküldve: 2019.04.11. 16:49 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2011.09.18. 13:01
Hozzászólások: 4270
Megköszönt másnak: 55 alkalommal
Megköszönték neki: 513 alkalommal
https://www.youtube.com/watch?v=p--GfVXfNa0

_________________
Idk. Csak ugy funbooo.
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Írj! - Chat
HozzászólásElküldve: 2019.04.12. 03:16 
Offline
Minden6ó
Avatar

Csatlakozott: 2011.01.19. 12:14
Hozzászólások: 4280
Megköszönt másnak: 218 alkalommal
Megköszönték neki: 285 alkalommal
Csak nálam volt? Nem találtam semmi logot.

Kép

UP*: https://steamdb.info/app/10/history/?changeid=6091887

_________________
<<eb@>>Team Website - Közösség
17Buddies - Általam készített pályák.
GameBanana - Általam készített pályák/vágott hangok.

Kép
Kép


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára norbee.16 2019.04.12. 08:07-kor.
Link csatolása.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Írj! - Chat
HozzászólásElküldve: 2019.04.12. 17:12 
Offline
Veterán

Csatlakozott: 2012.11.01. 20:49
Hozzászólások: 1837
Megköszönt másnak: 25 alkalommal
Megköszönték neki: 78 alkalommal
Dooz írta:
m0csy652 írta:
Például:

Adjon meg egy utasítást, amely egy "vel" nevű változóba véletlen egész számot generál 20-tól 200-ig terjedő zárt intervallumon - vagyis a szélső értékek is szerepelhetnek!

vagy egy másik:

Adjon meg egy olyan utasítást, amely definiál egy "szam nevű elemből álló tömböt, és egy olyat, amelyik tömb 5. elemének értékét 10-re állítja!


Első:
  1. #include <iostream>
  2. #include <ctime>
  3.  
  4. using namespace std;
  5.  
  6. int main(){
  7.     srand(time(0));
  8.     /*A rand() % 181 utasítás 0 és 180 között generál számokat.
  9.     Ha ehhez hozzáadunk 20-at, akkor pont kijön az intervallum amire szükségünk van,
  10.     azaz a 20-200.*/
  11.     int vel = rand() % 181 + 20;
  12.     return 0;
  13. }


Második:
Nem igazán tudtam értelmezni, hogy mit szeretnél. Talán ezt:

  1. int szam = 6; //Itt beállítjuk a tömb méretét. Ha kisebb mint 5, akkor hibát fog dobni lejjebb.
  2. int tomb[szam]; //Létrehozzuk a tömböt a "szám" mérettel. (6 elemet tud majd tárolni)
  3. tomb[4] = 10; //Tömb 5. elemének az értékét 10-re állítjuk. (Ezért 4, mivel az indexelés 0-tól kezdődik)


Ha mégsem, akkor megkérlek írd le kicsit másképp.


Az első az jó, a másodikra kicsit más a megoldás, de köszönöm :D
Mindjárt kiteszek egy komolyabb feladatot, ami már kihívás nekem is kicsit, de hátha itt valaki meg tudja oldani egész egyszerűen.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Írj! - Chat
HozzászólásElküldve: 2019.04.17. 00:22 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2015.02.04. 18:53
Hozzászólások: 116
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
Megköszönték neki: 3 alkalommal
Így estére itt hagyok egy kérdést.
Azt szeretném el érni, hogy egy adott játékosnak a kör végén le játszon zenét.
Nyílván a zene készlethez hasonlóan. Mint egyéb szervereken. Igazából csak a működése érdekel...

Meg vannak adva ugye a zenék...
Elérhetőségi helyük...
Precache...
És azt nem tudom, hogy hogyan van meg oldva az hogy a zenéket úgy mond "tárggyá" teszik és meg lehet őket szerezni, mint pl egy fegyver skint.
És persze annak a működési elvét sem tudom, hogy kör végén hogyan lehet el érni, hogy a "kör legjobbjának" játszódjon le olyan zene ami neki meg van.
Akár hányszor bele gondolok, hogy milyen elven működik... Inkább fel adom a gondolkodást. Ezt is csak azért hagyom itt így estére, mert fáradt vagyok. És hogy legyen mit olvasnotok. :D Esetleg aki valamelyikre tud valami választ írni, hogy mit mivel kéne... csak egy egyszerű példával bemutatni. Meg köszönném. Jó éjt!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Írj! - Chat
HozzászólásElküldve: 2019.04.17. 16:09 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2017.08.21. 15:51
Hozzászólások: 1109
Megköszönt másnak: 36 alkalommal
Megköszönték neki: 195 alkalommal
Létrehozol egy változót ami a zenéket kezeli, majd kör végén lekéred a legjobbat (A pluginok között találsz ilyen forrást) és lejátszatod vele a zenét. Csinálj egy menüt ahol a játékosok "aktiválni" tudják xy készletet és ez alapján tudja majd, hogy melyiket kell lejátszani.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 39242 hozzászólás ]  Oldal Előző 13690 3691 3692 3693 36943925 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 14 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole