hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.06.16. 09:56



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 411 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 411 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 39275 hozzászólás ]  Oldal Előző 113 14 15 16 173928 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Írj! - Offtopik
HozzászólásElküldve: 2011.10.18. 20:58 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2011.09.18. 13:01
Hozzászólások: 4271
Megköszönt másnak: 55 alkalommal
Megköszönték neki: 514 alkalommal
kiki írta:
Egy kis trollkodás:)


Hogytudtad megcsinalni 64 slotosra?:DVagy Fakeslot van es olyan plugin amitol fullosnak laccik a szero?:D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Írj! - Offtopik
HozzászólásElküldve: 2011.10.19. 08:25 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott: 2011.06.01. 21:11
Hozzászólások: 7965
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 537 alkalommal
DeteCT0R írta:
kiki írta:
Egy kis trollkodás:)


Hogytudtad megcsinalni 64 slotosra?:DVagy Fakeslot van es olyan plugin amitol fullosnak laccik a szero?:D



A fail hogy windowsrol van indítva de linuxot ír! Meg amugy nem veszed észre hogy ennyi kiki nem lehetne a szerveren:)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Írj! - Offtopik
HozzászólásElküldve: 2011.10.20. 15:21 
Offline
Nagyúr

Csatlakozott: 2009.11.17. 19:57
Hozzászólások: 752
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 19 alkalommal
Hey all!
Ha valakinek nem támogatja a szolgáltatója a gyors letöltést írjon és adok. :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Írj! - Offtopik
HozzászólásElküldve: 2011.10.22. 14:22 
Offline
Signore Senior
Avatar

Csatlakozott: 2011.09.09. 17:39
Hozzászólások: 4020
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
Megköszönték neki: 139 alkalommal
vki nem tudna tesztelni nekem egy mód kiegészítőt? xD deathrunhoz irkáltam vmit :D aki tudná pm, vagy msn!! :D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Írj! - Offtopik
HozzászólásElküldve: 2011.10.22. 15:38 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott: 2011.06.01. 21:11
Hozzászólások: 7965
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 537 alkalommal
Silent írta:
vki nem tudna tesztelni nekem egy mód kiegészítőt? xD deathrunhoz irkáltam vmit :D aki tudná pm, vagy msn!! :D



Mit?:D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Írj! - Offtopik
HozzászólásElküldve: 2011.10.22. 15:56 
Offline
Signore Senior
Avatar

Csatlakozott: 2011.09.09. 17:39
Hozzászólások: 4020
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
Megköszönték neki: 139 alkalommal
még asszem tőled vettem az ötletet :D am annyi hogy egyik körben zombik lesznek, másikban "titkos ügynökök" stb.. :D ezzel b***akodok :D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Írj! - Offtopik
HozzászólásElküldve: 2011.10.22. 15:56 
Offline
Signore Senior
Avatar

Csatlakozott: 2011.09.09. 17:39
Hozzászólások: 4020
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
Megköszönték neki: 139 alkalommal
mármint a terrorok


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Írj! - Offtopik
HozzászólásElküldve: 2011.10.22. 16:16 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott: 2011.06.01. 21:11
Hozzászólások: 7965
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 537 alkalommal
Ja nekem ilyen van:D a zombisat lattam makeserveren:D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Írj! - Offtopik
HozzászólásElküldve: 2011.10.26. 14:17 
Offline
Nagyúr

Csatlakozott: 2009.11.17. 19:57
Hozzászólások: 752
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 19 alkalommal
http://www.youtube.com/watch?v=VOR_5zxMdBI

Motd-m :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Írj! - Offtopik
HozzászólásElküldve: 2011.10.26. 18:04 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2011.09.18. 13:01
Hozzászólások: 4271
Megköszönt másnak: 55 alkalommal
Megköszönték neki: 514 alkalommal
Tess kiki
Kód:
/*================================================================================
   
   ---------------------------------------
   -*- Zombie Plague 4.3 Includes File -*-
   ---------------------------------------
   
   ~~~~~~~~~~
   - How To -
   ~~~~~~~~~~
   
   To make use of the Zombie Plague API features in your plugin, just
   add the following line at the beginning of your script:
   
   #include <zombieplague>
   
   ~~~~~~~~~~~
   - Natives -
   ~~~~~~~~~~~
   
   These work just like any other functions: you may have to pass
   parameters and they usually return values.
   
   Example:
   
   if ( is_user_alive( id ) && zp_get_user_zombie( id ) )
   {
      server_print( "Player %d is alive and a zombie", id )
   }
   
   ~~~~~~~~~~~~
   - Forwards -
   ~~~~~~~~~~~~
   
   Forwards get called whenever an event happens during the game.
   You need to make a public callback somewhere on your script,
   and it will automatically be triggered when the event occurs.
   
   Example:
   
   public zp_user_infected_post( id, infector, nemesis )
   {
      if ( !infector || nemesis )
         return;
      
      server_print( "Player %d just got infected by %d!", id, infector )
   }
   
   Also, take note of cases when there's a suffix:
   
   * _pre  : means the forward will be called BEFORE the event happens
   * _post : means it will be called AFTER the event takes place
   
=================================================================================*/

#if defined _zombieplague_included
  #endinput
#endif
#define _zombieplague_included

/* Disable it to prevent it from using FM/Engine compile errors if your plugin doesn't use either one */
/* Add '//' infront to disable it */
#define ENABLE_KNOCKBACK_STOCK

/* Add '//' infront to use engine instead */
#define USE_FAKEMETA_FOR_KNOCKBACK

/* Teams for zp_register_extra_item() */
#define ZP_TEAM_ZOMBIE (1<<0)
#define ZP_TEAM_HUMAN (1<<1)
#define ZP_TEAM_NEMESIS (1<<2)
#define ZP_TEAM_SURVIVOR (1<<3)

/* Game modes for zp_round_started() */
enum
{
   MODE_INFECTION = 1,
   MODE_NEMESIS,
   MODE_SURVIVOR,
   MODE_SWARM,
   MODE_MULTI,
   MODE_PLAGUE
}

/* Winner teams for zp_round_ended() */
enum
{
   WIN_NO_ONE = 0,
   WIN_ZOMBIES,
   WIN_HUMANS
}

/* Custom forward return values */
#define ZP_PLUGIN_HANDLED 97

/**
 * Returns whether a player is a zombie.
 *
 * @param id      Player index.
 * @return      True if it is, false otherwise.
 */
native zp_get_user_zombie(id)

/**
 * Returns whether a player is a nemesis.
 *
 * @param id      Player index.
 * @return      True if it is, false otherwise.
 */
native zp_get_user_nemesis(id)

/**
 * Returns whether a player is a survivor.
 *
 * @param id      Player index.
 * @return      True if it is, false otherwise.
 */
native zp_get_user_survivor(id)

/**
 * Returns whether a player is the first zombie.
 *
 * @param id      Player index.
 * @return      True if it is, false otherwise.
 */
native zp_get_user_first_zombie(id)

/**
 * Returns whether a player is the last zombie.
 *
 * @param id      Player index.
 * @return      True if it is, false otherwise.
 */
native zp_get_user_last_zombie(id)

/**
 * Returns whether a player is the last human.
 *
 * @param id      Player index.
 * @return      True if it is, false otherwise.
 */
native zp_get_user_last_human(id)

/**
 * Returns a player's current zombie class ID.
 *
 * @param id      Player index.
 * @return      Internal zombie class ID, or -1 if not yet chosen.
 */
native zp_get_user_zombie_class(id)

/**
 * Returns a player's next zombie class ID (for the next infection).
 *
 * @param id      Player index.
 * @return      Internal zombie class ID, or -1 if not yet chosen.
 */
native zp_get_user_next_class(id)

/**
 * Sets a player's next zombie class ID (for the next infection).
 *
 * @param id      Player index.
 * @param classid   A valid zombie class ID.
 * @return      True on success, false otherwise.
 */
native zp_set_user_zombie_class(id, classid)

/**
 * Returns a player's ammo pack count.
 *
 * @param id      Player index.
 * @return      Number of ammo packs owned.
 */
native zp_get_user_ammo_packs(id)

/**
 * Sets a player's ammo pack count.
 *
 * @param id      Player index.
 * @param amount   New quantity of ammo packs owned.
 */
native zp_set_user_ammo_packs(id, amount)

/**
 * Returns the default maximum health of a zombie.
 *
 * Note: Takes into account first zombie's HP multiplier.
 *
 * @param id      Player index.
 * @return      Maximum amount of health points, or -1 if not a normal zombie.
 */
native zp_get_zombie_maxhealth(id)

/**
 * Returns a player's custom flashlight batteries charge.
 *
 * @param id      Player index.
 * @return      Charge percent (0 to 100).
 */
native zp_get_user_batteries(id)

/**
 * Sets a player's custom flashlight batteries charge.
 *
 * @param id      Player index.
 * @param value      New charge percent (0 to 100).
 */
native zp_set_user_batteries(id, charge)

/**
 * Returns whether a player has night vision.
 *
 * @param id      Player index.
 * @return      True if it has, false otherwise.
 */
native zp_get_user_nightvision(id)

/**
 * Sets whether a player has night vision.
 *
 * @param id      Player index.
 * @param set      True to give, false for removing it.
 */
native zp_set_user_nightvision(id, set)

/** START OF CUSTOM NATIVES */

/**
 * If the user is frozen
 *
 * @param id      Player index.
 */
native zp_get_user_frozen(id)

/**
 * Set if user should be frozen
 *
 * @param id      Player index.
 * @param set      True to set, false for removing it.
 */
native zp_set_user_frozen(id, set)

/**
 * If the user is no damage(Zombie Madness)
 *
 * @param id      Player index.
 */
native zp_get_user_nodamage(id)

/**
 * Set if user should be no damage(Zombie Madness)
 *
 * @param id      Player index.
 * @param set      True to set, false for removing it.
 */
native zp_set_user_nodamage(id, set)

/**
 * If the user is stucked
 *
 * @param id      Player index.
 */
native zp_get_user_stucked(id)

/**
 * Set user unstucked if he is stucked
 *
 * @param id      Player index.
 */
native zp_set_user_unstucked(id)

/**
 * If user has infection nade
 *
 * @param id      Player index.
 */
native zp_user_has_infect_nade(id)

/**
 * If the user is burning
 *
 * @param id      Player index.
 */
native zp_get_user_burning(id)

/**
 * Set user burning
 *
 * @param id      Player index.
 * @param bool:isburning   True: Set burning | False: Remove burn
 */
native zp_set_user_burning(id, bool:isburning)

/**
 * If the user has unlimited clip
 *
 * @param id      Player index.
 */
native zp_get_user_unlimited_clip(id)

/**
 * Set user unlimited clip
 *
 * @param id      Player index.
 * @param set      1: Unlimited clip | False: Remove unlimited clip
 */
native zp_set_user_unlimited_clip(id, set)

/**
 * If the user has Pain Shock Free
 *
 * @param id      Player index.
 */
native zp_user_has_painshockfree(id)

/**
 * Set user Pain Shock Free
 *
 * @param id      Player index.
 * @param set      1: PSF | False: Remove PSF
 */
native zp_set_user_painshockfree(id, set)

/**
 * Start a specified game mode
 *
 * @param gamemode   Start a mode(MODE_SWARM | MODE_MULTI | MODE_PLAGUE)
 */
native zp_set_gamemode(gamemode)

/**
 * Get user's gender(IN-GAME, NOT REAL LIFE)
 *
 * @param id      Player's Index
 */
native zp_get_user_gender(id)

/**
 * Set user's gender(IN-GAME, NOT REAL LIFE)
 *
 * @param id      Player's Index
 * @param gender   Put 1 for Male & 2 for female
 */
native zp_set_user_gender(id, gender)

/**
 * Get user's model
 *
 * @param id      Player's Index
 * @string[]      Model's name
 * @len         Lens
 */
native zp_get_user_model(id, const string[], len)

/**
 * Set user's model
 *
 * @param id      Player's Index
 * @param model[]   Change to the specified model
 */
native zp_set_user_model(id, const model[])

/**
 * Randomly places a user via index if he is alive.
 *
 * @param id      Player's Index
 */
native zp_user_random_spawn(id)

/** END OF CUSTOM NATIVES */

/**
 * Forces a player to become a zombie.
 *
 * Note: Unavailable for last human/survivor.
 *
 * @param id      Player index to be infected.
 * @param infector   Player index who infected him (optional).
 * @param silent   If set, there will be no HUD messages or infection sounds.
 * @param rewards   Whether to show DeathMsg and reward frags, hp, and ammo packs to infector.
 * @return      True on success, false otherwise.
 */
native zp_infect_user(id, infector = 0, silent = 0, rewards = 0)

/**
 * Forces a player to become a human.
 *
 * Note: Unavailable for last zombie/nemesis.
 *
 * @param id      Player index to be cured.
 * @param silent   If set, there will be no HUD messages or antidote sounds.
 * @return      True on success, false otherwise.
 */
native zp_disinfect_user(id, silent = 0)

/**
 * Forces a player to become a nemesis.
 *
 * Note: Unavailable for last human/survivor.
 *
 * @param id      Player index to turn into nemesis.
 * @return      True on success, false otherwise.
 */
native zp_make_user_nemesis(id)

/**
 * Forces a player to become a survivor.
 *
 * Note: Unavailable for last zombie/nemesis.
 *
 * @param id      Player index to turn into survivor.
 * @return      True on success, false otherwise.
 */
native zp_make_user_survivor(id)

/**
 * Respawns a player into a specific team.
 *
 * @param id      Player index to be respawned.
 * @param team      Team to respawn the player into (ZP_TEAM_ZOMBIE or ZP_TEAM_HUMAN).
 * @return      True on success, false otherwise.
 */
native zp_respawn_user(id, team)

/**
 * Forces a player to buy an extra item.
 *
 * @param id      Player index.
 * @param itemid   A valid extra item ID.
 * @param ignorecost   If set, item's cost won't be deduced from player.
 * @return      True on success, false otherwise.
 */
native zp_force_buy_extra_item(id, itemid, ignorecost = 0)

/**
 * Returns whether the ZP round has started, i.e. first zombie
 * has been chosen or a game mode has begun.
 *
 * @return      0 - Round not started
 *         1 - Round started
 *         2 - Round starting
 */
native zp_has_round_started()

/**
 * Returns whether the current round is a nemesis round.
 *
 * @return      True if it is, false otherwise.
 */
native zp_is_nemesis_round()

/**
 * Returns whether the current round is a survivor round.
 *
 * @return      True if it is, false otherwise.
 */
native zp_is_survivor_round()

/**
 * Returns whether the current round is a swarm round.
 *
 * @return      True if it is, false otherwise.
 */
native zp_is_swarm_round()

/**
 * Returns whether the current round is a plague round.
 *
 * @return      True if it is, false otherwise.
 */
native zp_is_plague_round()

/**
 * Returns number of alive zombies.
 *
 * @return      Zombie count.
 */
native zp_get_zombie_count()

/**
 * Returns number of alive humans.
 *
 * @return      Human count.
 */
native zp_get_human_count()

/**
 * Returns number of alive nemesis.
 *
 * @return      Nemesis count.
 */
native zp_get_nemesis_count()

/**
 * Returns number of alive survivors.
 *
 * @return      Survivor count.
 */
native zp_get_survivor_count()

/**
 * Registers a custom item which will be added to the extra items menu of ZP.
 *
 * Note: The returned extra item ID can be later used to catch item
 * purchase events for the zp_extra_item_selected() forward.
 *
 * Note: ZP_TEAM_NEMESIS and ZP_TEAM_SURVIVOR can be used to make
 * an item available to Nemesis and Survivors respectively.
 *
 * @param name      Caption to display on the menu.
 * @param cost      Ammo packs to be deducted on purchase.
 * @param teams      Bitsum of teams it should be available for.
 * @return      An internal extra item ID, or -1 on failure.
 */
native zp_register_extra_item(const name[], cost, teams)

/**
 * Registers a custom class which will be added to the zombie classes menu of ZP.
 *
 * Note: The returned zombie class ID can be later used to identify
 * the class when calling the zp_get_user_zombie_class() natives.
 *
 * @param name      Caption to display on the menu.
 * @param info      Brief description of the class.
 * @param model      Player model to be used.
 * @param clawmodel   Claws model to be used.
 * @param hp      Initial health points.
 * @param speed      Maximum speed.
 * @param gravity   Gravity multiplier.
 * @param knockback   Knockback multiplier.
 * @return      An internal zombie class ID, or -1 on failure.
 */
native zp_register_zombie_class(const name[], const info[], const model[], const clawmodel[], hp, speed, Float:gravity, Float:knockback)

/**
 * Returns an extra item's ID.
 *
 * @param name      Item name to look for.
 * @return      Internal extra item ID, or -1 if not found.
 */
native zp_get_extra_item_id(const name[])

/**
 * Returns a zombie class' ID.
 *
 * @param name      Class name to look for.
 * @return      Internal zombie class ID, or -1 if not found.
 */
native zp_get_zombie_class_id(const name[])

/**
 * Called when the ZP round starts, i.e. first zombie
 * is chosen or a game mode begins.
 *
 * @param gamemode   Mode which has started.
 * @param id      Affected player's index (if applicable).
 */
forward zp_round_started(gamemode, id)

/**
 * Called when the round ends.
 *
 * @param winteam   Team which has won the round.
 */
forward zp_round_ended(winteam)

/**
 * Called when a player gets infected.
 *
 * @param id      Player index who was infected.
 * @param infector   Player index who infected him (if applicable).
 * @param nemesis   Whether the player was turned into a nemesis.
 */
forward zp_user_infected_pre(id, infector, nemesis)
forward zp_user_infected_post(id, infector, nemesis)

/**
 * Called when a player turns back to human.
 *
 * @param id      Player index who was cured.
 * @param survivor   Whether the player was turned into a survivor.
 */
forward zp_user_humanized_pre(id, survivor)
forward zp_user_humanized_post(id, survivor)

/**
 * Called on a player infect/cure attempt. You can use this to block
 * an infection/humanization by returning ZP_PLUGIN_HANDLED in your plugin.
 *
 * Note: Right now this is only available after the ZP round starts, since some
 * situations (like blocking a first zombie's infection) are not yet handled.
 */
forward zp_user_infect_attempt(id, infector, nemesis)
forward zp_user_humanize_attempt(id, survivor)

/**
 * Called when a player buys an extra item from the ZP menu.
 *
 * Note: You can now return ZP_PLUGIN_HANDLED in your plugin to block
 * the purchase and the player will be automatically refunded.
 *
 * @param id      Player index of purchaser.
 * @param itemid   Internal extra item ID.
 */
forward zp_extra_item_selected(id, itemid)

/**
 * Called when a player gets unfrozen (frostnades).
 *
 * @param id      Player index.
 */
forward zp_user_unfrozen(id)

/**
 * Called when a player becomes the last zombie.
 *
 * Note: This is called for the first zombie too.
 *
 * @param id      Player index.
 */
forward zp_user_last_zombie(id)

/**
 * Called when a player becomes the last human.
 *
 * @param id      Player index.
 */
forward zp_user_last_human(id)


/**
 * @deprecated - Do not use!
 * For backwards compatibility only.
 */
#define ZP_TEAM_ANY 0

/**
 * Set victim knockback.
 *
 * Note: This is called for the first zombie too.
 *
 * @param victim      Victim index.
 * @param attacker      Attacker index.
 * @param velocity      Velocity.
 * @param velocity_amt      Amount of velocity.
 */

#if defined ENABLE_KNOCKBACK_STOCK
   stock zp_set_victim_knockback(victim, attacker, Float:velocity[3], Float:velocity_amt)
   {
      if(!is_user_alive(victim) || !is_user_alive(attacker))
         return 0;
      
      new Float:oldvelocity[3]
      new Float:vicorigin[3];
      new Float:attorigin[3];
      
      #if defined USE_FAKEMETA_FOR_KNOCKBACK
         pev(victim, pev_velocity, oldvelocity)
         pev(victim, pev_origin, vicorigin)
         pev(attacker, pev_origin, attorigin)
      #else
         entity_get_vector(victim, EV_VEC_velocity, oldvelocity);
         entity_get_vector(victim, EV_VEC_origin, vicorigin);
         entity_get_vector(attacker, EV_VEC_origin, attorigin);
      #endif
   
      new Float:origin2[3]
      origin2[0] = vicorigin[0] - attorigin[0];
      origin2[1] = vicorigin[1] - attorigin[1];
   
      new Float:largestnum = 0.0;
   
      if(floatabs(origin2[0])>largestnum) largestnum = floatabs(origin2[0]);
      if(floatabs(origin2[1])>largestnum) largestnum = floatabs(origin2[1]);

      origin2[0] /= largestnum;
      origin2[1] /= largestnum;
   
      velocity[0] = (origin2[0] * (velocity_amt));
      velocity[1] = (origin2[1] * (velocity_amt));
      if(velocity[0] <= 20.0 || velocity[1] <= 20.0)
         velocity[2] = random_float(200.0 , 275.0);
      
      velocity[0] += oldvelocity[0];
      velocity[1] += oldvelocity[1];
      
      #if defined USE_FAKEMETA_FOR_KNOCKBACK
         set_pev(victim, pev_velocity, velocity);
      #else
         set_user_velocity(victim, velocity);
      #endif
      
      return 1;
   }
#endif


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 39275 hozzászólás ]  Oldal Előző 113 14 15 16 173928 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 52 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole