hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.08.04. 23:21



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 391 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 389 vendég

A legtöbb felhasználó (2883 fő) 2025.07.30. 16:00-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Majestic-12 [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [39304 hozzászólás ]  OldalElőző1147014711472147314743931Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Írj! - Offtopik
HozzászólásElküldve:2013.05.07. 14:48 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott:2011.09.18. 13:01
Hozzászólások:4274
Megköszönt másnak: 55 alkalommal
Megköszönték neki: 515 alkalommal
BeepBeep írta:
DeteCT0R írta:
Engem is bannolhatnak.................... nem is ellenkezek tudom offolok.
De ha mar bannolnak akkor orokre bannoljanak :lol: :lol:

Olyan lennél, mint bence, nem bírnád ki, hogy ne gyere vissza ( én is itt vagyok újra, pedig én nem önszántamból kértem a törlést Dave-től annó, hanem nyomós okom volt rá [ amit még mindig nem fogok megosztani ] )

Hiddel megtudnek szabadulni :)MOstis csak nezem semmit se csinalok kozbe offolok parat :D

_________________
Idk. Csak ugy funbooo.
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Írj! - Offtopik
HozzászólásElküldve:2013.05.07. 15:01 
Offline
Signore Senior
Avatar

Csatlakozott:2011.09.09. 17:39
Hozzászólások:4020
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
Megköszönték neki: 139 alkalommal
Azt én zártam asszem. Köszönöm áldásodat.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Írj! - Offtopik
HozzászólásElküldve:2013.05.07. 16:14 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott:2011.12.28. 00:35
Hozzászólások:2736
Megköszönt másnak: 56 alkalommal
Megköszönték neki: 275 alkalommal
JoGoBeLLa írta:
pixxa112 írta:
JoGoBeLLa írta:
pixxa112 írta:
Metal írta:
Én fordítok :) Ha nézem NCIS-t akkor csak az első verziót fogom, a több mint túlspilázott baromság :)

Valaki erre rá tudna nézni:
Pontrendszer + ölés szint.

Nagyon fontos!

Láttam már olyan gyereket aki így oldotta meg: XDDDDD
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /* Plugin generated by AMXX-Studio */
  2.  
  3. #include <amxmodx>
  4. #include <csx>
  5. #include <hamsandwich>
  6.  
  7. new kills[32]
  8.  
  9. public plugin_init()
  10. {
  11. register_plugin("Kills counter", "1.0", "Jelle")
  12.  
  13. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwHamPlayerSpawnPost", 1)
  14. }
  15.  
  16. public fwHamPlayerSpawnPost(id)
  17. {
  18. if ( is_user_alive(id) )
  19. {
  20. new stats[8], bodyhits[8]
  21. get_user_stats(id, stats, bodyhits)
  22. stats[0] = kills[id]
  23.  
  24. name_stuff(id)
  25. }
  26. }
  27.  
  28. public client_infochanged(id)
  29. {
  30. new OldName[32], NewName[32]
  31.  
  32. get_user_name(id, OldName, 31)
  33. get_user_info(id, "name", NewName, 31)
  34.  
  35. if ( equal(OldName, NewName) ) return
  36.  
  37. name_stuff(id)
  38. }
  39.  
  40. name_stuff(id)
  41. {
  42. new Name[32]
  43. get_user_name(id, Name, 31)
  44.  
  45. if ( kills[id] > 100 )
  46. {
  47. new prefix[] = "[Bot]"
  48. new FullName[64]
  49. formatex(FullName, charsmax(FullName), "%s %s", prefix, Name)
  50.  
  51. set_user_info(id, "name", FullName)
  52. }
  53.  
  54. else if ( kills[id] > 300 )
  55. {
  56. new prefix[] = "[Kezdo]"
  57. new FullName[64]
  58. formatex(FullName, charsmax(FullName), "%s %s", prefix, Name)
  59.  
  60. set_user_info(id, "name", FullName)
  61. }
  62.  
  63. else if ( kills[id] > 600 )
  64. {
  65. new prefix[] = "[Halado]"
  66. new FullName[64]
  67. formatex(FullName, charsmax(FullName), "%s %s", prefix, Name)
  68.  
  69. set_user_info(id, "name", FullName)
  70. }
  71. else if ( kills[id] > 1000 )
  72. {
  73. new prefix[] = "[Profi]"
  74. new FullName[64]
  75. formatex(FullName, charsmax(FullName), "%s %s", prefix, Name)
  76.  
  77. set_user_info(id, "name", FullName)
  78. }
  79. else if ( kills[id] > 1500 )
  80. {
  81. new prefix[] = "[Veteran]"
  82. new FullName[64]
  83. formatex(FullName, charsmax(FullName), "%s %s", prefix, Name)
  84.  
  85. set_user_info(id, "name", FullName)
  86. }
  87. else if ( kills[id] > 1800 )
  88. {
  89. new prefix[] = "[Fejvadasz]"
  90. new FullName[64]
  91. formatex(FullName, charsmax(FullName), "%s %s", prefix, Name)
  92.  
  93. set_user_info(id, "name", FullName)
  94. }
  95. else if ( kills[id] > 2200 )
  96. {
  97. new prefix[] = "[Legjobb gyilkos]"
  98. new FullName[64]
  99. formatex(FullName, charsmax(FullName), "%s %s", prefix, Name)
  100.  
  101. set_user_info(id, "name", FullName)
  102. }
  103. else if ( kills[id] > 2500 )
  104. {
  105. new prefix[] = "[Isten]"
  106. new FullName[64]
  107. formatex(FullName, charsmax(FullName), "%s %s", prefix, Name)
  108.  
  109. set_user_info(id, "name", FullName)
  110. }
  111. }
  112. #include <amxmodx>
  113. #include <amxmisc>
  114. #include <cstrike>
  115. #include <fun>
  116. #include <fakemeta>
  117. #include <hamsandwich>
  118. #include <nvault>
  119. #include <colorchat>
  120.  
  121. #define PLUGIN "Pontrendszer"
  122. #define VERSION "1.0"
  123. #define AUTHOR "crazy"
  124.  
  125. #define DROG_SEBESSEG 800.0
  126.  
  127. new g_vault
  128. new pontok[33]
  129. new name[33][32]
  130. new admin
  131. new killp, killhsp
  132. new ajandek1, ajandek2, ajandek3
  133. new SyncHudObj
  134. enum shopitems
  135. {
  136. GRANATPACK,
  137. SEBESSEG,
  138. UJRAELEDES,
  139. SURFPACK,
  140. LATHATATLAN,
  141. OTSZAZHP,
  142. ONEHIT,
  143. HALHATATLAN,
  144. FULLPENZ,
  145. MAGOZOTE,
  146. MAGOZOCT,
  147. AWP
  148. };
  149. new cvar_bolt[shopitems]
  150.  
  151. new bool:activ_sebesseg[33]
  152. new bool:activ_lathatatlan[33]
  153. new bool:activ_onehit[33]
  154. new bool:activ_halhatatlan[33]
  155.  
  156. #define MAX_SHOP_ITEM 12
  157. new const shop_item_names[MAX_SHOP_ITEM+1][] =
  158. {
  159. "",
  160. "\yGranatok \w(HE,FE,SM) \r|%d| Pont",
  161. "\yNagyobb Sebesseg \r|%d| Pont",
  162. "\yUjraeledes \w(Halottak hasznalhatjak!) \r|%d| Pont",
  163. "\ySurf Felszereles \w(ShotGun,Granatok,Deagle) \r|%d| Pont",
  164. "\yLathatatlansag \w(1 kor) \r|%d| Pont",
  165. "\y+500 HP \r|%d| Pont",
  166. "\y1 hit = 1 kill \w(1 kor) \r|%d| Pont",
  167. "\yHalhatatlansag \w(1 kor) \r|%d| Pont",
  168. "\y16000$ \r|%d| Pont",
  169. "\yTE Magozo \r|%d| Pont",
  170. "\yCT Magozo \r|%d| Pont",
  171. "\yAWP \r|%d| Pont"
  172. };
  173. public plugin_init() {
  174.  
  175. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  176. set_task(2.9, "hud", 0, _, _, "b")
  177.  
  178. killp = register_cvar("pont_kill", "2")
  179. killhsp = register_cvar("pont_killhs", "3")
  180.  
  181. ajandek1 = register_cvar("pont_ajandek1", "5")
  182. ajandek2 = register_cvar("pont_ajandek2", "10")
  183. ajandek3 = register_cvar("pont_ajandek3", "30")
  184.  
  185. register_clcmd("team_say /shop", "Shop")
  186. register_clcmd("say /shop", "Shop")
  187.  
  188. register_clcmd("team_say /bolt", "Shop")
  189. register_clcmd("say /bolt", "Shop")
  190.  
  191. cvar_bolt[GRANATPACK] = register_cvar("bolt_1", "20")
  192. cvar_bolt[SEBESSEG] = register_cvar("bolt_2", "45")
  193. cvar_bolt[UJRAELEDES] = register_cvar("bolt_3", "80")
  194. cvar_bolt[SURFPACK] = register_cvar("bolt_4", "65")
  195. cvar_bolt[LATHATATLAN] = register_cvar("bolt_5", "500")
  196. cvar_bolt[OTSZAZHP] = register_cvar("bolt_6", "360")
  197. cvar_bolt[ONEHIT] = register_cvar("bolt_7", "450")
  198. cvar_bolt[HALHATATLAN] = register_cvar("bolt_8", "750")
  199. cvar_bolt[FULLPENZ] = register_cvar("bolt_9", "50")
  200. cvar_bolt[MAGOZOTE] = register_cvar("bolt_10", "680")
  201. cvar_bolt[MAGOZOCT] = register_cvar("bolt_11", "680")
  202. cvar_bolt[AWP] = register_cvar("bolt_12", "200")
  203.  
  204. g_vault = nvault_open("PontRendszer");
  205.  
  206. RegisterHam(Ham_Killed, "player", "fw_player_killed", 1)
  207. RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fw_player_damage", 0)
  208. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fw_player_spawn", 0)
  209. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fw_player_spawn_post", 1)
  210. register_event("CurWeapon", "Event_Change_Weapon", "be", "1=1")
  211. SyncHudObj = CreateHudSyncObj()
  212. new itemszam = (_:shopitems)
  213. if(MAX_SHOP_ITEM != itemszam)
  214. {
  215. set_fail_state("Valamit elrontottal. A shopitems tombben es a shop_item_names tombben nem ugyanannyi elem van")
  216. }
  217. }
  218. public fw_player_killed(victim, attacker, shouldgib)
  219. {
  220. if(!is_user_connected(attacker) || !is_user_connected(victim) || attacker == victim)
  221. return PLUGIN_CONTINUE;
  222.  
  223. if(get_pdata_int(victim, 75) == HIT_HEAD)
  224. {
  225. pontok[attacker] += get_pcvar_num(killhsp)
  226. ColorChat(attacker, GREEN,"[Pontrendszer] .: BOOOM HEADSHOOT! :. Ez megert ^x03 %d pontot!", get_pcvar_num(killhsp))
  227. }
  228. else
  229. {
  230. pontok[attacker] += get_pcvar_num(killp)
  231. ColorChat(attacker, GREEN,"[Pontrendszer] ^x03 %d pont az olesert!", get_pcvar_num(killp))
  232. }
  233. return PLUGIN_CONTINUE
  234. }
  235. public fw_player_damage(victim, inflictor, attacker, Float:damage, damage_type)
  236. {
  237. if(activ_onehit[attacker])
  238. {
  239. SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(victim)+1))
  240. }
  241. if(activ_halhatatlan[victim])
  242. {
  243. return HAM_SUPERCEDE
  244. }
  245. return HAM_IGNORED
  246. }
  247. public fw_player_spawn(id)
  248. {
  249. activ_halhatatlan[id] = false
  250. activ_onehit[id] = false
  251. activ_sebesseg[id] = false
  252. }
  253. public fw_player_spawn_post(id)
  254. {
  255. if(activ_lathatatlan[id])
  256. {
  257. set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255)
  258. activ_lathatatlan[id] = false
  259. }
  260. }
  261. public Event_Change_Weapon(id)
  262. {
  263. if(activ_sebesseg[id])
  264. {
  265. set_user_maxspeed(id, DROG_SEBESSEG)
  266. }
  267. return PLUGIN_CONTINUE
  268. }
  269. public Shop(id)//IGEN EZ ITT A MENU
  270. {
  271. static Item[64]
  272.  
  273. formatex(Item, charsmax(Item),"\r[Pontrendszer Bolt]" )
  274. new Menu = menu_create(Item, "Shoph")
  275.  
  276. new szTempid[10]
  277.  
  278. for(new i = 1; i<sizeof(shop_item_names); i++)
  279. {
  280. num_to_str(i, szTempid, 9)
  281. formatex(Item, charsmax(Item),shop_item_names[i], get_pcvar_num(cvar_bolt[shopitems:(i-1)]))
  282. menu_additem(Menu, Item, szTempid)
  283. }
  284. menu_setprop(Menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
  285. menu_display(id, Menu)
  286.  
  287. return PLUGIN_HANDLED
  288. }
  289. public Shoph(id, menu, item)
  290. {
  291. if( item == MENU_EXIT )
  292. {
  293. menu_destroy(menu)
  294. return PLUGIN_HANDLED
  295. }
  296. new data[6], iName[64]
  297. new access, callback
  298. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,5, iName, 63, callback)
  299.  
  300. new key = str_to_num(data)
  301. new elo = is_user_alive(id)
  302. new ar[_:shopitems+1]
  303. for(new i=1; i<_:shopitems+1; i++)
  304. {
  305. ar[i] = get_pcvar_num(cvar_bolt[shopitems:(i-1)])
  306. }
  307.  
  308. switch(key)
  309. {
  310. case 1:
  311. {
  312. if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  313. {
  314. pontok[id] -= ar[key]
  315. give_item(id, "weapon_flashbang")
  316. give_item(id, "weapon_hegrenade")
  317. give_item(id, "weapon_smokegrenade")
  318. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Megkaptad a granatokat!")
  319. }
  320. else
  321. {
  322. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Sajnos,nincs eleg pontod")
  323. }
  324. }
  325. case 2:
  326. {
  327. if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  328. {
  329. pontok[id] -= ar[key]
  330. set_user_maxspeed(id, DROG_SEBESSEG)
  331. activ_sebesseg[id] = true
  332. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] A sebesseged gyorsitva lett!")
  333. }
  334. else
  335. {
  336. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Sajnos,nincs eleg pontod!")
  337. }
  338. }
  339. case 3:
  340. {
  341. if (pontok[id] >= ar[key] && !elo)
  342. {
  343. pontok[id] -= ar[key]
  344. ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id)
  345. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Ujraeledtel!")
  346. }
  347. else if(elo)
  348. {
  349. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Elok nem hasznalhatjak!")
  350. }
  351. else
  352. {
  353. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Sajnos,nincs eleg pontod")
  354. }
  355. }
  356. case 4:
  357. {
  358. if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  359. {
  360. pontok[id] -= ar[key];
  361. cs_set_weapon_ammo( give_item( id, "weapon_m3" ), 8 )
  362. give_item(id, "weapon_hegrenade")
  363. give_item(id, "weapon_flashbang")
  364. give_item(id, "weapon_flashbang")
  365.  
  366. give_item(id, "weapon_knife")
  367. give_item(id, "weapon_deagle")
  368. cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35)
  369. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Megkaptad a Surf Felszerelest!")
  370. }
  371. else
  372. {
  373. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Sajnos,nincs eleg pontod")
  374. }
  375. }
  376. case 5:
  377. {
  378. if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  379. {
  380. pontok[id] -= ar[key]
  381. activ_lathatatlan[id] = true
  382. set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 0)
  383. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Megkaptad a lathatatlansagot!")
  384. }
  385. else
  386. {
  387. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Sajnos,nincs eleg pontod")
  388. }
  389. }
  390. case 6:
  391. {
  392. if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  393. {
  394. pontok[id] -= ar[key]
  395. set_user_health(id, get_user_health(id)+500)
  396. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Megkaptad az eletet!")
  397. }
  398. else
  399. {
  400. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Sajnos,nincs eleg pontod")
  401. }
  402. }
  403. case 7:
  404. {
  405. if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  406. {
  407. pontok[id] -= ar[key]
  408. activ_onehit[id] = true
  409. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Megkaptad az egy lovesbol olest!")
  410. }
  411. else
  412. {
  413. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Sajnos,nincs eleg pontod")
  414. }
  415. }
  416. case 8:
  417. {
  418. if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  419. {
  420. pontok[id] -= ar[key]
  421. activ_halhatatlan[id] = true
  422. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Megkaptad a halhatatlansagot!")
  423. }
  424. else
  425. {
  426. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Sajnos,nincs eleg pontod")
  427. }
  428. }
  429. case 9:
  430. {
  431. if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  432. {
  433. pontok[id] -= ar[key]
  434. cs_set_user_money(id, 16000)
  435. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Megkaptad a penzt!")
  436. }
  437. else
  438. {
  439. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Sajnos,nincs eleg pontod")
  440. }
  441. }
  442. case 10:
  443. {
  444. if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  445. {
  446. pontok[id] -= ar[key]
  447. give_item(id, "weapon_g3sg1")
  448. cs_set_user_bpammo(id, CSW_G3SG1, 90)
  449. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Megkaptad a magozot!")
  450. }
  451. else
  452. {
  453. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Sajnos,nincs eleg pontod")
  454. }
  455. }
  456. case 11:
  457. {
  458. if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  459. {
  460. pontok[id] -= ar[key];
  461. give_item(id, "weapon_sg550")
  462. cs_set_user_bpammo(id, CSW_SG550, 90)
  463. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Megkaptad a magozot!")
  464. }
  465. else
  466. {
  467. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Sajnos,nincs eleg pontod")
  468. }
  469. }
  470. case 12:
  471. {
  472. if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  473. {
  474. pontok[id] -= ar[key];
  475. give_item(id, "weapon_awp");
  476. cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, 30);
  477. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Megkaptad az awpt!")
  478. }
  479. else
  480. {
  481. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Sajnos,nincs eleg pontod")
  482. }
  483. }
  484. }
  485. menu_destroy(menu)
  486. return PLUGIN_HANDLED
  487. }
  488.  
  489. public mentes(id)
  490. {
  491. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  492.  
  493. format(vaultkey,63,"%s-PONTOK", name[id])
  494. format(vaultdata,255,"%d", pontok[id])
  495.  
  496. nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata)
  497. return PLUGIN_CONTINUE
  498. }
  499. public betoltes(id)
  500. {
  501. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  502.  
  503. format(vaultkey,63,"%s-PONTOK", name[id])
  504.  
  505. nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255)
  506.  
  507. pontok[id] = str_to_num(vaultdata)
  508. return PLUGIN_CONTINUE;
  509. }
  510. public client_disconnect(id)
  511. {
  512. mentes(id);
  513. remove_task(id);
  514. pontok[id] = 0;
  515. activ_halhatatlan[id] = false
  516. activ_lathatatlan[id] = false
  517. activ_onehit[id] = false
  518. activ_sebesseg[id] = false
  519. }
  520.  
  521. public client_connect(id)
  522. {
  523. get_user_name(id, name[id], 31)
  524. betoltes(id);
  525. set_task(300.0, "ajandek_1",id)
  526. set_task(900.0, "ajandek_2",id)
  527. set_task(1800.0, "ajandek_3",id)
  528. }
  529.  
  530. public ajandek_1(id)
  531. {
  532. new penz = get_pcvar_num(ajandek1);
  533. client_print(id, print_chat, "[Pontrendszer] %d pont jar mert itt vagy mar 5 perce!", penz)
  534. pontok[id] += penz;
  535. }
  536. public ajandek_2(id)
  537. {
  538. new penz = get_pcvar_num(ajandek2);
  539. client_print(id, print_chat, "[Pontrendszer] %d pont jar mert itt vagy mar 10 perce!", penz)
  540. pontok[id] += penz;
  541. }
  542. public ajandek_3(id)
  543. {
  544. new penz = get_pcvar_num(ajandek3);
  545. client_print(id, print_chat, "[Pontrendszer] %d pont jar mert itt vagy mar 30 perce!", penz)
  546. pontok[id] += penz;
  547. }
  548.  
  549. public hud()
  550. {
  551. admin = 0;
  552. new players[32], pnum, tempid
  553. get_players(players, pnum, "c")
  554.  
  555. for( new i; i<pnum; i++ )
  556. {
  557. tempid = players[i]
  558. if(get_user_flags(tempid) & ADMIN_KICK)
  559. {
  560. admin++;
  561. }
  562.  
  563. }
  564. for( new i; i<pnum; i++ )
  565. {
  566. tempid = players[i]
  567. set_hudmessage(0, 170, 255, 0.02, 0.2, 0, 1.0, 3.0);
  568. ShowSyncHudMsg(tempid, SyncHudObj, "[Pont: %d]^n[Jelenlevo Adminok: %d]",pontok[tempid],admin)
  569. }
  570. }
  571.  


Nem tudnád normálisan meg csinálni? PLS

Este megyek skypera megcsinálom neked! most mennem kell!


Úgy leszel fent mint multkor?

_________________
****


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Írj! - Offtopik
HozzászólásElküldve:2013.05.07. 16:46 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott:2011.11.17. 15:48
Hozzászólások:1904
Megköszönt másnak: 17 alkalommal
Megköszönték neki: 54 alkalommal
Silent, adsz TS3-ra IP-t ahol szoktok lenni ???


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Írj! - Offtopik
HozzászólásElküldve:2013.05.07. 16:58 
Offline
Signore Senior
Avatar

Csatlakozott:2011.09.09. 17:39
Hozzászólások:4020
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
Megköszönték neki: 139 alkalommal
Jólvan Metal. Ráhagytam a kis kódocskádat. Várom a megfejtést! :DD

Sz:

Esetleg, ha megmondod, hogy melyik karakter a szóköz, nekifutok :DD

Sz2:

Mégse kell, rájövök! :DD


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Írj! - Offtopik
HozzászólásElküldve:2013.05.07. 17:12 
Offline
Imperátor
Avatar

Csatlakozott:2009.04.21. 09:33
Hozzászólások:3991
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 135 alkalommal
Írj rá megoldó programot :)

_________________
Kód:
I'm back

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Írj! - Offtopik
HozzászólásElküldve:2013.05.07. 17:14 
Offline
Signore Senior
Avatar

Csatlakozott:2011.09.09. 17:39
Hozzászólások:4020
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
Megköszönték neki: 139 alkalommal
Metal írta:
Írj rá megoldó programot :)


Ha hiszed ha nem, gondolkoztam rajta, hogy ez lesz.. De körülményes, mivel semmi fordító/szerkesztő féleség nincs lent gépen + mire megírnám, lehet, hogy kilogikáznám a betűket :DD

Ha jól tippelgettem, akkor eddig 8 betű és a szóköz van meg. De ennek fele se biztos :DDDD


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Írj! - Offtopik
HozzászólásElküldve:2013.05.07. 17:15 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott:2012.08.05. 20:43
Hozzászólások:465
Megköszönt másnak: 55 alkalommal
Megköszönték neki: 14 alkalommal
Silent? xD
Felmászol ts-re? xD

_________________
Facebook:
Kép
Banner
Kép
TeamSpeak3:
Kép

http://www.smmg.hu/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Írj! - Offtopik
HozzászólásElküldve:2013.05.07. 17:15 
Offline
Signore Senior
Avatar

Csatlakozott:2011.09.09. 17:39
Hozzászólások:4020
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
Megköszönték neki: 139 alkalommal
Jöjjek? :D
Pele írta:
Silent? xD
Felmászol ts-re? xD


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Írj! - Offtopik
HozzászólásElküldve:2013.05.07. 17:21 
Offline
Signore Senior
Avatar

Csatlakozott:2011.09.09. 17:39
Hozzászólások:4020
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
Megköszönték neki: 139 alkalommal
Lehet, hogy találtam még 3 betűt :DDD


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [39304 hozzászólás ]  OldalElőző1147014711472147314743931Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 11 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole