hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.06.16. 11:45



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 339 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 338 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 39275 hozzászólás ]  Oldal Előző 11472 1473 1474 1475 14763928 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Írj! - Offtopik
HozzászólásElküldve: 2013.05.07. 18:36 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2011.08.27. 23:19
Hozzászólások: 1023
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 11 alkalommal
DeteCT0R írta:
GhostRyder írta:
Valaki tudna segíteni? Ha valaki kilövi a netemet (esetleg folyamatosan csinálja) hogyan tudom megnézi az IP-jét?

Nemhiszem valaki is merne loni a neted:) Mivel abba beletud szolni a szolgaltato is :) Ha jelented neki biztos csinalnak valamit


Sajnos de :D Mellesleg nem csak engem, sa-mp szervert is. Elég komolyan.

_________________
[kozep]t/s[/kozep]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Írj! - Offtopik
HozzászólásElküldve: 2013.05.07. 18:46 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2012.10.09. 13:48
Hozzászólások: 1439
Megköszönték neki: 174 alkalommal
Na akkor még egyszer
Nandee-nak üzenem, hogy retek gyorsan menjen oda, amit a múlt vasárnap ünnepeltek ( mint minden máj. első vasárnapját ) és kapja ki az aláírását :x :lol:

_________________
Minden jót! :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Írj! - Offtopik
HozzászólásElküldve: 2013.05.07. 18:50 
Offline
Tag

Csatlakozott: 2013.03.31. 14:10
Hozzászólások: 52
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
BeepBeep írta:
DeteCT0R írta:
Engem is bannolhatnak.................... nem is ellenkezek tudom offolok.
De ha mar bannolnak akkor orokre bannoljanak :lol: :lol:

Olyan lennél, mint bence, nem bírnád ki, hogy ne gyere vissza ( én is itt vagyok újra, pedig én nem önszántamból kértem a törlést Dave-től annó, hanem nyomós okom volt rá [ amit még mindig nem fogok megosztani ] )

Jaaaj :lol:
Ricsi sír nekem hogy takarodjak vissza fórumra, azt közben már ő is offline...
Azért jöttem vissza, mert szeretem visszanézni a baromságokat (igen, hivatalosan is bevallottam hogy baromságokat írtam, NÉHA!!44!!) és szeretek nevetni a hülyébbnél hülyébb hsz-okon :) Persze azért írtam pár* jó dolgot is, nem lehet azt mondani hogy nem segítettem.



*A kockázatokról és a mellékhatásokról, kérdezze meg kikit vagy metált.

Btw,
Hungamer, Ezmegmiezzel mivan? Die hard?

_________________
10 féle ember van: aki ért a programozáshoz, és aki nem


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Írj! - Offtopik
HozzászólásElküldve: 2013.05.07. 18:54 
Offline
Veterán

Csatlakozott: 2012.11.01. 20:49
Hozzászólások: 1837
Megköszönt másnak: 25 alkalommal
Megköszönték neki: 78 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  
  2. #include <amxmodx>
  3. #include <amxmisc>
  4. #include <hamsandwich>
  5. #include <engine>
  6. #include <cstrike>
  7. #include <fakemeta>
  8. #include <xs>
  9.  
  10. #define fm_create_entity(%1) engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString, %1))
  11.  
  12. #define VERSION "1.0"
  13. #define AUTHOR "Sh0oT3R"
  14.  
  15. #define FIRERATE 0.2
  16. #define HITSD 0.7
  17. #define RELOADSPEED 5.0
  18.  
  19. #define CSW_WPN CSW_FAMAS
  20. new const weapon[] = "weapon_famas"
  21. new const spr_beam[] = "sprites/cod_sprites/plasma_beam.spr"
  22. new const spr_exp[] = "sprites/cod_sprites/plasma_exp.spr"
  23. new const spr_blood[] = "sprites/blood.spr"
  24. new const snd_fire[][] = { "cod_sound/plasma_fire.wav" }
  25. new const snd_reload[][] = { "cod_sound/plasma_reload.wav" }
  26. new const snd_hit[][] = { "cod_sound/plasma_hit.wav" }
  27.  
  28. new bool:g_HasRifle[33]
  29. new g_iCurWpn[33], Float:g_flLastFireTime[33]
  30. new g_sprBeam, g_sprExp, g_sprBlood, g_msgDamage, g_msgScreenFade, g_msgScreenShake
  31.  
  32. const m_pPlayer = 41
  33. const m_fInReload = 54
  34. const m_pActiveItem = 373
  35. const m_flNextAttack = 83
  36. const m_flTimeWeaponIdle = 48
  37. const m_flNextPrimaryAttack = 46
  38. const m_flNextSecondaryAttack = 47
  39.  
  40. const UNIT_SECOND = (1<<12)
  41. const ENG_NULLENT = -1
  42. const WPN_MAXCLIP = 25
  43. const ANIM_FIRE = 5
  44. const ANIM_DRAW = 10
  45. const ANIM_RELOAD = 9
  46. const EV_INT_WEAPONKEY = EV_INT_impulse
  47. const WPNKEY = 2816
  48.  
  49. public plugin_init()
  50. {
  51. register_plugin("CODmod Plasma Rifle", VERSION, AUTHOR)
  52.  
  53. register_event("HLTV", "Event_NewRound", "a", "1=0", "2=0");
  54. register_event("CurWeapon", "event_CurWeapon", "b", "1=1")
  55.  
  56. register_forward(FM_CmdStart, "fw_CmdStart")
  57. register_forward(FM_UpdateClientData, "fw_UpdateClientData_Post", 1)
  58.  
  59. RegisterHam(Ham_Killed, "player", "fw_PlayerKilled")
  60. RegisterHam(Ham_Item_Deploy, weapon, "fw_Deploy_Post", 1)
  61. RegisterHam(Ham_Item_AddToPlayer, weapon, "fw_AddToPlayer")
  62. RegisterHam(Ham_Weapon_Reload, weapon, "fw_Reload_Post", 1)
  63. RegisterHam(Ham_Item_PostFrame, weapon, "fw_PostFrame")
  64.  
  65. register_clcmd("dhwuqgidghasgdgwzqgiwud","zp_extra_item_selected")
  66.  
  67. g_msgDamage = get_user_msgid("Damage")
  68. g_msgScreenFade = get_user_msgid("ScreenFade")
  69. g_msgScreenShake = get_user_msgid("ScreenShake")
  70. }
  71.  
  72. public plugin_precache()
  73. {
  74. precache_model("models/cod_models/v_plasma.mdl")
  75. precache_model("models/cod_models/p_plasma.mdl")
  76.  
  77. g_sprBlood = precache_model(spr_blood)
  78. g_sprBeam = precache_model(spr_beam)
  79. g_sprExp = precache_model(spr_exp)
  80.  
  81. static i
  82. for(i = 0; i < sizeof snd_fire; i++)
  83. precache_sound(snd_fire[i])
  84. for(i = 0; i < sizeof snd_hit; i++)
  85. precache_sound(snd_hit[i])
  86. for(i = 0; i < sizeof snd_reload; i++)
  87. precache_sound(snd_reload[i])
  88. }
  89. public event_CurWeapon(id)
  90. {
  91. if(!is_user_alive(id))
  92. return PLUGIN_CONTINUE
  93.  
  94. g_iCurWpn[id] = read_data(2)
  95.  
  96. if(!g_HasRifle[id] || g_iCurWpn[id] != CSW_WPN)
  97. return PLUGIN_CONTINUE
  98.  
  99. entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/cod_models/v_plasma.mdl")
  100. entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, "models/cod_models/p_plasma.mdl")
  101. return PLUGIN_CONTINUE
  102. }
  103.  
  104. public fw_PlayerKilled(victim, attacker, shouldgib)
  105. {
  106. if(is_user_alive(victim))
  107. {
  108. g_HasRifle[victim] = false
  109. return HAM_HANDLED
  110. }
  111. return HAM_IGNORED
  112. }
  113.  
  114. public Event_NewRound()
  115. {
  116. for (new i = 1; i <= get_maxplayers(); i++)
  117. {
  118. g_HasRifle[i] = false
  119. }
  120. }
  121. public client_putinserver(id)
  122. {
  123. g_HasRifle[id] = false
  124. }
  125. public client_disconnect(id)
  126. {
  127. g_HasRifle[id] = false
  128. }
  129. public zp_extra_item_selected(id, itemid)
  130. {
  131. g_HasRifle[id] = true
  132. fm_give_item(id, weapon)
  133. cs_set_user_bpammo(id, CSW_WPN, 100)
  134. engclient_cmd(id, weapon)
  135. return PLUGIN_CONTINUE
  136. }
  137. public fw_CmdStart(id, handle, seed)
  138. {
  139. if(!is_user_alive(id))
  140. return FMRES_IGNORED
  141.  
  142. if(!g_HasRifle[id])
  143. return FMRES_IGNORED
  144.  
  145. if(g_iCurWpn[id] != CSW_WPN)
  146. return FMRES_IGNORED
  147.  
  148. static iButton
  149. iButton = get_uc(handle, UC_Buttons)
  150.  
  151. if(iButton & IN_ATTACK)
  152. {
  153. set_uc(handle, UC_Buttons, iButton & ~IN_ATTACK)
  154.  
  155. static Float:flCurTime
  156. flCurTime = halflife_time()
  157.  
  158. if(flCurTime - g_flLastFireTime[id] < FIRERATE)
  159. return FMRES_IGNORED
  160.  
  161. static iWpnID, iClip
  162. iWpnID = get_pdata_cbase(id, m_pActiveItem, 5)
  163. iClip = cs_get_weapon_ammo(iWpnID)
  164.  
  165. if(get_pdata_int(iWpnID, m_fInReload, 4))
  166. return FMRES_IGNORED
  167.  
  168. set_pdata_float(iWpnID, m_flNextPrimaryAttack, FIRERATE, 4)
  169. set_pdata_float(iWpnID, m_flNextSecondaryAttack, FIRERATE, 4)
  170. set_pdata_float(iWpnID, m_flTimeWeaponIdle, FIRERATE, 4)
  171. g_flLastFireTime[id] = flCurTime
  172. if(iClip <= 0)
  173. {
  174. ExecuteHamB(Ham_Weapon_PlayEmptySound, iWpnID)
  175. return FMRES_IGNORED
  176. }
  177. primary_attack(id)
  178. make_punch(id, 50)
  179. cs_set_weapon_ammo(iWpnID, --iClip)
  180.  
  181. return FMRES_IGNORED
  182. }
  183.  
  184. return FMRES_IGNORED
  185. }
  186. public fw_UpdateClientData_Post(id, sendweapons, handle)
  187. {
  188. if(!is_user_alive(id))
  189. return FMRES_IGNORED
  190.  
  191. if(!g_HasRifle[id])
  192. return FMRES_IGNORED
  193.  
  194. if(g_iCurWpn[id] != CSW_WPN)
  195. return FMRES_IGNORED
  196.  
  197. set_cd(handle, CD_flNextAttack, halflife_time() + 0.001)
  198. return FMRES_HANDLED
  199. }
  200. public fw_Deploy_Post(wpn)
  201. {
  202. static id
  203. id = get_pdata_cbase(wpn, m_pPlayer, 4)
  204.  
  205. if(is_user_connected(id) && g_HasRifle[id])
  206. {
  207. set_wpnanim(id, ANIM_DRAW)
  208. }
  209. return HAM_IGNORED
  210. }
  211. public fw_AddToPlayer(wpn, id)
  212. {
  213. if(is_valid_ent(wpn) && is_user_connected(id) && entity_get_int(wpn, EV_INT_WEAPONKEY) == WPNKEY)
  214. {
  215. g_HasRifle[id] = true
  216. entity_set_int(wpn, EV_INT_WEAPONKEY, 0)
  217. return HAM_HANDLED
  218. }
  219. return HAM_IGNORED
  220. }
  221. public fw_PostFrame(wpn)
  222. {
  223. static id
  224. id = get_pdata_cbase(wpn, m_pPlayer, 4)
  225.  
  226. if(is_user_alive(id) && g_HasRifle[id])
  227. {
  228. static Float:flNextAttack, iBpAmmo, iClip, iInReload
  229. iInReload = get_pdata_int(wpn, m_fInReload, 4)
  230. flNextAttack = get_pdata_float(id, m_flNextAttack, 5)
  231. iBpAmmo = cs_get_user_bpammo(id, CSW_WPN)
  232. iClip = cs_get_weapon_ammo(wpn)
  233.  
  234. if(iInReload && flNextAttack <= 0.0)
  235. {
  236. new iRemClip = min(WPN_MAXCLIP - iClip, iBpAmmo)
  237. cs_set_weapon_ammo(wpn, iClip + iRemClip)
  238. cs_set_user_bpammo(id, CSW_WPN, iBpAmmo-iRemClip)
  239. iInReload = 0
  240. set_pdata_int(wpn, m_fInReload, 0, 4)
  241. }
  242. static iButton
  243. iButton = get_user_button(id)
  244.  
  245. if((iButton & IN_ATTACK2 && get_pdata_float(wpn, m_flNextSecondaryAttack, 4) <= 0.0) || (iButton & IN_ATTACK && get_pdata_float(wpn, m_flNextPrimaryAttack, 4) <= 0.0))
  246. return
  247.  
  248. if(iButton & IN_RELOAD && !iInReload)
  249. {
  250. if(iClip >= WPN_MAXCLIP)
  251. {
  252. entity_set_int(id, EV_INT_button, iButton & ~IN_RELOAD)
  253. set_wpnanim(id, 0)
  254. }
  255. else if(iClip == WPN_MAXCLIP)
  256. {
  257. if(iBpAmmo)
  258. {
  259. reload(id, wpn, 1)
  260. }
  261. }
  262. }
  263. }
  264. }
  265. public fw_Reload_Post(wpn)
  266. {
  267. static id
  268. id = get_pdata_cbase(wpn, m_pPlayer, 4)
  269.  
  270. if(is_user_alive(id) && g_HasRifle[id] && get_pdata_int(wpn, m_fInReload, 4))
  271. {
  272. reload(id, wpn)
  273. }
  274. }
  275. public primary_attack(id)
  276. {
  277. set_wpnanim(id, ANIM_FIRE)
  278. entity_set_vector(id, EV_VEC_punchangle, Float:{ -1.5, 0.0, 0.0 })
  279. emit_sound(id, CHAN_WEAPON, snd_fire[random_num(0, sizeof snd_fire - 1)], VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
  280.  
  281. static iTarget, iBody, iEndOrigin[3], iStartOrigin[3]
  282. get_user_origin(id, iStartOrigin, 1)
  283. get_user_origin(id, iEndOrigin, 3)
  284. fire_effects(iStartOrigin, iEndOrigin)
  285. get_user_aiming(id, iTarget, iBody)
  286.  
  287. new iEnt = create_entity("info_target")
  288.  
  289. static Float:flOrigin[3]
  290. IVecFVec(iEndOrigin, flOrigin)
  291. entity_set_origin(iEnt, flOrigin)
  292. remove_entity(iEnt)
  293.  
  294. if(is_user_alive(iTarget))
  295. {
  296. if(HITSD > 0.0)
  297. {
  298. static Float:flVelocity[3]
  299. get_user_velocity(iTarget, flVelocity)
  300. xs_vec_mul_scalar(flVelocity, HITSD, flVelocity)
  301. set_user_velocity(iTarget, flVelocity)
  302. }
  303. if(get_user_team(iTarget)!=get_user_team(id))
  304. {
  305. new iHp = pev(iTarget, pev_health)
  306. new Float:iDamage, iBloodScale
  307. if(iBody == HIT_HEAD)
  308. {
  309. iDamage = 75.0
  310. iBloodScale = 10
  311. }
  312. else
  313. {
  314. iDamage = 50.0
  315. iBloodScale = 25
  316. }
  317. if(iHp > iDamage)
  318. {
  319. make_blood(iTarget, iBloodScale)
  320. set_pev(iTarget, pev_health, iHp-iDamage)
  321. damage_effects(iTarget)
  322. }
  323. else if(iHp <= iDamage)
  324. {
  325. ExecuteHamB(Ham_Killed, iTarget, id, 2)
  326. }
  327. }
  328. }
  329. else
  330. {
  331. emit_sound(id, CHAN_WEAPON, snd_hit[random_num(0, sizeof snd_hit - 1)], VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
  332. }
  333. }
  334. stock fire_effects(iStartOrigin[3], iEndOrigin[3])
  335. {
  336. message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY)
  337. write_byte(0)
  338. write_coord(iStartOrigin[0])
  339. write_coord(iStartOrigin[1])
  340. write_coord(iStartOrigin[2])
  341. write_coord(iEndOrigin[0])
  342. write_coord(iEndOrigin[1])
  343. write_coord(iEndOrigin[2])
  344. write_short(g_sprBeam)
  345. write_byte(1)
  346. write_byte(5)
  347. write_byte(10)
  348. write_byte(25)
  349. write_byte(0)
  350. write_byte(0)
  351. write_byte(255)
  352. write_byte(0)
  353. write_byte(100)
  354. write_byte(0)
  355. message_end()
  356.  
  357. message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY)
  358. write_byte(3)
  359. write_coord(iEndOrigin[0])
  360. write_coord(iEndOrigin[1])
  361. write_coord(iEndOrigin[2])
  362. write_short(g_sprExp)
  363. write_byte(10)
  364. write_byte(15)
  365. write_byte(4)
  366. message_end()
  367. }
  368. stock reload(id, wpn, force_reload = 0)
  369. {
  370. set_pdata_float(id, m_flNextAttack, RELOADSPEED, 5)
  371. set_wpnanim(id, ANIM_RELOAD)
  372. emit_sound(id, CHAN_WEAPON, snd_reload[random_num(0, sizeof snd_reload - 1)], VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
  373.  
  374. if(force_reload)
  375. set_pdata_int(wpn, m_fInReload, 1, 4)
  376. }
  377. stock damage_effects(id)
  378. {
  379. message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, g_msgDamage, _, id)
  380. write_byte(0)
  381. write_byte(0)
  382. write_long(DMG_NERVEGAS)
  383. write_coord(0)
  384. write_coord(0)
  385. write_coord(0)
  386. message_end()
  387.  
  388. message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, g_msgScreenFade, {0,0,0}, id)
  389. write_short(1<<13)
  390. write_short(1<<14)
  391. write_short(0x0000)
  392. write_byte(0)
  393. write_byte(255)
  394. write_byte(0)
  395. write_byte(100)
  396. message_end()
  397.  
  398. message_begin(MSG_ONE, g_msgScreenShake, {0,0,0}, id)
  399. write_short(0xFFFF)
  400. write_short(1<<13)
  401. write_short(0xFFFF)
  402. message_end()
  403. }
  404. stock make_blood(id, scale)
  405. {
  406. new Float:iVictimOrigin[3]
  407. pev(id, pev_origin, iVictimOrigin)
  408.  
  409. message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY)
  410. write_byte(115)
  411. write_coord(floatround(iVictimOrigin[0]+random_num(-20,20)))
  412. write_coord(floatround(iVictimOrigin[1]+random_num(-20,20)))
  413. write_coord(floatround(iVictimOrigin[2]+random_num(-20,20)))
  414. write_short(g_sprBlood)
  415. write_short(g_sprBlood)
  416. write_byte(248)
  417. write_byte(scale)
  418. message_end()
  419. }
  420. stock set_wpnanim(id, anim)
  421. {
  422. entity_set_int(id, EV_INT_weaponanim, anim)
  423. message_begin(MSG_ONE, SVC_WEAPONANIM, {0, 0, 0}, id)
  424. write_byte(anim)
  425. write_byte(entity_get_int(id, EV_INT_body))
  426. message_end()
  427. }
  428. stock make_punch(id, velamount)
  429. {
  430. static Float:flNewVelocity[3], Float:flCurrentVelocity[3]
  431. velocity_by_aim(id, -velamount, flNewVelocity)
  432. get_user_velocity(id, flCurrentVelocity)
  433. xs_vec_add(flNewVelocity, flCurrentVelocity, flNewVelocity)
  434. set_user_velocity(id, flNewVelocity)
  435. }
  436. stock fm_give_item(index, const item[])
  437. {
  438. if (!equal(item, "weapon_", 7) && !equal(item, "ammo_", 5) && !equal(item, "item_", 5) && !equal(item, "tf_weapon_", 10))
  439. return 0;
  440.  
  441. new ent = fm_create_entity(item);
  442. if (!pev_valid(ent))
  443. return 0;
  444.  
  445. new Float:origin[3];
  446. pev(index, pev_origin, origin);
  447. set_pev(ent, pev_origin, origin);
  448. set_pev(ent, pev_spawnflags, pev(ent, pev_spawnflags) | SF_NORESPAWN);
  449. dllfunc(DLLFunc_Spawn, ent);
  450.  
  451. new save = pev(ent, pev_solid);
  452. dllfunc(DLLFunc_Touch, ent, index);
  453. if (pev(ent, pev_solid) != save)
  454. return ent;
  455.  
  456. engfunc(EngFunc_RemoveEntity, ent);
  457.  
  458. return -1;
  459. }
  460. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
  461. *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1038\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
  462. */
  463.  

van ez a rész :
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. if(iBody == HIT_HEAD)
  2. {
  3. iDamage = 75.0
  4. iBloodScale = 10
  5. }
  6. else
  7. {
  8. iDamage = 50.0
  9. iBloodScale = 25
  10. }

van benne hiba?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Írj! - Offtopik
HozzászólásElküldve: 2013.05.07. 18:56 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott: 2010.09.16. 20:57
Hozzászólások: 950
Megköszönt másnak: 9 alkalommal
Megköszönték neki: 101 alkalommal
BeepBeep írta:
Na akkor még egyszer
Nandee-nak üzenem, hogy retek gyorsan menjen oda, amit a múlt vasárnap ünnepeltek ( mint minden máj. első vasárnapját ) és kapja ki az aláírását :x :lol:

xDDD marad még 1 kicsit, addig ameddig nemtudja mindenki miről van szó xDD

_________________
Weboldalam: nandee.smmg.hu
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Írj! - Offtopik
HozzászólásElküldve: 2013.05.07. 18:57 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2012.08.05. 20:43
Hozzászólások: 465
Megköszönt másnak: 55 alkalommal
Megköszönték neki: 14 alkalommal
Silent és HunGamer a szerveremen ! :) igazi megtiszteltetés :)


Csatolmányok:
2013-05-07_00002.jpg
2013-05-07_00002.jpg [ 138.98 KiB | Megtekintve 757 alkalommal ]

_________________
Facebook:
Kép
Banner
Kép
TeamSpeak3:
Kép

http://www.smmg.hu/
Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Írj! - Offtopik
HozzászólásElküldve: 2013.05.07. 18:57 
Offline
Tag

Csatlakozott: 2013.03.31. 14:10
Hozzászólások: 52
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
IGEN!
Méghozzá a fórumrész.


m0csy652 írta:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  
  2. #include <amxmodx>
  3. #include <amxmisc>
  4. #include <hamsandwich>
  5. #include <engine>
  6. #include <cstrike>
  7. #include <fakemeta>
  8. #include <xs>
  9.  
  10. #define fm_create_entity(%1) engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString, %1))
  11.  
  12. #define VERSION "1.0"
  13. #define AUTHOR "Sh0oT3R"
  14.  
  15. #define FIRERATE 0.2
  16. #define HITSD 0.7
  17. #define RELOADSPEED 5.0
  18.  
  19. #define CSW_WPN CSW_FAMAS
  20. new const weapon[] = "weapon_famas"
  21. new const spr_beam[] = "sprites/cod_sprites/plasma_beam.spr"
  22. new const spr_exp[] = "sprites/cod_sprites/plasma_exp.spr"
  23. new const spr_blood[] = "sprites/blood.spr"
  24. new const snd_fire[][] = { "cod_sound/plasma_fire.wav" }
  25. new const snd_reload[][] = { "cod_sound/plasma_reload.wav" }
  26. new const snd_hit[][] = { "cod_sound/plasma_hit.wav" }
  27.  
  28. new bool:g_HasRifle[33]
  29. new g_iCurWpn[33], Float:g_flLastFireTime[33]
  30. new g_sprBeam, g_sprExp, g_sprBlood, g_msgDamage, g_msgScreenFade, g_msgScreenShake
  31.  
  32. const m_pPlayer = 41
  33. const m_fInReload = 54
  34. const m_pActiveItem = 373
  35. const m_flNextAttack = 83
  36. const m_flTimeWeaponIdle = 48
  37. const m_flNextPrimaryAttack = 46
  38. const m_flNextSecondaryAttack = 47
  39.  
  40. const UNIT_SECOND = (1<<12)
  41. const ENG_NULLENT = -1
  42. const WPN_MAXCLIP = 25
  43. const ANIM_FIRE = 5
  44. const ANIM_DRAW = 10
  45. const ANIM_RELOAD = 9
  46. const EV_INT_WEAPONKEY = EV_INT_impulse
  47. const WPNKEY = 2816
  48.  
  49. public plugin_init()
  50. {
  51. register_plugin("CODmod Plasma Rifle", VERSION, AUTHOR)
  52.  
  53. register_event("HLTV", "Event_NewRound", "a", "1=0", "2=0");
  54. register_event("CurWeapon", "event_CurWeapon", "b", "1=1")
  55.  
  56. register_forward(FM_CmdStart, "fw_CmdStart")
  57. register_forward(FM_UpdateClientData, "fw_UpdateClientData_Post", 1)
  58.  
  59. RegisterHam(Ham_Killed, "player", "fw_PlayerKilled")
  60. RegisterHam(Ham_Item_Deploy, weapon, "fw_Deploy_Post", 1)
  61. RegisterHam(Ham_Item_AddToPlayer, weapon, "fw_AddToPlayer")
  62. RegisterHam(Ham_Weapon_Reload, weapon, "fw_Reload_Post", 1)
  63. RegisterHam(Ham_Item_PostFrame, weapon, "fw_PostFrame")
  64.  
  65. register_clcmd("dhwuqgidghasgdgwzqgiwud","zp_extra_item_selected")
  66.  
  67. g_msgDamage = get_user_msgid("Damage")
  68. g_msgScreenFade = get_user_msgid("ScreenFade")
  69. g_msgScreenShake = get_user_msgid("ScreenShake")
  70. }
  71.  
  72. public plugin_precache()
  73. {
  74. precache_model("models/cod_models/v_plasma.mdl")
  75. precache_model("models/cod_models/p_plasma.mdl")
  76.  
  77. g_sprBlood = precache_model(spr_blood)
  78. g_sprBeam = precache_model(spr_beam)
  79. g_sprExp = precache_model(spr_exp)
  80.  
  81. static i
  82. for(i = 0; i < sizeof snd_fire; i++)
  83. precache_sound(snd_fire[i])
  84. for(i = 0; i < sizeof snd_hit; i++)
  85. precache_sound(snd_hit[i])
  86. for(i = 0; i < sizeof snd_reload; i++)
  87. precache_sound(snd_reload[i])
  88. }
  89. public event_CurWeapon(id)
  90. {
  91. if(!is_user_alive(id))
  92. return PLUGIN_CONTINUE
  93.  
  94. g_iCurWpn[id] = read_data(2)
  95.  
  96. if(!g_HasRifle[id] || g_iCurWpn[id] != CSW_WPN)
  97. return PLUGIN_CONTINUE
  98.  
  99. entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/cod_models/v_plasma.mdl")
  100. entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, "models/cod_models/p_plasma.mdl")
  101. return PLUGIN_CONTINUE
  102. }
  103.  
  104. public fw_PlayerKilled(victim, attacker, shouldgib)
  105. {
  106. if(is_user_alive(victim))
  107. {
  108. g_HasRifle[victim] = false
  109. return HAM_HANDLED
  110. }
  111. return HAM_IGNORED
  112. }
  113.  
  114. public Event_NewRound()
  115. {
  116. for (new i = 1; i <= get_maxplayers(); i++)
  117. {
  118. g_HasRifle[i] = false
  119. }
  120. }
  121. public client_putinserver(id)
  122. {
  123. g_HasRifle[id] = false
  124. }
  125. public client_disconnect(id)
  126. {
  127. g_HasRifle[id] = false
  128. }
  129. public zp_extra_item_selected(id, itemid)
  130. {
  131. g_HasRifle[id] = true
  132. fm_give_item(id, weapon)
  133. cs_set_user_bpammo(id, CSW_WPN, 100)
  134. engclient_cmd(id, weapon)
  135. return PLUGIN_CONTINUE
  136. }
  137. public fw_CmdStart(id, handle, seed)
  138. {
  139. if(!is_user_alive(id))
  140. return FMRES_IGNORED
  141.  
  142. if(!g_HasRifle[id])
  143. return FMRES_IGNORED
  144.  
  145. if(g_iCurWpn[id] != CSW_WPN)
  146. return FMRES_IGNORED
  147.  
  148. static iButton
  149. iButton = get_uc(handle, UC_Buttons)
  150.  
  151. if(iButton & IN_ATTACK)
  152. {
  153. set_uc(handle, UC_Buttons, iButton & ~IN_ATTACK)
  154.  
  155. static Float:flCurTime
  156. flCurTime = halflife_time()
  157.  
  158. if(flCurTime - g_flLastFireTime[id] < FIRERATE)
  159. return FMRES_IGNORED
  160.  
  161. static iWpnID, iClip
  162. iWpnID = get_pdata_cbase(id, m_pActiveItem, 5)
  163. iClip = cs_get_weapon_ammo(iWpnID)
  164.  
  165. if(get_pdata_int(iWpnID, m_fInReload, 4))
  166. return FMRES_IGNORED
  167.  
  168. set_pdata_float(iWpnID, m_flNextPrimaryAttack, FIRERATE, 4)
  169. set_pdata_float(iWpnID, m_flNextSecondaryAttack, FIRERATE, 4)
  170. set_pdata_float(iWpnID, m_flTimeWeaponIdle, FIRERATE, 4)
  171. g_flLastFireTime[id] = flCurTime
  172. if(iClip <= 0)
  173. {
  174. ExecuteHamB(Ham_Weapon_PlayEmptySound, iWpnID)
  175. return FMRES_IGNORED
  176. }
  177. primary_attack(id)
  178. make_punch(id, 50)
  179. cs_set_weapon_ammo(iWpnID, --iClip)
  180.  
  181. return FMRES_IGNORED
  182. }
  183.  
  184. return FMRES_IGNORED
  185. }
  186. public fw_UpdateClientData_Post(id, sendweapons, handle)
  187. {
  188. if(!is_user_alive(id))
  189. return FMRES_IGNORED
  190.  
  191. if(!g_HasRifle[id])
  192. return FMRES_IGNORED
  193.  
  194. if(g_iCurWpn[id] != CSW_WPN)
  195. return FMRES_IGNORED
  196.  
  197. set_cd(handle, CD_flNextAttack, halflife_time() + 0.001)
  198. return FMRES_HANDLED
  199. }
  200. public fw_Deploy_Post(wpn)
  201. {
  202. static id
  203. id = get_pdata_cbase(wpn, m_pPlayer, 4)
  204.  
  205. if(is_user_connected(id) && g_HasRifle[id])
  206. {
  207. set_wpnanim(id, ANIM_DRAW)
  208. }
  209. return HAM_IGNORED
  210. }
  211. public fw_AddToPlayer(wpn, id)
  212. {
  213. if(is_valid_ent(wpn) && is_user_connected(id) && entity_get_int(wpn, EV_INT_WEAPONKEY) == WPNKEY)
  214. {
  215. g_HasRifle[id] = true
  216. entity_set_int(wpn, EV_INT_WEAPONKEY, 0)
  217. return HAM_HANDLED
  218. }
  219. return HAM_IGNORED
  220. }
  221. public fw_PostFrame(wpn)
  222. {
  223. static id
  224. id = get_pdata_cbase(wpn, m_pPlayer, 4)
  225.  
  226. if(is_user_alive(id) && g_HasRifle[id])
  227. {
  228. static Float:flNextAttack, iBpAmmo, iClip, iInReload
  229. iInReload = get_pdata_int(wpn, m_fInReload, 4)
  230. flNextAttack = get_pdata_float(id, m_flNextAttack, 5)
  231. iBpAmmo = cs_get_user_bpammo(id, CSW_WPN)
  232. iClip = cs_get_weapon_ammo(wpn)
  233.  
  234. if(iInReload && flNextAttack <= 0.0)
  235. {
  236. new iRemClip = min(WPN_MAXCLIP - iClip, iBpAmmo)
  237. cs_set_weapon_ammo(wpn, iClip + iRemClip)
  238. cs_set_user_bpammo(id, CSW_WPN, iBpAmmo-iRemClip)
  239. iInReload = 0
  240. set_pdata_int(wpn, m_fInReload, 0, 4)
  241. }
  242. static iButton
  243. iButton = get_user_button(id)
  244.  
  245. if((iButton & IN_ATTACK2 && get_pdata_float(wpn, m_flNextSecondaryAttack, 4) <= 0.0) || (iButton & IN_ATTACK && get_pdata_float(wpn, m_flNextPrimaryAttack, 4) <= 0.0))
  246. return
  247.  
  248. if(iButton & IN_RELOAD && !iInReload)
  249. {
  250. if(iClip >= WPN_MAXCLIP)
  251. {
  252. entity_set_int(id, EV_INT_button, iButton & ~IN_RELOAD)
  253. set_wpnanim(id, 0)
  254. }
  255. else if(iClip == WPN_MAXCLIP)
  256. {
  257. if(iBpAmmo)
  258. {
  259. reload(id, wpn, 1)
  260. }
  261. }
  262. }
  263. }
  264. }
  265. public fw_Reload_Post(wpn)
  266. {
  267. static id
  268. id = get_pdata_cbase(wpn, m_pPlayer, 4)
  269.  
  270. if(is_user_alive(id) && g_HasRifle[id] && get_pdata_int(wpn, m_fInReload, 4))
  271. {
  272. reload(id, wpn)
  273. }
  274. }
  275. public primary_attack(id)
  276. {
  277. set_wpnanim(id, ANIM_FIRE)
  278. entity_set_vector(id, EV_VEC_punchangle, Float:{ -1.5, 0.0, 0.0 })
  279. emit_sound(id, CHAN_WEAPON, snd_fire[random_num(0, sizeof snd_fire - 1)], VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
  280.  
  281. static iTarget, iBody, iEndOrigin[3], iStartOrigin[3]
  282. get_user_origin(id, iStartOrigin, 1)
  283. get_user_origin(id, iEndOrigin, 3)
  284. fire_effects(iStartOrigin, iEndOrigin)
  285. get_user_aiming(id, iTarget, iBody)
  286.  
  287. new iEnt = create_entity("info_target")
  288.  
  289. static Float:flOrigin[3]
  290. IVecFVec(iEndOrigin, flOrigin)
  291. entity_set_origin(iEnt, flOrigin)
  292. remove_entity(iEnt)
  293.  
  294. if(is_user_alive(iTarget))
  295. {
  296. if(HITSD > 0.0)
  297. {
  298. static Float:flVelocity[3]
  299. get_user_velocity(iTarget, flVelocity)
  300. xs_vec_mul_scalar(flVelocity, HITSD, flVelocity)
  301. set_user_velocity(iTarget, flVelocity)
  302. }
  303. if(get_user_team(iTarget)!=get_user_team(id))
  304. {
  305. new iHp = pev(iTarget, pev_health)
  306. new Float:iDamage, iBloodScale
  307. if(iBody == HIT_HEAD)
  308. {
  309. iDamage = 75.0
  310. iBloodScale = 10
  311. }
  312. else
  313. {
  314. iDamage = 50.0
  315. iBloodScale = 25
  316. }
  317. if(iHp > iDamage)
  318. {
  319. make_blood(iTarget, iBloodScale)
  320. set_pev(iTarget, pev_health, iHp-iDamage)
  321. damage_effects(iTarget)
  322. }
  323. else if(iHp <= iDamage)
  324. {
  325. ExecuteHamB(Ham_Killed, iTarget, id, 2)
  326. }
  327. }
  328. }
  329. else
  330. {
  331. emit_sound(id, CHAN_WEAPON, snd_hit[random_num(0, sizeof snd_hit - 1)], VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
  332. }
  333. }
  334. stock fire_effects(iStartOrigin[3], iEndOrigin[3])
  335. {
  336. message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY)
  337. write_byte(0)
  338. write_coord(iStartOrigin[0])
  339. write_coord(iStartOrigin[1])
  340. write_coord(iStartOrigin[2])
  341. write_coord(iEndOrigin[0])
  342. write_coord(iEndOrigin[1])
  343. write_coord(iEndOrigin[2])
  344. write_short(g_sprBeam)
  345. write_byte(1)
  346. write_byte(5)
  347. write_byte(10)
  348. write_byte(25)
  349. write_byte(0)
  350. write_byte(0)
  351. write_byte(255)
  352. write_byte(0)
  353. write_byte(100)
  354. write_byte(0)
  355. message_end()
  356.  
  357. message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY)
  358. write_byte(3)
  359. write_coord(iEndOrigin[0])
  360. write_coord(iEndOrigin[1])
  361. write_coord(iEndOrigin[2])
  362. write_short(g_sprExp)
  363. write_byte(10)
  364. write_byte(15)
  365. write_byte(4)
  366. message_end()
  367. }
  368. stock reload(id, wpn, force_reload = 0)
  369. {
  370. set_pdata_float(id, m_flNextAttack, RELOADSPEED, 5)
  371. set_wpnanim(id, ANIM_RELOAD)
  372. emit_sound(id, CHAN_WEAPON, snd_reload[random_num(0, sizeof snd_reload - 1)], VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
  373.  
  374. if(force_reload)
  375. set_pdata_int(wpn, m_fInReload, 1, 4)
  376. }
  377. stock damage_effects(id)
  378. {
  379. message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, g_msgDamage, _, id)
  380. write_byte(0)
  381. write_byte(0)
  382. write_long(DMG_NERVEGAS)
  383. write_coord(0)
  384. write_coord(0)
  385. write_coord(0)
  386. message_end()
  387.  
  388. message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, g_msgScreenFade, {0,0,0}, id)
  389. write_short(1<<13)
  390. write_short(1<<14)
  391. write_short(0x0000)
  392. write_byte(0)
  393. write_byte(255)
  394. write_byte(0)
  395. write_byte(100)
  396. message_end()
  397.  
  398. message_begin(MSG_ONE, g_msgScreenShake, {0,0,0}, id)
  399. write_short(0xFFFF)
  400. write_short(1<<13)
  401. write_short(0xFFFF)
  402. message_end()
  403. }
  404. stock make_blood(id, scale)
  405. {
  406. new Float:iVictimOrigin[3]
  407. pev(id, pev_origin, iVictimOrigin)
  408.  
  409. message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY)
  410. write_byte(115)
  411. write_coord(floatround(iVictimOrigin[0]+random_num(-20,20)))
  412. write_coord(floatround(iVictimOrigin[1]+random_num(-20,20)))
  413. write_coord(floatround(iVictimOrigin[2]+random_num(-20,20)))
  414. write_short(g_sprBlood)
  415. write_short(g_sprBlood)
  416. write_byte(248)
  417. write_byte(scale)
  418. message_end()
  419. }
  420. stock set_wpnanim(id, anim)
  421. {
  422. entity_set_int(id, EV_INT_weaponanim, anim)
  423. message_begin(MSG_ONE, SVC_WEAPONANIM, {0, 0, 0}, id)
  424. write_byte(anim)
  425. write_byte(entity_get_int(id, EV_INT_body))
  426. message_end()
  427. }
  428. stock make_punch(id, velamount)
  429. {
  430. static Float:flNewVelocity[3], Float:flCurrentVelocity[3]
  431. velocity_by_aim(id, -velamount, flNewVelocity)
  432. get_user_velocity(id, flCurrentVelocity)
  433. xs_vec_add(flNewVelocity, flCurrentVelocity, flNewVelocity)
  434. set_user_velocity(id, flNewVelocity)
  435. }
  436. stock fm_give_item(index, const item[])
  437. {
  438. if (!equal(item, "weapon_", 7) && !equal(item, "ammo_", 5) && !equal(item, "item_", 5) && !equal(item, "tf_weapon_", 10))
  439. return 0;
  440.  
  441. new ent = fm_create_entity(item);
  442. if (!pev_valid(ent))
  443. return 0;
  444.  
  445. new Float:origin[3];
  446. pev(index, pev_origin, origin);
  447. set_pev(ent, pev_origin, origin);
  448. set_pev(ent, pev_spawnflags, pev(ent, pev_spawnflags) | SF_NORESPAWN);
  449. dllfunc(DLLFunc_Spawn, ent);
  450.  
  451. new save = pev(ent, pev_solid);
  452. dllfunc(DLLFunc_Touch, ent, index);
  453. if (pev(ent, pev_solid) != save)
  454. return ent;
  455.  
  456. engfunc(EngFunc_RemoveEntity, ent);
  457.  
  458. return -1;
  459. }
  460. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
  461. *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1038\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
  462. */
  463.  

van ez a rész :
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. if(iBody == HIT_HEAD)
  2. {
  3. iDamage = 75.0
  4. iBloodScale = 10
  5. }
  6. else
  7. {
  8. iDamage = 50.0
  9. iBloodScale = 25
  10. }

van benne hiba?

_________________
10 féle ember van: aki ért a programozáshoz, és aki nem


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Írj! - Offtopik
HozzászólásElküldve: 2013.05.07. 18:58 
Offline
Veterán

Csatlakozott: 2012.11.01. 20:49
Hozzászólások: 1837
Megköszönt másnak: 25 alkalommal
Megköszönték neki: 78 alkalommal
Pele írta:
Silent és HunGamer a szerveremen ! :) igazi megtiszteltetés :)

Énis mentem volna, csak dolgom volt XD


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Írj! - Offtopik
HozzászólásElküldve: 2013.05.07. 18:58 
Offline
Signore Senior
Avatar

Csatlakozott: 2011.09.09. 17:39
Hozzászólások: 4020
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
Megköszönték neki: 139 alkalommal
Photoshop.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Írj! - Offtopik
HozzászólásElküldve: 2013.05.07. 18:59 
Offline
Veterán

Csatlakozott: 2012.11.01. 20:49
Hozzászólások: 1837
Megköszönt másnak: 25 alkalommal
Megköszönték neki: 78 alkalommal
Silent írta:
Photoshop.

Nehazudj, láttalak xD


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 39275 hozzászólás ]  Oldal Előző 11472 1473 1474 1475 14763928 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 31 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole